abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145205272
Jammer dat hier mensen lopen te trollen. ONZ is een paar klikken verderop.
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:25:45 #77
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145205274
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:24 schreef mylamboisblack het volgende:
Iis dit niet laf van Marokkanen?
- Uitkering trekken;
- Oude oma's beroven van hun tas;
- Bejaarden kapot slaan;
- Op 12 jarige leeftijd gaan inbreken
- Vaker drugsdealen dan werken;
- Elke vrouw voor hoer uitmaken;
- Meer tijd in de moskee besteden dan op school.

Marokkaan staat in Nederland synoniem voor crimineel en kansloze jongere. Niet racistisch bedoeld, maar zo is het wel in de dagelijkse omgang.
Meneer de pvv'er en nepkoerd zegt weer wat. :')
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_145205277
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:24 schreef mylamboisblack het volgende:
Iis dit niet laf van Marokkanen?
- Uitkering trekken;
- Bejaarden kapot slaan;

Marokkaan staat in Nederland synoniem voor crimineel en kansloze jongere. Niet racistisch bedoeld, maar zo is het wel in de dagelijkse omgang.
Wat wil je nou? :')
Open er een topic over ofzo. Totaal irrelevant hier.
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:26:20 #79
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145205280
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:25 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Dat deden ze omdat ze Kobane niet mochten betreden. Zelfs jullie eigen propagandakranten geven 't toe:

Turkish security forces have resorted to tear gas while trying to stop a group that attempted to cross from Turkey to Syria to help in the defense of the town of Kobane against the advancing militants of the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL).
http://www.hurriyetdailyn(...)=72532&NewsCatID=352
Ja ze willen vrij doorgang voor PKK-ers etc. en dat staat het Turkse leger niet toe
pi_145205281
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:21 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Turkse grens laat niemand vanuit Turkije Kobane ingaan. Dus hoe moeten ze?

Daarnaast, is dit niet laf van Marokkanen?
- Bejaarden kapot slaan;

Ik spreek niet alleen over Kobane, hetzelfde gevalle met Erbil, Sjinjar, Kirkuk en andere plekken. De Koerden in Nederland deden niks. Laf volkje. Marokkanen in Nederland hebben misschien een slechte naam, maar dat neemt niet weg dat wij geen moordlustig volkje zijn. (Jullie koerden daar in tegen wel)
pi_145205283
Hoe weet je of je Marokkaanse buurman thuis is? Laat je scooter voor de deur staan zonder slot. Als de scooter niet binnen 5 minuten gepikt is, dan is hij thuis. _O-

pi_145205291
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja ze willen vrij doorgang voor PKK-ers etc. en dat staat het Turkse leger niet toe
Nee, het Turkse leger is laf door ze niet toe te laten. Ze willen slechtst Kobane gaan helpen, maar de onmenselijke Turken laten het niet toe. Gelukkig is het vredesproces bijna afgelopen en dan zullen de Turken weer de kracht van vrijheidsbeweging PKK voelen.
pi_145205294
Ach laat me raden je werd door Marokkanen gepest?
pi_145205306
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:26 schreef Biebsie het volgende:

[..]

Ik spreek niet alleen over Kobane, hetzelfde gevalle met Erbil, Sjinjar, Kirkuk en andere plekken. De Koerden in Nederland deden niks. Laf volkje. Marokkanen in Nederland hebben misschien een slechte naam, maar dat neemt niet weg dat wij geen moordlustig volkje zijn. (Jullie koerden daar in tegen wel)
Ik ben geen Koerd. Ik ben een Nederlander.

Jullie Marokkanen zijn misschien niet moordlustig, maar wel verraders. Vandaar dat jullie je eigen volk opgeven voor de Arabische cultuur. _O-
pi_145205316
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:27 schreef Biebsie het volgende:
Ach laat me raden je werd door Marokkanen gepest?
Nee, ik heb Marokkaanse vrienden, al mijn hele leven. Maar de waarheid mag wel gezegd worden, namelijk dat Berbers een verradersvolk zijn(hun hele cultuur opgeven voor de Arabische) en dat jullie het meest gehate volk zijn in Nederland, door oude vrouwen van tasjes te beroven e.d.
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:30:16 #86
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145205325
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:28 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Jullie Marokkanen zijn misschien niet moordlustig, maar wel verraders. Vandaar dat jullie je eigen volk opgeven voor de Arabische cultuur. _O-
Zeg ik toch pvv'er en internetnepkoerd.
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:30:20 #87
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_145205326
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:27 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Nee, het Turkse leger is laf door ze niet toe te laten. Ze willen slechtst Kobane gaan helpen, maar de onmenselijke Turken laten het niet toe. Gelukkig is het vredesproces bijna afgelopen en dan zullen de Turken weer de kracht van vrijheidsbeweging PKK voelen.
En wat wil de PKK dan gaan doen? Vroeger konden ze nog vluchten naar Irak of Syrië maar dat kan nu niet meer _O-
pi_145205327
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:28 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Onzin wat je zegt, onze volk leeft in vrede en dat is voldoende. We zijn blij met onze Arabische koning en hebben geen oorlogen. Iets waar veel MO volkeren jaloers op zijn.
pi_145205344

Daar gaat Kobane : )
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:31:57 #90
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145205348
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:29 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Nee, ik heb Marokkaanse vrienden, al mijn hele leven.
Vast. :')
Zeg de waarheid en vooral dat opgenoemde rijtje recht voor de bek van een Marokkaan dan. :')
pi_145205358
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:30 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Zeg ik toch pvv'er en internetnepkoerd.
Geen PVV'er. Verre van. En internetkoerd? :') Vage term.
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:30 schreef Biebsie het volgende:

[..]

Onzin wat je zegt, onze volk leeft in vrede en dat is voldoende. We zijn blij met onze Arabische koning en hebben geen oorlogen. Iets waar veel MO volkeren jaloers op zijn.
''Onze volk'' :') Ons volk bedoel je.

Daarnaast, welk volk? Marokkanen behoren tot de groep lafaards aangezien zij hun hele geschiedenis vrijwillig hebben opgegeven.

Jullie koning is waarschijnlijk ook Berber, maar hij ziet zichzelf als Arabier, die zelfhatende Berber.
pi_145205367
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:29 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Nee, ik heb Marokkaanse vrienden, al mijn hele leven. Maar de waarheid mag wel gezegd worden, namelijk dat Berbers een verradersvolk zijn(hun hele cultuur opgeven voor de Arabische) en dat jullie het meest gehate volk zijn in Nederland, door oude vrouwen van tasjes te beroven e.d.
Als jouw Marokkaanse vrienden weten dat jij met dit soort gedachtes rondloopt en nog steeds geen afstand van jou hebben gedaan dan spreken we pas over echte ' Marokkaanse' verraders!
pi_145205371
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:31 schreef Biebsie het volgende:
[ afbeelding ]

Daar gaat Kobane : )
Inderdaad ja....

RazanAlreda twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 21:03:13 RT #Twitterkurds @MBCNews: AntiIS-coalition drops bombs around #Kobane, #YPG advances and kills 309 ISIS-terrorists #Islamicstate #ISIS reageer retweet
Wie houd jij voor de gek. :')
pi_145205377
En nu weer on topic

ThMcGee twitterde op zondag 05-10-2014 om 02:28:35 Loud sound of airstrike close to #Kobani clearly heard at 03:24 from #Suruc on Turkish border. Awaiting info. on exact location. reageer retweet
pi_145205379
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:31 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Vast. :')
Zeg de waarheid en vooral dat opgenoemde rijtje recht voor de bek van een Marokkaan dan. :')
Dat doe ik dagelijks met mijn vrienden. We maken er dagelijks grappen over, daar doen we niet moeilijk over. Zij ook over Nederland hoor.
pi_145205385
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:33 schreef Biebsie het volgende:

[..]

Als jouw Marokkaanse vrienden weten dat jij met dit soort gedachtes rondloopt en nog steeds geen afstand van jou hebben gedaan dan spreken we pas over echte ' Marokkaanse' verraders!
Marokkanen zijn voor een groot deel ook verraders ja, door hun eigen Berbercultuur op te geven. Maar zij doen er niet raar over(over mijn gedachtes), we maken er vaker grappen over.

Wel leuk trouwens dat jullie een Davidster in jullie vlag hebben.
pi_145205399
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:35 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Marokkanen zijn voor een groot deel ook verraders ja, door hun eigen Berbercultuur op te geven. Maar zij doen er niet raar over(over mijn gedachtes), we maken er vaker grappen over.

Mietjes dat het zijn. Moroccan trash.
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:37:09 #98
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_145205404
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:34 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

Dat doe ik dagelijks met mijn vrienden. We maken er dagelijks grappen over, daar doen we niet moeilijk over. Zij ook over Nederland hoor.
Vast ja :')

Laat je postgeschiedenis even anders aan ze lezen vooral van dat bejaarden breken enzo. :')
pi_145205406
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:36 schreef Biebsie het volgende:

[..]

Mietjes dat het zijn. Moroccan trash.
Mietjes die*.
pi_145205408
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 02:35 schreef mylamboisblack het volgende:

[..]

_O- Meent hij deze?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')