SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 1. PSV 7 5 0 2 15 19- 7 2. Ajax 7 5 0 2 15 16-10 3. PEC Zwolle 7 5 0 2 15 14- 9 4. SC Cambuur 8 4 3 1 15 15-11 5. Heerenveen 8 4 2 2 14 11- 7 6. FC Twente 7 3 4 0 13 13- 7 7. AZ 7 4 0 3 12 11-10 8. FC Groningen 7 4 0 3 12 9-10 9. Willem II 8 4 0 4 12 11-10 10. Vitesse 8 3 2 3 11 20-15 11. FC Utrecht 7 3 1 3 10 7-10 12. Excelsior 7 2 3 2 9 10-11 13. Feyenoord 7 2 2 3 8 8- 6 14. NAC Breda 8 2 2 4 8 11-22 15. ADO Den Haag 8 1 3 4 6 11-16 16. Go Ahead 7 1 2 4 5 7-13 17. FC Dordrecht 8 1 2 5 5 8-18 18. Heracles 8 1 0 7 3 12-21 |
held hijquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
altijd geblesseerd, maar wel centjes vangen.
troololololquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee dat niet
http://www.vi.nl/nieuws/r(...)ct-in-te-leveren.htm
NAC kan er gewoon niks van, defensief vooral. Het zegt echt vrij weinig dit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:39 schreef hafcfan het volgende:
Stijn stuk chagrijn echt waar. Wees eens vrolijk man.
Gewoon lekker laten degraderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NAC kan er gewoon niks van, defensief vooral. Het zegt echt vrij weinig dit.
Na de interlandbreak twee pittige wedstrijden tegen Feyenoord in de Kuip en thuis tegen Willem II en je bekt dan wel anders.
Nee, Heracles is wel echt beter gaan spelen na de trainerswissel. Bij Ajax deden ze het best aardig, tegen PEC waren zelfs de betere en vandaag ook prima.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de interlandbreak twee pittige wedstrijden tegen Feyenoord in de Kuip en thuis tegen Willem II en je bekt dan wel anders.
Man man man jij snapt echt niks van blijdschap. Als je alles verliest en dan ineens 6-1 wint mag je niet bij zijn, omdat NAC er niet zo veel van kan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Man man man jij snapt echt niks van blijdschap. Als je alles verliest en dan ineens 6-1 wint mag je niet bij zijn, omdat NAC er niet zo veel van kan.![]()
Precies. Het was wel duidelijk dat De Jonge niet voldeed. Daarnaast is er ook niet bijster veel kwaliteit, maar wel genoeg voor plekje 15quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nee, Heracles is wel echt beter gaan spelen na de trainerswissel. Bij Ajax deden ze het best aardig, tegen PEC waren zelfs de betere en vandaag ook prima.
Maakt het ergens ook wel spannendquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
Er zijn in ieder geval meer dan genoeg degradatiekandidaten dit jaar.
Dit ja. Dordrecht, Go Ahead en ADO/Nac onder je houden. Hebben ook best veel aardige spelers. Alleen jammer dat Linssen zo matig speelt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Precies. Het was wel duidelijk dat De Jonge niet voldeed. Daarnaast is er ook niet bijster veel kwaliteit, maar wel genoeg voor plekje 15
Het is wel leuker om te kijken als het onder- en bovenin lekker dicht bij elkaar staat.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maakt het ergens ook wel spannend
Ja precies.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is wel leuker om te kijken als het onder- en bovenin lekker dicht bij elkaar staat.
Zijn ze ook nog niet echt weg van in Deventer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
van der hart mag wel eens gaan spelen
Plee ofs kunnen ze wel overleven. Ze proberen namelijk wel altijd te voetballen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben bang dat we GAE volgend seizoen terugzien in de Jupiler League
Daar zou ik maar niet te hard op gokken. Ze kunnen prima, Willem II, ADO, NAC, Dordt, Excelsior en Heracles onder zich houden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Plee ofs kunnen ze wel overleven. Ze proberen namelijk wel altijd te voetballen.
GAE? Ben je gek. Alleen Turuc heeft individuele kwaliteit die ze voor de ondergang kunnen behoeden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet te hard op gokken. Ze kunnen prima, Willem II, ADO, NAC, Dordt, Excelsior en Heracles onder zich houden.
Die wordt in de winter dan ook wel weggekocht.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GAE? Ben je gek. Alleen Turuc heeft individuele kwaliteit die ze voor de ondergang kunnen behoeden.
Neuh, die wilde zelf blijven bij GAE dit seizoen. O.a FC Twente en Heerenveen wilden hem hebben, ook naar verluidt Turkse clubs.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die wordt in de winter dan ook wel weggekocht.
Willem 2 is echt goed. Blijven er makkelijk in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet te hard op gokken. Ze kunnen prima, Willem II, ADO, NAC, Dordt, Excelsior en Heracles onder zich houden.
Is Zeefuik niet wat voor GAE?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Het ontbreekt GAE aan de spelers die deze kansen erin leggen. Fernando Lewis is gewoon Juupmateriaal.
Moest vorig jaar eigenlijk al.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ben jij een opportunist zeg
neuh, heracles, gae en dordt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moest vorig jaar eigenlijk al.
NEC was vorig jaar toch wel dé club om te degraderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moest vorig jaar eigenlijk al.
Euh ADO, Roda?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NEC was vorig jaar toch wel dé club om te degraderen.
volgend jaar weer in de ere.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
NEC was vorig jaar toch wel dé club om te degraderen.
of NACquote:
Ja, dat Roda was ook terecht, maar NEC was toch wel dé degradant als je het mij vraagt.quote:
NEC had ook gewoon prima spelers na de winterstop gekocht...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda had best goed ingekocht vorig seizoen hoor. Walgelijk dat Brood daar werd weggestuurd.
Ik vind dit geen waarheidsgetrouwe post. Anton Janssen is een vrij matige trainer. Hij krijgt een geheel vreemdelingenlegioen voor zijn kiezen en dan wordt er maar gehoopt dat hij iets moois gaat doen. Ze hadden gewoon twee intens treurige keepers, verdediging was vrij matig. Wat leuke aandoenlijk klinkende buitenlanders brachten het licht ook niet want in de eerste seizoenshelft meer gols dan in de tweede.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
NEC had ook gewoon prima spelers na de winterstop gekocht...
quote:
Ik voelde het wel een beetje aankomenquote:
Voelde iedereen wel aankomen. Utrecht moest (denk ik) de tol betalen voor de gemiste kansen en hun energieke eerste helft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik voelde het wel een beetje aankomen
Wel slim op het einde van GAELekker treuzelen, zodat er geen tegenaanval meer kan komen
Dan had je wel wat winst gemaakt jaquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Mijn god, Heracles![]()
Weet iemand toevallig wat de odds geweest waren als je dat had voorspeld
You don't sayquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan had je wel wat winst gemaakt ja
quote:
Het is maar waar je zin in hebt met zulk afschuwelijk voetbal wat ze op de mat leggen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mooi, dalijk opstaan en meteen een thuiswedstrijd van PSV voor je kiezen, niks mis mee.
twitter:paulvankemenade twitterde op zondag 05-10-2014 om 09:13:48Om 9.00 uur aan de spaghetti, best vroeg? #topsportklimaat #psvexc
reageer retweet
Ranja op tafelquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:15 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:paulvankemenade twitterde op zondag 05-10-2014 om 09:13:48Om 9.00 uur aan de spaghetti, best vroeg? #topsportklimaat #psvexc [ afbeelding ] reageer retweet
En dat terwijl Excelsior die pasta nóg eerder naar binnen moet werken!quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat loopt dat PSV te janken zeg over die 12:30 wedstrijd.
Je speelt tegen fucking Excelsior.
Allemaal uitwedstrijden op Ajax na geloof ikquote:Op zondag 5 oktober 2014 09:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Over de vroege lunchwedstrijden, om 12.30 uur, na Europa League wedstrijden is al het nodige gezegd na de recente uitlatingen van Phillip Cocu. Het Algemeen Dagblad liet zien dat PSV nog nooit een duel om 12.30 uur wist te winnen na een Europa League duel. PSV speelde de laatste vijf jaar vijf keer om 12.30 uur na een Europa League wedstrijd op donderdag. Vier keer verloor PSV (van Feyenoord, FC Groningen, NAC en Roda JC), tegen Ajax werd op dat tijdstip gelijkgespeeld.
KNOTSGEK
Wat een zeikreactie zeg van die verwende kloothommel.Paul.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:15 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:paulvankemenade twitterde op zondag 05-10-2014 om 09:13:48Om 9.00 uur aan de spaghetti, best vroeg? #topsportklimaat #psvexc
] reageer retweet
Wat de fuck heb ik gelezenquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat een zeikreactie zeg van die verwende kloothommel.Paul.
Dit is licht verteerbaar en makkelijk weg te werken eten.Zou zelf zo een bord of 2 wegkrijgen al of niet i.c.m. die overheerlijke groentensoep rechts.
Of is deze Paul van Kemenade zo een mongool die alleen volgens het schooljeugd/studenten concept in de ochtend wakker wordt= naar AH lopen voor croissants,thuis zo een padje voor de koffie klaarzet en verder de hagelslag en pindakaas op tafel zet?
Hij moet godvergeten blij zijn dat hij deze luxe krijg aangeboden als media door Excelsior.
Watquote:Op zondag 5 oktober 2014 10:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dit is licht verteerbaar en makkelijk weg te werken eten.Zou zelf zo een bord of 2 wegkrijgen al of niet i.c.m. die overheerlijke groentensoep rechts.
Of is deze Paul van Kemenade zo een mongool die alleen volgens het schooljeugd/studenten concept in de ochtend wakker wordt= naar AH lopen voor croissants,thuis zo een padje voor de koffie klaarzet en verder de hagelslag en pindakaas op tafel zet?
Hij moet godvergeten blij zijn dat hij deze luxe krijg aangeboden door PSV.
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 05-10-2014 om 10:49:27#nostradamus heeft de spaghetti ook op. Voorspelling #PSVexc 4-1. reageer retweet
Tering zeg, wat ben jij een mongool.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Waar slaat dit op?quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik wordtquote:Op zondag 5 oktober 2014 11:44 schreef JenHermes het volgende:
Ik wordt een beetje moe van Jelle ten Rouwelaar. Elke wedstrijd staat hij zijn verdedigers de huid vol te schelden en iedere keer bij elk schot op doel staat Jelle verontwaardigd met zijn armen omhoog zijn medespelers de schuld te geven maar een keer een bal pakken ho maar
Jelle, ben jij het?quote:
De bal is rond.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens Zanger Rinus heeft Excelsior kans.
Das een collega van mijquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan-Dirk Stouten is jouw collega?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:14 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Das een collega van mij![]()
Althans...zit ergens in hetzelfde gebouw...
zeker als PSV nu al huilt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
de vergelijking niet zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:18 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Das 'zanger' Rinus niet...
Dit wel:
[ afbeelding ]
met vriendin
dan ben je nieuw hierquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:22 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
weet ik veel hoe die Stouten er uit ziet...
Oh, je kijkt dus niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is maar waar je zin in hebt met zulk afschuwelijk voetbal wat ze op de mat leggen.
qua teammanagers ga ik al ff een tijdje mee (vanaf begin) maar forum nooit veel aan gedaan tot aan dit seizoenquote:
Weet je wel hoe hij klinkt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:22 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
weet ik veel hoe die Stouten er uit ziet...
Waarom zou je afschuwelijk voetbal gaan kijken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat interpreteer jij zo, ik niet.
Ik weet, helaas, wel hoe 'zanger' Rinus klinktquote:
Omdat ik Excelsior een leuk ploegje vind om te zien. Spelen het hele seizoen al leuk voetbal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou je afschuwelijk voetbal gaan kijken?
rightquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik Excelsior een leuk ploegje vind om te zien. Spelen het hele seizoen al leuk voetbal.
quote:
okéquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Waaronder Bruma en Hendrix, zie jij die bij Juve spelen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen er scouts van Juve in Eindhoven zitten?
Was recentelijk nieuws dat ze wat interesse zouden hebben in een vijftal spelertjes van Psv..
Nee, persoonlijk zou ik als Juve zijnde alleen interesse kunnen hebben in Depay... crazy world!quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waaronder Bruma en Hendrix, zie jij die bij Juve spelen?
Wie zijn de andere twee?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, persoonlijk zou ik als Juve zijnde alleen interesse kunnen hebben in Depay... crazy world!
Lijken me prima aanwinsten voor FC Den Bosch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waaronder Bruma en Hendrix, zie jij die bij Juve spelen?
Locadia is echt een hele matige speler.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV overklast Excelsior, jammer dat het steeds stopt bij Locadia.
Ik snap niet waarom Davy fan is van die gozer.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Locadia is echt een hele matige speler.
Maakt het uit, als ie maar weg is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien ook nog Wijnaldum maar Bakkali vind ik niet een type voor Italië.
Volgens mij zijn jij en ik wel de laatsten die iets mogen zeggen over matig bezette stadions.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jeetje, wat zit dat stadion weer vol zeg.
Dan ben je koploper en dan presteer je het nog om zoveel lege stoelen te hebben
Wij staan praktisch onderaanquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en ik wel de laatste die iets mogen zeggen over matige bezette stadions.
Hij is voor ADO, erg vreemd dit.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en ik wel de laatsten die iets mogen zeggen over matig bezette stadions.
Vriend, ADO komt uit een grote stad dan PSV. Slecht excuus dat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij staan praktisch onderaan, logisch dus. Als je bovenaan staat mag je toch wel verwachten dat je een uitverkocht stadion heb vind ik.
Wat een bullshitquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vriend, ADO komt uit een grote stad dan PSV. Slecht excuus dat.
En spelen ook nog in een veel kleiner stadion.
Met als kanttekening dat Den Haag meer vol zit met allochtonen die het liefst vastgeplakt zitten aan hun playstation of het liefst naar Turkse ploegen kijken of de topploegen in het buitenland.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vriend, ADO komt uit een grote stad dan PSV. Slecht excuus dat.
Die heeft pien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:37 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom speelt grootverdiener Guardado niet?
Je ziet hier meer Galatasaray, Chelsea en Barcelona shirtjes op straat dan ADO jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met als kanttekening dat Den Haag meer vol zit met allochtonen die het liefst vastgeplakt zitten aan hun playstation of het liefst naar Turkse ploegen kijken of de topploegen in het buitenland.
Hoe lang moet ik wachten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op een rode kaart voor Excelsior.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:39 schreef Herqules het volgende:
Zozo uit volle borst wordt er forza psv gezongen
Indrukwekkend
Die meldt rond 13:15 dat hij er ook is met het excuus dat hij dan allang wakker was en geen zin had om de laptop aan te gooien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is onze favoriete mod eigenlijk? Ging de wekker niet om half 1?
Meh. Was liever naar de Kuip gegaan.quote:
3-0 voor Feyenoord.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Was liever naar de Kuip gegaan.
Ziek zwak en misselijk.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Was liever naar de Kuip gegaan.
Ziek zwak en misselijk.
Straks heeft hij nog een leven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waar is onze favoriete mod eigenlijk? Ging de wekker niet om half 1?
Dankje Stijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Arme jongen zeg
.
Mis je een mooie winstpartij tegen het zwakke Groningen.
Sterkte, beunhaas.
Geloof je het zelfquote:
Voor een verdediger is hij verdedigend nogal slecht.quote:
De bal het werk laten doen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Een dominerend Excelsior. Dit betekent meestal dat PSV dan zo zal scoren.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Feyenoord speelt vandaag ook nog.
Nee even serieus. Bij de shot van de trainer zag je in het uitvak een paar man gespreid zitten.quote:
Botaka en Kramerquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Botaka zal wel in de winterstop weggaan bij Excelsior.
Ze zagen "UIT" staan dus zijn ze naar buiten gegaan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee even serieus. Bij de shot van de trainer zag je in het uitvak een paar man gespreid zitten.
Nee gewoon ebola denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:43 schreef Grifte het volgende:
Caland heeft weer lopen blowen zonder jas. Bovendien ook nog IKEA gehaktballetjes gegeten.
Uitrazen dit dat.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, speelkwartiertje van Excelsior is over. Nu maakt psv er werk van.
Ik zie een dominerend Excelsior. PSV wordt alleen gevaarlijk op de tegenaanval?quote:
watquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie een dominerend Excelsior. PSV wordt alleen gevaarlijk op de tegenaanval?
Vreemd dat jij een ninja-edit doet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
Vreemd dat jullie de 2de zin weghalen.
Je bent zelf terecht afgekeurd.quote:
Goed, Excelsior verdedigt met veel ruimte achter de verdediging. Excelsior wordt op snelheid afgetroefd.quote:
quote:
quote:
quote:
Het was geen buitenspel.quote:
I vote nay.quote:
Doe eens even volwassen ofzo.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jawel? Been van PSV-speler voorbij de laatste man Excelsior.
Doe ik.quote:
Straks even naar Van Halst kijken, het tegenovergestelde van wat hij zegt is de waarheid.quote:
De keeper.quote:
Tuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]`
Of telt het lichaam ook?
Het meest vooruit geestoken deel heb ik een scheidsrechter eens horen zeggen. Weet niet of een arm, aangezien je daarmee niet mag spelen, ook telt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]`
Of telt het lichaam ook?
Rik heeft gesproken.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 05-10-2014 om 12:53:44En dan vijf grote kansen en een (onterecht) afgekeurde goal voor #PSV. Ploeg en grensrechter niet scherp. #psvexc reageer retweet
quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]`
Of telt het lichaam ook?
quote:Waar voorheen enkel de voeten van de spelers telden om een buitenspelpositie te beoordelen, tellen nu alle lichaamsdelen van de spelers mee, behalve de handen en armen.
Waar voorheen enkel de voeten van de spelers telden om een buitenspelpositie te beoordelen, tellen nu alle lichaamsdelen van de spelers mee, behalve de handen en armen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het meest vooruit geestoken deel heb ik een scheidsrechter eens horen zeggen. Weet niet of een arm, aangezien je daarmee niet mag spelen, ook telt.
HAHAHAHAHA eindelijk een keer eerder.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar voorheen enkel de voeten van de spelers telden om een buitenspelpositie te beoordelen, tellen nu alle lichaamsdelen van de spelers mee, behalve de handen en armen.
Arm telt niet. De rest wel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het meest vooruit geestoken deel heb ik een scheidsrechter eens horen zeggen. Weet niet of een arm, aangezien je daarmee niet mag spelen, ook telt.
Bedankt Hans.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar voorheen enkel de voeten van de spelers telden om een buitenspelpositie te beoordelen, tellen nu alle lichaamsdelen van de spelers mee, behalve de handen en armen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |