abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145741242
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:42 schreef theunderdog het volgende:
Uiteraard moeten we wel zorgen dat de peperspray niet terecht komen bij de Marokkanen, want dan heb je de poppen aan het dansen.
:D
pi_145741260
Volgens mij lopen er trouwens al genoeg mensen met pepperspray. Hoe hoog is die boete trouwens ?
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:46:34 #178
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145741347
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Daarentegen hebben goedwillende mensen iets om zich mee te verdedigen.

Uiteraard wil ik niet dat iedereen makkelijk in bezit kan komen van chemische wapens ofzo. _O- Maar het bezitten van peperspray legaal maken zou ik een erg goede ontwikkeling vinden.
Dat pepperspray illegaal is, dat is inderdaad onbegrijpelijk, omdat het hier een zeer effectief zelfverdedigingswapen betreft welke weinig schade kan veroorzaken wanneer het in verkeerde handen valt of niet correct wordt gebruikt.

Tasers vallen wat mij betreft ook in dat rijtje.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:47:17 #179
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145741363
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Volgens mij lopen er trouwens al genoeg mensen met pepperspray. Hoe hoog is die boete trouwens ?
5 slokken capsicum is de boete
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_145741367
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat pepperspray illegaal is, dat is inderdaad onbegrijpelijk, omdat het hier een zeer effectief zelfverdedigingswapen betreft welke weinig schade kan veroorzaken wanneer het in verkeerde handen valt of niet correct wordt gebruikt.

Door een taser kan je toch dood gaan ?
pi_145741373
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Tasers staan al bij relatief veel mensen op het nachtkastje, vooral bij femdom-liefhebbers is dit populair.
pi_145741388
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Pepperspray ook, als je maar lang genoeg door blijft spuiten.
  maandag 20 oktober 2014 @ 17:47:53 #183
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_145741390
quote:

[..]

Afhankelijk van het type taser is dit in principe mogelijk bij zeer zwakke mensen. Maar die hebben toch al geen bestaansrecht. Vervroegde euthanasie heet het dan.
pi_145741494
Hmm ben niet zo voor tasers.
pi_145742770
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 17:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmm ben niet zo voor tasers.
Een stevige tik op je billen lijkt mij wel wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2014 18:42:24 ]
pi_145767004
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kent de familie persoonlijk ?
Wat een onzinreactie! Uit het gedrag van die familie valt heel duidelijk op te maken dat empathie - op z'n zachts gezegd - niet hun sterkste kant is. Of het moet dan de empathie zijn die zij voor zichzelf opeisen, dan wel. Maar van énig meevoelen met Marina of haar familie is totaal geen sprake.

Yasmin, ik vermoed dat je een hele leuke en fatsoenlijke dame bent IRL. Verpest het nou niet door het op te nemen voor gedrag dat niet door de beugel kan, puur omdat het om moslims cq marokkanen gaat...
pi_145767176
quote:

[..]

Ja. Van een aanhouding zonder wapens ook en van een wespensteek ook.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:14:03 #188
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_145767299
quote:

[..]

Versneld hoogstens dat proces bij mensen die toch al een zeer zwak hart hebben.
Graag op anoniem
pi_145767431
Ze wordt toch ontslagen van alle rechtsgevolgen op grond van noodweer aangezien ze zich aan de Nederlandse regels heeft gehouden voordat ze schoot :')

Nee, als die mevrouw niet had geschoten was het waarschijnlijk het OM vs. de twee inbrekers die de eigenaren van een juweliershop hebben beroofd en vermoord :')

Serves them right for thinking that old people are an easy target. :')
En toch zijn de dingen die irrelevant zijn voor de een, relevant voor de ander.
pi_145767481
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:00 schreef stopnaald het volgende:

[..]

Wat een onzinreactie! Uit het gedrag van die familie valt heel duidelijk op te maken dat empathie - op z'n zachts gezegd - niet hun sterkste kant is. Of het moet dan de empathie zijn die zij voor zichzelf opeisen, dan wel. Maar van énig meevoelen met Marina of haar familie is totaal geen sprake.

Yasmin, ik vermoed dat je een hele leuke en fatsoenlijke dame bent IRL. Verpest het nou niet door het op te nemen voor gedrag dat niet door de beugel kan, puur omdat het om moslims cq marokkanen gaat...
Dit is pas een onzin reactie. Jij kan je namelijk helemaal niet inleven in die familie. Jij denkt overvaller is kut hele familie is kut...

En over mijn gedrag hoef ik echt geen advies van jou hoor :')
pi_145767494
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 10:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Ja. Van een aanhouding zonder wapens ook en van een wespensteek ook.
Gevaarlijke wereld is het :P
pi_145859760
Ik pleit al jaren voortdurend voor een vuurwapen achter de toonbank bij elke winkelier en vooral juwelier.
Ik vind dit verhaal echt fantastisch, brengt tranen in mijn ogen.
pi_145859799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:56 schreef NickGrouwen het volgende:
Ik vind dit verhaal echt fantastisch, brengt tranen in mijn ogen.
:')
pi_148428426
Nabestaanden overvallers eisen vervolging

Nabestaanden van de overvallers die omkwamen bij de overval op een juwelierszaak in Deurne eisen alsnog vervolging van de betrokken juweliersvrouw. Ze schoot de twee aanvallers dood.

Advocaat Bénédicte Ficq begint een zogeheten artikel 12-procedure, vertelde ze woensdag. Zo willen de nabestaanden zorgen dat de rechter het Openbaar Ministerie (OM) dwingt alsnog vervolging in te stellen. Ficq: „De nabestaanden willen dat een rechter zich over hun dood buigt.”
Het OM kwam eerder tot de conclusie dat de juweliersvrouw het vuur opende uit noodweer en dat ze niet hoeft te worden vervolgd. Het gerechtshof in Den Bosch heeft de klaagschriften inmiddels binnen en behandelt procedure in april, meldt een woordvoerster. Die behandeling is achter gesloten deuren.

„Het gaat toch om de dood van twee jonge mannen”, licht Ficq toe. „Daarom willen nabestaanden dat een rechter naar de zaak kijkt. Dit had overigens misschien vermeden kunnen worden als de nabestaanden iets van oprechte spijt te horen hadden gekregen. Maar ze hebben geen enkele reactie gehad.”

Beelden van de overval die het Openbaar Ministerie eerder toonde, laten zien dat er twee overvallers binnenkwamen. Een spuit pepperspray in het gezicht van juwelier Willy. Zijn vrouw Marina volgt de gebeurtenissen op de bewakingsbeelden die in het kantoor te zien zijn. Ze pakt het geladen vuurwapen dat haar man na een eerdere overval aanschafte, als de overvallers haar man dreigen dood te schieten. Ze lost door een kleine deuropening het eerste schot als een overvaller het kantoor binnendringt. Hij wordt fataal geraakt in het hart. De tweede overvaller schiet ze dood tijdens zijn worsteling met haar man.
http://www.telegraaf.nl/b(...)en_vervolging__.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:04:39 #195
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_148428787
Ongelovelijk wat een brutaliteit...... :{w

quote:
''Het gaat toch om de dood van twee jonge mannen'', licht Ficq toe. ''Daarom willen nabestaanden dat een rechter naar de zaak kijkt. Dit had overigens misschien vermeden kunnen worden als de nabestaanden iets van oprechte spijt te horen hadden gekregen. Maar ze hebben geen enkele reactie gehad.''
Dus dat schorem had excuses verwacht ????? :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_148428960
Oprechte spijt voor het doodschieten van twee overvallers zal ik nooit krijgen.
Nabestaanden kunnen beter ophouden. Het waren geen goede, aardige jongens maar koelbloedige overvallers welke gekregen hebben waar ze om vroegen. Vrouw hoort dit jaar gewoon een lintje te krijgen voor het veiliger maken van de straten.
pi_148429086
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Whahaha die advocaten worden ook steeds gekker he
pi_148429366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dit is echt de omgekeerde wereld. Dan spoor je toch niet?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  woensdag 7 januari 2015 @ 15:17:54 #199
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_148429425
quote:
0s.gif Op woensdag 7 januari 2015 15:10 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Whahaha die advocaten worden ook steeds gekker he
Nee hoor ze vertegenwoordigen gewoon mensen die daar om verzoeken. Het zijn niet de advocaten die * gek * zijn.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 7 januari 2015 @ 16:24:58 #200
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148432153
Juist de nabestaanden van die overvallers zouden vervolgd moeten worden.
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')