abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:10:17 #276
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_148477864
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:06 schreef Byzantynixschii het volgende:

Maar afgezien van dat is het toch volstrekt normaal om alsnog empathie te tonen voor de nabestaanden?

Het is toch vreselijk voor die mensen dat jij hun dierbaren om het leven hebt geholpen, ook al had je daar een goede reden voor?
Neen, die nabestaanden dienen zich te verontschuldigen voor het gedrag van hun kinderen. Het sterven van die kinderen is een epifenomeen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:10:24 #277
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_148477868
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Vreselijk ja maar ook vreselijk wat hun kinderen zelf gedaan hebben.
Inderdaad. Maar de nabestaanden hebben er geen schuld aan, maar die zijn wel hun dierbaren kwijt. Onbegrijpelijk dat mensen daar gewoon over heen walsen.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:11:01 #278
186587 Byzantynixschii
pi_148477899
quote:
10s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Kneusje ben je toch ook.

De nabestaanden tonen toch ook geen enkele vorm van empathie ten aanzien van het juwelierskoppel terwijl hun kinderen op het punt stonden om ze af te slachten.
Wat is dit voor raar gebrabbel?
pi_148477923
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar de nabestaanden hebben er geen schuld aan, maar die zijn wel hun dierbaren kwijt. Onbegrijpelijk dat mensen daar gewoon over heen walsen.
Dan nog mogen ze - inclusief Ficq - naar mijn mening wel een toontje lager zingen. Is wel op z'n plaats na wat ze gedaan hebben.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:12:13 #280
186587 Byzantynixschii
pi_148477937
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Neen, die nabestaanden dienen zich te verontschuldigen voor het gedrag van hun kinderen. Het sterven van die kinderen is een epifenomeen.
Jouw ouders zouden zich moeten verontschuldigen voor het feit dat jij zulke tokkie opvattingen hebt.
pi_148477941
quote:
Zijn jullie nou allemaal zo beperkt van geest dat je dingen niet kunt scheiden van elkaar?

Uiteraard had deze mevrouw een reden om te doen wat ze heeft gedaan. Of ze correct heeft gehandeld of niet is niet bekend, want de zaak is nog steeds niet aanhangig gemaakt en dus heeft geen rechter zich er over gebogen.

Maar afgezien van dat is het toch volstrekt normaal om alsnog empathie te tonen voor de nabestaanden?

Het is toch vreselijk voor die mensen dat jij hun dierbaren om het leven hebt geholpen, ook al had je daar een goede reden voor?
'Mevrouw Hitler, gecondoleerd met het verlies van uw zoon Adolf.' Ze hadden die bavianen op moeten voeden, allahverdomme!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:13:54 #282
186587 Byzantynixschii
pi_148477994
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

'Mevrouw Hitler, gecondoleerd met het verlies van uw zoon Adolf.' Ze hadden die bavianen op moeten voeden, allahverdomme!
Nou voortaan alle moeders, vaders, broers en zussen van delinquenten ook maar straffen dan.

Waar doen ze dat nog meer? Ja, moslimstaten.
pi_148478055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:13 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Nou voortaan alle moeders, vaders, broers en zussen van delinquenten ook maar straffen dan.

Waar doen ze dat nog meer? Ja, moslimstaten.
Dat zeg ik nergens, vriend. Of zie jij geen middenweg tussen spijt betonen aan degene die jouw man bijna om het leven hielpen en de familie straffen? :{
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_148478115
quote:
Zijn jullie nou allemaal zo beperkt van geest dat je dingen niet kunt scheiden van elkaar?

Uiteraard had deze mevrouw een reden om te doen wat ze heeft gedaan. Of ze correct heeft gehandeld of niet is niet bekend, want de zaak is nog steeds niet aanhangig gemaakt en dus heeft geen rechter zich er over gebogen.

Het is vreselijk voor die vrouw dat die teringhonden haar dwongen tot zulke daden, en dat deze bloedzuigende nabestaanden het in hun botte harses halen om zoveel herrie te maken over een paar laaghartige criminelen. Waar is hun empathie voor deze vrouw dan? Maar daar hoor ik jou weer niet over, hypocriet naargeestig en pedant ventje dat je er bent.
pi_148478158
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:10 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Die vrouw had er ook geen schuld aan, maar wordt wel van alles verweten door de nabestaanden. Maar ook daar wals jij overheen met je hypocriete posts.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:23:00 #286
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_148478332
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:12 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Jouw ouders zouden zich moeten verontschuldigen voor het feit dat jij zulke tokkie opvattingen hebt.
Gezellig zo'n ad hominem
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  donderdag 8 januari 2015 @ 19:23:04 #287
186587 Byzantynixschii
pi_148478333
Laat maar, de aids in dit topic is van een te hoog niveau om hier nog verder tijd aan te besteden.
pi_148478363
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:23 schreef Byzantynixschii het volgende:
Laat maar, de aids in dit topic is van een te hoog niveau om hier nog verder tijd aan te besteden.
Als jij nou oprot dan is de aids ook weg.
pi_148478387
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:15 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wat een tokkies in dit topic. Te dom om te poepen.
Vreemd dat iedereen dat juist over jou denkt. Maar dat zal dan vast wel zijn omdat dat allemaal tokkies zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_148481055
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 19:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vreemd dat iedereen dat juist over jou denkt. Maar dat zal dan vast wel zijn omdat dat allemaal tokkies zijn.
ik hoor toch niet bij de iedereen wat een kortzichtige denken door sommigen om degene die alleen een normale rechtsgang met goede argumenten wil laten voeren hier zo afgezeken wordt. Oké hij is zelf ook niet altijd even tactvol, maar dat zijn zo te lezen veel meer mensen in dit topic ook totaal niet.
pi_148481960
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:30 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ik hoor toch niet bij de iedereen wat een kortzichtige denken door sommigen om degene die alleen een normale rechtsgang met goede argumenten wil laten voeren hier zo afgezeken wordt. Oké hij is zelf ook niet altijd even tactvol, maar dat zijn zo te lezen veel meer mensen in dit topic ook totaal niet.
Buiten al zijn ronduit debiele en kortzichtige opmerkingen hier naar anderen toe, is de rechtsgang volstrekt normaal verlopen.
pi_148482084
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 20:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat heeft de afkomst van de overvallers er mee te maken, meneer Onderbuik?
Deze mensen staan, al of niet gegrond, bekend om hun gewelddadigheid. Dat zou het gedrag van het slachtoffer - ik bedoel van de overval. Ik kan de overvallers onmogelijk als slachtoffer zien - hebben kunnen beinvloeden..
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 20:48 schreef Byzantynixschii het volgende:
Het lijkt mij juist in het algemeen belang dat een rechter hier een duidelijke uitspraak over doet ipv dat het OM hier opportuun is. Ten eerste is de zaak dusdanig ernstig (dodelijke slachtoffers) dat ik me sterk afvraag of we wel moeten willen dat een uitvoerende macht hier zo'n beslissing kan maken, ten tweede is deze vorm van noodweer/noodweerexces momenteel een hot item in Nederland, gezien ook de controversiėle uitlatingen over 'inbrekersrisico' van die incapabele VVD-speknek en ten derde zijn de feiten nou ook weer niet zo klip en klaar duidelijk dat het 100% zeker om noodweer ging.

Ik begrijp dus niet dat het OM dit besluit durft te nemen en hoop dat artikel 12 nou eens gehonoreerd wordt. We zijn tenslotte een rechtsstaat.
Het OM besloot kennelijk dat er voor doodslag geen grond bestond om te vervolgen. Dat is hun goed recht. Ik kan me voorstellen dat een dergelijke situatie wel goed onderzocht moet worden, dus in die zin kan ik wel met je meegaan.
En een rechtstaat.. Dat zijn we toch allang niet meer?
pi_148482490
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:

, is de rechtsgang volstrekt normaal verlopen.
welke rechtsgang het OM heeft toch niets in gang gezet?
pi_148482653
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

welke rechtsgang het OM heeft toch niets in gang gezet?
Zij hebben na lang en gedegen onderzoek besloten dat er sprake was van noodweer. Geheel volgens de regels van onze rechtstaat.
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:18:25 #295
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_148485473
quote:

In wat voor droomwereld leef jij? :?

Hebben de nabestaanden eigenlijk hun excuses aangeboden voor het gedrag van hun kinderen?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:53:01 #296
186587 Byzantynixschii
pi_148486862
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 21:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Zij hebben na lang en gedegen onderzoek besloten dat er sprake was van noodweer. Geheel volgens de regels van onze rechtstaat.
Dus is er, in tegenstelling tot wat jij beweert, geen rechtsgang geweest.
  donderdag 8 januari 2015 @ 22:59:41 #297
186587 Byzantynixschii
pi_148487150
quote:
1s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:18 schreef MPC60 het volgende:

[..]

In wat voor droomwereld leef jij? :?
Hoezo droomwereld? Ik mag dan wel fatsoenlijk zijn opgevoed door mijn ouders en een gedegen ontwikkeling hebben doorgemaakt maar dat geldt wel voor meer mensen.

Dit is gewoon normaal sociaal gedrag, niets vreemds of bijzonders aan.

Je mag er toch vanuit gaan dat het zowel voor de juweliersvrouw als voor de nabestaanden van de doden een vreselijke situatie is?

Als ik die juweliersvrouw was zou ik me ontzettend rot voelen tov de nabestaanden.

En als nabestaande kan ik me juist erg goed voorstellen dat een teken van empathie (misschien niet spijt, maar wel medeleven) nou juist een verschil kan maken.

Zo moeilijk is dat allemaal niet te begrijpen hoor.
pi_148493528
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

En als nabestaande kan ik me juist erg goed voorstellen dat een teken van empathie (misschien niet spijt, maar wel medeleven) nou juist een verschil kan maken.

quote:
Onzin
Marina’s advocaat Jan-Hein Kuijpers vindt het ‘onzin’ om erbij te halen dat er geen excuses zijn gekomen. Volgens hem had zij allang aangegeven een gesprek te willen met de nabestaanden, maar werd ze pas een dag voor de ontmoeting op de hoogte gesteld. Ze had die dag net een intake bij de kliniek, dus ze kon gewoon niet, aldus Kuijpers.
M.i. is Marina een normaal mens, en dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ze nu psychiatrische hulp nodig heeft. Ik twijfel er dan ook niet aan dat zij een duidelijk teken van empathie heeft willen tonen aan de nabestaanden.

Nu de nabestaanden nog aan haar....
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 9 januari 2015 @ 07:57:25 #299
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_148493894
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 22:59 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Hoezo droomwereld? Ik mag dan wel fatsoenlijk zijn opgevoed door mijn ouders en een gedegen ontwikkeling hebben doorgemaakt maar dat geldt wel voor meer mensen.

Dit is gewoon normaal sociaal gedrag, niets vreemds of bijzonders aan.

Je mag er toch vanuit gaan dat het zowel voor de juweliersvrouw als voor de nabestaanden van de doden een vreselijke situatie is?

Als ik die juweliersvrouw was zou ik me ontzettend rot voelen tov de nabestaanden.

Zo moeilijk is dat allemaal niet te begrijpen hoor.
Die ouders zouden hun excuses moeten aanbieden aan Marina, dat zij dankzij die nu verdelgde ratten een trauma heeft opgelopen en dat haar man bijna is gedood. Die vrouw voelt zich ook erg rot, het zit haar niet in de koude kleren. Als klap op de vuurpijl wordt ze ook nog eens bedreigd. Nee die vrouw is genoeg gestraft. Die nabestaanden moeten echt een flink toontje lager zingen.
pi_148538999
quote:
0s.gif Op donderdag 8 januari 2015 18:28 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Mijn standpunt heroverwegen?

Deze nabestaanden willen gebruik maken van een recht dat hen toekomt. Zij hebben totaal geen schuld aan wat er is gebeurd maar zijn wel dierbaren verloren. In plaats van dat mensen daar respect voor hebben mogen ze volgens sommige een kogel krijgen.

Als je zo denkt dan zit er echt iets niet goed in je hoofd. Dat ben je echt een smerige vuile Tokkie. Om te kotsen.

En bovendien is en blijft het volstrekt belachelijk dat het OM besluit om geen vervolging in te stellen in een zaak waar mensen bij zijn omgekomen.
Deze "mensen" hebben inderdaad - jammer genoeg - dit recht. Verder hebben anderen het recht om te vinden dat deze smerige tyfusleiers en hun rattengebroed precies hebben gekregen wat ze toekomt. Gelukkig mogen we nog steeds zeggen wat we vinden.

Verder ben jij gewoon een misselijke troll en is een beoordeling als Tokkie uit jouw mond niets anders dan een compliment!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')