abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 1 december 2014 @ 16:09:05 #151
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_147186775
There's no such thing as bad publicity. Of zo. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_147197251
quote:
6s.gif Op maandag 1 december 2014 16:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
MOEDER MAAKT ZICH DRUK OM DAVE ROELVINK

Hoe zou het toch met Dave Roelvink zijn? De zoon van Dries werd onlangs voor een tweede keer opgepakt en moest een nachtje tukken in de cel. De eerste keer werd hij daar helemaal depressief van, en kwamen gevoelens van eenzaamheid boven borrelen bij Dave. Maar ook toen bleek dat allemaal wel een beetje mee te vallen . Eigenlijk is die hele affaire in de villa van die McDonalds-tycoon het beste dat Dave ooit overkwam. Dave kan elk weekend zijn opwachting maken op feestjes en in discotheken in het land om uit te venten dat hij is wie hij is wat dat dan ook mogen zijn. Een bezorgde moeder mailt ons nu daar over. Haar dochter gaat rond oud&nieuw naar een partijtje in een club te Enkhuizen. 'Tot mijn grote verbazing zal Dave Roelvink hierbij aanwezig zijn en zelfs een hoofdrol vertolken als MC.' Blijkbaar heeft mama de poster / flyer niet gezien waarop Dave nogal prominent staat te staren. 'Niemand minder dan superster / fotomodel DAVE ROELVINK zal alle vrouwen komen pleasen! Hij zal de avond hosten als MC maar ook geven we enkele Meet & Greet pakketten weg ;-)', wink winkt de organisatie die hoog mikt op Facebook. U ziet, Dave en zijn reputatie zijn goud waard en een ware trekpleister. 'Achten jullie het verantwoord dat ik mijn dochter dergelijke feesten laat bezoeken?', vraagt de gehaaide pr-medewerker bezorgde moeder aan ons. Hmm, dat is een moeilijke. Wat zou u die moeder adviseren?

[ afbeelding ]

http://glamora.ma/2014/12/win_een_meet_greet_met_dave_ro.html

:D :P
DJ moet deze tophit gaan draaien bij de meet&greet
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:05:43 #153
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147511990
Dave Roelvink biedt binnenkort zijn excuses aan aan Melissa Pach voor het seksfilmpje dat hij van haar maakte. ,,Ik heb haar vader Richard Pach gisteren gesproken. Hij vindt ook dat de tijd rijp is om de lucht te klaren. Alle verhoren zijn geweest en in het nieuwe jaar volgt er mogelijk een rechtszaak,'' bevestigt vader Dries Roelvink vandaag.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ekte-seksvideo.dhtml

Zo dat is snel dave :O En zo oprecht gemeend ook :') :|W
Niet om de rechter gunstig te stemmen :r
Wat een lul die Dave }:| :X
  vrijdag 12 december 2014 @ 13:39:07 #154
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147513206
quote:
Overigens krijgt Dave van twee kanten nog wat instructies mee. :') Zijn vader wil dat Dave niet alleen zijn excuus aanbiedt, maar ook vertellen 'hoe hij zich voelt'. En de Pachjes accepteren alleen een spijtbetuiging als Dave 'het echt meent'. Nu maar hopen dat hij er een traantje uit weet te persen. Dave's mea culpa wordt op Oudjaarsdag live uitgezonden op SBS6 na de ontknoping van Utopia. Allemaal kijken!
http://glamora.ma/2014/12/yes_pijpmeisje_krijgen_excuses.html

:') _O-
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:39:54 #155
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_147628512
Dries Roelvink: 'Slapeloze nachten om Dave' :D

Dries Roelvink
De hele zaak rond Dave Roelvink is vader Dries niet in de koude kleren gaan zitten: "Het waren de donkerste maanden uit mijn leven."

De afgelopen maanden dook de naam Roelvink vaker op in de kolommen dan het Dries, normaliter ’vriend van de showbizz’, lief was."Vijf keer haalde Dave de voorpagina. En niet op een manier die we graag zien."

Regelmatig heeft pa Dries met de handen in het goedgekapte haar gezeten om de aanklachten tegen zijn zoon. Tot op de dag van vandaag weet hij niet hoe het allemaal precies zit. "Ik heb een lichte twijfel als het gaat over de vraag: weet jij wie het heeft gedaan? Dave kon er met een paar telefoontjes voor zorgen dat de eerste helft van de spullen terugkwam. Qua die andere helft heb ik sterk het gevoel dat hij iemand beschermt, dat hij niet de judas wil zijn."

http://www.telegraaf.nl/p(...)loze_nachten___.html

Dat wordt vakken vullen bij ah voor dave :P
  dinsdag 16 december 2014 @ 15:40:21 #156
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_147639295
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dries Roelvink: 'Slapeloze nachten om Dave' :D

Dries Roelvink
De hele zaak rond Dave Roelvink is vader Dries niet in de koude kleren gaan zitten: "Het waren de donkerste maanden uit mijn leven."

De afgelopen maanden dook de naam Roelvink vaker op in de kolommen dan het Dries, normaliter ’vriend van de showbizz’, lief was."Vijf keer haalde Dave de voorpagina. En niet op een manier die we graag zien."

Regelmatig heeft pa Dries met de handen in het goedgekapte haar gezeten om de aanklachten tegen zijn zoon. Tot op de dag van vandaag weet hij niet hoe het allemaal precies zit. "Ik heb een lichte twijfel als het gaat over de vraag: weet jij wie het heeft gedaan? Dave kon er met een paar telefoontjes voor zorgen dat de eerste helft van de spullen terugkwam. Qua die andere helft heb ik sterk het gevoel dat hij iemand beschermt, dat hij niet de judas wil zijn."

http://www.telegraaf.nl/p(...)loze_nachten___.html

Dat wordt vakken vullen bij ah voor dave :P
heb je daar tegenwoordig niet ook een verklaring omtrent gedrag voor nodig ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 29 december 2014 @ 00:59:03 #157
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148080127
Dave Roelvink wil dj worden en zal uitkijken met telefoons :D

Dave Roelvink was afgelopen zomer het gesprek van de dag toen hij na een uit de hand gelopen feest in de cel belandde. Na een roerig jaar vindt hij het tijd voor een nieuwe uitdaging: hij wil dj worden. Ook heeft hij iets geleerd van zijn ervaringen. Lachend: ,,Om telefoons uit de buurt te houden."

De zoon van zanger Dries deed zijn onthullingen vanavond in het RTL-programma Life 4 you. Tegenover de presentatoren Irene Moors en Carlo Boszhard ging hij in op zijn 2014.

Hij kwam in het nieuws toen na een uit de hand gelopen feest bleek dat er voor tienduizenden euro's aan juwelen en andere spullen uit een huis waren verdwenen. Ook verscheen er een video op het internet van Dave in een bubbelbad, terwijl de dochter van de woningeigenaren seksuele handelingen bij hem verrichtte.

De acteur heeft altijd ontkend dat hij iets te maken heeft met de diefstal.

'Rust'
,,Ik heb weer een beetje rust gekregen", zegt Dave in het programma. Hij wil verder met zijn leven. ,,Overal waar ik kom is dat het enige wat er gezegd wordt, daar heb ik weinig trek meer in."

Om zijn leven weer op de rit te krijgen is Dave daarom begonnen aan een dj-cursus. ,,Het gaat lekker. Ik heb echt een soort passie gevonden. Ik heb in januari de eerste boekingen staan. Dus ik ga nu aan de slag als dj."

Dries, die ook in het programma van Moors en Carlo Boszhard aanwezig was, hoopt dat zijn zoon door zijn nieuwe passie minder vaak bij hem aanklopt voor geld. Hij gaf ook vanavond weer aan nog steeds moeite te hebben met de rol die zijn zoon heeft gespeeld in het uit de hand gelopen feest.

Dave: ,,Ik beloof een goed jaar in 2015."

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-met-telefoons.dhtml

Raar maar wat Dave belooft is nooit waar :P
  maandag 29 december 2014 @ 06:44:52 #158
225540 Pugg
Friends forever
pi_148083516
quote:
De acteur heeft altijd ontkend dat hij iets te maken heeft met de diefstal.
Acteur?????
Patser zou ik zeggen , wat een (mis plaatse ) arrogantie.
  maandag 29 december 2014 @ 11:51:30 #159
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148088393
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:
Acteur?????
:{w dan ken je zijn pa nog niet ;)
Die noemt zichzelf zanger :D
pi_148096620
Nieuwe carrière voor Dave Roelvink

LANDSMEER - Dave Roelvink heeft een nieuwe carrière gevonden: hij wordt dj. Dat zei de in Landsmeer woonachtige Roelvink zondag in het RTL 4-programma Life For You, meldt RTV Noord-Holland.

De zoon van Dries Roelvink heeft recentelijk een dj-cursus gedaan en gaat nu ook daadwerkelijk als dj aan de slag. In januari staan de eerste optredens gepland.

De laatste paar maanden was Dave Roelvink veel in het nieuws. Na een afterparty waar Roelvink ook aanwezig was, verscheen een sexfilmpje waarop hij zich oraal liet bevredigen op internet. Ook waren na het feestje juwelen ter waarde van enkele tienduizenden euro's verdwenen. In verband met deze diefstal is Roelvink meerdere keren opgepakt geweest. Zelf zegt Roelvink niets met die diefstal te maken te hebben.

Bron

¤1500 per uur voor een dj in wording.. :o

#triestroelvink
  maandag 29 december 2014 @ 15:46:47 #161
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148098237
quote:
Hij zal echter niet in de voetstappen treden van vader Dries Roelvink. Over een zangcarrière zegt Dave: ‘Ik heb er geen talent voor’.
Die heeft gelukkig wel talent :|W _O- _O-

quote:
Dave is te boeken voor presentatie-opdrachten. Tevens is hij te boeken als DJ, hij heeft een enorme passie voor bubbeling, :D moombaton en eclectic style.
Vraag maar aan Melissa die houdt ook van bubbling en sucking _O-
  maandag 29 december 2014 @ 15:48:36 #162
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148098317
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 15:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nieuwe carrière voor Dave Roelvink......
¤1500 per uur voor een dj in wording.. :o
#triestroelvink
Dan heeft hij na 40 uur werken de Familie Pach schadeloos kunnen stellen voor de gejatte spullen _O_ _O_
pi_148100443
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 06:44 schreef Pugg het volgende:

[..]

Acteur?????
Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maar ;)

quote:
Dave Roelvink wil op eigen kracht carrière maken

Dave Roelvink wil een acteercarrière opbouwen, zonder te profiteren van zijn bekende vader Dries. Dat vertelt hij in een interview met de Story. Roelvink wil op eigen kracht verder. “Ik wil mijn vader niet als kruiwagen gebruiken. Ik ben en blijf natuurlijk de zoon van, maar wil op eigen kracht mijn carrière opbouwen. Mijn ultieme droom is om mijn brood te kunnen verdienen als acteur. Ik heb veel modellenwerk gedaan. Het werk is leuk, maar alleen in een hotel zitten, is niets voor mij“, zegt hij.

Te eenzaam, vindt Roelvink het. “Ik wil mensen om mij heen. Als model moet je goed tegen eenzaamheid kunnen. Ik kán dat niet!”

Net als zijn vader de aandacht opeisen door een gele zwembroek aan te trekken, zit Roelvink niet zitten. “Die gele zwembroek was natuurlijk een stunt, maar zélf zou ik dat niet doen. Mijn vader heeft die gele zwembroek ook niet nodig om succes te hebben. Zijn repertoire is goed.”

Binnenkort maakt Roelvink zijn debuut als acteur in De Overgave. “Dat brengt mij dichter bij mijn doel: doorbreken als acteur. Hopelijk word ik ooit zo goed als mijn grote voorbeeld Leonardo DiCaprio.”
pi_148104875
Die grootheidswaanzin kent ook gewoon geen grenzen zeg, je gaan vergelijken met 1 van de best betaalde en grote acteurs ter wereld.
Dat zal hij ongetwijfeld binnenkort in een nieuw interviewtje ook wel doen over zijn 'dj vak' want over 2 weken is hij natuurlijk al een zwaar ervaren pro.
Wat is dat toch met dit soort lui; al die derderangs licht bekende Nederlanders of vriendinnetjes van diezelfde gasten die van zichzelf denken dat ze Mozart of Napoleon zelf zijn. Zit er iets in het water hier ofzo?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  Trouwste user 2022 maandag 29 december 2014 @ 20:51:10 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_148110854
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 18:34 schreef WRH het volgende:
Die grootheidswaanzin kent ook gewoon geen grenzen zeg, je gaan vergelijken met 1 van de best betaalde en grote acteurs ter wereld.

1500 euro voor een DJ die nog nooit heeft gedraaid. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 29 december 2014 @ 21:09:24 #166
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148111941
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
:{w Wat dacht je van zijn vader :D
Die vraagt dat voor een half uurtje zingen en dat kan hij ook niet :P
  maandag 29 december 2014 @ 21:11:14 #167
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148112047
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 20:51 schreef tong80 het volgende:
quote:
Mocht u in de toekomst voornemens zijn dj Dave te boeken voor uw huisfeestje, zorg dan wel dat eventuele waardevolle spullen zijn opgeborgen achter slot en grendel.
http://www.spitsnieuws.nl(...)rdt-dj-dave-roelvink

_O_ _O_ _O-
  Trouwste user 2022 maandag 29 december 2014 @ 21:13:49 #168
7889 tong80
Spleenheup
pi_148112202
:D

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 29 december 2014 @ 21:18:15 #169
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148112482
quote:
Hij kan beter zijn kontje gaan scheren want eerdaags draait ie de nor in!En dan valt er weinig muziek te draaien!Het enigste dat er daar draait is zijn pijpbekkie en zijn strakke poeperd!
_O_ _O- _O-

http://www.powned.tv/nieu(...)nk_vindt_passie.html
pi_148117755
Hoe gaat zijn dj naam worden dan?

Dj Dief ?

Oh en hij houd van bubbeling?
Ja dat was wel duidelijk ja..
Misschien kan z'n pappie ook meedoen in z'n gele zwembroek?
  dinsdag 30 december 2014 @ 06:53:39 #171
225540 Pugg
Friends forever
pi_148127292
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2014 16:40 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Oud berichtje, maar hij hoopt ooit zo goed te worden als Leonardo DiCaprio...toe maar ;)

[..]

Hij mag zijn schoenen nog niet poetsen de lozer.
  woensdag 31 december 2014 @ 14:02:33 #172
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148184684
DAVE ROELVINK ZIT DIEP IN DE SCHULDEN

Dankjewel god, dat we op de laatste dag van het jaar toch nog wat kunnen tikken over dè bn'er van 2014, Dave Roelvink. Weekend heeft namelijk ontdekt dat Dave tot zijn nekkie in de financiële ellende zit. Dat heeft alles te maken met advocaat Nienke Hoogervorst die hij in heeft moeten huren in de zaak van het hamburgermeisje (infographic).

Dat soort types sturen natuurlijk gigantische rekeningen voor iedere minuut dat ze met jouw zaak bezig zijn, en dat is in het geval van Dave aardig opgelopen. Denkt u trouwens dat papa Dries wel even bij zal springen om de factuurtjes te voldoen? Ja? Fout! 'Het is je eigen schuld, dus je draait er zelf maar voor op' aldus een wijze Dries. We hopen dat Dave zijn onlangs gestarte dj-cursus snel met succes af zal ronden, zeker als advocaat Nienke hetzelfde facturerings-beleid hanteert als haar liefdesvriend Brammetje Mosko. Die rekent naar verluidt 1.500 euro reiskosten voor een lunchafspraak een kilometer verderop...

Instant update: Dave ontkent dat hij moeite zou hebben de rekeningen te betalen. Ja ja het zal wel Dave, heb jij een inkomen dan? Wij geloven er geen zak van.

http://glamora.ma/2014/12/dave_roelvink_zit_diep_in_de_s.html

quote:
Dries heeft tegen zijn zoon gezegd: “Het is je eigen schuld, dus je draait er zelf maar voor op.” Dat is een van de beweegredenen dat Dave zijn nieuwe carrière is gestart en aan de slag gaat als dj.
Toch nog een slimme opmerking van Dries :P

Reactie Dave
quote:
Aan Shownieuws laat Dave weten dat er niets van klopt. Hij geeft aan dat er veel kosten zijn gemaakt, maar dat hij die gewoon kan betalen. Op Instagram laat Dave weten helemaal klaar te zijn met 2014. “Thank god this year is over…”, schrijft hij bij de foto.
http://glamora.ma/2014/12/dave_roelvink_zit_diep_in_de_s.html

Nou Dave, maak je borst maar nat het ergste moet nog komen :P _O_
  woensdag 31 december 2014 @ 14:10:26 #173
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148184979
Deze week in de nieuwe Weekend een exclusief interview met Dave.

Wie wil dat nou niet lezen :D _O- _O- _O-

http://www.weekend-online(...)-diep-in-de-schulden
  woensdag 31 december 2014 @ 14:11:50 #174
225540 Pugg
Friends forever
pi_148185044
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Deze week in de nieuwe Weekend een exclusief interview met Dave.

Wie wil dat nou niet lezen :D _O- _O- _O-

http://www.weekend-online(...)-diep-in-de-schulden
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen . :r
  woensdag 31 december 2014 @ 16:29:03 #175
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148190771
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 14:11 schreef Pugg het volgende:
Dat pasterhoofd van die jongen en die enge ogen . :r
idd, dus fotos mar ff onder spoiler :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brrrrrrrr GRIEZEL :r
pi_148191356
Hij moet poepen.
  woensdag 31 december 2014 @ 16:45:37 #177
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148191502
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:42 schreef Deckard het volgende:
Hij moet poepen.

Hier niet :+
  woensdag 31 december 2014 @ 20:43:30 #178
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148200158
Dave Roelvink gevraagd voor GTST

Dave Roelvink is ooit gevraagd voor een rol in Goede tijden, slechte tijden :D
Producenten van de populaire soapserie hadden de zoon van volkszanger Dries Roelvink op het oog voor de rol van Menno.
Het had dus niet veel gescheeld of de jonge Roelvink was getrouwd met Ferry Doedens' personage Lucas. Maar Dave bedankte voor de rol, onthulde hij woensdagavond in RTL Boulevard. Uiteindelijk kroop naamgenoot Dave Mantel in de huid van Menno.
Mantel nam eerder dit jaar afscheid van zijn personage Menno, die niet terugkeert in Goede tijden, slechte tijden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)agd_voor_GTST__.html

Een acteur van zijn kaliber en status in GTST :D Het moet niet gekker worden :+ _O-
Voorlopig alleen slechte tijden dus voor Dave :P _O_ _O_ _O_ _O-
pi_148210697
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 20:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dave Roelvink gevraagd voor GTST

Dave Roelvink is ooit gevraagd voor een rol in Goede tijden, slechte tijden :D
Producenten van de populaire soapserie hadden de zoon van volkszanger Dries Roelvink op het oog voor de rol van Menno.
Het had dus niet veel gescheeld of de jonge Roelvink was getrouwd met Ferry Doedens' personage Lucas. Maar Dave bedankte voor de rol, onthulde hij woensdagavond in RTL Boulevard. Uiteindelijk kroop naamgenoot Dave Mantel in de huid van Menno.
Mantel nam eerder dit jaar afscheid van zijn personage Menno, die niet terugkeert in Goede tijden, slechte tijden.

http://www.telegraaf.nl/p(...)agd_voor_GTST__.html

Een acteur van zijn kaliber en status in GTST :D Het moet niet gekker worden :+ _O-
Voorlopig alleen slechte tijden dus voor Dave :P _O_ _O_ _O_ _O-
Ach, acteertalent is niet een vereiste dus het had best gekund hoor ;)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 1 januari 2015 @ 13:58:16 #180
225540 Pugg
Friends forever
pi_148214999
quote:
6s.gif Op woensdag 31 december 2014 16:45 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hier niet :+
Als je haar maar goed zit O-)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 21:40:11 #181
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148259190
Aangifte tegen Guido Weijers en RTL

De familie van Melissa Pach heeft aangifte gedaan tegen RTL4 en Guido Weijers. De beelden waarop te zien is dat zij seksuele handelingen uitvoert bij model Dave Roelvink, mochten niet meer uitgezonden worden en dat heeft de zender wél gedaan tijdens de oudejaarsconference van cabaretier Guido Weijers.

Dat laat de advocaat van de familie van Melissa Pach, Peter Plasman, weten.

In de media werd het filmpje niet verspreid toen duidelijk werd dat de familie dit niet zou pikken. RTL4 gaf daar geen gehoor aan door de beelden toch te tonen bij een onderdeel van de oudejaarsconference van komiek Guido Weijers.

Op het filmpje is te zien hoe het meisje Dave Roelvink oraal bevredigt. Het beeld werd zonder medeweten van Melissa opgenomen en sindsdien vecht de familie met grote moeite tegen verdere verspreiding.

RTL en Weijers hebben nog geen reactie gegeven op de aanklacht.

http://www.telegraaf.nl/p(...)eijers_en_RTL__.html

Gezellig :P
  † In Memoriam † vrijdag 2 januari 2015 @ 22:20:09 #182
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_148261380
Tsja, de beelden van pijpmeisje Melissa zullen nooit geweerd kunnen worden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 22:30:48 #183
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_148262088
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:20 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, de beelden van pijpmeisje Melissa zullen nooit geweerd kunnen worden.
Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:22:58 #184
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_148265014
Grappig. Ik heb gisteren het eerste stukje van de herhaling van de conference gezien en dat ging juist over auteursrechtenvrije foto's. Dat zal nu geen toeval zijn neem ik aan ;)
Spoilers!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:36:30 #185
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148265684
Reactie van Dave :D

Hij heeft om sommige stukjes wel kunnen lachen :|W

http://www.show.nl/showfl(...)stape-dave-roelvink/
pi_148309343
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:30 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dit. Plus dat het niet helpt om er zelf nog meer aandacht aan te geven. Ze gooien zo wel hun eigen glazen in imho.
Je zou bijna gaan denken dat die ouders zichzelf en hun dochter in de publiciteit willen houden.
  maandag 5 januari 2015 @ 23:00:58 #187
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148375070
Nu in shownieuws weer een item over Dave :D

Plasman de advocaat van pijpmeisje :@ is boos op rtl omdat de uitzending nog steeds te zien zou zijn op rtl gemist

Overweegt kort geding in overleg met fam Pach

Zojuist gezocht op rtlxl maar de video is inmiddels verwijderd :P

Santegoeds vindt de houding van Dave niet juist en excuses bij de rechter zouden wel eens een niet gemeende indruk kunnen wekken *O*

[ Bericht 71% gewijzigd door ikweethetookniet op 05-01-2015 23:13:52 ]
  woensdag 7 januari 2015 @ 20:23:19 #188
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148441985
NATHAN MOSZKOWICZ START NOG EEN BEDRIJF

Als je op Nathan Moszkowicz Googlet zie je als tweede hit ons topic 'Mini-docu over carrière Nathan Moszkowicz'. Dat was inderdaad een schitterende docu over de nieuwbakken ondernemer, maar eigenlijk is er veel méér over hem te melden dan het pluggen van een verkapte ING reclamespot. Zo constateerden we eerder al dat Nathan in alles de nieuwe generatie sterren vertegenwoordigt. Met zijn artiestenbureau Namam, zijn banden met de Urban Tribe van o.a. Geza Weisz, Manuel Broekman en noem het hele hippe tyfuszooitje maar op, en met Pitch! Huh, Pitch?! Ja, Nathan is in alle luwte namelijk NOG een artiestenbureau begonnen.

Niet dat Namam nu echt overloopt van namen (na het dumpen van D. Roelvink :D zijn er nog 7 toppers en Lil Kleine over), maar Pitch richt zich op een andere doelgroep. Namelijk: onontdekt dj-talent. Deze mensen kunnen zo vanuit de zolderkamer een demo insturen en als Nathan het wat vindt krijgen ze een contractje
. De volgende stap is duidelijk: bij succes komen ze naast rapper Dio en Bram Moszkowicz in de grote mensen kaartenbak van Namam. Briljant. Gaat nog groot worden, die Nathan.

Instant update: verrek dat bedenken we nu pas (na overleg op de redactie). Nu kan de eerder gedumpte Dave Roelvink zich weer melden bij Pitch, hij is immers ook beginnend dj.

http://glamora.ma/2015/01/nathan_moszkowicz_start_nog_ee.html

Er is weer hoop voor dave :P
  woensdag 7 januari 2015 @ 23:12:14 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148450320
Weer een item nu in shownieuws :D
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:00:44 #190
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148638100
NOBELPRIJS?DAVE ROELVINK DOET WAT DE REGERING NIET KAN :D

Altijd mooi om te zien als er méér in een mens zit dan op voorhand wordt vermoed. Want er wordt wel laatdunkend gedaan over Dave Roelvink en zijn stagnerende carrière, maar hij speelt ondertussen dus wel wat klaar wat de politie en de hoge heren in Den Haag niet weten te bewerkstelligen. Gisteren had u al kunnen zien dat Dave in zijn vrije tijd omgaat met volkszanger Mick Harren, maar hij blijkt nu ook dikke vrinden te zijn met Ben Saunders.

Op Instagram zien we Dave en zijn olijke kornuit vriendelijk lachen naar de camera.

Op het eerste gezicht misschien gewoon een foto van een gezellig samenzijn van gelijkgestemden, maar zoals u van ons mag verwachten denken wij altijd door. Want Dave is zoals u zich misschien nog kunt herinneren dikke maatjes met de motorclub No Surrender en Ben Saunders is officieel lid van Satudarah (weinig getalenteerde zangers-divisie) :D

Twee motorclubs die OP VOET VAN OORLOG leven. Kijk eens aan, gewoon een bruggenbouwer die Dave. Een vredesduifje! Snappen we meteen waarom hij geen tijd heeft om sorry te zeggen tegen pijpmeisjes, die boy had wel belangrijker zaken aan zijn hoofd. Nu nog dj'en voor de onderwereld en Dave heeft nu al zijn vader geëvenaard!

http://glamora.ma/2015/01/dave_roelvink_doet_wat_politie.html

Goed bezig Dave :|W :|W _O-
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:19:44 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148638648
DAVE DISST PAPA DRIES :D (ALWEER) :|W

Weet u nog dat Dries Roelvink in zijn rol van onbezoldigd woordvoerder van zijn zoon beweerde dat Daveje voorlopig niet zou gaan stappen en dat hij allerlei angsten had overgehouden aan de roofvillapijp-gate kwestie waarin hij vorig jaar verwikkeld was geraakt? Grappig was dat he?

Of nou ja: vermoedelijk niet voor de oude Roelvink, die steeds maar weer probeert zijn oudst geborene uit de penarie te halen, waarna Dave de boel weer verpest. En erg dankbaar is 'ie sowieso al niet, want anders zou hij toch ietsje meer respect voor zijn oude heer tonen. Een beetje publiek een ander dan je bloedeigen papa tot "gezelligste zanger van Nederlandje" uitroepen, is toch onaardig, Dave!

http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.html

Goed bezig Dave :') :|W
  dinsdag 13 januari 2015 @ 13:21:52 #192
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148638714
REAGUURSELS

quote:
Dave heeft alleen respect voor zijn eigen Jongeheer.
http://glamora.ma/2015/01/dave_disst_papa_dries_alweer.html

:D :D _O- _O-
pi_148638762
ikweethetookniet, ik vind je obsessie met Dave erg vermakelijk. Keep 'm coming ;)
Spoilers!
pi_148678405
jezus de familie roelvink krijgt een eigen reallife soap....... lees ik net op de telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html

televisie met maatschappelijk belang :)
hoe kom je erop
pi_148678715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:04 schreef utrecht1970 het volgende:
jezus de familie roelvink krijgt een eigen reallife soap....... lees ik net op de telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/p(...)Dave_Roelvink__.html

televisie met maatschappelijk belang :)
hoe kom je erop
Dat is al een tijdje bekend ;)
pi_148678749
quote:
4s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:13 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Dat is al een tijdje bekend ;)
Ik dacht echt dat dat een grap was :@
pi_148683311
Nau.As ik Deef mag advisere..as ik Deef was sou ik lekker naar Torroomoolinos gaan.
Had die knakker ook al van de somer gedaan he? Lekker met pa naar Torroomoolinos in Spanje.
Hij had er beter kenne blijve die knakker Deef. Beetje gesellug met die moterrijers ensow.
  woensdag 14 januari 2015 @ 19:15:26 #198
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148684879
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 18:29 schreef quirina het volgende:
Nau.As ik Deef mag advisere..as ik Deef was sou ik lekker naar Torroomoolinos gaan.
Had die knakker ook al van de somer gedaan he? Lekker met pa naar Torroomoolinos in Spanje......
En dan samen in een gele zwembroek naar het strand *O* *O*
pi_148685453
quote:
Jij bent zeker iemand die met kerst als enige lacht om de waardeloze grappen van je oom?
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:40:54 #200
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148693507
De Roelvinkjes

Het zijn onrustige tijden voor de Amsterdamse familie Roelvink. De affaires rondom zoon Dave hebben Dries en de rest van zijn familie niet onberoerd gelaten. Vandaag kwam naar buiten dat de familie Roelvink een eigen realityserie krijgt bij RTL5. Waarom geeft RTL hen dit platform en wat zijn de beweegredenen van de familie zelf om hieraan mee te werken? Ze vertellen het vanavond exclusief in RTL Late Night.

Nu kjken dus :P
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:41:36 #201
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148693529
Zitten al aan tafel :D
Niet in gele zwembroek :( o|O
pi_148693611
Je ziet Dave denken he, Charlie? Wat is dat?
  woensdag 14 januari 2015 @ 22:51:43 #203
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148693867
:{w dave kan niet de denken ;)
Daar ging het dus mis :P
pi_148694264
Lekker kleurtje heeft die ook. Zal wel de belichting zijn...
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:05:48 #205
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148694402
Faalhaas gespot @ Rtl Late Night :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_148694425
Hebben ze dezelfde zonnenbank?
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:07:30 #207
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148694464
Dries disst gelijk Dave ff _O-
Dave ff schaapachtig dom lachen :|W :r
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:08:20 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_148694501
Je mag toch hopen dat Dries inmiddels wel in een zonnestudio geïnvesteerd heeft, dan verdient hij er ook nog wat aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:11:56 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148694647
Lekker met je pappie in een talkshow. Want je wilt zo graag eigen carriere in .... :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:14:34 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148694740
Pappie vertelt over je slaapprobleem :')
pi_148694747
Wat een poephoofd. En slaappillen op zijn 20ste oke dan.
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:21:29 #212
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_148694993
Wat zijn dit toch een mediahoeren ;(
  woensdag 14 januari 2015 @ 23:23:49 #213
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148695086
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 23:08 schreef Leandra het volgende:
Je mag toch hopen dat Dries inmiddels wel in een zonnestudio geïnvesteerd heeft, dan verdient hij er ook nog wat aan.
:{w wat dacht je van een eigen gele zwembroek lijn :P
  donderdag 15 januari 2015 @ 00:17:20 #214
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148697086
Dave Roelvink: soap gaat niet in op zaak-Pach

In de realitysoap over de familie Roelvink wordt de kwestie rond de diefstal bij de familie Pach niet aangekaart.Dat vertelde Dave Roelvink woensdag bij RTL Late Night.

In verband met het nog lopende onderzoek naar de kwestie zijn er afspraken gemaakt tussen de familie en de producent. Inhoudelijk wordt er in de reeks niet ingegaan op de verwikkelingen. De Roelvinkjes hebben nu overigens geen contact met de familie Pach, de familie van het meisje. Dit op verzoek van hun advocaat.

Dave kwam vorig jaar in opspraak toen er na een avondje stappen spullen werden gestolen uit de villa van een Amsterdamse familie, waarvan de dochter Dave en zijn vrienden had uitgenodigd. Later lekte er een seksfilmpje uit van de dochter en Dave. Dat deed Dave’s imago geen goed: “Ik ben een jonge jongen van 20 en ik hou van een feestje en een drankje. Maar ik ben niet zoals in de media gezegd wordt. Dat er gestolen is en filmpjes zijn uitgelekt is verschrikkelijk. Ik ben vaak zenuwachtig als ik erover moet praten en misschien kom ik verkeerd over.”

De realityserie wordt vanaf 17 februari uitgezonden op RTL 5.

http://www.telegraaf.nl/p(...)ver_zaak-Pach__.html

Dat wordt kijken 20.30 RTL 5 :7
Hier gaan wel de gordijntjes dicht :@ _O-
  donderdag 15 januari 2015 @ 00:26:47 #215
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148707689
weetje ik heb best begrip voor zon kerel als dave , maar gister kun je gewoon zien aan alles dat het gewoon een "vals"ventje is..helemaal in de war
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:13:04 #217
225540 Pugg
Friends forever
pi_148709589
quote:
0s.gif Op donderdag 15 januari 2015 13:07 schreef Thezappa het volgende:
weetje ik heb best begrip voor zon kerel als dave , maar gister kun je gewoon zien aan alles dat het gewoon een "vals"ventje is..helemaal in de war
Aan de slaappillen op zijn leeftijd.
Lichamelijk arbeid zou hem goed doen,
enge neel is het met zijn zonnebankhoofd en zijn geverfde wimpers.
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:37:54 #218
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_148710530
En dan vooral de vergelijking met zijn broer, die wel gewoon zijn leven op de rit heeft :)
  donderdag 15 januari 2015 @ 14:59:56 #219
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148711531

Dave Roelvink denkt; Orange is the new Black. Of zou het weer aan het licht gelegen hebben? #rtllatenight #rtlln :D :D

De bronskleurige Loekie gaat naar... :D :D
#rtlln

http://glamora.ma/2015/01/kapsel_sophie_hilbrand_doet_ne.html
  donderdag 15 januari 2015 @ 20:01:29 #220
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148723804
Soap De Roelvinkjes streelt vooral ego van Dries'

Hoogleraar: Het gaat de familie om aandacht en misschien geld

De reallifesoap De Roelvinkjes is een schreeuw om aandacht van de familie Roelvink. Dat is de eerste gedachte van Roos Vonk, hoogleraar sociale psychologie aan de Radboud Universiteit Nijmegen, over het programma dat over een maand te zien is op RTL5. ,,Het verhaal dat ze het doen om Dave op het rechte pad te brengen, gaat er bij mij niet in.''

Dries kletst maar wat om goed voor de dag te komen. Maar misschien dat hij er zelf wel in gelooft
Roos Vonk

Zanger Dries Roelvink stapte zelf naar RTL toe met het idee voor een reallifesoap, die zoon Dave op het rechte pad moet houden. ,,Ik ben al een tijd een strijd met hem aan het leveren van 'pik je leven weer op, kom wat eerder uit je bed, kom in actie'. Dit probleem heb ik niet alleen, maar er zijn veel mensen die hetzelfde met opgroeiende kinderen meemaken'', gaf Dries gisteravond als beweegreden in RTL Late Night. Zijn oudste zoon kwam de laatste tijd regelmatig in het nieuws met een geruchtmakende roofzaak en een uitgelekt seksfilmpje.

Hoogleraar Vonk ziet de toelichting die Dries geeft om het leven van zijn zoon uit te lichten voor een miljoenenpubliek als rechtvaardiging. ,,Mensen verzinnen vaak nobele motieven om zelf in iets te geloven. In dit geval zo van 'nu blijft die jongen op het rechte pad'. Het gaat om aandacht en misschien geld. Bovendien is het goed voor het ego'', vertelt ze met een psychologische kritische blik. ,,Dries kletst maar wat om goed voor de dag te komen. Maar misschien dat hij er zelf wel in gelooft.'' :D

Zal het gedrag van Dave verbeteren als hij straks wekelijks op de buis is? Vonk geeft het een goede kans. ,,Het kán werken. Heel het land let op je en je wordt geremd om kwade dingen te doen. Het is bekend dat in realityshows eerder iemand wordt vergeven dan in de werkelijkheid gebeurt.'' De hoogleraar beschrijft dit in haar boek Je Bent wat je Doet. ,,Als je gedrag eenmaal verandert, hobbelen je overtuiging en emoties er vaak achteraan.''

Dave zelf ziet zichzelf niet als probleemkind, maar erkent wel dat hij van 'een feestje en een drankje' houdt. ,,Het is helaas één avond erg uit de hand gelopen. Ik denk niet dat ik zo ben als in de media gezegd wordt. Dat er gestolen is en dat er filmpjes zijn uitgelekt is verschrikkelijk voor iedereen.''

De Roelvinkjes wordt vanaf 17 februari elke dinsdag om 20.30 uur bij RTL5 uitgezonden.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ego-van-Dries.dhtml

Oei
pi_148728137
Tsjah, het is een beetje onsmakelijk allemaal dat RTL wederom criminelen aanneemt.

Maar dat is een beetje de hedendaagse maatschappij geworden.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 15:25:04 #222
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148749521
VERWACHT JE GEWOON NIETPSYCHOLOOG: DRIES ROELVINK MISBRUIKT DAVE :D

Heel gek: twee dagen nadat Dries Roelvink het nieuws de wereld inslingerde dat RTL5 de rechten op de reallife soap over de strapatsen van de Roelvinkjes heeft aangekocht, is er in de pers vooral kritiek op het geplande programma. Dat werd door zenderbaasje Paul Cormony opgepijpt tot 'televisie met maatschappelijke twist', maar daar blijken de dames en heren van de media bijvoorbeeld al weinig van te geloven. 'Dat is natuurlijk je reinste kolder die de voorpret alleen maar versterkt,' meent Marcel Peereboom Voller vandaag in de Telegraaf. 'Het wordt pulp.' :D _O-

Desalniettemin kijkt de tv-recensent nogal uit naar de premiere van volgende maand die wel degelijk een maatschappelijke functie in ons landje kan hebben! 'Pulp-tv helpt ons deze moeilijke tijd door te komen. Het zorgt voor afleiding.' Ook de Volkskrant besteedt vanochtend aandacht aan Dries, Dave en de RTL-familie. De zendergroep won immers recent nog de Machiavelliprijs 2014 vanwege de 'maatschappelijke verantwoordelijkheid waarmee ze programma's maken.'

Totaal onterecht, zo meent de krant tussen de regels door, en dan komt RTL ook nog met een gedrocht als De Roelvinkjes. SCHANDE. En dan is er nog een uitgebreide repo in het AD, dat hoogleraar psychologie Roos Vonk (ja, die) bereid heeft gevonden haar professionele licht over de motivatie van Dries en zijn disfunctionele familie te laten schijnen.

Dat zijn vader meedoet om Dave weer op het rechte pad te krijgen, gelooft Vonk voor geen meter. 'Mensen verzinnen vaak nobele motieven om zelf in iets te geloven. In dit geval zo van 'nu blijft die jongen op het rechte pad'. Het gaat om aandacht en misschien geld. Bovendien is het goed voor het ego.' Wacht even, dus u wilt zeggen dat Dries misschien wel profiteert van de ellende van zijn oudste boreling door middel van allemaal media-aandacht? De man die een reclamecampagne deed in een gele zwemslip? :P Wat onverwacht!

http://glamora.ma/2015/01/heel_gek_twee_dagen_nadat.html

:D :D Dries toch de narcist :7 :P
  zaterdag 17 januari 2015 @ 14:14:56 #223
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148775096

Froes', tikt Daveje Roelvink op bij deze foto. Dat is straattaal voor 'gaar, muf, brak, vies.' Zoveel zelfkennis zagen we nog niet eerder bij de jonge Roelvink!

http://glamora.ma/2015/01/heerlijk_in_bed_met_carice.html

Eerste hersencel ontdekt bij Dave :D
pi_148777489
Sorry voor de Roelvink-fans maar deze 2 figuren zijn wel het toppunt van mediageilheid in Nederland.
Een beetje de Kardashians van Nederland, alleen miniatuur dan!
  zondag 18 januari 2015 @ 12:26:23 #225
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_148801476
Fanmail Roelvink: 'Ga je nog iemand verkrachten?' :D

Dave Roelvink ontving gister wel hele aparte 'fanmail'. In het bericht werd Roelvink gevraagd of hij nog plannen had om iemand te verkrachten dit weekend of iets te jatten. Dave besloot een mail terug te sturen en plaatste deze op Instragram.

'Ik kan u daarop aangeven dat ik niet met dergelijke plannen rondloop', repliceert Roelvink. Vervolgens bedankt hij de afzender, ene Jeroen Lutterman, dat hij zich bekommert om hem. Op het eind van de email blijkt dat Dave het niet kan laten om toch nog een klein tikje terug te geven. '(ps: is uw achternaam "HUFTER"? Dit leid ik af omdat u uw zorgzame bericht zo afsluit)'.

De boze mail is waarschijnlijk het gevolg van een periode waarin Dave Roelvink regelmatig in opspraak raakte. Zo circuleerde er een filmpje op het internet waarop te zien was hoe Dave zich oraal laat bevredigen door een meisje. Het filmpje zorgde onder meer voor ophef omdat de familie van het meisje gechanteerd zou zijn met de beelden van hun dochter.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nd-verkrachten.dhtml

_O- _O-
Dat moet een Fokker geweest zijn :7

[ Bericht 8% gewijzigd door ikweethetookniet op 18-01-2015 15:40:34 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')