abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:01:58 #51
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145192911
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik hoef de OP niet te schrijven. Nooit gewild en nooit gedaan.

Wil alleen dat er feiten in staan en geen aannames.

De verdwaalgelovers zetten er gewoon in wat ze willen en vinden dat allemaal heel normaal.

Belachelijk.
We zetten in de OP wat we uit onze bronnen halen, bij voorkeur meerdere bronnen. En ja, dat zijn aannames en soms moeten we iets wijzigen zoals vandaag. We hebben weinig harde feiten in deze zaak.
Ik hou alle nieuwsberichten bij maar als jij betere informatie hebt: deel het vooral, MET BRONVERMELDING. Of niet zeuren :r
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:05:38 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145192986
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:00 schreef jackie12 het volgende:

[..]

[..]

10.45 en 11.05
Werd in die EenVandaag-video ook niet reeds gesproken van 11:00 uur?
En 13:00 op de Mirador en 14:00 uur de laatste "gewone" foto?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:09:10 #53
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145193054
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef auroranova het volgende:
Het meest voor de hand liggende scenario is naar mijn mening echt een verdwaling.

Dat Panama in juni van een misdrijf uit ging kan best, toen waren er nog niet zoveel gegevens bekend, die inmiddels wel bekend zijn geworden. (Dat wordt er niet bij verteld).
Ook niet dat Lisanne kan zijn geweest die geprobeerd heeft in te loggen.
Hans Kremers vind ik keer op keer manipulatief in het vasthouden van een misdaadscenario. Ik vind dat hij in die zin zijn overleden dochter hierin te kort doet.
Iedereen kan fouten en verkeerde inschattingen maken...ook zijn slimme dochter.

Dat de meiden geen bericht hebben achtergelaten dat ze verdwaald zijn lijkt me logisch, voor hen zelf was dat duidelijk, ze hadden nooit kunnen weten dat daaraan getwijfeld zou worden.
.
De vader is inderdaad niet objectief, maar misschien kan je dat ook niet verwachten in zijn positie. Ik vind wel dat hij een een manier van doen vertegenwoordigt, die je tegenwoordig steeds vaker tegenkomt: maar blijven drammen en zeuren, tegen beter weten in. Als hij nog met nieuwe feiten naar voren zou komen, dan zou ik dat nog wel begrijpen. Maar nu is het maar steeds herhalen van hetzelfde: ze willen precies weten wat hun dochter is overkomen.

Echter, wat dan weer onbegrijpelijk is: toen ze in juli ter plekke waren (gefinancierd met geld van sympathisanten) hielden ze het na een halve dag wandelen voor gezien! Waarom niet doorgelopen tot die eerste kabelbrug? Sterker: waarom niet dat hele traject gelopen tot de vindplaats van de rugtas? Ja, natuurlijk inclusief overnachtingen. Dan zouden zijn argumenten veel sterker over komen dan nu het geval is.

Overigens snap ik niet waarom K. minder slim zou zijn als ze door een verdwaling zou zijn overleden, dan wanneer zij door een misdrijf om het leven zou zijn gekomen. Ik vind het sowieso als minder slim om zo slecht voorbereid de wildernis in te trekken.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:12:39 #54
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145193129
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Werd in die EenVandaag-video ook niet reeds gesproken van 11:00 uur?
En 13:00 op de Mirador en 14:00 uur de laatste "gewone" foto?
13:00 op de Mirador, 14:00 uur de laatste "gewone" foto en 10:45 vertrek uit Boquete werden al genoemd. De foto's waren toen (bij de familie) al bekend, de telefoongegevens nog niet.
Het tijdstip 11:05 is nieuw. De iPhone was toen 50,91% opgeladen volgens het schema van de Telegraaf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Domnivoor op 04-10-2014 19:53:47 ]
pi_145193132

[ Bericht 100% gewijzigd door jackie12 op 04-10-2014 19:14:02 ]
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:15:35 #56
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145193191
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:24 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Het is niet aan Hans Kremers om vast te houden aan een `derden-scenario ` ...dat komt af, van de onderzoekers en die 2 pathologen, uiteindelijk.....die sluiten een verdwaling uit !......dus dat onderwerp van die verdwaling, ligt a c h t e r ons......net als dat de aarde p l a t is.....
Om welke 2 pathologen gaat dit? Sluiten die een verdwaling uit?

In mijn optiek is die verdwaling gewoon een feit. Ze zijn verdwaald. Punt.

Nadat ze verdwaald waren, echter, zijn er nog twee opties:

A - ze zijn verder geen mensen meer tegen gekomen tot hun overlijden.

B - ze zijn wel mensen tegengekomen, maar helaas niet met goede bedoelingen.

Voor optie A. B. zijn nog altijd geen aanwijzingen.
pi_145193224
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Om welke 2 pathologen gaat dit? Sluiten die een verdwaling uit?

In mijn optiek is die verdwaling gewoon een feit. Ze zijn verdwaald. Punt.

Nadat ze verdwaald waren, echter, zijn er nog twee opties:

A - ze zijn verder geen mensen meer tegen gekomen tot hun overlijden.

B - ze zijn wel mensen tegengekomen, maar helaas niet met goede bedoelingen.

Voor optie A. zijn nog altijd geen aanwijzingen.
Edit: ah, je bericht is gewijzigd..
Make my day!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:17:29 #58
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145193246
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:16 schreef agter het volgende:

[..]

Voor B wel dan? Welke?
Was een foutje. Ik bedoelde: voor B. zijn geen aanwijzingen.
pi_145193288
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:12 schreef jackie12 het volgende:

Hmm, blijft weinig concreet.
Make my day!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:20:07 #60
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_145193304
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:24 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Het is niet aan Hans Kremers om vast te houden aan een `derden-scenario ` ...dat komt af, van de onderzoekers en die 2 pathologen, uiteindelijk.....die sluiten een verdwaling uit !......dus dat onderwerp van die verdwaling, ligt a c h t e r ons......net als dat de aarde p l a t is.....
Owh ja? Wat heb ik gemist dan?
Want ik heb nog niets voorbij zien komen dat verdwaling uitsluit (ook niets dat een misdrijf uitsluit overigens).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:21:24 #61
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_145193329
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:11 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Is ook al besproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat het toch echt een stukje schaduw is door de stand van de zon.
volgens mij zijn er nog steeds mensen die die conclusie niet delen hoor
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:22:29 #62
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145193348
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Want ik heb nog niets voorbij zien komen dat verdwaling uitsluit (ook niets dat een misdrijf uitsluit overigens).
Mee eens.
Ik ben ook wel benieuwd welke pathologen dat zijn. Wel of niet verdwalen heeft niets met hun vak te maken.
pi_145193373
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze komt steeds meer als een trol op me over.
Ik vroeg om bronnen voor deze stelling, maar die moest ik zelf maar zoeken, want 'we blijven niet bezig' ofzo..
Trololo.
Make my day!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:26:24 #64
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_145193454
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:23 schreef agter het volgende:

[..]

Ze komt steeds meer als een trol op me over.
Ik vroeg om bronnen voor deze stelling, maar die moest ik zelf maar zoeken, want 'we blijven niet bezig' ofzo..
Trololo.
Die indruk heb ik ook.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:28:55 #65
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145193518
OP wijzigingen:

- 'vol goede moed', 'dartelende deernes' en 'moedige meiden' eruit
- tijdlijn bijgewerkt en geupdate
- nieuwslinks, foto van Perico, link naar de RTL-uitzending, en nieuw belschema van Geruisloos toegevoegd

Aanvullingen zijn welkom.
pi_145193588
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
OP wijzigingen:

- 'vol goede moed', 'dartelende deernes' en 'moedige meiden' eruit
- tijdlijn bijgewerkt en geupdate
- nieuwslinks, foto van Perico, link naar de RTL-uitzending, en nieuw belschema van Geruisloos toegevoegd

Aanvullingen zijn welkom.
Top!
Make my day!
pi_145193929
Falta de celeridad

Una vez que se sabe que existen varias huellas dactilares en los objetos que pertenecían a las holandesas, es muy difícil determinar a quién pertenece cada marca, contó Diomedes Trejos, del Imelcf.
El perito aseguró que el Ministerio Público, a través de la Fiscalía de Chiriquí, debió solicitar desde un principio un análisis de ADN a dichas pertenencias, pero esto nunca ocurrió y una vez se trasladaron hasta Holanda, se contaminaron las evidencias.

“Para el investigador en ese momento no fue importante solicitar análisis de ADN. Esas evidencias nunca fueron remitidas a nuestro laboratorio”.

Gebrek snelheid

Als je eenmaal weet dat er verschillende vingerafdrukken op voorwerpen die behoren tot de Nederlandse, is het zeer moeilijk om te bepalen wie elk merk Trejos vertelde Diomedes, de Imelcf bezit.

De deskundige zei dat de procureur-generaal, via het Bureau van Chiriquí, moet van toepassing zijn vanaf het begin DNA-analyse op deze bezittingen, maar het is nooit gebeurd en eens naar Nederland, het bewijs is vervuild.

"Voor de onderzoeker was op dat moment niet belangrijk om DNA-onderzoek aan te vragen. Dergelijk bewijs werd nooit naar ons laboratorium ingediend."

http://www.panamaamerica.(...)n-huellas-dactilares
pi_145193980
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

kan zijn, dat Gorraay gelijk had.....dat het NFI er is, voor slechts de `bevindingen ` .....en de
`conclusies ` moeten komen, uit een andere hoek......
Beetje rare reactie. Jij wond je nogal op over wat het NFI zei. En waarom, politieke druk kwam om de hoek.

Dus vroeg ik: waarom zou dat niet gewoon hun conclusie zin?

Ik merk dat jij het waarom niet interssant meer vindt, omdat je intussen vindt dat ze helmaal niks moeten zeggen. Dus ik ga niet doorzeuren. Maar een simpel ja of nee kan er toch nog wel af?
pi_145194001
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

volgens mij zijn er nog steeds mensen die die conclusie niet delen hoor
En nu even je ogen dicht en daarna nog een keer kijken! Zie je het nu? Pfff!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:52:25 #70
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145194056
De discussie over de arm van Lisanne heeft zo ongeveer twee topics gevuld: #40 en #41 :')
pi_145194066
Ik zou als ouder ook het uiterste uit de kan willen hebben als het mijn dochter was geweest. Want wees nu eens eerlijk zouden jullie genoegen nemen met een rib of scheenbeen! Het lichaam bestaat uit zoveel meer delen!
pi_145194299
Er is in Panama nooit naar DNA sporen op de vondsten gezocht simpel omdat daar geen opdracht voor gegeven is. Hoe kun je een misdrijf uitsluiten als je geen onderzoek doet in die richting?
Er wordt gesteld dat toen het materiaal eenmaal naar Nederland verstuurd was, het daar gevonden vreemde DNA niet meer als bewijs bruikbaar is. Dan was de hulpvraag aan Nederland dus gewoon een wassen neus, aangezien Panama met de bevindingen van het NFI verder niets doet.
pi_145194518
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 20:02 schreef Grijzemassa het volgende:
Er is in Panama nooit naar DNA sporen op de vondsten gezocht simpel omdat daar geen opdracht voor gegeven is. Hoe kun je een misdrijf uitsluiten als je geen onderzoek doet in die richting?
Er wordt gesteld dat toen het materiaal eenmaal naar Nederland verstuurd was, het daar gevonden vreemde DNA niet meer als bewijs bruikbaar is. Dan was de hulpvraag aan Nederland dus gewoon een wassen neus, aangezien Panama met de bevindingen van het NFI verder niets doet.
Precies! Zooitje daar!
pi_145194788
Betrekkingen Nederland - Panama

Nederland onderhoudt goede betrekkingen met Panama. De betrekkingen zijn de laatste jaren in een stroomversnelling gekomen, vooral op economisch terrein. Dit komt omdat de Panamese economie een van de meest dynamische is van de Latijnsamerikaanse regio. Nederland en Panama zijn natuurlijke partners, omdat beide landen een spilfunctie vervullen in hun regio op maritiem, luchtvaart en logistiek gebied.

Daar waar Nederland de poort vormt tot Europa wordt de rol van Panama gezien als de economische spilfunctie van Latijns-Amerika.

Zoals de verbreding van het Panama kanaal in 2015. De Nederlandse overheid en Nederlandse bedrijven zijn nauw betrokken bij deze ontwikkelingen. En zij zullen de komende jaren de samenwerking intensiveren. Het aantal Nederlandse bedrijven in Panama neemt toe. Nederland behoort tot een van de grootste investeerders in Panama. Er liggen kansen voor de Nederlandse bedrijven als investeerder of als exporteur op deze gebieden: maritiem, logistiek, luchtvaart, duurzame technologie, land en tuinbouw en voedingsmiddelen.
http://www.rijksoverheid.(...)met-nederland/panama

Zal het toch wat politiek gevoelig liggen en blijft het daarom zo oorverdovend stil in Den Haag wat betreft deze zaak?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:30:35 #75
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_145195137
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 20:19 schreef Grijzemassa het volgende:
Betrekkingen Nederland - Panama
[...]
Zal het toch wat politiek gevoelig liggen en blijft het daarom zo oorverdovend stil in Den Haag wat betreft deze zaak?
Dat zou goed kunnen.
Je kan ook andersom redeneren: Panama heeft er ook een economisch belang bij om NL te vriend te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')