We zetten in de OP wat we uit onze bronnen halen, bij voorkeur meerdere bronnen. En ja, dat zijn aannames en soms moeten we iets wijzigen zoals vandaag. We hebben weinig harde feiten in deze zaak.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:35 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik hoef de OP niet te schrijven. Nooit gewild en nooit gedaan.
Wil alleen dat er feiten in staan en geen aannames.
De verdwaalgelovers zetten er gewoon in wat ze willen en vinden dat allemaal heel normaal.
Belachelijk.
Werd in die EenVandaag-video ook niet reeds gesproken van 11:00 uur?quote:
De vader is inderdaad niet objectief, maar misschien kan je dat ook niet verwachten in zijn positie. Ik vind wel dat hij een een manier van doen vertegenwoordigt, die je tegenwoordig steeds vaker tegenkomt: maar blijven drammen en zeuren, tegen beter weten in. Als hij nog met nieuwe feiten naar voren zou komen, dan zou ik dat nog wel begrijpen. Maar nu is het maar steeds herhalen van hetzelfde: ze willen precies weten wat hun dochter is overkomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:20 schreef auroranova het volgende:
Het meest voor de hand liggende scenario is naar mijn mening echt een verdwaling.
Dat Panama in juni van een misdrijf uit ging kan best, toen waren er nog niet zoveel gegevens bekend, die inmiddels wel bekend zijn geworden. (Dat wordt er niet bij verteld).
Ook niet dat Lisanne kan zijn geweest die geprobeerd heeft in te loggen.
Hans Kremers vind ik keer op keer manipulatief in het vasthouden van een misdaadscenario. Ik vind dat hij in die zin zijn overleden dochter hierin te kort doet.
Iedereen kan fouten en verkeerde inschattingen maken...ook zijn slimme dochter.
Dat de meiden geen bericht hebben achtergelaten dat ze verdwaald zijn lijkt me logisch, voor hen zelf was dat duidelijk, ze hadden nooit kunnen weten dat daaraan getwijfeld zou worden.
.
13:00 op de Mirador, 14:00 uur de laatste "gewone" foto en 10:45 vertrek uit Boquete werden al genoemd. De foto's waren toen (bij de familie) al bekend, de telefoongegevens nog niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Werd in die EenVandaag-video ook niet reeds gesproken van 11:00 uur?
En 13:00 op de Mirador en 14:00 uur de laatste "gewone" foto?
Om welke 2 pathologen gaat dit? Sluiten die een verdwaling uit?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:24 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
Het is niet aan Hans Kremers om vast te houden aan een `derden-scenario ` ...dat komt af, van de onderzoekers en die 2 pathologen, uiteindelijk.....die sluiten een verdwaling uit !......dus dat onderwerp van die verdwaling, ligt a c h t e r ons......net als dat de aarde p l a t is.....
Edit: ah, je bericht is gewijzigd..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:15 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Om welke 2 pathologen gaat dit? Sluiten die een verdwaling uit?
In mijn optiek is die verdwaling gewoon een feit. Ze zijn verdwaald. Punt.
Nadat ze verdwaald waren, echter, zijn er nog twee opties:
A - ze zijn verder geen mensen meer tegen gekomen tot hun overlijden.
B - ze zijn wel mensen tegengekomen, maar helaas niet met goede bedoelingen.
Voor optie A. zijn nog altijd geen aanwijzingen.
Owh ja? Wat heb ik gemist dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:24 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
Het is niet aan Hans Kremers om vast te houden aan een `derden-scenario ` ...dat komt af, van de onderzoekers en die 2 pathologen, uiteindelijk.....die sluiten een verdwaling uit !......dus dat onderwerp van die verdwaling, ligt a c h t e r ons......net als dat de aarde p l a t is.....
volgens mij zijn er nog steeds mensen die die conclusie niet delen hoorquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:11 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Is ook al besproken en we zijn tot de conclusie gekomen dat het toch echt een stukje schaduw is door de stand van de zon.
Mee eens.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja? Wat heb ik gemist dan?
Want ik heb nog niets voorbij zien komen dat verdwaling uitsluit (ook niets dat een misdrijf uitsluit overigens).
Ze komt steeds meer als een trol op me over.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja? Wat heb ik gemist dan?
Want ik heb nog niets voorbij zien komen dat verdwaling uitsluit (ook niets dat een misdrijf uitsluit overigens).
Die indruk heb ik ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:23 schreef agter het volgende:
[..]
Ze komt steeds meer als een trol op me over.
Ik vroeg om bronnen voor deze stelling, maar die moest ik zelf maar zoeken, want 'we blijven niet bezig' ofzo..
Trololo.
Top!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:28 schreef Domnivoor het volgende:
OP wijzigingen:
- 'vol goede moed', 'dartelende deernes' en 'moedige meiden' eruit
- tijdlijn bijgewerkt en geupdate
- nieuwslinks, foto van Perico, link naar de RTL-uitzending, en nieuw belschema van Geruisloos toegevoegd
Aanvullingen zijn welkom.
Beetje rare reactie. Jij wond je nogal op over wat het NFI zei. En waarom, politieke druk kwam om de hoek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
kan zijn, dat Gorraay gelijk had.....dat het NFI er is, voor slechts de `bevindingen ` .....en de
`conclusies ` moeten komen, uit een andere hoek......
En nu even je ogen dicht en daarna nog een keer kijken! Zie je het nu? Pfff!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
volgens mij zijn er nog steeds mensen die die conclusie niet delen hoor
Precies! Zooitje daar!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:02 schreef Grijzemassa het volgende:
Er is in Panama nooit naar DNA sporen op de vondsten gezocht simpel omdat daar geen opdracht voor gegeven is. Hoe kun je een misdrijf uitsluiten als je geen onderzoek doet in die richting?
Er wordt gesteld dat toen het materiaal eenmaal naar Nederland verstuurd was, het daar gevonden vreemde DNA niet meer als bewijs bruikbaar is. Dan was de hulpvraag aan Nederland dus gewoon een wassen neus, aangezien Panama met de bevindingen van het NFI verder niets doet.
http://www.panamaamerica.(...)n-huellas-dactilares
Dat zou goed kunnen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:19 schreef Grijzemassa het volgende:
Betrekkingen Nederland - Panama
[...]
Zal het toch wat politiek gevoelig liggen en blijft het daarom zo oorverdovend stil in Den Haag wat betreft deze zaak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |