kan zijn, dat Gorraay gelijk had.....dat het NFI er is, voor slechts de `bevindingen ` .....en dequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:53 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het gewoon hun conclusie is?
Welke niet feitelijke conclusies heeft het NFI dan daadwerkelijk getrokken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
kan zijn, dat Gorraay gelijk had.....dat het NFI er is, voor slechts de `bevindingen ` .....en de
`conclusies ` moeten komen, uit een andere hoek......
ik kreeg er een ander idee bijquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:04 schreef Falco het volgende:
[..]
En met dat geld wordt dus nu een particulier rechercheur ingeschakeld die in de Telegraaf iets mag roeptoeteren.
Goede vraag waarover volgens mij nog steeds niets naar buiten is gekomen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hadden ze eigenlijk een lokale sim-kaart, of niet?
zodat ie zelf in de picture blijft?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef agter het volgende:
Marrije, dat klinkt dus dat het in het voordeel is van Steffens om zo lang mogelijk vast te houden aan een misdrijf.
Spontaan hulp aanbieden tegen een vergoeding natuurlijk. Kom op, niet zo naïef! Voor niets gaat de zon op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik kreeg er een ander idee bij
http://www.vermist.nl/nie(...)ingen-in-buitenland/
Toen Steffens, die tegenwoordig een particulier recherchebureau runt, hoorde van de vermissing van Kris en Lisanne bood hij spontaan zijn hulp aan. Het ministerie van Buitenlandse zaken stelde de Panamese autoriteiten op de hoogte van het aanbod, maar er werd niets mee gedaan. Steffens meent dat een stichting die wel meteen aan het werk kan, veel van dit soort slechte communicatie kan vermijden.
ik krijg niet het idee dat hij er even flink op binnenlooptquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Spontaan hulp aanbieden tegen een vergoeding natuurlijk. Kom op, niet zo naïef! Voor niets gaat de zon op.
Hij zal wsl bedoelen dat zijn uren niet 1 op 1 doorbelast worden aan de familie. Maar ik neem niet aan dat hij zijn tripjes uit eigen zak betaalt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik krijg niet het idee dat hij er even flink op binnenloopt
Maar zoals ik al zei, het een sluit het ander niet uit.
Ik vind dat veel te ver gaan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:15 schreef agter het volgende:
Marrije, dat klinkt dus dat het in het voordeel is van Steffens om zo lang mogelijk vast te houden aan een misdrijf.
En mss wel andere zaken aan trekt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
zodat ie zelf in de picture blijft?
Is jouw shirt verdwaald? Huur anders Steffens even in.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:08 schreef Mr.Ping het volgende:
Hebben jullie al een Kris shirt gekocht?
[ afbeelding ]
Ik heb die van mij nog niet binnen, hopelijk is de post hem niet kwijtgeraakt.
en 1van die jongens uit boca heedt op 1 april nog sms/app- bericht van Lisanne ontvangen. Stond ergens in een interview.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:19 schreef suddenintuition het volgende:
[..]
ja okee......maar die broer heeft toch verteld dat er nog contact was rond 14.00 uur ?? Hoe kan dat dan ?
Oh, ik zeg niet dat Steffens niet overtuigd is. Maar wel dat hij er geen belangen bij heeft om te zeggen dat het een verdwaling/ongeluk is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik vind dat veel te ver gaan.
Klaas Wilting was jaren hoofdcommissaris in Amsterdam en Dick Steffens oud rechercheur.
Dit zijn echt geen koekenbakkers die hieraan hun vingers echt niet zouden branden als zij hier niet van overtuigd waren.
Of het uiteindelijk ook om een misdrijf zal gaan moet allemaal nog blijken.
In ieder geval zien zij genoeg aanknopingspunten voor een misdrijf.
zou ik ook redelijk vindenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:20 schreef agter het volgende:
[..]
Hij zal wsl bedoelen dat zijn uren niet 1 op 1 doorbelast worden aan de familie. Maar ik neem niet aan dat hij zijn tripjes uit eigen zak betaalt.
er zijn toch ook `roddels en geruchten ` geweest, die hebben verteld `dat de meisjes meegenomen waren, naar een afgelegen huis `in de buurt ` ............quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:17 schreef 11en30 het volgende:
Het enige wat ik nog tegen verdwaling vind spreken is dat het Park nou ook weer niet zo'n uitgestrekte ongerepte wildernis is dat ze de eerste 4 dagen niet de bewoonde wereld weer hebben kunnen bereiken, niemand zijn tegengekomen én ook niet gevonden zijn door reddingswerkers en gidsen.
juist ! dat vind ik ook, zelfde !quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:20 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik vind dat veel te ver gaan.
Klaas Wilting was jaren hoofdcommissaris in Amsterdam en Dick Steffens oud rechercheur.
Dit zijn echt geen koekenbakkers die hieraan hun vingers echt niet zouden branden als zij hier niet van overtuigd waren.
Of het uiteindelijk ook om een misdrijf zal gaan moet allemaal nog blijken.
In ieder geval zien zij genoeg aanknopingspunten voor een misdrijf.
Dan doel je op meer info die een misdrijf aannemelijker zouden maken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
zou ik ook redelijk vinden
Ook tegen jou zeg ik dan, het een sluit het ander toch niet uit?
Hij heeft het hele rapport gelezen wat ze van panama hebben gekregen, ik denk dat hij meer weet dan wij. En vraag mij af of zijn stelligheid te maken heeft met het beschikken over meer info. En of hij dat misschien nog even liever voor zich houdt ivm onderzoek.
Toen heb ik de vraag over onderzoek beantwoord.
Dan komen de belangen van scheffens voorbij, prima, ook al heeft hij die.
Dan nog, zou het best kunnen wat ik me afvraag hierboven. Hoeft niet zo te zijn, dat kan ook, maar zou ook prima wel kunnen.
super ! jij verdient geen geruisloze bijnaam.....quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:29 schreef Geruisloos het volgende:
Belschema geupdate met de nieuwe info uit dit telegraaf artikel.
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:29 schreef Geruisloos het volgende:
Belschema geupdate met de nieuwe info uit dit telegraaf artikel.
[ afbeelding ]
80 mislukte pogingen? Wat is daar de bron van?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 14:33 schreef agter het volgende:
[..]
Thank!
Het valt me trouwens op dat in het telegraaf artikel niet over die 80 mislukte inlogpogingen gesproken wordt. Alleen over 4.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |