SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:28 schreef Tchock het volgende:
Bony weer gescoord. En TS is een vuile topickaper.
Gelukkig staat Leicester nog wel gewoon boven Man United, Tottenham, Everton en Newcastlequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef McGrath het volgende:
Heerlijk Wallace scoort de 2-2 met een vrije trap voor Burnley in de 96e minuut.![]()
En Liverpool fans die zich al bij voorbaat kampioen van de PL waagden want..."we are the reds"quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:54 schreef McGrath het volgende:
Heerlijk Wallace scoort de 2-2 met een vrije trap voor Burnley in de 96e minuut.![]()
Toch iets om een saaie zondag mee op te vullenquote:Op zondag 5 oktober 2014 12:01 schreef superniger het volgende:
ManU - Everton
sjelsie - arsenal
TOPSHOW
Ja wat een wanbeleid. Alleen Di Maria is echt een topaankoop.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:48 schreef Pedroso het volgende:
ShawWat hebben ze voor die simpele back betaald ? 40 miljoen ofzo ?
Slechtste speler eraf. AL weken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:19 schreef Intellectueel het volgende:
Van Persie.Mijn god, wat een drama.
Nop, maar hij kan er zo langzamerhand niet meer omheen toch? Zeker als Rooney er ook nog bij komt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Denk je dat LvG daar de ballen voor heeft?
Dan speelt hij natuurlijk weer met Rooney en RvP, met Falcao op de bank. Waarom? Omdat Van Gaal van Gaal is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nop, maar hij kan er zo langzamerhand niet meer omheen toch? Zeker als Rooney er ook nog bij komt.
Halve finale + finale zijn wel weer ingekort qua format.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja man heb er zin inBest lang geleden dat er dartsen was.
Top 3 spits van de wereld op de bankquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan speelt hij natuurlijk weer met Rooney en RvP, met Falcao op de bank. Waarom? Omdat Van Gaal van Gaal is.
Louis komt nog wel aan de beurt tegen de toppers. Gaan nooit winnen van Chelsea, City met dit materiaal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:22 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dan speelt hij natuurlijk weer met Rooney en RvP, met Falcao op de bank. Waarom? Omdat Van Gaal van Gaal is.
Ja jammer, maar vindt die eerste rondes altijd het lekkerst met dit systeem.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Halve finale + finale zijn wel weer ingekort qua format.
Zit op de bank , veel concurrentie nu met die aankopen zoals Di Mariaquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:27 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het met die Januzaj eigenlijk ? Geblesseerd of komt ie gewoon helemaal niet meer aan de bak ?
Vind dat eigenlijk wel een typische van Gaal speler. Maar ja, concurrentie is idd groot.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:28 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Zit op de bank , veel concurrentie nu met die aankopen zoals Di Maria
Hoezo ? Wilson loopt 2 op 1, geen aanvaller in de PL die zulke statistieken kan tonen.quote:
Blackett die man kan in de JL nog niet mee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:33 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoezo ? Wilson loopt 2 op 1, geen aanvaller in de PL die zulke statistieken kan tonen.
Maar die van jou was grappigerquote:
Wat is een halve minuut in een mensenleven he.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Scheelde idd maar een halve minuut.
quote:
Sorry...quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:36 schreef alors het volgende:
[..]Ik wilde heel enthousiast 'Stylo
' zeggen toen ik je naam zag, maar laat nu maar zitten dan.
Tegen de nummer 16 jaquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:41 schreef Pedroso het volgende:
Wedstrijd beetje doodgebloed. Toch weer een iets beter United gezien dan in de voorgaande wedstrijden.
Laat ze maar eens presteren tegen topclubs. Mogen ze heel wat beter spelen dan wat ze tot nu toe laten zien.quote:
Jammer ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:50 schreef opreis het volgende:
Jammer dat che-ars en tot-sou tegelijk gespeeld worden
Eensquote:Op zondag 5 oktober 2014 14:50 schreef opreis het volgende:
Jammer dat che-ars en tot-sou tegelijk gespeeld worden
quote:
Nog niet een wedstrijd van Man U gehad waarbij ik in de laatste 20minuten dacht 'dit kan niet meer mis gaan'quote:
Goed keepen = lucky?quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:52 schreef hafcfan het volgende:
Lucky United. Louisga eens presteren man
De Gea was vorig seizoen al echt geweldig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:54 schreef Gramulanion het volgende:
Maar Stekelenburg is beter volgens Johan Derksen.
De Gea is echt een ondergewaardeerde keeper. Hij maakt veel vaker buitengewone reddingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:58 schreef Brecht35 het volgende:
De Gea, wat een match heeft die achter de rug zeg. Anders is het een vliegenvanger, deze match was ie pure wereldklasse. Everton had kunnen winnen, De Gea was gewoon té goed vandaag.
Je kijkt voor het eerst naar een thuiswedstrijd van Tottenham of wat?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:12 schreef Intellectueel het volgende:
Wat staat die camera bij TOT - SOU hoog zeg. Verschrikkelijk.
Vandaag voor #teamWengerquote:
Goedzoquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vandaag voor #teamWenger
#MourinhoOUT
SPOILER: Tussenstanden EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2014 15:22:10 ]
Southampton kan wel winnen denk ik.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:21 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop op Arsenal en Southampton, ik vrees alleen het ergste.
Met Pelle kan je van iedere club winnenquote:
Daar denkt Jan-Jood anders over.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Met Pelle kan je van iedere club winnen
Stroom 4.quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:32 schreef opreis het volgende:
mijn stream naar de klote, iemand een mooi alternatief?
bvd
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:31 schreef alors het volgende:
[..]
Vergeet zijn matje niet
[ afbeelding ]
Van Jan met de korte achterlul.quote:
zie DMquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:32 schreef opreis het volgende:
mijn stream naar de klote, iemand een mooi alternatief?
bvd
voor che-ars voor dat niet duidelijk was
Welke was de beste?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:34 schreef opreis het volgende:
4 verschillende streams tot mijn beschikking
Heb je niet één met Koerdisch commentaar voor Stylo?quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:37 schreef opreis het volgende:
[..]
ligt eraan, of je van nederlands of engels commentaar houd
Zou wel baas zijnquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:39 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je niet één met Koerdisch commentaar voor Stylo?
Stylo kijkt naar Foxquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:39 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je niet één met Koerdisch commentaar voor Stylo?
Het zou mooi geweest zijn als hij diequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 15:49 schreef opreis het volgende:
tevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Ik ben bezig met iets anders dus hier reageren heeft even geen prioriteitquote:
alors doet een grote bahquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ben bezig met iets anders dus hier reageren heeft even geen prioriteit
Ja zeker wel. LvG kijkt alleen toch wel naar wat andere punten dan amateurtjes. RvP speelde een goede wedstrijd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 14:21 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Denk je dat LvG daar de ballen voor heeft?
Ik moet het sowieso met fantasie doen want jij laat niks losquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:56 schreef alors het volgende:
[..]als dat jouw fantasie prikkelt, dan laat ik je maar in die waan.
dat zie je ook zo goed op die vinequote:Op zondag 5 oktober 2014 15:59 schreef Brecht35 het volgende:
https://vine.co/v/OKhPLTat2Mj
Was gewoon rood zeg, Hazard was alleen door.
Jij anders ook nietquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik moet het sowieso met fantasie doen want jij laat niks los
Voor mijn gevoel zocht Hazard iets te bewust het been voor een rode kaartquote:Op zondag 5 oktober 2014 15:59 schreef Brecht35 het volgende:
https://vine.co/v/OKhPLTat2Mj
Was gewoon rood zeg, Hazard was alleen door.
Jahoor, straks ga je me nog vertellen dat dit geen penalty is.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:05 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zocht Hazard iets te bewust het been voor een rode kaart
Het was een penalty maar het was zeker geen roodquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:06 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jahoor, straks ga je me nog vertellen dat dit geen penalty is.
Jahoor, ken je de regels wel van het voetbal?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Het was een penalty maar het was zeker geen rood
Vind alleen dat ie er iets te veel schijn van heeft het been op te zoeken... en dan zeg ik geen rood idd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:06 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Jahoor, straks ga je me nog vertellen dat dit geen penalty is.
Is er een fout? Ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:09 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Vind alleen dat ie er iets te veel schijn van heeft het been op te zoeken... en dan zeg ik geen rood idd.
Als jij nou eens een duidelijkere herhaling geeft vanuit meer positiesquote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Is er een fout? Ja.
Is er een duidelijke scoringskans ontnomen? Ja.
Is het rood? Ja.
Eens. Jammer dat Ozil zo tegenvalt. Bij Real was hij echt geweldig.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:11 schreef Blistering het volgende:
Arsenal valt me helemaal niet tegen verder. Maar Özil en Wilshere weer uiterst beroerd.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Is er een fout? Ja.
Is het rood? Ja.
Als je deze overtreding buiten de 16 maakt is het ook geen rood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:10 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Is er een fout? Ja.
Is het rood? Ja.
Zucht.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Als je deze overtreding buiten de 16 maakt is het ook geen rood.
kk je kan van iedereen die de bal heeft wel zeggen dat ie een scoringskans heeft. Een schot vanaf 40m is ook een 'scoringskans'.quote:
De vraag is trouwens eerder, was het de laatste man of was de overtreding zwaar..quote:
Ozilquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:01 schreef NLGooner het volgende:
Waarom heeft Arsenal Fabregas niet teruggehaald???![]()
Je weet toch dat Fabregas een geweldige pass heeft
Tja, dat Ozil zo'n matige vorm zou aanhouden had men ook niet bedacht...quote:
Compensatie vanwege Cahill?quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:10 schreef Brecht35 het volgende:
Donkerrood voor Welbeck. 2 voeten vooruit, slaat echt NERGENS op.
Ik wist wel dat hij niet spoorde.quote:
quote:
Idd, denk dat Chelsea dit jaar wel kampioen gaat worden. City zal het ze nog wel lastig maken, maar die Costaquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:06 schreef Belgosome het volgende:
Chelsea steekt met kop en schouders boven iedereen uit in de PL.
Costa , Hazard , FabregasCourtois geblesseerd en dan gewoon nog Cech in de plaats kunnen zetten. Wat een luxe
Touré gaat Eriksen slopen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Aguero gaat Tottenham verkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |