Oi!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:15 schreef FANN het volgende:
Deissy weet ik al een beetje, Chuf jou ook, dus da's te makkelijk ik ga een APKtje zoeken
ik heb géén idee nog
Dit moet hem zijnquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:15 schreef FANN het volgende:
Deissy weet ik al een beetje, Chuf jou ook, dus da's te makkelijk ik ga een APKtje zoeken
ik heb géén idee nog
'oudere-man-met-wekker-terwijl-u-de-tijd-voor-het-werk.jpg'quote:
Madmaster staat ernaast in zijn witte zwembroekquote:
Ja, goed gezienquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
'oudere-man-met-wekker-terwijl-u-de-tijd-voor-het-werk.jpg'
Kaal met sik, kan niet missen!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:20 schreef FANN het volgende:
Nu nog een MMmtje... effe speuren, die heeft een sik zei hij een keer
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:08 schreef FANN het volgende:
Ik denk dat Treehut er ongeveer zó uitziet![]()
[ afbeelding ]
Kingstown moet iets van ditte zijn...
[ afbeelding ]
Sascha zoiets
[ afbeelding ]
PietPiraat en zijn muts![]()
[ afbeelding ]
Just me...
[ afbeelding ]
Lienekien![]()
[ afbeelding ]
De rest moet ik nog effe over denken
ghehehehequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was vroeger, ik heb nu een echte job![]()
[ afbeelding ]
Fuck a Duck...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:59 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy die haar Katrien Duck tattoo showt.
[ afbeelding ]
Te veel haar nog...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Kaal met sik, kan niet missen!![]()
[ afbeelding ]
Qua kapsels zit je aardig in de buurt.quote:
ja ging om het kapsel, dat je jonger was dat wist ik welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Qua kapsels zit je aardig in de buurt.
Ik zie er wel een stuk jonger uit, ik heb geen rimpels...
Denk aan mij en dan weer 10 jaar ouderquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:40 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ging om het kapsel, dat je jonger was dat wist ik wel![]()
misschien dat ik nog eens een beter opzoek, maar nu niet.... geen zin meer in
Volgens mij is MM juist jonger...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk aan mij en dan weer 10 jaar ouder
Met Sas en Aap er voorquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:53 schreef Kingstown het volgende:
MadMaster tijdens een honkbalwedstrijd:
[ afbeelding ]
Kingstown op weg naar lokale, ambachtelijke winkel:quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:53 schreef Kingstown het volgende:
MadMaster tijdens een honkbalwedstrijd:
[ afbeelding ]
In het Oost-Turkse Diyarbakir is een 13-jarig kind omgekomen toen een geit uit de lucht kwam vallen.quote:
Bij de Amelisweerd...quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:29 schreef Kingstown het volgende:
TreeHut in de jaren 80:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bril op zetten muts
Hier nog 1 van jou met je Griek!
[ afbeelding ]
Lengte en gewicht zijn ook goed kortom....bingo!quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:32 schreef FANN het volgende:
[..]die kloppen wel een beetje
[..]
en krullen! klopt ook
Waar is mijn jumpsuit?quote:Op maandag 6 oktober 2014 20:45 schreef MadMaster het volgende:
Deisyy tijdens bezoek Toppers:
[ afbeelding ]
Haar favo shopping paradijs, nu echt bijna om de hoek ..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 19:31 schreef FANN het volgende:
Leandra in haar Saab komt terug van Ikea
[ afbeelding ]
Das het buureiland waar ik altijd kwam... Das Sas dus niet ..quote:
Ga je nu serieus doen?quote:Op woensdag 8 oktober 2014 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Das het buureiland waar ik altijd kwam... Das Sas dus niet ..
OK18 gezonken Russisch wrak in de zee daar
Vaag wel ff ..quote:
Fann is rossig , Dees niet en ook niet blond .. Leandra weet je ..quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Fann is blond, die andere vrouwen weet ik het niet?
Je moet plaatjes posten in dit topic.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann is rossig , Dees niet en ook niet blond .. Leandra weet je ..
Muis is licht donkerblond .... Karina donkerblond ..
Maar met vrouwen weet je het eigenlijk nooit... DIe veranderen per dag ... Dus vergeet bovenstaande omdat dat slechte een momentopname van deze dames in mn geheugen uit het verleden was
jezusquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar met vrouwen weet je het eigenlijk nooit... DIe veranderen per dag ... Dus vergeet bovenstaande omdat dat slechte een momentopname van deze dames in mn geheugen uit het verleden was
Commentaar moet mogenquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet plaatjes posten in dit topic.
We wachten nog op Leandras postsquote:Op woensdag 8 oktober 2014 22:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit.
Het is wel een grappig tipoc.
Sprekend!!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:18 schreef Kingstown het volgende:
Sacha die iets leest over kinderpostzegels:
[ afbeelding ]
Jouw liefde voor haar UI is volgens mij eeuwigdurend.quote:
Pave moet je zoeken in de hippiehoek.quote:
Ik mis de PI.quote:
quote:
Als ouwe punkert kan ik daar niets mee.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
Pave moet je zoeken in de hippiehoek.
ach mn innerlijk daar gaat het om tochquote:
jaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw liefde voor haar UI is volgens mij eeuwigdurend.
Als bonus lacht ze ook nog (bijna) alijd....wat wil een man nog meer?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]Bluez en Golfer in de keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:20 schreef FANN het volgende:
Bluez en Golfer in de keuken![]()
[ afbeelding ]
Ik ga je aanklagen wegens plagiaat!quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
MM in de USA met jetlag.
[ afbeelding ]
Fixed.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga je aanklagen wegens plagiaat!
40+ / 40+ Smoelenboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Kingstown op 27-10-2014 14:51:35 ]
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:34 schreef Kingstown het volgende:
Chufi in de hosselmodus:Ga je nu een Treehutje doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet het niet.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pic was zo huge zonder een spoiler dat het ongeveer een halve pagina in beslag nam.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:34 schreef Kingstown het volgende:
Chufi in de hosselmodus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest ook 3x kijken of jij het niet écht wasquote:Op maandag 27 oktober 2014 00:54 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Van achteren zie ik er precies zo uit.
Die ander was meer je droomquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 02:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze klopt beter.
[ afbeelding ]
en deze...quote:
Oké, de whiskey klopt niet helemaalquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 16:41 schreef MadMaster het volgende:
Weinig proeven hier, de meeste whiskey's hier vind ik niet lekker.
Mw. MM is nu aan het knolhollen en ik zit in een schommelstoel op de porch, de bergen te bekijken.
Awesome. zouden ze hier zeggen...
Ik zie deze nu pas. Dat is wel heel toevallig omdat ik de avond voordat jij deze postte nog op het podium heb gestaanquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
Deisyy tijdens bonte avond in de Dordogne:
[ afbeelding ]
Maar niet in je broek geplast hoop ik toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Dat is wel heel toevallig omdat ik de avond voordat jij deze postte nog op het podium heb gestaan
Dat zag ik niet eensquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar niet in je broek geplast hoop ik toch?
Gelukkigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik niet eens![]()
Nee, ik had niet in mijn broek geplast.
Ja en ik ben niet van de fiets gevallenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik niet eens![]()
Nee, ik had niet in mijn broek geplast.
Je had gewoon een klap op je bek gehad?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet van de fiets gevallen
Ja zoiets ... Straatroof en toen ik wegrende ging ik op mn bek... Maar maak dat maar eens je baas wijsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had gewoon een klap op je bek gehad?
Toeval? Sherlock volgt je overal!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie deze nu pas. Dat is wel heel toevallig omdat ik de avond voordat jij deze postte nog op het podium heb gestaan
Fann, ben jij op Chufi zijn balkon geklommen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:46 schreef FANN het volgende:
Chufi volgt aandachtig Utopia![]()
[ afbeelding ]
Toeval bestaat niet hè.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toeval? Sherlock volgt je overal!
Hij lijkt écht heh?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, ben jij op Chufi zijn balkon geklommen?
Je bent terug!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toeval? Sherlock volgt je overal!
Doet me denken aan die meid uit 2 and a half man.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
Fann, ben jij op Chufi zijn balkon geklommen?
Doe eens een toepje, want die ken ik nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me denken aan die meid uit 2 and a half man.
Rosequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me denken aan die meid uit 2 and a half man.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
Doe eens een toepje, want die ken ik niet
Gekke Rosequote:
ah........quote:
Is geen film, maar een serie die al heel lang loopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:29 schreef FANN het volgende:
ah........die film ken ik niet eens, ga ik op het lijstje zetten !
Het is een sitcom, het loopt inmiddels al 12 seizoenen, volgens mij. Wel om te lachen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........die film ken ik niet eens, ga ik op het lijstje zetten !
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is geen film, maar een serie die al heel lang loopt.
1 van de running gags is Rose die altijd via het balkon naar boven klimt en (zoals Deisyy al zei) zich ook weer op die manier naar beneden laat vallen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Two_and_a_Half_Men
Oe... 12 seizoenen is een beetje veel om in te halen, raar dat ik daar nooit van gehoord hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een sitcom, het loopt inmiddels al 12 seizoenen, volgens mij. Wel om te lachen.
Dit vraag gewoon om een toepasselijke pic.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:35 schreef FANN het volgende:
Beetje groot die steen waar ik onder zit geloof ik
ow jee.........quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit vraag gewoon om een toepasselijke pic.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:36 schreef chufi het volgende:
FANN ik had je zo gevraagd geen prive foto's te plaatsen
sorry Chufquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:36 schreef chufi het volgende:
FANN ik had je zo gevraagd geen prive foto's te plaatsen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga me inschrijven op RTL Makeover
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Kingstown het volgende:
FANN met haar UV-werende hoed op als ze een post van Soury leest:
[ afbeelding ]
Moet lukkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een pic vinden waarop je (zen)thee drinkt is best wel lastig.
Ik heb toch niet van die hangende mondhoeken gek?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ben ook wel een beetje Lucy like
[ afbeelding ]
Volgens mij verft ze daar haar haarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:49 schreef FANN het volgende:
Karina denkt.... hoe heb ik me in Godsnaam kunnen aanmelden als 40 plus mod![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wel een goeie kleur, volgende keer zal ik de tube's in de juiste volgorde gebruikenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij verft ze daar haar haar
Die is nog ff bezig met pasjes oefenenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:00 schreef FANN het volgende:
Golfer zit met het eten te wachten tot Bluez thuis komt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Sprekend![]()
(daar komt mijn nick vandaan he, van mijn allereerste mailadres bluesbrothers@huppelepup)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vrouw onder een steen zoeken viel ook niet mee, ik kwam niet verder dan dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een pic vinden waarop je (zen)thee drinkt is best wel lastig.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is nog ff bezig met pasjes oefenen
[ afbeelding ]
Nog effe wachten Deesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vrouw onder een steen zoeken viel ook niet mee, ik kwam niet verder dan dit.
[ afbeelding ]
Dat was een hele andere steen waar jij onder zatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog effe wachten Deesik ben nog niet zover
gadverdegadverdegatverquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Treehut na een high shape les.
[ afbeelding ]
Volgens mij moet dit op de achterkant staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
gadverdegadverdegatver![]()
Ik wilde een foto van jou zoeken als je aan het hardlopen bent met Evy maar ik kwam
een leuk hemppie tegen voor mezelf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit op de achterkant staan
Z.o.z.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef FANN het volgende:
![]()
heb jij weer gelijk in, wie weet wat er op de achterkant staat bedenk ik me nu...
Wie wijdbeens ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Golfer en Bleuz in de AOW![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ah........ jij bent eigenlijk ook weer eens aan de beurt, ga ik straks een mooie van jou zoeken
quote:
Ja dát wist ik niet natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees alleen de VPRO-Gids op de WC.
Hij heeft wel Tony van Heemschut in zijn onderschrift staan zie ik nuquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tong heeft toch helemaal geen laptop joh.
Die gebruikt nog een commodore 64.
Ik heb gisteren nog een oud topic van je uit de mottenballen gehaald.....daar past Tony van Heemschut niet echt in, maar Frank Marsmeijer was de trigger omdat topic weer eens omhoog te halen.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Fann, ik dacht je weer een wasje in de droger was doen.
[ afbeelding ]
ghehehehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees aan het 'hardlopen'' en ze ligt aan kop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
Tong met eeuwige liefde smoothy
[ afbeelding ]
Ik ken haar niet zoals jij haar kent, maar de enige (F)A waar ik normale- en interessante gesprekken mee heb gehad. Jammer dat ze amper meer op het forum te zien is.quote:
Ze is ook erg mooi/knap.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken haar niet zoals jij haar kent, maar de enige (F)A waar ik normale- en interessante gesprekken mee heb gehad. Jammer dat ze amper meer op het forum te zien is.
Ik geloof je op je woord, maar dat vind ik op internet niet zo belangrijk. Een beetje prettig en leuk converseren hecht ik meer waarde aan.quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, maar dat vind ik op internet niet zo belangrijk. Een beetje prettig en leuk converseren hecht ik meer waarde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |