Maar niet in je broek geplast hoop ik toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Dat is wel heel toevallig omdat ik de avond voordat jij deze postte nog op het podium heb gestaan
Dat zag ik niet eensquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar niet in je broek geplast hoop ik toch?
Gelukkigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik niet eens![]()
Nee, ik had niet in mijn broek geplast.
Ja en ik ben niet van de fiets gevallenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik niet eens![]()
Nee, ik had niet in mijn broek geplast.
Je had gewoon een klap op je bek gehad?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet van de fiets gevallen
Ja zoiets ... Straatroof en toen ik wegrende ging ik op mn bek... Maar maak dat maar eens je baas wijsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had gewoon een klap op je bek gehad?
Toeval? Sherlock volgt je overal!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie deze nu pas. Dat is wel heel toevallig omdat ik de avond voordat jij deze postte nog op het podium heb gestaan
Fann, ben jij op Chufi zijn balkon geklommen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:46 schreef FANN het volgende:
Chufi volgt aandachtig Utopia![]()
[ afbeelding ]
Toeval bestaat niet hè.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toeval? Sherlock volgt je overal!
Hij lijkt écht heh?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, ben jij op Chufi zijn balkon geklommen?
Je bent terug!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toeval? Sherlock volgt je overal!
Doet me denken aan die meid uit 2 and a half man.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
Fann, ben jij op Chufi zijn balkon geklommen?
Doe eens een toepje, want die ken ik nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me denken aan die meid uit 2 and a half man.
Rosequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me denken aan die meid uit 2 and a half man.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
Doe eens een toepje, want die ken ik niet
Gekke Rosequote:
ah........quote:
Is geen film, maar een serie die al heel lang loopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:29 schreef FANN het volgende:
ah........die film ken ik niet eens, ga ik op het lijstje zetten !
Het is een sitcom, het loopt inmiddels al 12 seizoenen, volgens mij. Wel om te lachen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........die film ken ik niet eens, ga ik op het lijstje zetten !
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is geen film, maar een serie die al heel lang loopt.
1 van de running gags is Rose die altijd via het balkon naar boven klimt en (zoals Deisyy al zei) zich ook weer op die manier naar beneden laat vallen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Two_and_a_Half_Men
Oe... 12 seizoenen is een beetje veel om in te halen, raar dat ik daar nooit van gehoord hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een sitcom, het loopt inmiddels al 12 seizoenen, volgens mij. Wel om te lachen.
Dit vraag gewoon om een toepasselijke pic.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:35 schreef FANN het volgende:
Beetje groot die steen waar ik onder zit geloof ik
ow jee.........quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit vraag gewoon om een toepasselijke pic.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:36 schreef chufi het volgende:
FANN ik had je zo gevraagd geen prive foto's te plaatsen
sorry Chufquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:36 schreef chufi het volgende:
FANN ik had je zo gevraagd geen prive foto's te plaatsen
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga me inschrijven op RTL Makeover
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:33 schreef Kingstown het volgende:
FANN met haar UV-werende hoed op als ze een post van Soury leest:
[ afbeelding ]
Moet lukkenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een pic vinden waarop je (zen)thee drinkt is best wel lastig.
Ik heb toch niet van die hangende mondhoeken gek?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ben ook wel een beetje Lucy like
[ afbeelding ]
Volgens mij verft ze daar haar haarquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:49 schreef FANN het volgende:
Karina denkt.... hoe heb ik me in Godsnaam kunnen aanmelden als 40 plus mod![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wel een goeie kleur, volgende keer zal ik de tube's in de juiste volgorde gebruikenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij verft ze daar haar haar
Die is nog ff bezig met pasjes oefenenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:00 schreef FANN het volgende:
Golfer zit met het eten te wachten tot Bluez thuis komt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:40 schreef Bluezz het volgende:
Sprekend![]()
(daar komt mijn nick vandaan he, van mijn allereerste mailadres bluesbrothers@huppelepup)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vrouw onder een steen zoeken viel ook niet mee, ik kwam niet verder dan dit.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een pic vinden waarop je (zen)thee drinkt is best wel lastig.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is nog ff bezig met pasjes oefenen
[ afbeelding ]
Nog effe wachten Deesquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een vrouw onder een steen zoeken viel ook niet mee, ik kwam niet verder dan dit.
[ afbeelding ]
Dat was een hele andere steen waar jij onder zatquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Nog effe wachten Deesik ben nog niet zover
gadverdegadverdegatverquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Treehut na een high shape les.
[ afbeelding ]
Volgens mij moet dit op de achterkant staanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
gadverdegadverdegatver![]()
Ik wilde een foto van jou zoeken als je aan het hardlopen bent met Evy maar ik kwam
een leuk hemppie tegen voor mezelf![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij moet dit op de achterkant staan
Z.o.z.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:26 schreef FANN het volgende:
![]()
heb jij weer gelijk in, wie weet wat er op de achterkant staat bedenk ik me nu...
Wie wijdbeens ?quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Golfer en Bleuz in de AOW![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:31 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ah........ jij bent eigenlijk ook weer eens aan de beurt, ga ik straks een mooie van jou zoeken
quote:
Ja dát wist ik niet natuurlijk!quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lees alleen de VPRO-Gids op de WC.
Hij heeft wel Tony van Heemschut in zijn onderschrift staan zie ik nuquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 22:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tong heeft toch helemaal geen laptop joh.
Die gebruikt nog een commodore 64.
Ik heb gisteren nog een oud topic van je uit de mottenballen gehaald.....daar past Tony van Heemschut niet echt in, maar Frank Marsmeijer was de trigger omdat topic weer eens omhoog te halen.quote:
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
Fann, ik dacht je weer een wasje in de droger was doen.
[ afbeelding ]
ghehehehehequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Dees aan het 'hardlopen'' en ze ligt aan kop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:20 schreef chufi het volgende:
Tong met eeuwige liefde smoothy
[ afbeelding ]
Ik ken haar niet zoals jij haar kent, maar de enige (F)A waar ik normale- en interessante gesprekken mee heb gehad. Jammer dat ze amper meer op het forum te zien is.quote:
Ze is ook erg mooi/knap.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ken haar niet zoals jij haar kent, maar de enige (F)A waar ik normale- en interessante gesprekken mee heb gehad. Jammer dat ze amper meer op het forum te zien is.
Ik geloof je op je woord, maar dat vind ik op internet niet zo belangrijk. Een beetje prettig en leuk converseren hecht ik meer waarde aan.quote:
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord, maar dat vind ik op internet niet zo belangrijk. Een beetje prettig en leuk converseren hecht ik meer waarde aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |