Maar niet in je broek geplast hoop ik toch?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie deze nu pas. Dat is wel heel toevallig omdat ik de avond voordat jij deze postte nog op het podium heb gestaan
Dat zag ik niet eensquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar niet in je broek geplast hoop ik toch?
Gelukkigquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik niet eens![]()
Nee, ik had niet in mijn broek geplast.
Ja en ik ben niet van de fiets gevallenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zag ik niet eens![]()
Nee, ik had niet in mijn broek geplast.
Je had gewoon een klap op je bek gehad?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet van de fiets gevallen
Ja zoiets ... Straatroof en toen ik wegrende ging ik op mn bek... Maar maak dat maar eens je baas wijsquote:Op woensdag 29 oktober 2014 18:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had gewoon een klap op je bek gehad?
Toeval? Sherlock volgt je overal!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 17:50 schreef Deisyy het volgende:
Ik zie deze nu pas. Dat is wel heel toevallig omdat ik de avond voordat jij deze postte nog op het podium heb gestaan
Fann, ben jij op Chufi zijn balkon geklommen?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:46 schreef FANN het volgende:
Chufi volgt aandachtig Utopia![]()
[ afbeelding ]
Toeval bestaat niet hè.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toeval? Sherlock volgt je overal!
Hij lijkt écht heh?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fann, ben jij op Chufi zijn balkon geklommen?
Je bent terug!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Toeval? Sherlock volgt je overal!
Doet me denken aan die meid uit 2 and a half man.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:04 schreef Deisyy het volgende:
Fann, ben jij op Chufi zijn balkon geklommen?
Doe eens een toepje, want die ken ik nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me denken aan die meid uit 2 and a half man.
Rosequote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doet me denken aan die meid uit 2 and a half man.
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
Doe eens een toepje, want die ken ik niet
Gekke Rosequote:
ah........quote:
Is geen film, maar een serie die al heel lang loopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:29 schreef FANN het volgende:
ah........die film ken ik niet eens, ga ik op het lijstje zetten !
Het is een sitcom, het loopt inmiddels al 12 seizoenen, volgens mij. Wel om te lachen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ah........die film ken ik niet eens, ga ik op het lijstje zetten !
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is geen film, maar een serie die al heel lang loopt.
1 van de running gags is Rose die altijd via het balkon naar boven klimt en (zoals Deisyy al zei) zich ook weer op die manier naar beneden laat vallen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Two_and_a_Half_Men
Oe... 12 seizoenen is een beetje veel om in te halen, raar dat ik daar nooit van gehoord hebquote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is een sitcom, het loopt inmiddels al 12 seizoenen, volgens mij. Wel om te lachen.
Dit vraag gewoon om een toepasselijke pic.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 13:35 schreef FANN het volgende:
Beetje groot die steen waar ik onder zit geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |