Ken hem niet, dus geen idee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:44 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wil je beweren dat mrstylo dat niet is?
Zelfs de auteur geeft ondanks het aankaarten van Erdogan's citaten geen uitsluitsel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor die conclusie staan een hele hoop niet-speculatieve zaken. Daar doel ik op. Bij de les blijven.
Maar geef eens antwoord hierop:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:40 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hoezo?
Zo wordt die plek ook wel genoemd
Wat bedoel je hiermee? Waarom was de verdeling niet goed?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
En de VS deed niks natuurlijk.
Net als dat ze in Irak niks deden qua Shia sunni verdeling enzo.
was al lang bekend.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Samenvatting: Assad is een loser.
Die heeft geen glazen bol. Hij benoemt feiten en schetst 'n scenario.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zelfs de auteur geeft ondanks het aankaarten van Erdogan's citaten geen uitsluitsel.
Waarom ben jij zo onaardig tegen hem?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
in discussie gaan met die staatsmongool van een Halcon![]()
Speculatie dus, net zo als de feiten dat Turkije een democratie is maar geen perfecte, of blijft je retoriek maar beperkt tot Erdogan gaat X doen wat het artikel speculeert er over ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die heeft geen glazen bol. Hij benoemt feiten en schetst 'n scenario.
Oh jee, schandknaapje Isaac is weer terug uit de Eindhovense parken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
in discussie gaan met die staatsmongool van een Halcon![]()
twitter:ArjDnn twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 00:41:34[2] "There r 150 ISIS scattered around [in the battlefield around KObane]. ISIS unable retrieve the bodies." #TwitterKurds #Syria @AmedDcle reageer retweet
twitter:ArjDnn twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 00:42:54[3] ”We said it before. There is an historical resistance [here] and Kobane will be their [ISIS] graveyard."#TwitterKurds #Syria @AmedDcle reageer retweet
http://georgewbush-whiteh(...)/09/20010917-11.htmlquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef .Exe het volgende:
[..]
Heb je daar ook een betrouwbare bron voor?
Je negeert voor het gemak even het eerste deel van de laatste zin. Tja...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Speculatie dus, net zo als de feiten dat Turkije een democratie is maar geen perfecte, of blijft je retoriek maar beperkt tot Erdogan gaat X doen wat het artikel speculeert er over ?
Ik bedoel met verdeling alsin divide en conquer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar geef eens antwoord hierop:
[..]
Wat bedoel je hiermee? Waarom was de verdeling niet goed?
ROFLquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
http://georgewbush-whiteh(...)/09/20010917-11.html
Noem een gedeelte van het artikel wat ik niet zelf heb genoemd, maar jij mee bent gekomen, eentje maarquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je negeert voor het gemak even het eerste deel van de laatste zin. Tja...![]()
Assad is ook democratisch gekozen.
Obama en Cameronquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef .Exe het volgende:
[..]
Heb je daar ook een betrouwbare bron voor?
twitter:Namevindi twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 00:50:05I told you: https://t.co/O81mAgGluQ Tickets to paradise through #Kobanî mosque are free for ISIL militants. Hurry up ya Mujahid! reageer retweet
Het deel voor de speculatieve conclusie. Pas 35x gezegd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem een gedeelte van het artikel wat ik niet zelf heb genoemd, maar jij mee bent gekomen, eentje maar
Assad is niet democratisch gekozen, dat denken geeft aan hoe weinig je weet over de Turkse en Syrische staatsbestel.
Airstrikes zijn bevestigd, al meerdere malen. Zoek op twitter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:44 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Er is altijd een grens natuurlijk. Maar alles duidt er wel op dat ISIS in ieder geval bereid is flink in het offensief te investeren. Je gaat niet zo'n stad al wekenlang aanvallen en verder je manschappen bevoorraden en nieuwe jihadisten aanvoeren om vervolgens te zeggen "naah, toch maar niet. We stoppen nu". ISIS heeft in Noord-Syrie alleen de Koerden nog als echte grote machtsfactor tegenover zich, FSA is weinig meer van over. En de Koerden beschikken over gebieden met olie. Genoeg redenen dus om hen aan te vallen.
[..]
Als dit waar is of aankomende tijd waarheid gaat worden heb je het definitieve antwoord dat Turkije een andere koers is gaan varen. Amerika valt ISIS niet nu in Noord-Syrie aan in de strijd tegen de PKK zonder een agreement met Turkije over hoe de situatie aan te pakken.
Excuses daarvoor. Soms kan het voorkomen dat je via tekst harder overkomt dan dat je wilde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik bedoel met verdeling alsin divide en conquer.
Mensen tegen elkaar opzetten. Bewust of onbewust is dat het gevolg geweest van Amerikaanse invasie.
Overigens kun je dat ook netjes vragen, ben geen hond.
quote:Minister van landbouw - soenniet
Minister van communicatie - soenniet
Minister van cultuur - soenniet
Minister van defensie - zelfde als hierboven, soenniet
Minister van ontheemding en migratie - Koerdische soenniet
Minister van onderwijs - soenniet
Ministerie van elektriciteit - 1 sjiiet + 2 soennieten
Minister an milieu - christelijk
Minister van hoge educatie en wetenschappelijk onderzoek - sjiiet
Minister van mensenrechten - sjiiet
Minister van Industrie - soenniet
Minister van Justitie - soenniet
Minister van wetenschap en technologie - soenniet
Minister van handel - 2 Koerdische soennieten
Minister van transport - sjiiet
Minister van toerisme - sjiiet
Minister van waterbronnen (?) - sjiiet
Minister van vrouwenzaken - Koerdische soenniet
Minister van works and planning (?) - sjiiet
Minister van jeugd en sport - Turkmeen, sjiitisch
Minister van binnenlandse zaken - Maliki at the moment
Minister van buitenlandse zaken - Koerdische soenniet
Minister van financiën - was een soenniet
Minister van olie - sjiitisch
Totaal soennieten: 9 + 5 Koerdische soennieten
Totaal sjiieten: 9 + 1 Turkmeense sjiiet
Er zijn nog een aantal ministers zonder portfolio.
Nee, de PKK gaat al je salafistenvrienden omleggen, net zo lang tot er geen enkele Koerd meer in Kobane is, en dat kan nog heel lang duren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef Aloulou het volgende:
PKK in Ayn al-Arab gaat het loodje leggen, staan op hun laatste been nu.
Er staat ook wat over bombardementen bij. 25 gekke baarden dood.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:52 schreef .Exe het volgende:
twitter:Namevindi twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 00:50:05I told you: https://t.co/O81mAgGluQ Tickets to paradise through #Kobanî mosque are free for ISIL militants. Hurry up ya Mujahid! reageer retweet
Dat is niet door mij benoemd, maar jij bracht het opquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het deel voor de speculatieve conclusie. Pas 35x gezegd.
88%Jouw argumentatie.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:53 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee, de PKK gaat al je salafistenvrienden omleggen, net zo lang tot er geen enkele Koerd meer in Kobane is, en dat kan nog heel lang duren.En de VS gaat ze daar bombarderen, elke dag weer.
![]()
En als Kobane niet meer is zal de PKK in Hasakah of Sinjar gewoon door gaan met het doden van salafisten.
Dat lijkt me een prima advies voor jou zelf. Wellicht kunnen ze je daar ook helpen aan een cursus begrijpend lezen en je kunt je daar vast ook wel afrukken op een poster van oom Erdo.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is niet door mij benoemd, maar jij bracht het op?
Even serieus, nogmaals, maak een afspraak met je opticien, in Turkije heb je zelfs hele kwalitatieve ooglaserbehandelingen, overweeg het.
Heb al aantallen gehoord van 25 tot 300 dus daartussen moet het liggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat ook wat over bombardementen bij. 25 gekke baarden dood.
twitter:BBCPaulAdams twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 16:43:57Amid heaviest fighting we've seen, the Turkish army has armoured vehicles pointing away from Kobane. The symbolism is powerful. reageer retweet
Klinkt goed allemaal, sowieso al dat er airstrikes plaatsvinden. Dat zou betekenen dat Kobani niet mag vallen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:56 schreef .Exe het volgende:
[..]
Heb al aantallen gehoord van 25 tot 300 dus daartussen moet het liggen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal, sowieso al dat er airstrikes plaatsvinden. Dat zou betekenen dat Kobani niet mag vallen.
En het betekent ook veel dode boosbaarden.
Ik weet niet. Beetje raar om na pas 18 dagen daar mee te beginnen. Hoop niet dat de PYD iets heeft afgesproken met de Turken.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klinkt goed allemaal, sowieso al dat er airstrikes plaatsvinden. Dat zou betekenen dat Kobani niet mag vallen.
En het betekent ook veel dode boosbaarden.
Zwak dit.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:56 schreef Halcon het volgende:
Wellicht kunnen ze je daar ook helpen aan een cursus begrijpend lezen en je kunt je daar vast ook wel afrukken op een poster van oom Erdo.
Zonder afspraken met de Turken konden airstrikes daar niet heel eenvoudig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Beetje raar om na pas 18 dagen daar mee te beginnen. Hoop niet dat de PYD iets heeft afgesproken met de Turken.
twitter:edwardedark twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 22:27:23SOHR: rebel shelling on Tishreen University in Lattakia city kills 3 people http://t.co/STFpEQQY7D #Syria reageer retweet
twitter:BBCPaulAdams twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 16:43:57Amid heaviest fighting we've seen, the Turkish army has armoured vehicles pointing away from Kobane. The symbolism is powerful. reageer retweet
Dat Turkey de rug toekeertquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:57 schreef mylamboisblack het volgende:
Misschien ben ik wel dom, maar wat is het symbolisme in deze dan?twitter:BBCPaulAdams twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 16:43:57Amid heaviest fighting we've seen, the Turkish army has armoured vehicles pointing away from Kobane. The symbolism is powerful. reageer retweet
Nog zwakker.quote:
Kan van alles zijn. Dat ze de Koerden in Kobane niet als vijanden zien. Of dat ze de Koerden niet willen helpen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:01 schreef mylamboisblack het volgende:
Jongens, misschien ben ik wel dom, maar wat is het symbolisme in deze dan?twitter:BBCPaulAdams twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 16:43:57Amid heaviest fighting we've seen, the Turkish army has armoured vehicles pointing away from Kobane. The symbolism is powerful. reageer retweet
Er waren al eerder luchtaanvallen, alleen minder hevig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Beetje raar om na pas 18 dagen daar mee te beginnen. Hoop niet dat de PYD iets heeft afgesproken met de Turken.
Dat betekent dat Kobane op vallen staat als dat klopt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Dat ze de Koerden in Kobane niet als vijanden zien. Of dat ze de Koerden niet willen helpen.
Al denk ik zelf de eerste
Ik hoop het, maar ik vind het raar dat ze nu ineens zo intensief bombarderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:03 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Er waren al eerder luchtaanvallen, alleen minder hevig.
De PYD heeft ook wel door dat sultan Erdogan niet te vertrouwen is, die gaan niet akkoord met een bufferzone.
Hoezo? Als het op vallen stond, dan zou het betekenen dat ISIS daar zou gaan zitten. Dan zou je toch niet je tanks omdraaien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat betekent dat Kobane op vallen staat als dat klopt.
Voor de vluchtende pkk/koerden ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo? Als het op vallen stond, dan zou het betekenen dat ISIS daar nu zit. Dan zou je toch niet je tanks omdraaien?
Omdat Kobane wel een hot item is, kunnen ze weer de redders in nood uithangen. De YPG doet het echte werk door de stad niet uit handen te geven.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik vind het raar dat ze nu ineens zo intensief bombarderen.
Ik kan het anders ook niet plaatsen....quote:
Waarmee ook het vredesproces in Turkije is afgelopen. Dus als Kobane valt, is Turkije zelf ook niet meer veilig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:04 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Dat betekent dat Kobane op vallen staat als dat klopt.
Ohzo, dan snap ik teenwolf wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:09 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarmee ook het vredesproces in Turkije is afgelopen. Dus als Kobane valt, is Turkije zelf ook niet meer veilig.
En de ISIS sleepingcells kunnen dan ook wakker worden, als ze ISIS niet meer gaan steunen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:11 schreef mylamboisblack het volgende:
En ik denk dat de PKK nu het meest geliefd is, sinds jaren, door de ontmaskering van Turkije die ISIS steunt.
Gaat nog leuk worden in Turkije, een eigen val gegraven. Wees Erdogan en Davutoglu maar dankbaar hier voor.
Mwah, de pkk was al wekenlang bezig met het plegen van aanslagen op Turkije, met of zonder val van Kobane.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:09 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Waarmee ook het vredesproces in Turkije is afgelopen. Dus als Kobane valt, is Turkije zelf ook niet meer veilig.
Doet me weer denken aan de AKP-trojan horse met jihadisten die gisteren voorbij kwam.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En de ISIS sleepingcells kunnen dan ook wakker worden, als ze ISIS niet meer gaan steunen.
Ik slaap heerlijk met het idee dat veel daesh baardjes vandaag weer zijn afgemaakt door dappere Koerdische vrouwentwitter:RudawEnglish twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 01:08:51#YPG Vows to Defend #Kobane as #IS Militants Close in on the City http://t.co/T0dULol0Pf reageer retweet
Daar is al voor gewaarschuwd ja.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En de ISIS sleepingcells kunnen dan ook wakker worden, als ze ISIS niet meer gaan steunen.
Je lult!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Mwah, de pkk was al wekenlang bezig met het plegen van aanslagen op Turkije, met of zonder val van Kobane.
Veel pkk'ers plegen nu aanslagen in Turkije terwijl hun broeders in Syrie schreeuwen om hulp. Sinds 30 jaar strijdt Turkije tegen de pkk, ze zijn het gewend.
Dat waren geen aanslagen maar Koerdische jongeren die kwaad waren. Niet alle Koerden die tegen de overheid zijn, zijn pkk'ers.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Mwah, de pkk was al wekenlang bezig met het plegen van aanslagen op Turkije, met of zonder val van Kobane.
Veel pkk'ers plegen nu aanslagen in Turkije terwijl hun broeders in Syrie schreeuwen om hulp. Sinds 30 jaar strijdt Turkije tegen de pkk, ze zijn het gewend.
Ik heb een verassing voor jou: als jij denkt dat de PKK nu al actief was, zal je nog meemaken wat ze gaan doen zodra Kobane valt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:13 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden. Kunnen we eindelijk dat appeasementtijdperk waarin ze vrij spel kregen achter ons laten en weer de jacht openen op die PKK-honden, net zoals halverwege en eind jaren '90, toen ze de tyfus in werden geschoten en die dikke in İmralı werd opgepakt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:09 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Boze Turk, booslim?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden. Kunnen we eindelijk dat appeasementtijdperk waarin ze vrij spel kregen achter ons laten en weer de jacht openen op die PKK-honden, net zoals halverwege en eind jaren '90, toen ze de tyfus in werden geschoten en die dikke in İmralı werd opgepakt.
Met vele doden Turkse soldaten tot gevolg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zou eens tijd worden. Kunnen we eindelijk dat appeasementtijdperk waarin ze vrij spel kregen achter ons laten en weer de jacht openen op die PKK-honden, net zoals halverwege en eind jaren '90, toen ze de tyfus in werden geschoten en die dikke in İmralı werd opgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |