Kom op. Het ziet er zo nep uit dat het lachwekkend is.quote:
Het zal ze alleen maar meer motiveren om IS aan te pakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vraag mij af of ze nog iets bereiken met die gruwelijke video's. Volgens mij ligt de coalitie hier niet echt wakker van....
Die vids zijn hooguit vervelend inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het zal ze alleen maar meer motiveren om IS aan te pakken.
Hij was doodsbang, in tegenstelling tot de rest waar dat minder aan te zien was..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kom op. Het ziet er zo nep uit dat het lachwekkend is.
Je zag nu wel veel meer dat die verklaring onder dwang is gelezen.
Wrijf dan ffquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
het butthurt percentage is weer hoog hier
Dat zag je nu voor het eerst. Foley sprak het vol overtuiging uit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef SteelDogg het volgende:
[..]
Hij was doodsbang, in tegenstelling tot de rest waar dat minder aan te zien was..
Precies. Familie wist ook dat dit eraan zat te komen. Een smeekbede helpt niets, net zoals Cameron na een video niet opeens niet meer mee zal doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef .Exe het volgende:
[..]
Die vids zijn hooguit vervelend inderdaad.
Alleen voor zijn Fam. en bekenden is het vreselijkmaar wel een end aan maanden geestelijke marteling.
quote:
Ben er bang voor. Hebben ze die andere lichamen eigenlijk al gevonden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Familie krijgt het lichaam natuurlijk nooit terug denk ik?
Wat drones laten rondvliegen en de volgende keer de hele groep platgooienquote:
Tot nu toe waren ze er binnen 3 kwartier af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef Confetti het volgende:
De onthoofdingen zijn vooral voor de pr. Gelukkig maakt het het Westen juist nog vastberadener om deze oorlog te gaan voeren.
Laat youtube zulke videos gewoon staan?
Biden is aardig bijgedraaid, beter laat dan nooit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:44 schreef SadPanda het volgende:
The United States' vice-president is blaming America's own allies for the rise of extremists in Iraq and Syria.
Joe Biden accuses Turkey and the Gulf nations of being unscrupulous in their pursuit of ousting President Assad and, in doing so, funding terrorists for the cause.
Same old shitquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:05 schreef onlogisch het volgende:
Werd er weer een nieuwe westerling gepresenteerd? En was het weer dezelfde beul? Had ie nog wat te melden aam Obama?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |