Die zaken spreken elkaar niet tegen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:57 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Ik ben niet objectief inderdaad, omdat ik pro seculiere strijdkrachten ben en anti-salafisme.
Dat is meer realistisch zijn, dat ben ik wel an sich.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:58 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die zaken spreken elkaar niet tegen.
Je kan perfect tegen het salafisme zijn en er toch zoveel mogelijk objectief tegenaan kijken.
twitter:FiratGunay twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 21:24:39Nominated for z most retarted statements ever by Turkish officials: No-Fly zone necessary because air-bombings creates refugees. (ISIS?) reageer retweet
Niet als het omtrent Koerden gaat, je hebt een speciaal plekje voor dat volk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:59 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat is meer realistisch zijn, dat ben ik wel an sich.
Dat jij de YPG/PKK blijft onderschatten kan ik ook niet helpen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Niet als het omtrent Koerden gaat, je hebt een speciaal plekje voor dat volk.
Wel schattig hoor, daar niet van.
Deze vergelijking is belachelijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Dat jij de YPG/PKK blijft onderschatten kan ik ook niet helpen.![]()
Turkije bijt zich al 30 jaar stuk op hun, en ISIS zal ze wel even verslaan. Niet logisch.
Jij denkt dat Kobane gaat vallen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Deze vergelijking is belachelijk.
Nee, Kobane is van de Koerden en dat zal zo blijven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:02 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Jij denkt dat Kobane gaat vallen?
0.50..quote:
Doen ze ook in Kobane, ik zeg niet dat het 'niets' is. Het is geharde guerilla tegen fanatieke ideologen, beide geven niet op.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 21:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent daardoor niet objectief meer, je doet alsof YPG ISIS eventjes afmaakt alsof het niets is.
Precies en de ene keer is die harde ideologie sterker en de andere keer zijn de guerrilla sterker, het is een constante en langdurige wisselwerking.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:05 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Doen ze ook in Kobane, ik zeg niet dat het 'niets' is. Het is geharde guerilla tegen fanatieke ideologen, beide geven niet op.
Beetje vreemd is datquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, kan er ook niets aan doen.
Ik denk dat Obama met zijn politieke-vriendjes onderhand een spelletje speelt over wanneer de volgende onthoofd gaat worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef UpsideDown het volgende:
Het wordt wel wat standaard nu dat onthoofden.
Vraagje, Ben jij autist?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik denk dat Obama met zijn politieke-vriendjes onderhand een spelletje speelt over wanneer de volgende onthoofd gaat worden.
Oh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef Harmankardon het volgende:
Dat is precies wat een autist zou zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |