Volgens jouw redenering is Noord-Korea ook democratisch. Daar wint de enige partij namelijk ook door democratische verkiezingen. Dat je verkiezingen houdt, betekent niet dat je land democratisch is. Bij een democratie horen veel meer eisen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Keer op keer wint de AK-partij. Turkije is democratisch.
[..]
Dan fixen we voor hem een weekje strandvakantie in Turkije. Zo gepiept. Sowieso duizend keer beter dan alles wat erna komt; Syrie, Irak, Iran, en de hele rotzooi. Ook voor Henk en Ingrid duizend keer beter ja.
quote:
Assad won de verkiezingen ook. Dus waarom moet hij dan zo nodig wegquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:59 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Volgens jouw redenering is Noord-Korea ook democratisch. Daar wint de enige partij namelijk ook door democratische verkiezingen. Dat je verkiezingen houdt, betekent niet dat je land democratisch is. Bij een democratie horen veel meer eisen.
Ik vroeg je trouwens nog iets: hoe kom jij erbij dat ISIS bereid is flinke verliezen te pakken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. ISIS zet hoog in, en is bereid flinke verliezen te pakken. De volledige focus ligt in dit gebied nu van hen. De enige uitweg is als Amerika besluit toch wat plat te gooien op het laatste moment en als het nog kan. Anders voorzie ik een rampscenario
Noem eens een zaak waarbij iemand is vervolgd omdat Erdogan's moeder een hoer is genoemd, noem eens een andere leider die zoveel rechten en democratische hervormingen in Turkije heeft gebracht?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, Erdogan gaat gezellig om met critici.
Alles en iedereen wat niet onder 'Turk' valt.quote:
Wie zegt dan dat Turkije al is waar het hoort te zijn? Niet dingen lezen die er niet staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er nu helemaal niemand in Turkije vervolgt.
Genoeg nutteloos kanonnenvoer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:00 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Ik vroeg je trouwens nog iets: hoe kom jij erbij dat ISIS bereid is flinke verliezen te pakken?
twitter:BBCPaulAdams twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 20:36:11Good piece by @aron_ld on why Turkey isn't springing into action. http://t.co/ZMoUQdqsXp via @CarnegieEndow reageer retweet
Yessssssss! Nu kan ik heeeeeerlijk slapen zo!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:02 schreef .Exe het volgende:
twitter:BBCPaulAdams twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 20:36:11Good piece by @aron_ld on why Turkey isn't springing into action. http://t.co/ZMoUQdqsXp via @CarnegieEndow reageer retweet
Goh, een scheldpartijtje. Die demonstraties en andere, serieuzere negeer je dan bijvoorbeeld maar even, net zoals het verlenen van hand- en spandiensten aan IS.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem eens een zaak waarbij iemand is vervolgd omdat Erdogan's moeder een hoer is genoemd, noem eens een andere leider die zoveel rechten en democratische hervormingen in Turkije heeft gebracht?
[..]
Jij zit hier Erdogan te verdedigen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:01 schreef Triggershot het volgende:
Wie zegt dan dat Turkije al is waar het hoort te zijn? Niet dingen lezen die er niet staan.
Idd. Ik zoek hem ook al, maar nergens te vinden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef Paul het volgende:
Waar is dat filmpje nog wel te zien van Alan Henning?
Is AsSAD al waar hij moet zijn dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij zit hier Erdogan te verdedigen...
Hij benoemd alleen de feiten?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Noord-Korea met VN-lid Turkije vergelijken wat jaarlijks meer dan 20 milj toeristen ontvangt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:59 schreef mylamboisblack het volgende:
Volgens jouw redenering is Noord-Korea ook democratisch. Daar wint de enige partij namelijk ook door democratische verkiezingen.
Turkije heeft democratische verkiezingen, Turkse minderheden leven er redelijk tot goed, beschermt door de staat, Turkije kent een vrijheid van pers in redelijke mate (oppositie en pro-regeringskranten en kanalen), etc etc. Een voorbeeld voor de hele regio zodra je een voet in buurland Syrie zet en dan nog verder gaat.quote:Dat je verkiezingen houdt, betekent niet dat je land democratisch is. Bij een democratie horen veel meer eisen.
Ja, dat had je vooral bij een Assad, Mubarak, Khaddafi of Saddam moeten proberen, eens dan kijken wat voor reactie je krijgt op 'een scheldpartijtje', demonstraties en ongenoegen over de overheid heb je overal, heb je enig idee wat Duitsland in Hamburg heeft gedaan en de Nederlandse politie met rellende scholieren die zich verzetten tegen de urennorm, laat staan wat de politie hiero had gedaan als complete straten werden vernield en bezet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Goh, een scheldpartijtje. Die demonstraties en andere, serieuzere negeer je dan bijvoorbeeld maar even, net zoals het verlenen van hand- en spandiensten aan IS.
Dat zegt dan evt. vooral wat over de rest. En bv. D66 is het niet met je eens.
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Is AsSAD al waar hij moet zijn dan?
Fuck Erdogan, hij is mijn broer niet, wel valt er vrij weinig te ontkennen dat hij democratischer is geweest dan wat Turkije voor hem heeft gezien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Dat zegt meer over die vier dan over Erdogan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat had je vooral bij een Assad, Mubarak, Khaddafi of Saddam moeten proberen, eens dan kijken wat voor reactie je krijgt op 'een scheldpartijtje', demonstraties en ongenoegen over de overheid heb je overal, heb je enig idee wat Duitsland in Hamburg heeft gedaan en de Nederlandse politie met rellende scholieren die zich verzetten tegen de urennorm, laat staan wat de politie hiero had gedaan als complete straten werden vernield en bezet.?
Saudi Arabie ontvangt alleen al aankomende maand 2 miljoen toeristen. Zijn ze nu democratisch? Jij hebt echt drogredenen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef Aloulou het volgende:
Noord-Korea met VN-lid Turkije vergelijken wat jaarlijks meer dan 20 milj toeristen ontvangt.
Kardesh please![]()
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef Aloulou het volgende:
Turkije heeft democratische verkiezingen, Turkse minderheden leven er redelijk tot goed, beschermt door de staat, Turkije kent een vrijheid van pers in redelijke mate (oppositie en pro-regeringskranten en kanalen), etc etc. Een voorbeeld voor de hele regio zodra je een voet in buurland Syrie zet en dan nog verder gaat.
theyncquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef Paul het volgende:
Waar is dat filmpje nog wel te zien van Alan Henning?
Die wordt ook wel erg tegengewerkt. Ondanks dat hij gewoon de gekozen leider van Syri is.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Is AsSAD al waar hij moet zijn dan?
Je zit hem duidelijk te verdedigen. Mensen hadden gewoon kritiek op Erdogan en vervolgens zeg jij uit het niks dat Erdogan het meest democratische gezicht is wat Turkije ooit heeft gezien in haar republiek..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fuck Erdogan, hij is mijn broer niet, wel valt er vrij weinig te ontkennen dat hij democratischer is geweest dan wat Turkije voor hem heeft gezien.
Nee mensen moeten hun gal spuien op Turkije, TT zegt al genoeg, Sneue gasten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:08 schreef De_Guidance het volgende:
Is dit het Turkije topic?
Zowel pro en anti Turkije mensen lijken over niets anders te kunnen praten
Dit kan je niet ontkennen idd. Een stap in de goede richting. We kunnen ook niet verwachten dat Turkije meteen Nederland wordt.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Fuck Erdogan, hij is mijn broer niet, wel valt er vrij weinig te ontkennen dat hij democratischer is geweest dan wat Turkije voor hem heeft gezien.
Het is wel gewoon waar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:08 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Saudi Arabie ontvangt alleen al aankomende maand 2 miljoen toeristen. Zijn ze nu democratisch? Jij hebt echt drogredenen.
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en de maand daarna?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:08 schreef mylamboisblack het volgende:
Saudi Arabie ontvangt alleen al aankomende maand 2 miljoen toeristen. Zijn ze nu democratisch? Jij hebt echt drogredenen.
Ik val in herhaling?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. Dat zegt meer over die vier dan over Erdogan.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef Halcon het volgende:
Dat zegt dan evt. vooral wat over de rest. En bv. D66 is het niet met je eens.
Reageer eens een x inhoudelijk met een onderbouwd weerwoord voor dat je anderen beticht van herhalingquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt meer over die vier dan over Erdogan.
Tsja en jij duwt iedereen asrat propaganda door de strot opgeleukt met youtube top 40 hits van asrat's leger inclusief karaoke.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je zit hem duidelijk te verdedigen. Mensen hadden gewoon kritiek op Erdogan en vervolgens zeg jij uit het niks dat Erdogan het meest democratische gezicht is wat Turkije ooit heeft gezien in haar republiek..
Dat is een feit, zo niet hoor ik graag een weerlegging.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Je zit hem duidelijk te verdedigen. Mensen hadden gewoon kritiek op Erdogan en vervolgens zeg jij uit het niks dat Erdogan het meest democratische gezicht is wat Turkije ooit heeft gezien in haar republiek..
Dat is hij ook, maar het zegt vooral wat over de rest en het maakt Erdogan nog geen toffe peer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:09 schreef SadPanda het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik val in herhaling?
[..]
[..]
[..]
[..]
Reageer eens een x inhoudelijk met een onderbouwd weerwoord voor dat je anderen beticht van herhaling
he said, explaining that Turkey, Saudi Arabia and the UAE were “so determined to take down Assad,” that in a sense they started a “proxy Sunni-Shia war”quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef mylamboisblack het volgende:
BREEK: Biden van de VS geeft toe dat Saudi Arabie, de VAE en Turkije ISIS hebben gesteund:
http://rt.com/news/192880-biden-isis-us-allies/
Als jij steeds hetzelfde roept, krijg je telkens hetzelfde antwoord. Zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik val in herhaling?
[..]
[..]
[..]
[..]
Reageer eens een x inhoudelijk met een onderbouwd weerwoord voor dat je anderen beticht van herhaling
En de VS deed niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef mylamboisblack het volgende:
BREEK: Biden van de VS geeft toe dat Saudi Arabie, de VAE en Turkije ISIS hebben gesteund:
http://rt.com/news/192880-biden-isis-us-allies/
75% van de quotes was niet een reactie op mij, maar goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als jij steeds hetzelfde roept, krijg je telkens hetzelfde antwoord. Zo raar is dat niet.
Voorbeelden zijn al gegeven, maar dan kom jij weer aanzetten met drogredeneringen.
Ik snap dat jij het daarmee moeilijk hebt want het herinnert je aan de onvermijdelijk overwinning van het Syrisch Arabisch Leger tegen de terroristen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja en jij duwt iedereen asrat propaganda door de strot opgeleukt met youtube top 40 hits van asrat's leger inclusief karaoke.
Het is een niet relevant 'feit'.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is een feit, zo niet hoor ik graag een weerlegging.
Op je papegaai dan. Ook goed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
75% van de quotes was niet een reactie op mij, maar goed.
Jij bent in de waan van welke gegeven voorbeelden precies?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het daarmee moeilijk hebt want het herinnert je aan de onvermijdelijk overwinning van het Syrisch Arabisch Leger tegen de terroristen.
Het artikel is van Juli.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:14 schreef Halcon het volgende:
https://europa.d66.nl/201(...)-democratisch-model/
Europees democratisch model: betaal je blauw aan failliete lidstaten en maak door bezuinigingen elk jaar de burger armer. Over 10 jaar is iedereen hier een armoedzaaier geworden door dat model.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:14 schreef Halcon het volgende:
https://europa.d66.nl/201(...)-democratisch-model/
zie mijn reactie daarop zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op je papegaai dan. Ook goed.
Zie de post van mylamboisblack en de post hier een stukje boven.
Je hebt dus niet het hele artikel gelezen. Dacht ik al wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het artikel is van Juli.
Inmiddels, 3 maanden later is Gul niet de premier geworden, is Erdogan gekozen door het volk itt het parlement waarin hij almachtig was dus een risico nam, maar nee Turkije wordt steeds autoritairder.de logica.
Ze zijn allemaal terroristen daar in Syrie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:14 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het daarmee moeilijk hebt want het herinnert je aan de onvermijdelijk overwinning van het Syrisch Arabisch Leger tegen de terroristen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanni er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
Ja hoor maar zeg dan niet dat je niet Erdogan aan het verdedigen bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Relevantie is nogal subjectief.
Pelgrims zijn te vergelijken met de miljoenen toeristen die Istanbul jaarlijks bezoeken? Geef nou gewoon toe dat je vergelijkingen nergens op slaan. Turkije is nog nooit zo vrij en blij geweest als sinds het AKP-tijdperk. Een zee van openheid dat land, en op de goede weg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:08 schreef mylamboisblack het volgende:
Journalisten die voor terroristische organisaties werken zouden in NL ook als het bewijs rond is een proces aan de broek krijgen ja. Of mensen die de staat proberen omver te werpen en daarvoor samenzweren met het leger en andere invloedrijke mensen....het is niet alsof Turkije dat scenario nooit gekend heeft natuurlijk.quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Journalisten opsluiten; vrijheid?
Politieke tegenstanders opsluiten; vrijheid?
Mensen beschuldigen van een paralel-staat, zonder van te voren feiten te hebben; vrijheid?
Pers die gecontroleerd wordt door Turkije; vrijheid?
Ga toch weg aub.
En jij bent de boze huilkoerd aan het uithangen. Waarom zo'n afkeer van Erdogan joh? Het beste wat Turkse Koerden ooit is overkomen in de moderne Turkse geschiedenis qua premier en nu president....en je weet dat dit niet te ontkennen valt. Die man is jullie vijand helemaal niet, nooit geweest. Sowieso moet ie gebalsemd worden als ie overlijdt en een mooie plaats in Istanbul krijgen. Meest bereikt als Turkse politicus en Turkije uit de inzichzelf gekeerde positie gehaald met een open blik naar de wereldquote:Jij komt alleen maar voor Erdogan op vanwege zijn Palestina speeches. We zijn niet dom.
Constateringen zijn ook subjectief, je mag het benoemen van feiten derhalve dus best wel als 'verdedigen' zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja hoor maar zeg dan niet dat je niet Erdogan aan het verdedigen bent.
Daar gaat dat artikel helemaal niet over.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:17 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Europees democratisch model: betaal je blauw aan failliete lidstaten en maak door bezuinigingen elk jaar de burger armer. Over 10 jaar is iedereen hier een armoedzaaier geworden door dat model.
Correctie, ik heb niet op het hele artikel gereageerd, omdat er al 2 idiote dingen instaan, je moet niet zoveel denken over anderen, maar meer vragen en dan pas reageren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je hebt dus niet het hele artikel gelezen. Dacht ik al wel.
Ook goed puntquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pelgrims zijn te vergelijken met de miljoenen toeristen die Istanbul jaarlijks bezoeken? Geef nou gewoon toe dat je vergelijkingen nergens op slaan. Turkije is nog nooit zo vrij en blij geweest als sinds het AKP-tijdperk. Een zee van openheid dat land, en op de goede weg.
[..]
Journalisten die voor terroristische organisaties werken zouden in NL ook als het bewijs rond is een proces aan de broek krijgen ja. Of mensen die de staat proberen omver te werpen en daarvoor samenzweren met het leger en andere invloedrijke mensen....het is niet alsof Turkije dat scenario nooit gekend heeft natuurlijk.
Je kan gewoon een pro en anti-regeringskrant openslaan of tv-kanaal kijken
[..]
En jij bent de boze huilkoerd aan het uithangen. Waarom zo'n afkeer van Erdogan joh? Het beste wat Turkse Koerden ooit is overkomen in de moderne Turkse geschiedenis qua premier en nu president....en je weet dat dit niet te ontkennen valt. Die man is jullie vijand helemaal niet, nooit geweest. Sowieso moet ie gebalsemd worden als ie overlijdt en een mooie plaats in Istanbul krijgen. Meest bereikt als Turkse politicus en Turkije uit de inzichzelf gekeerde positie gehaald met een open blik naar de wereld![]()
Heel veel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:17 schreef TeenWolf het volgende:
Wat weet een Arabier nou van democratie.
Lastig h artikeltjes met onderbouwingen die niet in het Erdogan-straatje passen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Correctie, ik heb niet op het hele artikel gereageerd, omdat er al 2 idiote dingen instaan, je moet niet zoveel denken over anderen, maar meer vragen en dan pas reageren.
Mwuah, in the ring zet ik toch mijn geld op samson of wilders.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:20 schreef theunderdog het volgende:
Uiteindelijk is er maar een echte held en dat is Mark Rutte.
Eensquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:20 schreef theunderdog het volgende:
Uiteindelijk is er maar een echte held en dat is Mark Rutte.
Of Maxime verhagen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, in the ring zet ik toch mijn geld op samson of wilders.
Reageer eens een x inhoudelijk op de weerleggingen, als ik er dan niet uitkom zal ik daar idd voor uitkomen, voor vooralsnog ben jij diegene die niet inhoudelijk weet te reageren op weerleggingen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Lastig h artikeltjes met onderbouwingen die niet in het Erdogan-straatje passen?
Tukije is slimme politiek aan het voeren. Ze zien de goede punten van de Europese wetsregels, vooral omtrent zorg en infrastructuur en willen dat in de wet doorvoeren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:19 schreef Halcon het volgende:
Turkije zou maar wat graag bij de EU willen. Verder is je stelling wat kort door de bocht. Wilders scoorde er ook niet veel punten mee.
Dit en niet anders.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tukije is slimme politiek aan het voeren. Ze zien de goede punten van de Europese wetsregels, vooral omtrent zorg en infrastructuur en willen dat in de wet doorvoeren.
Ze willen echter geen echt lid worden van de EU, vanwege vrijheidsberoving en het continu betalen aan failliete lidstaten.
Dus wat doen ze? Ze laten expres 'steekjes vallen' zodoende dat ze geen lid kunnen worden, maar wel de regels kunnen doorvoeren.
Dit punt is al in diverse Turkse mediabladen aan de orde geweest en ik ben er erg blij mee.
Ik geef een artikel en jij leest het niet. Dan houdt het wel op.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Reageer eens een x inhoudelijk op de weerleggingen, als ik er dan niet uitkom zal ik daar idd voor uitkomen, voor vooralsnog ben jij diegene die niet inhoudelijk weet te reageren op weerleggingen.
en sisi haalde 96,1(!) van de stemmen.quote:
Of het tegendeel, die eke ekte conservatieve christen zijn alles behalve pacifist.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
christen, dus zal wel pacifist zijn.
Fap jij hier ook op?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Erdogan haters
[ afbeelding ]![]()
Sisi is een zionistische hond maar wel beter dan terrorist, islamist en zionist Morsi.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:24 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
en sisi haalde 96,1(!) van de stemmen.
... Sisi is juist een goede man! Zonder hem was Egypte nu 600 jaar terug in de tijdquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:26 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Sisi is een zionistische hond maar wel beter dan terrorist en zionist Morsi.
twitter:2111015 twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 00:22:10MT @clarissaward Photo:American aid worker & Muslim convert Peter/Abdul Rahman #Kassig,delivering aid 2refugees #ISIS http://t.co/r9c1zSlsbs reageer retweet
Een opiniestuk serieus?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geef een artikel en jij leest het niet. Dan houdt het wel op.
nog eentje dan: http://koetsveld-odaci.nl(...)emocratie-tijdelijk/
Daarom zeg ik ook dat hij beter is dan Morsi. Maar dat Sisi gesteund wordt met miljarden euro's door Saudi-Arabi zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
... Sisi is juist een goede man! Zonder hem was Egypte nu 600 jaar terug in de tijd
ISIS die moslims dood?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:27 schreef .Exe het volgende:
Ze willen nu een moslim onthoofden,[ afbeelding ]twitter:2111015 twitterde op zaterdag 04-10-2014 om 00:22:10MT @clarissaward Photo:American aid worker & Muslim convert Peter/Abdul Rahman #Kassig,delivering aid 2refugees #ISIS http://t.co/r9c1zSlsbs reageer retweet
Yepquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
... Sisi is juist een goede man! Zonder hem was Egypte nu 600 jaar terug in de tijd
Zij hebben Yankee bloed, over Nederlanders moet je wel realistisch blijven bro.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of het tegendeel, die eke ekte conservatieve christen zijn alles behalve pacifist.
Zie de neocons in de VS
Nee. Turkije wil er echt wel bij. Ondanks dat de economie zich positief ontwikkelt is het nog steeds een relatief arm land. Wat wel zo is, is dat men in Turkije de hoop op toetreding wat is verloren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tukije is slimme politiek aan het voeren. Ze zien de goede punten van de Europese wetsregels, vooral omtrent zorg en infrastructuur en willen dat in de wet doorvoeren.
Ze willen echter geen echt lid worden van de EU, vanwege vrijheidsberoving en het continu betalen aan failliete lidstaten.
Dus wat doen ze? Ze laten expres 'steekjes vallen' zodoende dat ze geen lid kunnen worden, maar wel de regels kunnen doorvoeren.
Dit punt is al in diverse Turkse mediabladen aan de orde geweest en ik ben er erg blij mee.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:28 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Waar de fuck sloeg dat op? Ben je trots op jezelf? Schaam je serieus, schaam je diep.
Ik ben geen Koerd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:18 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Pelgrims zijn te vergelijken met de miljoenen toeristen die Istanbul jaarlijks bezoeken? Geef nou gewoon toe dat je vergelijkingen nergens op slaan. Turkije is nog nooit zo vrij en blij geweest als sinds het AKP-tijdperk. Een zee van openheid dat land, en op de goede weg.
[..]
Journalisten die voor terroristische organisaties werken zouden in NL ook als het bewijs rond is een proces aan de broek krijgen ja. Of mensen die de staat proberen omver te werpen en daarvoor samenzweren met het leger en andere invloedrijke mensen....het is niet alsof Turkije dat scenario nooit gekend heeft natuurlijk.
Je kan gewoon een pro en anti-regeringskrant openslaan of tv-kanaal kijken
[..]
En jij bent de boze huilkoerd aan het uithangen. Waarom zo'n afkeer van Erdogan joh? Het beste wat Turkse Koerden ooit is overkomen in de moderne Turkse geschiedenis qua premier en nu president....en je weet dat dit niet te ontkennen valt. Die man is jullie vijand helemaal niet, nooit geweest. Sowieso moet ie gebalsemd worden als ie overlijdt en een mooie plaats in Istanbul krijgen. Meest bereikt als Turkse politicus en Turkije uit de inzichzelf gekeerde positie gehaald met een open blik naar de wereld![]()
True.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:28 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij hebben Yankee bloed, over Nederlanders moet je wel realistisch blijven bro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |