Ssttt, straks moet hij nog nadenken over al die Yazidi's en andere Koerden die zijn gevlucht naar Turkije en komt hij in een conflict met zichzelf.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:39 schreef TeenWolf het volgende:
Als ik een Nederlander vraag waar ze een maand moesten doorbrengen in 1 van de volgende landen; Irak, Syrie, Iran of Turkije zou 99,99% Turkije kiezen dus dan kan er wel gehaat worden op Turkije maar Syrie en andere Arabische zooi hoeven ze niet.
Turkije is inderdaad een schijndemocratie. Dat het ergens anders nog slechter is, betekent niet dat 't opeens allemaal zo goed is in Turkije.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zeggen dat Turkije een schijndemocratie is en ondertussen al jaren elkaars hoofd eraf zagen 100 kilometer verder op. Maar goed, het gras is blijkbaar erg groen in Turkije, iedereen blijft maar zeiken.
Turks spreekwoord; 'een boom dat vruchten geeft wordt gestenigd.'quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zeggen dat Turkije een schijndemocratie is en ondertussen al jaren elkaars hoofd eraf zagen 100 kilometer verder op. Maar goed, het gras is blijkbaar erg groen in Turkije, iedereen blijft maar zeiken.
Dat zegt ook vooral wat over Syrië, Iran en Irak....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:39 schreef TeenWolf het volgende:
Als ik een Nederlander vraag waar ze een maand moesten doorbrengen in 1 van de volgende landen; Irak, Syrie, Iran of Turkije zou 99,99% Turkije kiezen dus dan kan er wel gehaat worden op Turkije maar Syrie en andere Arabische zooi hoeven ze niet.
Niemand heeft gezegd dat die andere landen beter zijn dan Turkije. Turkije is alleen zeker niet iets om naar uit te streven als je een eigen mening hebt en kritiek wil hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:39 schreef TeenWolf het volgende:
1453 is inderdaad een mooi jaar. Een jaar waarin het Ottomaanse Rijk sterk werd, waar minderheden gerespecteerd werden. Na de staatsgreep van de Jonge Turken ging het echter achteruit en sindsdien is het verpest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
10 november 1938 is geen jaar.
10 november 1938 is een datum die je overduidelijk van Wikipedia hebt geplukt.
1453....Dat is een mooi jaar
Tsja de Syriers en Noord Irakezen op Fok die zeiken op Turkije denken dat hun eigen land een soort Frankrijk is ofzo, een grote barbaarse zandbak, meer niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zegt ook vooral wat over Syrië, Iran en Irak....
Je zal maar Turk zijn en in Turkije een kerk willen stichtenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije is inderdaad een schijndemocratie. Dat het ergens anders nog slechter is, betekent niet dat 't opeens allemaal zo goed is in Turkije.
Je loopt echt al 12 jaar achter jij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:43 schreef .Exe het volgende:
[..]
Je zal maar Turk zijn en in Turkije een kerk willen stichten
Doen ze dat toch in Irak, als ze daar meer kans maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:43 schreef .Exe het volgende:
[..]
Of kritiek op de islam.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:43 schreef .Exe het volgende:
[..]
Nou niet echt... http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:38 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
10 November 1938 is het beste jaar in de wereld geweest.
Gaan ze lekker naar Syrie, want daar wordt iedereen hemels behandeld, toedeloeeeee.quote:
In Turkije kun je als "buitenstaander" beter zitten dan in Syrië, Irak of Iran, maar al te 'vervelend' moet je er niet zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja de Syriers en Noord Irakezen op Fok die zeiken op Turkije denken dat hun eigen land een soort Frankrijk is ofzo, een grote barbaarse zandbak, meer niet.
Klopt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:46 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Gaan ze lekker naar Syrie, want daar wordt iedereen hemels behandeld, toedeloeeeee.
Israel is democratischer. Verder zit je als het Westen vast aan Turkije ja...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Aloulou het volgende:
Turkije is de enige democratie in het M-Oosten, alleen daarom verdienen ze al onze onvoorwaardelijke steun.
Hoe weet jij dat ISIS bereid is flinke verliezen te pakken? Daarnaast heeft de YPG, als ik mij niet vergis, in het Noord-Westen nog een deel in bezit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. ISIS zet hoog in, en is bereid flinke verliezen te pakken. De volledige focus ligt in dit gebied nu van hen. De enige uitweg is als Amerika besluit toch wat plat te gooien op het laatste moment en als het nog kan. Anders voorzie ik een rampscenario
mylamboisblack = naziquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:45 schreef Reki het volgende:
[..]
Nou niet echt... http://nl.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht
quote:
Turkije is geen democratie. En ''onze''? De autochtone Nederlander staat zeker niet achter Turkije. Dat allochtonen achter Erdogan staan om zijn neppe populistische Palestina-speeches, terwijl hij voor miljarden zaken doet met Israel, betekent niet dat de autochtonen achter Turkije staan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:44 schreef Aloulou het volgende:
Turkije is de enige democratie in het M-Oosten, alleen daarom verdienen ze al onze onvoorwaardelijke steun.
Hij is de eerste die al die Armeense monumenten begon te renoveren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Turkije kun je als "buitenstaander" beter zitten dan in Syrië, Irak of Iran, maar al te 'vervelend' moet je er niet zijn.
Ik vond altijd "weinig mis met Turkije", tot Erdogan, toen brokkelde het wat af en door dit conflict en het handelen van Erdogan in dit conflict is dat verder afgebrokkeld.
Turkije is een (veel) belangrijkere partner voor het Westen en Amerika voorop.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:47 schreef Halcon het volgende:
Israel is democratischer. Verder zit je als het Westen vast aan Turkije ja...
Waar staat de Nederlander? Ik ben geen Syrier of Noord-Irakees.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:43 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja de Syriers en Noord Irakezen op Fok die zeiken op Turkije denken dat hun eigen land een soort Frankrijk is ofzo, een grote barbaarse zandbak, meer niet.
Nederland MOET geld betalen aan Cyprus en Griekenland.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:50 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije is geen democratie. En ''onze''? De autochtone Nederlander staat zeker niet achter Turkije. Dat allochtonen achter Erdogan staan om zijn neppe populistische Palestina-speeches, terwijl hij voor miljarden zaken doet met Israel, betekent niet dat de autochtonen achter Turkije staan.
Hij is vooral een wolf in schaapskleren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:50 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Hij is de eerste die al die Armeense monumenten begon te renoveren.![]()
Hij is ook de eerste die buitenechtelijk seks (zina) onstrafbaar heeft gemaakt.
Turkije verdient onze steun? Nou ga maar eens op Turkse forums kijken hoe ze over Nederland praten. Die gasten denken dat ze alles zelf hebben gedaan en geloven in een sprookje dat Turkije Anti-Amerika is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Turkije is een (veel) belangrijkere partner voor het Westen en Amerika voorop.
Turkije verdient onze steun. Ookal hebben ze soms wat eigenaardige politiek
Erdogan is het meest democratische gezicht wat Turkije ooit heeft gezien in haar republiek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij is vooral een wolf in schaapskleren.
Typisch antwoord, hier had ik al een antwoord op gegeven. Ik zei een paar dagen geleden dat ik over 2 jaar afscheid zou nemen van iedereen hier omdat er een werkplek voor mij en 12 anderen vrijkomt in Istanbul.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:51 schreef mylamboisblack het volgende:
En als Turkije zo goed is: waarom ga je dan niet terug?
'Meest democratisch' zegt niets.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Erdogan is het meest democratische gezicht wat Turkije ooit heeft gezien in haar republiek.
Echt he, mensen die denken dat men niet naar Turkije terugkeert vanwege gebrek aan vrijheden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Typisch antwoord, hier had ik al een antwoord op gegeven. Ik zei een paar dagen geleden dat ik over 2 jaar afscheid zou nemen van iedereen hier omdat er een werkplek voor mij en 12 anderen vrijkomt in Istanbul.
Ik zei ook nog; 'in before rot dan lekker op'.
Nou, doe me aub 1 plezier erbij. Laat me dat 2 weken van te voren weten, dan stuur ik je wat bloemetjes op. Iedere nationalistische Turk die emigreert, verdient een bos bloemen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Typisch antwoord, hier had ik al een antwoord op gegeven. Ik zei een paar dagen geleden dat ik over 2 jaar afscheid zou nemen van iedereen hier omdat er een werkplek voor mij en 12 anderen vrijkomt in Istanbul.
Ik zei ook nog; 'in before rot dan lekker op'.
Zeg dat tegen diegenen die jarenlang onderdrukt zijn omdat ze een door de staatopgelegde identiteit weigerden en vervolgd werden.quote:
Ik haat Amerika niet. Ik WEET dat Turkije en Amerika veel politiek (telefoon)verkeer hebben.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Turkije verdient onze steun? Nou ga maar eens op Turkse forums kijken hoe ze over Nederland praten. Die gasten denken dat ze alles zelf hebben gedaan en geloven in een sprookje dat Turkije Anti-Amerika is.
Ze zijn doorgedraaid (velen bedoel ik).quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt he, mensen die denken dat men niet naar Turkije terugkeert vanwege gebrek aan vrijheden.
Ik moet je hier wel gelijk geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg dat tegen diegenen die jarenlang onderdrukt zijn omdat ze een door de staatopgelegde identiteit weigerden en vervolgd werden.
En wees jij geen last voor de maatschappij aub.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Nou, doe me aub 1 plezier erbij. Laat me dat 2 weken van te voren weten, dan stuur ik je wat bloemetjes op. Iedere nationalistische Turk die emigreert, verdient een bos bloemen.
Aub dan ook nooit meer terug komen.
Jij weet net zo goed als ik hoe de meeste Turken over Amerika denken. Ze zijn gehersenspoeld en denken dat Turkije Anti-Amerika is en niet samenwerkt met Turkije, terwijl Turkije nota bene is opgebouwd door Amerikaanse financien.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ik haat Amerika niet. Ik WEET dat Turkije en Amerika veel politiek (telefoon)verkeer hebben.
Amerika wilt graag vrede en Turkije ook.
Ja, Erdogan gaat gezellig om met critici.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zeg dat tegen diegenen die jarenlang onderdrukt zijn omdat ze een door de staatopgelegde identiteit weigerden en vervolgd werden.
Over wie heb je het dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Keer op keer wint de AK-partij. Turkije is democratisch.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:50 schreef mylamboisblack het volgende:[quote]
Op vrijdag 3 oktober 2014 23:50 schreef mylamboisblack het volgende:
Turkije is geen democratie.
Dan fixen we voor hem een weekje strandvakantie in Turkije. Zo gepiept. Sowieso duizend keer beter dan alles wat erna komt; Syrie, Irak, Iran, en de hele rotzooi. Ook voor Henk en Ingrid duizend keer beter ja.quote:En ''onze''? De autochtone Nederlander staat zeker niet achter Turkije.
Gelukkig wordt er nu helemaal niemand in Turkije vervolgt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je kritiek hebt op Erdogan, wordt je uitgemaakt voor infiltrant van de ''paralel-staat'' en wordt je procesloos opgesloten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, Erdogan gaat gezellig om met critici.
10000000000x beter dan Syrie nog.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er nu helemaal niemand in Turkije vervolgt.
Precies. Dat naïeve gedoe van de Erdogan fanboys hier....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:58 schreef mylamboisblack het volgende:
[..]
Als je kritiek hebt op Erdogan, wordt je uitgemaakt voor infiltrant van de ''paralel-staat'' en wordt je procesloos opgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |