En bedankt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Die TT doet me aan een rollator race denken...
[ afbeelding ]
Algemene index:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er ergens een index van al die records her en der?
Ok dit is dus sinds het bestaan van de tool van Arcee !! Alles is van 2014 en dat klopt gewoon niet ...quote:
Ksstquote:
Mooi hč, in het groen, bijna mijn lievelingskleur.quote:
19 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#18 KLB 04m 18s PiRANiA 21-03-2010 22:20:27 Mr.Cooper 21-03-2010 22:24:45quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dit is dus sinds het bestaan van de tool van Arcee !! Alles is van 2014 en dat klopt gewoon niet ...
Moet nog een paar maandjes wachten...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef just me het volgende:
Shoot, over 2 dagen hang ik al 15 jaar op Fok! rond
Plus dat je ook nog eens starter en sluiter van het recordtopic bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hč, in het groen, bijna mijn lievelingskleur.
Begin je dan ook te baggeren zoals FoK deed?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef just me het volgende:
Shoot, over 2 dagen hang ik al 15 jaar op Fok! rond
Ik heb redelijk gebaggerd in het verre verledenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin je dan ook te baggeren zoals FoK deed?
Maar nu als oma ken je je verantwoordelijkheid t.o.v. de jeugd...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb redelijk gebaggerd in het verre verledenen ruzies gemaakt...
Volgems mij zit ie er aan de andere kant in.quote:
Wat brach je tot Fok ? Je dochter of ... ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Nu wel hč, nu wel! Erger nog, mijn dochter was hier al eerder dan ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar nu als oma ken je je verantwoordelijkheid t.o.v. de jeugd...
En dat allemaal geheel toevallig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus dat je ook nog eens starter en sluiter van het recordtopic bent.
Ik kan momenteel niets meer normaal lezen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat brach je tot Fok ? Je dochter of ... ?
Kies nou gewoon een forum of reeks en je zult merken dat het prima werkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dit is dus sinds het bestaan van de tool van Arcee !! Alles is van 2014 en dat klopt gewoon niet ...
Ligt niet aan jou hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan momenteel niets meer normaal lezen...
Ik reanimeer je wel evenquote:
Je hebt alles nageteld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wie heb je ruzies gemaakt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
heb het hart niet!quote:
ik noem een Laquote:
Ik heb geen hart, ik ben een botquote:
Mijn hart is niet van steen...quote:
Moeite van het nalezen waard?quote:
mijn vogeltje was hier al voordat Fok! officieel in de lucht wasquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vogeltje was er toch eerder bij .?
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moeite van het nalezen waard?
Ik heb nog nooit ruzie met iemand gemaakt.
Anderen wel met mij. Onbegrijpelijk.
Nee laat haar maar in de beerput liggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moeite van het nalezen waard?
Ik heb nog nooit ruzie met iemand gemaakt.
Anderen wel met mij. Onbegrijpelijk.
Op zich is het waarschijnlijk heel simpel als je maar toegang tot de juiste gegevens hebt en dat heeft ie blijkbaarquote:
Ja sure. Arcee is top met lijstjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich is het waarschijnlijk heel simpel als je maar toegang tot de juiste gegevens hebt en dat heeft ie blijkbaar
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich is het waarschijnlijk heel simpel als je maar toegang tot de juiste gegevens hebt en dat heeft ie blijkbaar
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je toegang krijgt tot de Fok! database is het niet zo heel moeilijk...
Ja echt bla bla.quote:
Ja dat besef ik me nu ook want daar zat nog wel ff tussen .... Deed ze het met iemand ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vogeltje was hier al voordat Fok! officieel in de lucht was
Ik word er emotioneel van...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef just me het volgende:
Meets, huwelijken, kinderen die geboren werden, scheidingen, het is net het echte leven op fok!
Meeste heb ik nog via V&A gemeet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef just me het volgende:
Meets, huwelijken, kinderen die geboren werden, scheidingen, het is net het echte leven op fok!
Alleen als je andere users irl gaat ontmoeten....anders totaal niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef just me het volgende:
Je vergeet trouwens wel de buitenechtelijke relaties te vermelden...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus stelen lijkt me niet de moeite waard.
Van dat betasten daar kan jij alleen maar dromen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij was eerder ... Onder je geruite rok betast?
PP doet een Deisy nightquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
PM je wachtwoord maar dan post ik nog wel ff verder voor je.
Grabbeltonnen .. Laat maarquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van dat betasten daar kan jij alleen maar dromen...
Partnerruil gaat via V&A?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meeste heb ik nog via V&A gemeet.
daar heb ik me niet mee bezig gehoudenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vergeet trouwens wel de buitenechtelijke relaties te vermelden...
De rest van je opsomming in relatie tot Fok! dan wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
daar heb ik me niet mee bezig gehouden
Volgens mij moesten we daar nog eens een keer op drinkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef Soury het volgende:
Fok heeft mij liefde gegeven maar meer ellende achteraf
Niet wat mij betreft, wel van een afstandje mee mogen makenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rest van je opsomming in relatie tot Fok! dan wel?
Ik ook niet trouwens...
Hoezo die ellende achteraf?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef Soury het volgende:
Fok heeft mij liefde gegeven maar meer ellende achteraf
Ik was daar altijd regelmatig te vinden maar ik volg het lijstje niet meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
FANN, MM, chufi, soury, Deisyy en ik zelf allemaal in de top-100 posters van gisteren....je verwacht het niet.
Vraag en Aanbodquote:
Wanneer je op sherlock drukt zie je het gelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was daar altijd regelmatig te vinden maar ik volg het lijstje niet meer
Ja dan is het over en dan kom je elkaar weer tegenquote:
Was te verwachten en heb snel ff gekeken... Ik kan dit soort berichten nooit helemaal lezen ... Header en ik weet genoeg de rest hoef ik niet meer te horen ..quote:
ik geloof je op je woord!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zal je verbazen hoe makkelijk dat gaat...
Vierdequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
de vierde al...
hoef je niet meer te reanimeren ook..
Ik ken aardig wat Fokkers door V&A en wat andere avonturen soms maar dat was nooit vervelend eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dan is het over en dan kom je elkaar weer tegen
Ik wilde de AED grap niet maken, maar goed....er worden dagelijks duizenden mensen vermoord.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:20 schreef FANN het volgende:
[..]
de vierde al...
hoef je niet meer te reanimeren ook..
Vervelend was het zeker nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat Fokkers door V&A en wat andere avonturen soms maar dat was nooit vervelend eigenlijk.
Dat is wat lulliger voor de nabestaanden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef Kingstown het volgende:
Onthoofden is schijnbaar erger dan iemand doodschieten. Weer iets wat ik niet begrijp.
nou ja, onschuldige mensen doodmaken is nooit goed natuurlijk, maakt niet uit hoe,quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wilde de AED grap niet maken, maar goed....er worden dagelijks duizenden mensen vermoord.
Onthoofden is schijnbaar erger dan iemand doodschieten. Weer iets wat ik niet begrijp.
Ja vooral als je er nog een video van krijgt ookquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is wat lulliger voor de nabestaanden.
Geheugen ... Jaartal? users ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef just me het volgende:
Mmmm ik zocht op de 1e meet waar ik geweest ben maar kan dat zo snel niet vinden
waar is Arcee als je hem nodig hebt?
Sorry, maar ik was daar niet aanwezig...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:22 schreef just me het volgende:
MM, ik zocht je op de 1e meet waar ik geweest ben maar kon je zo snel niet vinden
Als ze hem met een pistool op z'n hoofd hadden afgeknald was het minder lullig geweest?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is wat lulliger voor de nabestaanden.
Weet ik niet volgens mij worden er dagelijks mensen onthoofd door die debielen. Wat snellere toepassingen zijn er ook.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, daarvoor waren er toch al drie, of zit ik weer uit mijn nek te lullen
Net zo iets als een stier in Spanje en een koe in Nederlandquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
door dat cluppie van ISIS, dan is het de vierde...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet volgens mij worden er dagelijks mensen onthoofd door die debielen. Wat snellere toepassingen zijn er ook.
Ja, het hoofd eraf is toch wat slordiger in de kist.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ze hem met een pistool op z'n hoofd hadden afgeknald was het minder lullig geweest?
Ja. Niet qua resultaat, maar om met iemands afgesneden hoofd te pronken is zo 12e eeuw.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ze hem met een pistool op z'n hoofd hadden afgeknald was het minder lullig geweest?
Bullshit!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zo iets als een stier in Spanje en een koe in Nederland
Echt joh? Duizenden zijn vermoord. Truste,quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
door dat cluppie van ISIS, dan is het de vierde...
Ik ben ervoor om ze IS te noemen, al die arme vrouwen die toevallig Isis heten hebben er flink last van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
[..]
door dat cluppie van ISIS, dan is het de vierde...
Gijzelaars die getoond worden aan de Westerse wereld in een videoboodschap.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt joh? Duizenden zijn vermoord. Truste,
Naar omdat dat ze westerlingen zijn?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gijzelaars die getoond worden aan de Westerse wereld in een videoboodschap.
Dat zijn er nu vier...
21-ste eeuws vermoorden is gecivileerd en beschaafd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja. Niet qua resultaat, maar om met iemands afgesneden hoofd te pronken is zo 12e eeuw.
Hoewel dat misschien genoeg zegt over de lui die dat doen...
Ja met smekende ouders op TV.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar omdat dat ze westerlingen zijn?
Nee, niet per se, maar daar gaat het niet om, toch?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Naar omdat dat ze westerlingen zijn?
Jij hebt het weer over stierenvechten, dat is gewoon écht zinloos en wreed.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Net zo iets als een stier in Spanje en een koe in Nederland
Was één van die vier niet daar op vakantiequote:
Prima, ik zie nog wel enige nuance...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
21-ste eeuws vermoorden is gecivileerd en beschaafd?
Ik ervaar het beiden als even barbaars.
ja dat bedoelde ik dus...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gijzelaars die getoond worden aan de Westerse wereld in een videoboodschap.
Dat zijn er nu vier...
Een kogel door de kop jagen is wat netter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
21-ste eeuws vermoorden is gecivileerd en beschaafd?
Ik ervaar het beiden als even barbaars.
Braadhaantjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:29 schreef FANN het volgende:
maar goed er was vanmiddag al gezeik over Plofkippen, dus daar ben ik zat van voor vandaag
Dat gebeurt daar dus massaal. En dan moet je mazzel hebben dat die kogel je echt treft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een kogel door de kop jagen is wat netter.
Mits goed uitgevoerd natuurlijk.
Ik zie vooral selectieve verontwaardiging een hoop hypocrisie en (media)indoctrinatie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, ik zie nog wel enige nuance...
Ieder z'n bril...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zie vooral selectieve verontwaardiging een hoop hypocrisie en (media)indoctrinatie.
Maar die stieren worden wel opgevroten... Meestal geschonken aan liefdadigheidsinstellingen .., lees ouderen ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een paar jaar te laat met die tip.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:31 schreef just me het volgende:
Tip van oma: ga nooit beginnen oude posts door te lezen
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die stieren worden wel opgevroten... Meestal geschonken aan liefdadigheidsinstellingen .., lees ouderen ...en die stieren kunnen ze niet schenken aan die oudjes vķķrdat ze al die martelingen moeten ondergaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die stieren worden wel opgevroten... Meestal geschonken aan liefdadigheidsinstellingen .., lees ouderen ...Ik ben geen vegetarier, maar wel tegen stierengevechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Breng dat Spaanse beest dan gewoon naar een slachthuis i.p.v. naar een arena.
Ik geniet van toreadoren die op de hoorns gaan, kan me niet vaak en hard genoeg gebeuren...
Dat haantje van het spit wat ik heb gehad in Beieren was toch echt wel een heel stuk anders als de troep die ze hier in de winkel als "kip" verkopen.quote:
Wat er in het nieuws komt gaat al met gekleurde bril.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know. Dat is vaak zo met nieuwsitems.
Ik heb uiteraard ook een 'nieuwsbril' en wat ervaringen die mijn beeld vormen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
I know. Dat is vaak zo met nieuwsitems.
Het is ook wel een verschil hoe je ze klaar maaktquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat haantje van het spit wat ik heb gehad in Beieren was toch echt wel een heel stuk anders als de troep die ze hier in de winkel als "kip" verkopen.
Met knapperig gegrild korstje...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat haantje van het spit wat ik heb gehad in Beieren was toch echt wel een heel stuk anders als de troep die ze hier in de winkel als "kip" verkopen.
psies.... maar dan kom je ook users tegen die al, op veels te jonge leeftijd, zijn overleden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent een paar jaar te laat met die tip.
Soms heerlijk om te spitten in de archieven....
Ik heb het voordeel van veel mogelijkheden in de buurt om het rechtstreeks te halen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ik ga mijn leesbril ook op mijn nachtkastje leggen en de oogjes sluiten!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mijn quotum voor vandaag gehaald, ik ga mijn nieuwsbril afzetten en tukken...
Nu heb ik trek in een kippiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel van veel mogelijkheden in de buurt om het rechtstreeks te halen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met knapperig gegrild korstje...
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb mijn quotum voor vandaag gehaald, ik ga mijn nieuwsbril afzetten en rukken...
Een braadhaantje is veel lekkerder, mooiste is om ze als 1 dags kuiken te kopen, vet mesten met alles dat overblijft in een grote ren en dan worden ze lekker knapperig, vet en sappig.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk he quotes verneuken.![]()
Ik rook nog 1 peuk en dan ga ik ook.
Ik heb altijd een goede invloed op anderen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]heb ik van jou overgenomen, deed ik vroeger nooit.........
Rook je weer?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:43 schreef FANN het volgende:
[..]heb ik van jou overgenomen, deed ik vroeger nooit.........
Die koop ik meestal. En prop ze vol met een enorme vulling in de kontquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een braadhaantje is veel lekkerder, mooiste is om ze als 1 dags kuiken te kopen, vet mesten met alles dat overblijft in een grote ren en dan worden ze lekker knapperig, vet en sappig.
Niet dat uitgedroogde spul.
Op zoethout kauwen schijnt te helpen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou op schijt uit... Nee, maar ik zou er wel eentje lusten
Is slecht voor je bloeddruk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zoethout kauwen schijnt te helpen.
Gewoon roken kan ook. morgen is die hype weer over.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
ow..... verkopen ze die zooi nog?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het grootste probleem (vind ik althans....) is wat Piet zegt over de droogheid. Als het niet mals en sappig is, dan hoeft het echt niet voor mij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Die koop ik meestal. En prop ze vol met een enorme vulling in de kont
Ja, zo'n tak in de mond geeft dan een spychologisch effect.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ow..... verkopen ze die zooi nog?dat ken ik alleen nog van heeeel vroeger.
Hou je je gewicht ook bij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh... die zijn dat wel gewend, ik eet best veel fruit
ik al eens kijken of ik dat nog ergens kan kopenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, zo'n tak in de mond geeft dan een spychologisch effect.
Okquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben geen vegetarier, maar wel tegen stierengevechten.
Breng dat Spaanse beest dan gewoon naar een slachthuis i.p.v. naar een arena.
Ik geniet van toreadoren die op de hoorns gaan, kan me niet vaak en hard genoeg gebeuren...
laatste keer dat ik me woog was 55 kg, paar kilo is niet zo erg, maar 5 hoeft nou ook weer nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hou je je gewicht ook bij?
Benieuwd of je straks na een maand niet roken ook 5 kilo zwaarder bent.
Dat ligt aan de lengte natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
laatste keer dat ik me woog was 55 kg, paar kilo is niet zo erg, maar 5 hoeft nou ook weer niet
Je bent 40+, dus je mag legitiem moddervet worden....op naar de 100 kilo!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:52 schreef FANN het volgende:
[..]
laatste keer dat ik me woog was 55 kg, paar kilo is niet zo erg, maar 5 hoeft nou ook weer niet
Eerst met paarden alvast wat pinnen erin vind ik beetje laf.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok
Ik laat het er bij tis altijd weer dezelfde discussie
Ik ben gekrompenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ligt aan de lengte natuurlijk.
Daarom een vulling van rode linze, spekjes knoflook en een boel kruiden. Papje gemaakt in olie en hop de oven inquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het grootste probleem (vind ik althans....) is wat Piet zegt over de droogheid. Als het niet mals en sappig is, dan hoeft het echt niet voor mij.
Voor jou als kleinere man is dat welt belangrijk ..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat ligt aan de lengte natuurlijk.
Dat ga ik nooit halen denk ikquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je bent 40+, dus je mag legitiem moddervet worden....op naar de 100 kilo!
De vulling klinkt wel goed maar de kip niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom een vulling van rode linze, spekjes knoflook en een boel kruiden. Papje gemaakt in olie en hop de oven in
En wtf is een Souryquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Je doet een Soury en nu moet ik het goedmaken ?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou als kleinere man is dat welt belangrijk ..
5 kilos extra Fann is geen probleem hier
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leuk he quotes verneuken.![]()
Ik rook nog 1 neuk en dan ga ik ook.
kip is weg..?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vulling klinkt wel goed maar de kip niet.
Ik koop gewoon een braadkip bij de Lidl.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De vulling klinkt wel goed maar de kip niet.
Wat is gemiddelde eigenlijk? zit zelf rond de 1,74 met snelle verbranding.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor jou als kleinere man is dat welt belangrijk ..
klopt maar dat komt omdat ik eigenlijk al slaapquote:
Wat heeft snelle verbranding met je lengte te maken?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat is gemiddelde eigenlijk? zit zelf rond de 1,74 met snelle verbranding.
Lig je al in je nest?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:59 schreef just me het volgende:
[..]
klopt maar dat komt omdat ik eigenlijk al slaap
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik neuk al een tijdje niet meer. Dat is iets voor de jeugd, niet voor oude lullen zoals ik.
quote:Op woensdag 14 maart 2001 13:56 schreef just me het volgende:
*Hup oude lul gooi je benen in de hoogte.. hup ouwe lul gooi je benen in de lucht
Ik was het wel van plan maar kreeg net 'n leuk berichtje waardoor ik 'n beetje hyper ben, nee ik heb geen pilletje nodigquote:
Wat voor berichtje?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan maar kreeg net 'n leuk berichtje waardoor ik 'n beetje hyper ben, nee ik heb geen pilletje nodig
dat ik morgenochtend een telefoontje krijg van iemand die ik aardig vindquote:
Ah.........quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:02 schreef just me het volgende:
[..]
dat ik morgenochtend een telefoontje krijg van iemand die ik aardig vind
Ben je zo gevoelig ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was het wel van plan maar kreeg net 'n leuk berichtje waardoor ik 'n beetje hyper ben, nee ik heb geen pilletje nodig
Ik heb eigenlijk nog nooit iets met een fokker gehadquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit iets met een fokker gehad
Niets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat heeft snelle verbranding met je lengte te maken?
Ik was al "op leeftijd en getrouwd" toen ik op fok kwam en heb daar ook nooit een geheim van gemaaktquote:
Ik kan natuurlijk zeggen ... Van ik ben geen Fokker, maar dan gaat iedereen er weer iets achter zoeken ,,,,, dus neequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:03 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wel....al hebben we dat nooit van elkaar geweten.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:03 schreef just me het volgende:
[..]
en hoe lang ben je al vrijgezel dan nu?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ik was al "op leeftijd en getrouwd" toen ik op fok kwam en heb daar ook nooit een geheim van gemaakt
ow. dat is wel bijzonderquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wel....al hebben we dat nooit van elkaar geweten.
ik ben gescheiden in 1999, daarna nog wel een langdurige relatie gehadquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
en hoe lang ben je al vrijgezel dan nu?
wij moesten internetten via een modem en dan baalde mijn moeder dat we altijd telefonisch in gesprek waren, vervloekt heeft ze het internet!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ik trouwde bestond internet nog niet.
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen ik trouwde bestond internet nog niet.
Nou ja, zoveel heb je niet verteld, dus valt best meequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:06 schreef just me het volgende:
E n nu ga ik echt slapen want ik begin weer eens teveel te lullen
Dus ook maar snel uit huis gegaanquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:06 schreef just me het volgende:
[..]
wij moesten internetten via een modem en dan baalde mijn moeder dat we altijd telefonisch in gesprek waren, vervloekt heeft ze het internet!
Aha,,, en wanneer kwam je er achter, toen het alweer over was?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zeker....zij zat op FOK! voordat ik er kwam en onze relatie zat daar tussenin.
Mijn eerste was deze:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij mij ook nietook geen mobiele telefoons nog, tenminste niet dat ik weet
ow, dat weet ik niet meer hoor hoe dat ding er uit zagquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn eerste was deze:
[ afbeelding ]
Ik doe er erg lang mee en heb nu nog steeds zoiets.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
ow, dat weet ik niet meer hoor hoe dat ding er uit zag![]()
die eerste van mij bedoel ik, geen flauw idee...
Oh, dan was je best wel belangrijkquote:
Nee, dat ding kon je meenemen.quote:
ow...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dat ding kon je meenemen.
Ik heb een keer iemand op bezoek gehad die Beatrix ging bellen met dat ding![]()
![]()
Why?
Toen was nog elk mobiel telefoongesprek belangrijk misschien?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:17 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, dat ding kon je meenemen.
Ik heb een keer iemand op bezoek gehad die Beatrix ging bellen met dat ding![]()
![]()
Why?
Hij liep waarschijnlijk standby voor voor de postzegelsquote:
ik had toen ook een tijdje een scanner en kon je allerlei kanalen afluisteren.... Hoorde ik een keer mn collega uit de buurt helemaal los gaan op dr man...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen was nog elk mobiel telefoongesprek belangrijk misschien?
Die waren nog niet zelfklevend toen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Hij liep waarschijnlijk standby voor voor de postzegels
Zou best kunnen, maar je kon die dingen toen nog gewoon afluisteren aan het begin van de FM-Bandquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen was nog elk mobiel telefoongesprek belangrijk misschien?
Een simpele draagbare radio was big fun.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar je kon die dingen toen nog gewoon afluisteren aan het begin van de FM-Band
Staatsloten , Universiteitnetwerk (Sara) en wat andere klantjesquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Hij liep waarschijnlijk standby voor voor de postzegels
I knowquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een simpele draagbare radio was big fun.
De telefoons worden weer steeds groter.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:24 schreef APK het volgende:
Op mijn werk zie ik nu mensen naar een horloge-achtig-ding staren als ze gebeld worden, ik zie de vooruitgang vooralsnog niet
Binnenkort moet je ze weer dubbelvouwen in je broekzak..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De telefoons worden weer steeds groter.
Die nieuwe Apple doet dat toch al vanzelf?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnenkort moet je ze weer dubbelvouwen in je broekzak..
Na de laatste upgrade inderdaad elquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die nieuwe Apple doet dat toch al vanzelf?
Wel begrijpelijk als je ziet dat de jeugd alles via de telefoon doet en binnenkort waarschijnlijk niet eens meer een laptop / desktop heeft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
De telefoons worden weer steeds groter.
ghehehehequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die nieuwe Apple doet dat toch al vanzelf?
Was je dat van plan dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 01:57 schreef FANN het volgende:
en weer back on track, maar het snelste topic ooit kunnen we nu wel vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
stom woord eigenlijk... personnels-uitje, bijvoorbaar janken dusquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 08:35 schreef Treehut362 het volgende:
Er is geen tuinieren i.v.m. personeels-uitje.
Ik ben gediplomeerd Mode-adviseur.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:10 schreef just me het volgende:
[..]
stom woord eigenlijk... personnels-uitje, bijvoorbaar janken dus
ik ga me zo lekker vroeg naar de stoffenmarkt, stofjes kopen en dan achter de naaimachine om leuke dingen voor mijn kleindochter te maken.
Das goed te weten, ik ben een slechte naaisterquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:17 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben gedoplimeerd Mode-adviseur.
Minaret 5x per dag:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Straks op jacht naar de speaker die ons vanmorgen wekte met het gejammer van één of ander islamitisch gebed...
Hoe vaak pas jij je posts aan en waarom?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Minaret 5x per dag:
1x zons-opkomst
1x 's middags om 12 uur
1x als het avond wordt
1x als het donker is
1x ?
En waarom beantwoord je nooit vragen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Minaret 5x per dag:
1x zons-opkomst
1x 's middags om 12 uur
1x als het avond wordt
1x als het donker is
1x ?
en je bent thuis?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:21 schreef MadMaster het volgende:
Straks op jacht naar de speaker die ons vanmorgen wekte met het gejammer van één of ander islamitisch gebed...
Lijkt me een goed plan, sturen we Tjibbe Joustra voorop...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
AIVD geinformeerd over deze post.
Vanochtend met de kat naar de dierenarts geweest. Ze heeft een infuus als dierendag-cadeautje gekregen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:57 schreef Deisyy het volgende:
4 oktober en zulk lekker weer dat ik vanmiddag lekker in de zon een dutje heb gedaan, als een oud omaatje.
Wat sneu! Wat mankeert haar dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanochtend met de kat naar de dierenarts geweest. Ze heeft een infuus als dierendag-cadeautje gekregen.![]()
*Oma/zon/dutje-pic gaat zoeken*
Ze was al een paar dagen erg passief/teruggetrokken en de ontlasting stonk echt enorm.quote:
Handig met zo'n dier en hoelang gaat het duren ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vanochtend met de kat naar de dierenarts geweest. Ze heeft een infuus als dierendag-cadeautje gekregen.![]()
*Oma/zon/dutje-pic gaat zoeken*
Vervelend zeg, maar ze mocht na een tijdje aan het infuus wel weer mee naar huis?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ze was al een paar dagen erg passief/teruggetrokken en de ontlasting stonk echt enorm.
Wilde niet meer wachten tot maandag. Ze was uitgedroogd (door de diarree) en had een infectie.
Infuus gekregen en antibiotica-pillen mee, maar dat zal wel een probleempje worden om haar die te voeren.
Yup. Kon haar 2 uur later ophalen en het is op 5 minuten van m'n huis, dus dat is wel handig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervelend zeg, maar ze mocht na een tijdje aan het infuus wel weer mee naar huis?
Succes met het geven van die pillen, bij mijn ene kat lukt dat altijd zonder probleem, maar bij de ander is het een drama, daarbij verstop ik het in stukjes in natvoer, daar trapt hij nog steeds in.
Ik hoop dat ze snel op knapt door de medicijnen. Zieke poesjes zijn zielig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 17:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Yup. Kon haar 2 uur later ophalen en het is op 5 minuten van m'n huis, dus dat is wel handig.
Na het weekend zou het beter moeten zijn. Die pillen zal wel een kwestie van vermalen door ander voer gaan worden .
Ik ga hier geen grap over maken.....ik ga hier geen grap over maken....ik ga hier geen grap over maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |