En bedankt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:47 schreef MadMaster het volgende:
Die TT doet me aan een rollator race denken...
[ afbeelding ]
Algemene index:quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er ergens een index van al die records her en der?
Ok dit is dus sinds het bestaan van de tool van Arcee !! Alles is van 2014 en dat klopt gewoon niet ...quote:
Ksstquote:
Mooi hè, in het groen, bijna mijn lievelingskleur.quote:
19 [SBS6]Wegmisbr+Undercover in NL[maagdendokter] -21maart -#18 KLB 04m 18s PiRANiA 21-03-2010 22:20:27 Mr.Cooper 21-03-2010 22:24:45quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dit is dus sinds het bestaan van de tool van Arcee !! Alles is van 2014 en dat klopt gewoon niet ...
Moet nog een paar maandjes wachten...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef just me het volgende:
Shoot, over 2 dagen hang ik al 15 jaar op Fok! rond
Plus dat je ook nog eens starter en sluiter van het recordtopic bent.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooi hè, in het groen, bijna mijn lievelingskleur.
Begin je dan ook te baggeren zoals FoK deed?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:54 schreef just me het volgende:
Shoot, over 2 dagen hang ik al 15 jaar op Fok! rond
Ik heb redelijk gebaggerd in het verre verledenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Begin je dan ook te baggeren zoals FoK deed?
Maar nu als oma ken je je verantwoordelijkheid t.o.v. de jeugd...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb redelijk gebaggerd in het verre verledenen ruzies gemaakt...
Volgems mij zit ie er aan de andere kant in.quote:
Wat brach je tot Fok ? Je dochter of ... ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Nu wel hè, nu wel! Erger nog, mijn dochter was hier al eerder dan ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar nu als oma ken je je verantwoordelijkheid t.o.v. de jeugd...
En dat allemaal geheel toevallig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus dat je ook nog eens starter en sluiter van het recordtopic bent.
Ik kan momenteel niets meer normaal lezen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat brach je tot Fok ? Je dochter of ... ?
Kies nou gewoon een forum of reeks en je zult merken dat het prima werkt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dit is dus sinds het bestaan van de tool van Arcee !! Alles is van 2014 en dat klopt gewoon niet ...
Ligt niet aan jou hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan momenteel niets meer normaal lezen...
Ik reanimeer je wel evenquote:
Je hebt alles nageteld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Met wie heb je ruzies gemaakt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
heb het hart niet!quote:
ik noem een Laquote:
Ik heb geen hart, ik ben een botquote:
Mijn hart is niet van steen...quote:
Moeite van het nalezen waard?quote:
mijn vogeltje was hier al voordat Fok! officieel in de lucht wasquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Je vogeltje was er toch eerder bij .?
Dat zeg ik ook altijd.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moeite van het nalezen waard?
Ik heb nog nooit ruzie met iemand gemaakt.
Anderen wel met mij. Onbegrijpelijk.
Nee laat haar maar in de beerput liggenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moeite van het nalezen waard?
Ik heb nog nooit ruzie met iemand gemaakt.
Anderen wel met mij. Onbegrijpelijk.
Op zich is het waarschijnlijk heel simpel als je maar toegang tot de juiste gegevens hebt en dat heeft ie blijkbaarquote:
Ja sure. Arcee is top met lijstjes.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich is het waarschijnlijk heel simpel als je maar toegang tot de juiste gegevens hebt en dat heeft ie blijkbaar
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zich is het waarschijnlijk heel simpel als je maar toegang tot de juiste gegevens hebt en dat heeft ie blijkbaar
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je toegang krijgt tot de Fok! database is het niet zo heel moeilijk...
Ja echt bla bla.quote:
Ja dat besef ik me nu ook want daar zat nog wel ff tussen .... Deed ze het met iemand ?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:03 schreef just me het volgende:
[..]
mijn vogeltje was hier al voordat Fok! officieel in de lucht was
Ik word er emotioneel van...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef just me het volgende:
Meets, huwelijken, kinderen die geboren werden, scheidingen, het is net het echte leven op fok!
Meeste heb ik nog via V&A gemeet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef just me het volgende:
Meets, huwelijken, kinderen die geboren werden, scheidingen, het is net het echte leven op fok!
Alleen als je andere users irl gaat ontmoeten....anders totaal niet.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef just me het volgende:
Je vergeet trouwens wel de buitenechtelijke relaties te vermelden...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:06 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus stelen lijkt me niet de moeite waard.
Van dat betasten daar kan jij alleen maar dromen...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jij was eerder ... Onder je geruite rok betast?
PP doet een Deisy nightquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
PM je wachtwoord maar dan post ik nog wel ff verder voor je.
Grabbeltonnen .. Laat maarquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van dat betasten daar kan jij alleen maar dromen...
Partnerruil gaat via V&A?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Meeste heb ik nog via V&A gemeet.
daar heb ik me niet mee bezig gehoudenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vergeet trouwens wel de buitenechtelijke relaties te vermelden...
De rest van je opsomming in relatie tot Fok! dan wel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef just me het volgende:
[..]
daar heb ik me niet mee bezig gehouden
Volgens mij moesten we daar nog eens een keer op drinkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef Soury het volgende:
Fok heeft mij liefde gegeven maar meer ellende achteraf
Niet wat mij betreft, wel van een afstandje mee mogen makenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De rest van je opsomming in relatie tot Fok! dan wel?
Ik ook niet trouwens...
Hoezo die ellende achteraf?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:12 schreef Soury het volgende:
Fok heeft mij liefde gegeven maar meer ellende achteraf
Ik was daar altijd regelmatig te vinden maar ik volg het lijstje niet meerquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:15 schreef Kingstown het volgende:
FANN, MM, chufi, soury, Deisyy en ik zelf allemaal in de top-100 posters van gisteren....je verwacht het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |