Het is maandag dinsdag enz.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moet nu aan die kaartjes denken die mijn vriendin mij altijd stuurt, nu snap ik waarom
Ik denk dat de meesten hier geen opa of oma meer hebben, de mijne leeft al 27 jaar niet meer.quote:
Die zou ook al 130 zijn. Je ouder(s) hebben is al watquote:
Je bent vast niet de enige hier.quote:
Tsja...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zou ook al 130 zijn. Je ouder(s) hebben is al wat
2006 is de laatste bij mij overleden. Allemaal zeer respectabele leeftijden gehaald.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meesten hier geen opa of oma meer hebben, de mijne leeft al 27 jaar niet meer.
Maar jij bent dan ook pas 28...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
2006 is de laatste bij mij overleden. Allemaal zeer respectabele leeftijden gehaald.
Ik weet niet eens hoe oud jij bent ..... o, 28 lees ik net.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
2006 is de laatste bij mij overleden. Allemaal zeer respectabele leeftijden gehaald.
Oh echt? Ja dat is jong.quote:
Ik vertel mezelf al heel lang dat ik 28 ben. Werkt zo goed dat ik er zelf in ben gaan geloven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud jij bent ..... o, 28 lees ik net.
Sinds zijn oma is overleden oh nee dat is langer geleden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij loopt dan ook al 8 jaar rond met een trauma
Met vrienden in Duitsland uit een ver verleden .....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud jij bent ..... o, 28 lees ik net.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Met vrienden in Duitsland uit een ver verleden .....
Jij bent me één, jij weet van iedereen allerlei info los te peuteren, maar je vertelt bijna niets over jezelfquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vertel mezelf al heel lang dat ik 28 ben. Werkt zo goed dat ik er zelf in ben gaan geloven.
Klopt....het was een opa die in 2006 is overleden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds zijn oma is overleden oh nee dat is langer geleden.
Natuurlijk oma, dat weten we tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
dat jullie het effe wetendat ik niet zó traag ben, maar dat internet
Sommige mensen vertellen graag over zichzelf en anderen bieden graag een luisterend oor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent me één, jij weet van iedereen allerlei info los te peuteren, maar je vertelt bijna niets over jezelf
1. Start direct met 30 borstcompressiesquote:
Ga ff pissen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
Tuurlijk lieverd....vergeet je niet je pilletjes op tijd in te nemen vanavond?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
ik druk gewoon dat rode knoppie effe uit en dan weer aan, dat werkt (meestal) ookquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
1. Start direct met 30 borstcompressies
Zet uw handen midden op de borstkas.
Duw het borstbeen 5 à 6 cm in.
Doe dit 30 keer in een tempo van tenminste 100 keer per minuut (maximaal 120 per minuut).
Duw niet met de vingers op de ribben, om te voorkomen dat er ribben breken.
2. Beadem 2 keer
Doe de kinlift.
Kantel het hoofd naar achteren.
Knijp de neus dicht.
Pas mond-op-mondbeademing toe.
Beadem 1 seconde zó dat de borstkas omhoog komt (kijk naar de borstkas).
Laat het slachtoffer uitademen.
Beadem in totaal 2 keer.
Ga door met reanimatie 30:2 (30 borstcompressies afwisselen met 2 beademingen).
Als er een 2e hulpverlener is: wissel elke 2 minuten.
Onderbreek de reanimatie altijd zo kort mogelijk.
Weer een laptop naar de gallemiezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe dit 30 keer in een tempo van tenminste 100 keer per minuut (maximaal 120 per minuut).
2. Beadem 2 keer
Doe de kinlift.
Knijp de neus dicht.
Beadem in totaal 2 keer.
Ga dit op je TreeHut account posten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
2. Beadem 2 keer
Doe de kinlift.
Knijp de neus dicht.
Beadem in totaal 2 keer.
Nee, die liggen al klaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tuurlijk lieverd....vergeet je niet je pilletjes op tijd in te nemen vanavond?
Ja, jij bent wel een luisterend oor, geïnteresseerd ook, maar als ik aan je vraag hoe oud je bent draai je er om heenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sommige mensen vertellen graag over zichzelf en anderen bieden graag een luisterend oor.
Ik val (meestal) in de laatste categorie, hoewel ik af en toe ook meer vertel dan ik eigenlijk had willen doen.
daar begint het mee, het is altijd de schuld van iemand andersquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:14 schreef FANN het volgende:
Waarom wil iedereen alles weten? Mag tochquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, jij bent wel een luisterend oor, geïnteresseerd ook, maar als ik aan je vraag hoe oud je bent draai je er om heen
Natuurlijk mag dat, dat is ieders goed recht en ik hoef niet alles te weten, maar ik mag toch nieuwsgierig zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom wil iedereen alles weten? Mag toch
Dat is de aardlekschakelaar...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik druk gewoon dat rode knoppie effe uit en dan weer aan, dat werkt (meestal) ook
Tuurlijk,quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
daar begint het mee, het is altijd de schuld van iemand anders
Shit, door de mand gevallen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ga dit op je TreeHut account posten.
Dat is toch volgens autisten zo, of alleen volgens de mijne?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:19 schreef sacha het volgende:
[..]
daar begint het mee, het is altijd de schuld van iemand anders
Ik heb geen medicijnen voor dementie, dat is ook wel te merken geloof ik nuquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:20 schreef Deisyy het volgende:
Als het vertelt zou worden zou ik het denk ik ook weer zo vergeten, want ik weet van niemand hier hoe oud die is.
Welke medicijnen heb jij voor je dementie Fann?
Nee, dat zijn de medicijnen tegen dementie die je niet hebt...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen medicijnen voor dementie, dat is ook wel te merken geloof ik nu
Waar heb mij aan mij gevraagd hou oud ik ben?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, jij bent wel een luisterend oor, geïnteresseerd ook, maar als ik aan je vraag hoe oud je bent draai je er om heen
Scherpquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat zijn de medicijnen tegen dementie die je niet hebt...
Goh echt?quote:
Dat is geen dementie, maar depressie...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
Maar even serieus, zit wel in de familie, eerst mijn Oma, en toen mijn vader, dat is haar zoon
en mijn tante, zus van mijn vader ook al![]()
dus tja... ik zie het somber in
Die vraag stel ik aan iedereen, dus die zal ik ook ooit weleens aan jou gestel hebbenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar heb mij aan mij gevraagd hou oud ik ben?
ze zeggen hetquote:
Heb je die Nits gezien gister. Was echt tofquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is geen dementie, maar depressie...
OK, ik hou al op...![]()
oud genoeg om oma te zijnquote:
Volgens mij is dementie inderdaad wel genetisch bepaald, toch maar een Drionnetje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:23 schreef FANN het volgende:
Maar even serieus, zit wel in de familie, eerst mijn Oma, en toen mijn vader, dat is haar zoon
en mijn tante, zus van mijn vader ook al![]()
dus tja... ik zie het somber in
Alleen het laatste deel, met het concert in Haarlem, waar ik ook wasquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die Nits gezien gister. Was echt tof
Nou serieus, ik zou zo'n ding wel op zak willen hebben, voor het geval datquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is dementie inderdaad wel genetisch bepaald, toch maar een Drionnetje?
Jouw vrouwelijke intuïtie moet nog wat meer ontwikkelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn vrouwelijke intuïtie zegt me dat jij 53 bent.
Yvonne 38quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:25 schreef just me het volgende:
[..]
oud genoeg om oma te zijn
ik ben ouder dan Yvonne die 38 is
Ik heb nog wel ladingen morfine pillen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou serieus, ik zou zo'n ding wel op zak willen hebben, voor het geval dat
ehm... schakel schakel...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch volgens autisten zo, of alleen volgens de mijne?
Het was een leuke samenvatting. En terug te kijken op NPO. En dan voel ik me ook wel oudquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen het laatste deel, met het concert in Haarlem, waar ik ook was
Moet ik nog even terugkijken...
Op het Cultura kanaal is het het hele weekend Nits wat er 's avonds uitgezonden wordt, ook veel oude beelden...
óók heel handig, ik moet ook eens pilletjes gaan sparenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog wel ladingen morfine pillen.
Just in case...
Ik ook! Bij ons op de zaak hang ook zo'n AED, ik heb van de week aan mijn collega verteld dat hij dat ding niet op mij hoeft te gebruiken als mijn hart ermee stopt. Laat me maar gaan!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou serieus, ik zou zo'n ding wel op zak willen hebben, voor het geval dat
Wat wil je ons vertellen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
volgens mijn schizo zwager die ik geef...
Dat zegt ze al jarenquote:
Wat is jouw schuld?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm... schakel schakel...
hier is het allemaal mijn schuld![]()
en volgens mijn idiote schoonmoeder is het ook allemaal mijn schuld![]()
volgens mijn schizo zwager die ik geen zwager noem, is het ook mijn schuld![]()
wat vroeg je eigenlijk?
De Nits mannen zijn ook niet meer zo piep...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een leuke samenvatting. En terug te kijken op NPO. En dan voel ik me ook wel oud
Wat een onzin is dat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook! Bij ons op de zaak hang ook zo'n AED, ik heb van de week aan mijn collega verteld dat hij dat ding niet op mij hoeft te gebruiken als mijn hart ermee stopt. Laat me maar gaan!
Hij was in schok (zonder AED)
Heb ik ook op mijn euthanasie verklaring dinges gezet hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook! Bij ons op de zaak hang ook zo'n AED, ik heb van de week aan mijn collega verteld dat hij dat ding niet op mij hoeft te gebruiken als mijn hart ermee stopt. Laat me maar gaan!
Ik vroeg of het lekker weer was in Wassenaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:28 schreef sacha het volgende:
[..]
ehm... schakel schakel...
hier is het allemaal mijn schuld![]()
en volgens mijn idiote schoonmoeder is het ook allemaal mijn schuld![]()
volgens mijn schizo zwager die ik geen zwager noem, is het ook mijn schuld![]()
wat vroeg je eigenlijk?
Net als Kingstown dus, je gaat er vanzelf in gelovenquote:
Nee zeker niet maar wel vol met leven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Nits mannen zijn ook niet meer zo piep...
Doe als hen...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet maar wel vol met leven.
Je bent toch een gezonde vrouw verder. Hartfalen kan zomaar voorkomen. En dan zeg je laat maarquote:
60+quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Nits mannen zijn ook niet meer zo piep...
Yvonne zegt dat al 15 jaarquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als Kingstown dus, je gaat er vanzelf in geloven
Ik vind het een dood topic waar een hoop leven in zit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik raak in verwarring door dit topic.
Ahh wil je een zakdoekjequote:
tuurlijk jonguh!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was toch niet getrouwd dus ook geen schoonfamilie
Een paar startkabels werken ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
waar moet je dan rood en waar moet je dan zwart aanbrengen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een paar startkabels werken ook.
Ik ken twee mensen die tijdens een hartstilstand terug zijn gebracht door de AED, ze zitten nu allebei in een verpleeghuis, de één redelijk aanspreekbaar, maar de ander totaal niet meer. Ik zou dat mijn familie en mezelf nooit aan willen doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent toch een gezonde vrouw verder. Hartfalen kan zomaar voorkomen. En dan zeg je laat maar
Aan de tepels.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
waar moet je dan rood en waar moet je dan zwart aanbrengen?
Ik krijg daar meteen een beeld bijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een paar startkabels werken ook.
Surprise, surprise!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:37 schreef just me het volgende:
[..]
waar moet je dan rood en waar moet je dan zwart aanbrengen?
Onzin de meeste mensen komen er prima bovenop. Nooit verwacht van jou trouwensquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken twee mensen die tijdens een hartstilstand terug zijn gebracht door de AED, ze zitten nu allebei in een verpleeghuis, de één redelijk aanspreekbaar, maar de ander totaal niet meer. Ik zou dat mijn familie en mezelf nooit aan willen doen.
ik heb nog nooit iemand met een zwarte en een rode tepel gezienquote:
Wij moesten de auto van mijn vader vroeger wel eens aanduwen, van mijn oudstequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze zitten goed, start de auto maar.
Jij vind dat onzin, ik vind dat geen onzin, het risico is mij te groot dat ik hulpbehoevend en kwijlend in een rolstoel terecht kom en dat is het laatste wat ik wil. Lekker laten liggen dusquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin de meeste mensen komen er prima bovenop. Nooit verwacht van jou trouwens
das ook het geheim van zwarte Pietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog nooit iemand met een zwarte en een rode tepel gezien
+ en - maakt niet uit, zolang de stroom maar rond gaat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Iets met plus en min, geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
out of the box?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Bij de BHV cursus werd iets anders verteld....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Rare instelling voor iemand die hardloopt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vind dat onzin, ik vind dat geen onzin, het risico is mij te groot dat ik hulpbehoevend en kwijlend in een rolstoel terecht kom en dat is het laatste wat ik wil. Lekker laten liggen dus
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Rare instelling voor iemand die hardloopt.
De auto aanduwen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Wij moesten de auto van mijn vader vroeger wel eens aanduwen, van mijn oudste
broer ook, die trommelde gewoon 's winters al zijn zussie uit hun nest om zijn auto
aan te duwen
Elk jaar veranderen ze wel weer iets en brand blussen kan ik met de ogen dicht inmiddels.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Bij de BHV cursus werd iets anders verteld....
heh bah...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De auto aanduwen.
Mooie metafoor...
Mijn collega ging bijna hyperventileren toen ik het zei, ja maar, ja maar, zegt ie nog. Nee, gewoon laten liggen, zeg ik. Maar dat vermoord ik je dus, zegt ie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:45 schreef FANN het volgende:
Gaat ook best snel hoor die schade...
Het hart zelf staat bij een hartstilstand meestal niet echt stil. Het trilt door chaotisch elektrische prikkels. De pomp van het hart ligt stil en ook de bloedsomloop komt stil te staan (circulatiestilstand). Na 4 tot 6 minuten raken hersencellen onherstelbaar beschadigd. Daarna lopen ook andere organen schade op.
Laat mij ook maar lekker liggen
BHV ja daar krijg je de gezonde mensen op de dia projector.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:43 schreef just me het volgende:
[..]
Bij de BHV cursus werd iets anders verteld....
Godverquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De auto aanduwen.
Mooie metafoor...
Droom maar lekker verderquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
BHV ja daar krijg je de gezonde mensen op de dia projector.Hoe moeilijk is het dat mensen met hart massage gewoon door leven. Tering he?
Niet? Ik waarschuw hem gewoon hè, een goedbedoelde waarschuwing.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit vind ik geen aardige opmerking van je.
Wat bedoel je daar mee ?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:47 schreef sacha het volgende:
hoe beperkt heb jij je eigen wereld gemaakt Soury?
Heel triest voor de nabestaanden, maar ook een troost dat het beter is voor je schoonzusje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:47 schreef just me het volgende:
Mijn schoonzusje heeft het niet gered na een reanimatie, achteraf veel beter anders was ze een kasplantje geweest
Ja, voor hem is dat moeilijk te bevatten misschien, maar serieus, ik heb mijn schoonmoederquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn collega ging bijna hyperventileren toen ik het zei, ja maar, ja maar, zegt ie nog. Nee, gewoon laten liggen, zeg ik. Maar dat vermoord ik je dus, zegt ie.![]()
Waarschuwing? Voor wat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Ik waarschuw hem gewoon hè, een goedbedoelde waarschuwing.
Nou dan ga jij maar dood met een simpele hartfalen. Wat kortzichtig. Bahquote:
ow...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, hè...
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismen
Je hoeft toch niet te blijven leven?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan ga jij maar dood met een simpele hartfalen. Wat kortzichtig. Bah
Je had daar niet zo heel veel keuze in, lijkt me, maar ik kan me je schuldgevoel wel een beetje voorstellen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, voor hem is dat moeilijk te bevatten misschien, maar serieus, ik heb mijn schoonmoeder
gevonden toen ze een herseninfarct had gehad en meteen 112 gebeld en ik heb later best
nog vaak gedacht, wat heb ik dat mens aangedaan?Ze heeft nog 1 jaar als een kasplantje
op bed gelegen, niet kunnen praten, half verlamd en héél vaak huilen![]()
Had ze niet gewild dit, dat weet ik héél zeker, want we hadden het er wel eens over gehad, maar ze had geen euthanasie verklaring, en ik dacht dat ze weg was gevallen door haar suikerziekte
ofzoheb ik écht wel vaak moeite me gehad hoor..
gewoon, wat ik schrijfquote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het over een andere sneekweek
Voor sneekquote:
Bah? Laat mij lekker mijn mening hebben zonder het op zo'n manier te veroordelen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan ga jij maar dood met een simpele hartfalen. Wat kortzichtig. Bah
Ik snap dat je daar een schuldgevoel van kunt krijgen, maar ik hoop ook dat je ratio je verteld dat je volkomen normaal en goed hebt gehandeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, voor hem is dat moeilijk te bevatten misschien, maar serieus, ik heb mijn schoonmoeder
gevonden toen ze een herseninfarct had gehad en meteen 112 gebeld en ik heb later best
nog vaak gedacht, wat heb ik dat mens aangedaan?Ze heeft nog 1 jaar als een kasplantje
op bed gelegen, niet kunnen praten, half verlamd en héél vaak huilen![]()
Had ze niet gewild dit, dat weet ik héél zeker, want we hadden het er wel eens over gehad, maar ze had geen euthanasie verklaring, en ik dacht dat ze weg was gevallen door haar suikerziekte
ofzoheb ik écht wel vaak moeite me gehad hoor..
Soms keek ze me aan met zo'n blik, jij weet het toch? en dan dacht ik, ja ik kan moeilijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je had daar niet zo heel veel keuze in, lijkt me, maar ik kan me je schuldgevoel wel een beetje voorstellen.
Ja, maar doe dat dan ook eens een keer goed...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor sneek![]()
Ik moet jou echt alles uitleggen hè.
Dat zit tussen je oren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms keek ze me aan met zo'n blik, jij weet het toch? en dan dacht ik, ja ik kan moeilijk
dat kussen op je gezicht drukken
Die heeft zelfs geen pillen voor dementiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
En aan Fann hoef ik ook al geen pillen te vragen...
Ik vermoed dat er maar heel weing zijn die begrijpen wat daarmee bedoelt wordt....mss maar beter ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het over een andere sneekweek
kan me er iets bij voorstellen Fann, wat een rot gevoel!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Soms keek ze me aan met zo'n blik, jij weet het toch? en dan dacht ik, ja ik kan moeilijk
Lag je daar dan, verkleed als Annie de reanimatie pop...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
BHV ooit ook een tijdje gedaan... Ben alleen maar slachtoffer geweest ...
ja, dat zei iedereen ook altijd en dat weet ik ook wel, je handelt op dat moment, nietsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik snap dat je daar een schuldgevoel van kunt krijgen, maar ik hoop ook dat je ratio je verteld dat je volkomen normaal en goed hebt gehandeld.
Wat een treurigheid is het als je als gezond mens aed afwijst. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te blijven leven?
Zo lang het kan, leef het leven als een feest,
Gaat dat niet meer, dan is het mooi geweest...
Nee, maar met jouw antwoorden/tips heb ik die ook niet nodig...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft zelfs geen pillen voor dementie
ah.. die had ik ook niet doorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft zelfs geen pillen voor dementie
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lag je daar dan, verkleed als Annie de reanimatie pop...
kies daar waar je hart ligtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens....voordat jullie ruzie gaan maken....kunnen jullie me even vertellen # welk team ik moet zijn?
Dat is hoe jij het invult, misschien dacht ze wel 'help me toch', ik denk dat je het moet proberen los te laten en het niet moeilijker moet maken dan het is, al is dat best lastig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand die een hartinfarct krijgt gezond?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een treurigheid is het als je als gezond mens aed afwijst. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
Dat je geen tieten mag posten anders worden de modjes boos.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar doe dat dan ook eens een keer goed...
Nee in het echie dus geholpen moeten wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
waar gaat het over?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
Trouwens....voordat jullie ruzie gaan maken....kunnen jullie me even vertellen # welk team ik moet zijn?
Jesus ben je nou zo domquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand die een hartinfarct krijgt gezond?
Als je al longkanker en een hersenbloeding hebt gehad, dan valt een hartinfarct relatief mee...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sinds wanneer is iemand die een hartinfarct krijgt gezond?
Wanneer dat ding nodig is, ben je niet gezond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een treurigheid is het als je als gezond mens aed afwijst. Ik kan er met mijn hoofd niet bij.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb heb het nu wel losgelaten hoor, eigenlijk was het een opluchting toen ze overleedquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is hoe jij het invult, misschien dacht ze wel 'help me toch', ik denk dat je het moet proberen los te laten en het niet moeilijker moet maken dan het is, al is dat best lastig.
Tja, te laat, maar misschien snapt hij het nu nog niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er maar heel weing zijn die begrijpen wat daarmee bedoelt wordt....mss maar beter ook.
Zie je wel dit is het resultaatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee in het echie dus geholpen moeten worden
Wacht even, dat was hier toch geen probleem? Daarom begreep ik je niet...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je geen tieten mag posten anders worden de modjes boos.
Geen blote komt, want dat is porno.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat je geen tieten mag posten anders worden de modjes boos.
Lach maar, maar dankzij jou voormalige werkgevers beveilings medewerkers ben ik nog onder ons ... Waarschijnlijk werkte je er toen zelfs nog ...quote:
Daarom haalde ik hardlopen erbij. Ja dan gaat het ook wel eens mis.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer dat ding nodig is, ben je niet gezond.
Heb jij een hartstilstand gehad?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Lach maar, maar dankzij jou voormalige werkgevers beveilings medewerkers ben ik nog onder ons ... Waarschijnlijk werkte je er toen zelfs nog ...
Dat vind jij, maar dat vind ik niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Je ging bijna dood?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee in het echie dus geholpen moeten worden
Hardlopen is ook helemaal niet gezond.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom haalde ik hardlopen erbij. Ja dan gaat het ook wel eens mis.
Dat klinkt helemaal niet raar, ik kan me dat heel goed voorstellen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb heb het nu wel losgelaten hoor, eigenlijk was het een opluchting toen ze overleed![]()
klinkt raar, maar ik was blij voor haar...
Toevallig een keer ontmoet op een Meet, érg leuke meid, én een héle mooie vrouwquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig om te zien hoe klein het FOK!-wereldje soms is.
Wie komt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen blote komt, want dat is porno.
Het ex-liefje van Ian Nickquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Toevallig een keer ontmoet op een Meet, érg leuke meid, én een héle mooie vrouw
I know, i know en i know.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Lachen? Quote dan mijn hele post. Of ben je dan vriendjes kwijt. Sjesus eikel lees je in ...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Lach maar, maar dankzij jou voormalige werkgevers beveilings medewerkers ben ik nog onder ons ... Waarschijnlijk werkte je er toen zelfs nog ...
Nee nog net niet ... Toen ik zag waar ik was dacht ik van Holy shit, hier werkt Muis.. Hier wil ik niet dood gevonden worden dus hebben ze me naar het ziekenhuis gebrachtquote:
Ik heb de kont niet gezien, dus ik kan dat niet beoordelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat sneek op die kont is gekomen....
Ja, Ian had mazzelquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ex-liefje van Ian Nick![]()
Ja, aardige meid, woont hier bijna om de hoek.
nee! ook besmet door de sjoefitus?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog net niet ... Toen ik zag waar ik was dacht ik van Holy shit, hier werkt Muis.. Hier wil ik niet dood gevonden worden dus hebben ze me naar het ziekenhuis gebracht
Adem in, adem uit. Denk om je hart!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Lachen? Quote dan mijn hele post. Of ben je dan vriendjes kwijt. Sjesus eikel lees je in ...
Ach wat een trieste zooi hier.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog net niet ... Toen ik zag waar ik was dacht ik van Holy shit, hier werkt Muis.. Hier wil ik niet dood gevonden worden dus hebben ze me naar het ziekenhuis gebracht
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Kally van TAL, tenminste dat is waar ze toen woondequote:
Wel een bewijs dat het goed kan komen he? Lichamelijk dan.quote:
Heb die pic ook hier weleens gepost.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb de kont niet gezien, dus ik kan dat niet beoordelen
Ja, lichamelijk welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wel een bewijs dat het goed kan komen he? Lichamelijk dan.
Wat is dat voor rare vraag? Als ik het nodig zo hebben ja graag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, lichamelijk wel
Maar, heb jij dan weleens klappen gehad van een AED?
Plus een mooie zoektocht daarna door de krochten van FOK!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Kally, is een fokster en Ian is hier weleens lang geweest![]()
gelijk hommelus hiero
huh?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus een mooie zoektocht daarna door de krochten van FOK!
Nog bedankt daarvoor btw!
Omdat jij zegt dat het wel een bewijs is dat het goed kan komen vroeg ik het me even af.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat voor rare vraag? Als ik het nodig zo hebben ja graag.
Huh? Mevrouw onschuldquote:
Ja, strakkiesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pilletjes slikken FANN, pilletjes....
Verbaasd me niets.quote:
Dat hoop ik ook voor jou. En het niet willen stuit me enorm tegen de borst.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat jij zegt dat het wel een bewijs is dat het goed kan komen vroeg ik het me even af.
Jouw goed recht om het wel te willen, ik hoop dat er één in de buurt is als het nodig is.
Wat maakt jou het nou uit wat een ander wel of niet wil?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou. En het niet willen stuit me enorm tegen de borst.
Dat doet die EAD ook...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor jou. En het niet willen stuit me enorm tegen de borst.
nee, dat wil Dees juist nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:19 schreef Soury het volgende:
[..]
En het niet willen stuit me enorm tegen de borst.
Reanimatiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat een EAD is.
Is dat verplichte kost voor een 40 plusser?
Zo kan je het ook bekijken. Ik vind dat gezonden mensen niet moeten zeiken. Het kan iedereen overkomen en dan is je leven wel gered. Als je al ziek en opgeven ben is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat maakt jou het nou uit wat een ander wel of niet wil?
Dat raakt jou toch op geen enkele manier?
een goeie animatie is ook goed voor jequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan ik niet,
Animeren wel....telt dat ook?
Als je een meisje zou zijn wel...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan ik niet,
Dat het je raakt is duidelijk, maar waarom?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken. Ik vind dat gezonden mensen niet moeten zeiken. Het kan iedereen overkomen en dan is je leven wel gered. Als je al ziek en opgeven ben is het een ander verhaal.
Prima dan hoeft niks meer![]()
En ja het raakt me als mensen die gezond zijn dat afwijzen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
een goeie animatie is ook goed voor je
gezond zijn heeft voor iedereen zijn eigen betekenisquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken. Ik vind dat gezonden mensen niet moeten zeiken. Het kan iedereen overkomen en dan is je leven wel gered. Als je al ziek en opgeven ben is het een ander verhaal.
volgens mij is het hartmassage enzo toch en je kan ze kunnen van die elektrische shokkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat kan ik niet,
Ik wil best even een verpleegsterspakje aantrekken...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je een meisje zou zijn wel...
Als je een meisje zou zijn dan wel...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil best even een verpleegsterspakje aantrekken...
Ik had het over Deissy. Hardlopen is ook soms een risico.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat het je raakt is duidelijk, maar waarom?
Als gezonde Piet uit Surhuisterveen opeens neervalt en dat niet wil, waarom raakt dat jou dan?
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:27 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is het hartmassage enzo toch en je kan ze kunnen van die elektrische shokken
door je flikker heen stoten zodat je hart weer gaat pompen...
zoiets is het
Ik ben gezond ja , maar ik kan morgen een hartstilstand krijgen en als ze dan net een paar minuutjes te laat zijn met reanimeren loop ik het risico om kwijlend en als een kasplantje in een verpleeghuis terecht te komen, mijn leven is op die manier niet gered.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja de krullen met je Uquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Geintje... Ik wist toen noch nie wie U was
Geen dankquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Plus een mooie zoektocht daarna door de krochten van FOK!
Nog bedankt daarvoor btw!
Heel goed voor je hartquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
een goeie animatie is ook goed voor je
Ow, ik dacht dat je het in z'n algemeenheid bedoelde bij gezonde mensen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het over Deissy. Hardlopen is ook soms een risico.
Alles is een risico, moet ik daarom op de bank met een AED op schoot wachten tot mijn hart ermee stopt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het over Deissy. Hardlopen is ook soms een risico.
Startkabels zijn veel handiger.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet geeneens wat een EAD is.
Is dat verplichte kost voor een 40 plusser?
kom je hiero terechtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gezond ja , maar ik kan morgen een hartstilstand krijgen en als ze dan net een paar minuutjes te laat zijn met reanimeren loop ik het risico om kwijlend en als een kasplantje in een verpleeghuis terecht te komen, mijn leven is op die manier niet gered.
Dat is toch een ander verhaal? Je man en je kinderen weten dat (neem ik aan als fok het wel weet) . Maar je gaat er toch vanuit dat je ten eerste bij gebracht wordt. Zo niet trek de stekker er maar uit. Prima zo denk ik ook. Maar ja zegt dat je in eerste instantie al geen aed wil hebben. Dat vind ik raar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben gezond ja , maar ik kan morgen een hartstilstand krijgen en als ze dan net een paar minuutjes te laat zijn met reanimeren loop ik het risico om kwijlend en als een kasplantje in een verpleeghuis terecht te komen, mijn leven is op die manier niet gered.
geloof er niets vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
Dit gaat trouwens het snelste SC-topic ooit worden.....later kunnen jullie je kleinkinderen vertellen waar je was op 3-10-2014 toen het record verbroken werd.
ik bedoel hieroquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
kom je hiero terecht![]()
40+ / [40+ SC #422] Niet slimmer dan een demente oma
Op de bank met een AED op schootquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
Dit gaat trouwens het snelste SC-topic ooit worden.....later kunnen jullie je kleinkinderen vertellen waar je was op 3-10-2014 toen het record verbroken werd.
Ik heb gevoelige tepels.....quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Startkabels zijn veel handiger.
Arcee!! Waar ben je!?!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:37 schreef chufi het volgende:
Waar is hoe heet die gast die al die statistieken doet .. Misschien dat ie dr een lijstje van kan maken
Je moet je haar ook niet feunen als je staat te douchenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vrouw van een collega 39 jaar ging douchen en viel dood neer. Zo'n elektrisch ding is daar gevaarlijk zelfs.
Het schijnt ook een afschuwelijke ervaring te zijn om te worden terug gehaald, ook daarom bedank ik voor de moeite.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is toch een ander verhaal? Je man en je kinderen weten dat (neem ik aan als fok het wel weet) . Maar je gaat er toch vanuit dat je ten eerste bij gebracht wordt. Zo niet trek de stekker er maar uit. Prima zo denk ik ook. Maar ja zegt dat je in eerste instantie al geen aed wil hebben. Dat vind ik raar.
Feunenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet je haar ook niet feunen als je staat te douchen
dan klopt het weerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als het niet zo is, dan is het jouw schuld!
Of je haar drogen met een magnetron...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Je moet je haar ook niet feunen als je staat te douchen
Je hondje ook nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je haar drogen met een magnetron...
1 uur 52 min....voor onze 40+ SC-reeks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op de bank met een AED op schoot![]()
Even doorposten, dan halen we het binnen 2 uur. Is dat echt een record?
Hoe krijg je de deur dicht om 'm aan te zetten?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je haar drogen met een magnetron...
Broer (en bekende)van een vriend ging stappen en hartklepje deed het niet meer 23 was ie en over zn oren verliefd op een Spaanse Schone ... Wat een tranen zijn er toen gelatenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
De vrouw van een collega 39 jaar ging douchen en viel dood neer. Zo'n elektrisch ding is daar gevaarlijk zelfs.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat het nou weer over het hart en die AED?
Einde discussie. Ik zou haast zeggen val maar dood.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het schijnt ook een afschuwelijke ervaring te zijn om te worden terug gehaald, ook daarom bedank ik voor de moeite.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoe krijg je de deur dicht om 'm aan te zetten?
Waar haal je dat lijstje nou weer vandaan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
1 uur 52 min....voor onze 40+ SC-reeks.
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=115&reeks=
heel graagquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Einde discussie. Ik zou haast zeggen val maar dood.
Ik zou haast zeggen.... pics van je doos.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Einde discussie. Ik zou haast zeggen val maar doos.
Was ze om te janken dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Broer (en bekende)van een vriend ging stappen en hartklepje deed het niet meer 23 was ie en over zn oren verliefd op een Spaanse Schone ... Wat een tranen zijn er toen gelaten
Hihiquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen.... pics van je doos.
Jij ook, maar zoek dan eerst ff een AED opquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Einde discussie. Ik zou haast zeggen val maar dood.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zou haast zeggen.... pics van je doos.
Sherlock-skills.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar haal je dat lijstje nou weer vandaan?![]()
Maar dat gaat wel lukken
Blijf maar gezond dat is beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook, maar zoek dan eerst ff een AED op
Bij de Lidl hangen ze.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij ook, maar zoek dan eerst ff een AED op
Eitje...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sherlock-skills.![]()
10 minuten..spannend hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |