Dat zie je best veel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Arcee het volgende:
Waves in 37 landen nummer 1, maar dan wel vooral deze versie:
Terwijl ik het origineel veel mooier vind:
Het is niet eens zo slecht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Arcee het volgende:
Waves in 37 landen nummer 1, maar dan wel vooral deze versie:
Terwijl ik het origineel veel mooier vind:
Inderdaad, Sander is het een beetje kwijtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:52 schreef opperkleurder het volgende:
Lucky is ook al een tijd niet leuk meer.
Wat is dit nou weer voor een onzin?quote:Persoon van de maand september:
September is voorbij en oktober is alweer begonnen. We vroegen aan Chris Buur, Max Pam en Jildou van der Bijl, welke personen de afgelopen maand het verschil hebben gemaakt. Gezamenlijk kiezen zij één persoon van de maand.
Tafelheer: Paul de Leeuw
Doe ik niet.quote:
Ditquote:
Dat ligt eraan of die blonde uit de kleren gaat of niet.quote:
ik neem aan van wel.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of die blonde uit de kleren gaat of niet.
Kennelijk heeft ze enkel het scenario geschreven.quote:
Haha kleine Stijn is weer boosquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mongolische gezicht in je UI past wel bij jouw persoonlijkheid.
Die in het blauw daarachter is leuker.quote:
Hee Stijn wat is dit nou weer.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat mongolische gezicht in je UI past wel bij jouw persoonlijkheid.
Dat is hetzelfde als Johan Derksen die niet naar buitenlands voetbal gaat kijken.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef DrDentz het volgende:
Stiekem gaat Matthijs deze film helemaal niet bekijken
hij houdt wel van wat aanmodderenquote:
Nu ga je popiejopie doen maar dit is nu helemaal niet rullevantquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Johan Derksen die niet naar buitenlands voetbal gaat kijken.
Nee vandaag gewoon weer fris en fruitig.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is maandag. Moet jij niet ziek in bed liggen?
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die in het blauw daarachter is leuker.
Had je beter ziek kunnen zijn tijdens de interlandweekenden.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee vandaag gewoon weer fris en fruitig.
En bij Pauwmans toch?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
dit was toch een half jaar geleden al bij tan?
Jaloers?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Deze hipster valt in de categorie items á la Puckmans
quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:23 schreef waxmask het volgende:
En als je het allemaal hebt? Wat ga je er dan mee doen? Het probleem verplaatsen? Het mooie van de stromingen is dat alles toch wel op 1 punt uit komt.
Dit is bestwel een domme post.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:23 schreef waxmask het volgende:
En als je het allemaal hebt? Wat ga je er dan mee doen? Het probleem verplaatsen? Het mooie van de stromingen is dat alles toch wel op 1 punt uit komt.
je weet toch wel dat je plastic kan recyclen tegenwoordig?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:23 schreef waxmask het volgende:
die jongen die al dat plastic gaat opruimen zou persoon van het jaar moeten wordenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
tering hoe verzin je het, al dezen hebben toch niks met een "persoon van de maand" te maken?
Sowieso persoon van de maand, wat een onzin. Begin er dan desnoods in januari mee en in december persoon van het jaar, dit slaat nergens op.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
tering hoe verzin je het, al dezen hebben toch niks met een "persoon van de maand" te maken?
Tenzij iemand die maand echt iets bijzonders heeft gedaan. Is nu ook niet echt van toepassing.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso persoon van de maand, wat een onzin. Begin er dan desnoods in januari mee en in december persoon van het jaar, dit slaat nergens op.
Je weet dat er maar een fractie recyclebaar is? Van die plastic ophaal zooi die we nu in Nederland doen is ook maar weinig echt weer te recyclen en zelfs daarvan een overschot waar ze niks mee kunnen. Daar bij was er al een algen soort actief in die plastic pool die het al opvreet.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je weet toch wel dat je plastic kan recyclen tegenwoordig?
Of gewoon iets stoms, het hoeft niet eens iets bijzonders te zijn.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tenzij iemand die maand echt iets bijzonders heeft gedaan. Is nu ook niet echt van toepassing.
Klopt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was toch een oude kerncentrale?
Dat was Tedje van der Parre natuurlijk.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:33 schreef Karina het volgende:
ER is maar 1 sterkste man, en dat was Jón Páll Sigmarsson
Wout en Berendquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe ik weet de namen niet meer, volgens mij uit Friesland.
Jij vindt dit gezellig?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef Evertjan het volgende:
TV-makers die praten over TV-makers van vroeger Ondertussen staat de wereld in brand maar niet bij DWDD daar moet het gezellig zijn
Ebola is gezelliger dan dit onderwerp.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:38 schreef Evertjan het volgende:
TV-makers die praten over TV-makers van vroeger Ondertussen staat de wereld in brand maar niet bij DWDD daar moet het gezellig zijn
En een gezellige begrafenisquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gezellig nostalgisch ouwe jongens krentebrood dat soort dingen
xDquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:42 schreef Mani89 het volgende:
Iedereen die deze tijd heeft meegemaakt is al dood. Dus waar slaat dit verder op?
Dan is dat wel heeeel lang geledenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Dit is zelfs voor mijn tijd, kun je nagaan
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is dat wel heeeel lang geleden
xd
Zolang je maar geen weeronline gebruikt.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef Evertjan het volgende:
vroeger keek je uit het raam naar buiten om te zien wat voor het weer het is. Tegenwoordig kijkt men eerst op de buienradar app
voor de wereldoorlog?quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Dit is zelfs voor mijn tijd, kun je nagaan
die staat op sterk water in het snorrenmuseumquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:44 schreef Mani89 het volgende:
Leeft de snor van Ted de Braak eigenlijk nog?
Te weinig geweld en kindermisbruik.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:47 schreef Evertjan het volgende:
op de een of andere manier komen de anekdotes er niet echt soepel uit
Ik hoop dat de fabeltjeskranthooligans hem het leven zuur gemaakt hebbenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:47 schreef Evertjan het volgende:
wisten jullie dat de Fabeltjeskrant ook de Televizierring heeft gewonnen? Bert van de Veer vond dat toen ook al niet oke
Dat jaquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:48 schreef Evertjan het volgende:
Hallo meneer de uil uw onderbroek is vuil!!!
Verder weet ik het niet eens.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:49 schreef Evertjan het volgende:
[..]
En wat zit daar in? Een grote dikke spin!
Eviquote:Boek 'In stukjes': Marc-Marie Huijbregts
Marc-Marie houdt wel van een plagerijtje, zoals ook Matthijs regelmatig ondervindt. Maar hij durft ook zichzelf langs de lat te leggen, zelfs zwart op wit. In het boekje ‘In stukjes’ kijkt hij in de spiegel, zonder zich te verschuilen achter cabareteske typetjes. Een zelfportret vol zelfspot, soms hilarisch, soms aangrijpend.
Kosten van het koningshuis
Een speedboot, een vakantievilla in Mozambique en een Grieks hek van een half miljoen. Vandaag vergadert de Tweede Kamer over de kosten van het Koningshuis. Hoe geloofwaardig blijft onze koning en wat doet het met zijn imago als hij in tijden waar niet iedereen het even breed heeft zelf met geld smijt? We praten erover met Jort Kelder, Prem Radhakishun en Herman Pleij.
Muziek: Oscar And The Wolf
Na de release van het debuutalbum 'Entity' raakte Oscar And The Wolf in een krachtige stroomversnelling. Afgelopen zomer stonden ze op bijna alle festivals en in bijna alle hitlijsten. Ze toeren de komende maanden door Europa.
Tafeldame: Evi Hanssen
Jij vindt dit misschien wel oke. Sterker nog, ik vind het best wel muziek voor jou.quote:
Ik had nog niet geluisterd, nu toch even gedaan en verrek je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt dit misschien wel oke. Sterker nog, ik vind het best wel muziek voor jou.
En dat is niet cynisch bedoeld
Gemist, maar dat is wel wat voor jou jaquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had nog niet geluisterd, nu toch even gedaan en verrek je hebt nog gelijk ook
Dit vind ik inderdaad helemaal niet verkeerd.
Overigens (off topic) zaterdagnacht was er een leuk muziekprogramma op tv, uitreiking Radio 6 awards. Dat was echt tof.
Boris was er ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gemist, maar dat is wel wat voor jou ja
Is dat hardloop-Evi?quote:
Presentatrice van Expeditie Robinsonquote:
Oh, wie is dit dan?quote:
Bo Saris neem ik aan, niet de Japanse band?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Boris was er ookEn wat bands die ik niet kende maar toch goed vond.
Bo Saris ja, ik noem hem gewoon nog steeds eigenwijs Boris.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bo Saris neem ik aan, niet de Japanse band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |