Dus dat, al heeft de moskee wel degelijk meer met hun dagelijks leven en handelen te maken dan bij de kerk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 09:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja leuk, maar als Mexicaanse drugsdealers zwaar katholiek zijn, dan gooi je toch ook niet de ruiten de plaatselijke kerk in?
Ik stem alleen op partij voor de dieren.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:57 schreef Rurik het volgende:
[..]
stempt allen pvv, want geerd gaat ons verlosen van aldie islamietise antellianen.
Weet jij dan toevallig hoeveel procent van de Nederlandse moslims gisteren koos voor een donatie aan een goed doel ipv het zelf doorsnijden van een keeltje ?quote:Op zondag 5 oktober 2014 11:05 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ik stem alleen op partij voor de dieren.
Volkomen mee eens.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef Harlon het volgende:
Tja, je brengt een cultuur hierheen die haaks staat op de maatschappelijk geaccepteerde cultuur van het land, laat deze mensen lekker bij elkaar gaan zitten zodat ze zich vrijwel niet hoeven aan te passen en verwacht dan dat het allemaal in orde gaat komen.
Er is vaak genoeg aan de bel getrokken dat het mis ging. Er is vaak genoeg het signaal gegeven dat het beleid bij lange na niet voldoende was, van lokaal niveau tot landelijk niveau. De politiek wil er gewoon niet aan om met een structurele oplossing te komen en dat snap ik ook wel want dat zou zeer rigoureus moeten gebeuren en daar wil niemand z'n vingers aan branden.
Maar ondertussen is de twee deling in de maatschappij een feit, is er sprake van wij-zij denken en groeit ook de 2e en 3e generatie zo op.
Geert wilders of iemand anders hier de schuld van geven is echt te achterlijk voor woorden, enige wat hij doet is verwoorden hoe een significant deel van de maatschappij naar deze groep kijkt. En dat is niet bepaald positief en voor een deel ook zeker niet onterecht
[..]
Dus dat, al heeft de moskee wel degelijk meer met hun dagelijks leven en handelen te maken dan bij de kerk.
Akkoord, maar het lijkt mij niet dat de imam tegen die jongens zegt 'gaat heen en deal drugs in de naam van Allah'.quote:Op zondag 5 oktober 2014 10:30 schreef Harlon het volgende:
Dus dat, al heeft de moskee wel degelijk meer met hun dagelijks leven en handelen te maken dan bij de kerk.
Wat is je punt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:59 schreef HiZ het volgende:
Niks van die incidenten komt zelfs maar in de buurt van wat IS doet met Moskeeën.
Ik verbaas me gewoon over het opblazen van dit soort incidenten in Nederland.quote:
Dus omdat in andere delen van de wereld duizenden onschuldige slachtoffers vallen door oorlog, is het geen nieuws als in Nederland een willekeurige passant een kogel kopt?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:05 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik verbaas me gewoon over het opblazen van dit soort incidenten in Nederland.
In Syrië en Irak daar schrijven ze geen stoute tekst bij de voordeur, maar daar reduceren ze het hele gebouw tot puin.
En wij zitten hier topics vol te schrijven over dit soort onzin
Voor het gemak trekken we het maar even door in het absurde? In welke wereld is het door het hoofd schieten van een mens zelfs maar vergelijkbaar met iets wat - in waarschijnlijk een groot deel van de gevallen - een kwajongensstreek is, gewoon omdat ze effetjes niks anders konden bedenken om mensen aan een hogere bloeddruk te helpen?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat in andere delen van de wereld duizenden onschuldige slachtoffers vallen door oorlog, is het geen nieuws als in Nederland een willekeurige passant een kogel kopt?
Ik volg even jouw manier van redeneren.
Mijn punt is dat wat in Syrië gebeurt totaal niet relevant is. Het is onzin om te stellen dat vernielingen in Nederland geen probleem is omdat elders gebedshuizen worden opgeblazen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor het gemak trekken we het maar even door in het absurde? In welke wereld is het door het hoofd schieten van een mens zelfs maar vergelijkbaar met iets wat - in waarschijnlijk een groot deel van de gevallen - een kwajongensstreek is, gewoon omdat ze effetjes niks anders konden bedenken om mensen aan een hogere bloeddruk te helpen?
Welke subsidie?quote:Het gaat mij vooral om de claim in de kop dat het 'anti-islam klimaat' er iets mee heeft te maken. Alsof er meer vrouwen een hoofddoek wordt afgerukt dan er worden uitgemaakt voor hoer omdat een of ander frustraatje er niet meer uitkomt met z'n hormonen.
Natuurlijk komt dat niet zo mooi uit in het straatje van de slachtoffer-maffia die hun subsidies alleen maar veilig kunnen stellen als het allemaal deel is van een groter plan om mensen te discrimineren om hun uiterlijk en/of geloof.
De mensen die bijdragen aan het anti-islamklimaat doen niet bepaald aan het motto leven en laten leven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:16 schreef HardMetal het volgende:
Weet je wat, we beschuldigen gewoon de mensen die wel lekker leven en laten leven, die kunnen nog wel wat hebben i.t.t. booslims.
Heb je een voorbeeld? En dan het liefst een voorbeeld waarbij de mate van geweld een beetje evenredig is aan het geweld dat moslims wereldwijd tentoon spreiden (ledematen afhakken, juweliers overvallen, koppensnellen e.d.)quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:18 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De mensen die bijdragen aan het anti-islamklimaat doen niet bepaald aan het motto leven en laten leven.
Weet ik veel, in 99% van de gevallen is de bron van dit soort 'verontrustende informatie' een of ander comite van zelfbenoemde vertegenwoordigers van - vul een minderheidsgroep in - die wonderbaarlijk goed de weg weten door het doolhof naar de subsidiepotjes waar vooral linkse politici dol op zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn punt is dat wat in Syrië gebeurt totaal niet relevant is. Het is onzin om te stellen dat vernielingen in Nederland geen probleem is omdat elders gebedshuizen worden opgeblazen.
Dat snap je zelf toch ook wel?
[..]
Welke subsidie?
Suggereer je nou dat de koppensnellers van IS en ventjes die een juwelier beroven handelen vanuit een vergelijkbaar religieus motief?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:20 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? En dan het liefst een voorbeeld waarbij de mate van geweld een beetje evenredig is aan het geweld dat moslims wereldwijd tentoon spreiden (ledematen afhakken, juweliers overvallen, koppensnellen e.d.)
Precies dit. Een hele bevolkingsgroep wegzetten als schuldig. Dan laat je ook de mensen die er geen flikker mee te maken hebben niet langer met rust.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:20 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? En dan het liefst een voorbeeld waarbij de mate van geweld een beetje evenredig is aan het geweld dat moslims wereldwijd tentoon spreiden (ledematen afhakken, juweliers overvallen, koppensnellen e.d.)
Suggereer jij nou dat de koppensnellers van IS het religieuze motief veel belangrijker vinden dan de mogelijkheid om de vrouwen en eigendommen van iedereen die ze niet aanstaat te jatten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat de koppensnellers van IS en ventjes die een juwelier beroven handelen vanuit een vergelijkbaar religieus motief?
Nogmaals, het is raar om te stellen dat het niet erg is dat hier een ruit wordt ingetikt omdat in Syrië een gebedshuis wordt opgeblazen. Dat slaat gewoon nergens op.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:23 schreef HiZ het volgende:
[..]
Weet ik veel, in 99% van de gevallen is de bron van dit soort 'verontrustende informatie' een of ander comite van zelfbenoemde vertegenwoordigers van - vul een minderheidsgroep in - die wonderbaarlijk goed de weg weten door het doolhof naar de subsidiepotjes waar vooral linkse politici dol op zijn.
En Syrië is wel degelijk relevant, dat is de echte grote picture. Je moet wel stekeblind zijn om te missen dat wat IS doet naast het leven van de mensen daar onmogelijk maken een onverbloemde poging is om tweedracht te zaaien in Europa en Amerika tussen moslims en andere. Moet je vooral in meegaan met dat soort dingen. Voor je het weet is een varkenskop in je buurtmoskee dan een van je kleinere problemen in Nederland.
Of je het een religieus motief moet noemen betwijfel ik - maar de motieven zijn natuurlijk wel vrijwel gelijk. Het slachtoffer wordt niet als persoon gezien; de handeling zou de macht van de dader vergroten/hem verrijken.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat de koppensnellers van IS en ventjes die een juwelier beroven handelen vanuit een vergelijkbaar religieus motief?
Een ruit intikken is geen reden om te roepen dat de Kruistochten weer zijn begonnen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, het is raar om te stellen dat het niet erg is dat hier een ruit wordt ingetikt omdat in Syrië een gebedshuis wordt opgeblazen. Dat slaat gewoon nergens op.
Mensen die hier wonen hebben over het algemeen niets te bouten met Syrië.
Wilders dient inderdaad ook de agenda van IS.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:23 schreef HiZ het volgende:
Je moet wel stekeblind zijn om te missen dat wat IS doet naast het leven van de mensen daar onmogelijk maken een onverbloemde poging is om tweedracht te zaaien in Europa en Amerika tussen moslims en andere. Moet je vooral in meegaan met dat soort dingen.
Ik suggereer helemaal niets. Ik stelde slechts een vraag aan een mede-user.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:25 schreef HiZ het volgende:
[..]
Suggereer jij nou dat de koppensnellers van IS het religieuze motief veel belangrijker vinden dan de mogelijkheid om de vrouwen en eigendommen van iedereen die ze niet aanstaat te jatten?
Dat roept ook niemand.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:26 schreef HiZ het volgende:
[..]
Een ruit intikken is geen reden om te roepen dat de Kruistochten weer zijn begonnen.
Yep, de koran biedt meer dan genoeg handvatten om zulke zaken goed te praten, of heb jij een andere verklaring waarom er nooit eens een Marokkaanse bejaarde berooft wordt door onze moslim vrienden?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat de belangrijkste reden dat ik een grotere hekel aan IS heb is omdat zij echt mensen vermoorden en als slaven verkopen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:27 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wilders dient inderdaad ook de agenda van IS.
Zogenaamd vanwege het 'anti-islam klimaat'. Voor hetzelfde geld is het omdat er meer moskees zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat roept ook niemand.
De UvA constateert alleen dat het aantal incidenten toe is genomen.
Figuren die bejaarden beroven beroepen zich niet op de koran.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:28 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Yep, de koran biedt meer dan genoeg handvatten om zulke zaken goed te praten, of heb jij een andere verklaring waarom er nooit eens een Marokkaanse bejaarde berooft wordt door onze moslim vrienden?
Nee, begrijp het nou eens. Zij zijn zielig en wij boosaardig.....quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zogenaamd vanwege het 'anti-islam klimaat'. Voor hetzelfde geld is het omdat er meer moskees zijn.
Als ze alleen ongelovigen als slachtoffer uitkiezen/ongelovigen niet als volwaardig persoon zien doen ze dat indirect wel. Of het nu in de Koran zo staat of niet.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Figuren die bejaarden beroven beroepen zich niet op de koran.
Nee, maar worden wel opgevoed met de koran in de hand...... Enig idee hoeveel invloed de opvoeding van een kind heeft op zijn leven?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, vreemd genoeg worden bejaarde niet-moslims hier in Turkije vaker beroofd rond de feestdagen. Just saying.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal verklaringen bedenken ja.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:28 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Yep, de koran biedt meer dan genoeg handvatten om zulke zaken goed te praten, of heb jij een andere verklaring waarom er nooit eens een Marokkaanse bejaarde berooft wordt door onze moslim vrienden?
En dat bevestig je dan ook maar door de Calimero-kaart te trekken?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nee, begrijp het nou eens. Zij zijn zielig en wij boosaardig.....
Meer een combinatie van..... Financieel motief en waar kan je je beter op uitleven? Een mede moslim of een ongelovige?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan wel een aantal verklaringen bedenken ja.
Maar het beroven van juwelieren heeft dus geen financieel motief, maar wordt gedreven door de wens om de wetten Allah en de profeet zo goed mogelijk na te leven?
Ja, en dus is er een subsidie nodig voor een studie, en een comité van verontruste moslims (in dit specifieke geval).quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef HardMetal het volgende:
[..]
En krijgen dagelijks in de opvoeding mee dat ze gerust ouwe omaatjes mogen beroven omdat het toch minderwaardige mensen zijn?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Nee, maar worden wel opgevoed met de koran in de hand......
Tsja. Ik vind het wel ironisch dat een cultuur die zo gefocust is op eer zo bereid is om zichzelf weg te zetten als zielige makkelijk te manipuleren slachtoffers.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Je eigen gemeenschap bestelen is natuurlijk ook weinig handig. Vooral omdat die betrekkelijk klein is. Eten waar je schijt enzo.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Als ze alleen ongelovigen als slachtoffer uitkiezen/ongelovigen niet als volwaardig persoon zien doen ze dat indirect wel. Of het nu in de Koran zo staat of niet.
Opvoeding?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En krijgen dagelijks in de opvoeding mee dat ze gerust ouwe omaatjes mogen beroven omdat het toch minderwaardige mensen zijn?
Volgens mij dan wel de omgekeerde Calimero kaart......quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En dat bevestig je dan ook maar door de Calimero-kaart te trekken?
Hoeveel mensen ken jij in een willekeurige groep van 400.000 Nederlanders?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je eigen gemeenschap bestelen is natuurlijk ook weinig handig. Vooral omdat die betrekkelijk klein is. Eten waar je schijt enzo.
Verder valt er vermoedelijk meer te halen bij een Nederlandse bejaarde.
Maar er staat dus in de Koran te lezen: 'Gaat heen en beroof niet-gelovigen van hun rijkdommen'.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:33 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Meer een combinatie van..... Financieel motief en waar kan je je beter op uitleven? Een mede moslim of een ongelovige?
Ja, niet direct zo, maar een moslim mag nogal wat tegenover een ongelovige volgens de koran, beliegen, belasten, tot (sex) slaaf maken enz. enz.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En krijgen dagelijks in de opvoeding mee dat ze gerust ouwe omaatjes mogen beroven omdat het toch minderwaardige mensen zijn?
Dus omdat jij geen andere verklaring kan vinden, ligt het aan de Koran. Overigens zijn er zat Marokkaanse bejaarden berooft. Ook door moslims. Omgekeerde wereld deze manier van redeneren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:28 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Jups. Rechtsstreeks uit de Torah gekopieerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar er staat dus in de Koran te lezen: 'Gaat heen en beroof niet-gelovigen van hun rijkdommen'.
Klopt dat?
Beste jongen, Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in steden zijn vaak betrekkelijk klein. Het is ons kent ons.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij in een willekeurige groep van 400.000 Nederlanders?
Joden ook al? Die reli's toch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Jups. Rechtsstreeks uit de Torah gekopieerd.
Nou als het wil lezen, dan staat er iets over het onthoofden van die niet-gelovigen. De heren van IS doen dat op die manier, en ontfermen zich naarna over de eigendommen en vrouwen van hun vermoorde tegenstanders.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar er staat dus in de Koran te lezen: 'Gaat heen en beroof niet-gelovigen van hun rijkdommen'.
Klopt dat?
Zo vreemd is het niet dat er geen mensen uit de eigen groep worden uitgekozen. Om praktische en psychologische redenen. Praktisch omdat de kans op herkenning of een toevallig verre bekende te treffen minder groot is. En het zorgt voor minder gewetensvragen omdat je je er minder verbonden mee voelt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Als ze alleen ongelovigen als slachtoffer uitkiezen/ongelovigen niet als volwaardig persoon zien doen ze dat indirect wel. Of het nu in de Koran zo staat of niet.
Verbazingwekkend hoe men dan nooit de daders op camerabeelden herkentquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste jongen, Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in steden zijn vaak betrekkelijk klein. Het is ons kent ons.
Nogmaals, eten waar je schijt enzo.
Deze begrijp ik niet. Dus dan is het niet vanwege het anti-islam klimaat? Of er meer of minder moskeeën zijn maakt dan niet uit namelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zogenaamd vanwege het 'anti-islam klimaat'. Voor hetzelfde geld is het omdat er meer moskees zijn.
Volgens jou of krijgen ze dat dagelijks in de opvoeding mee, dat ongelovigen üntermenschen zijn enzo?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ja, niet direct zo, maar een moslim mag nogal wat tegenover een ongelovige volgens de koran, beliegen, belasten, tot (sex) slaaf maken enz. enz.
Nope.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Weet jij dan toevallig hoeveel procent van de Nederlandse moslims gisteren koos voor een donatie aan een goed doel ipv het zelf doorsnijden van een keeltje ?
Ik heb net geleerd dat moslims ongelovigen moeten beroven van Allah.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus omdat jij geen andere verklaring kan vinden, ligt het aan de Koran. Overigens zijn er zat Marokkaanse bejaarden berooft. Ook door moslims. Omgekeerde wereld deze manier van redeneren.
Als de politie zelf niet eens een doodnormale Golf 3 kan herkennen (van camerabeelden). ...quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe men dan nooit de daders op camerabeelden herkent
Nee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:34 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Volgens mij dan wel de omgekeerde Calimero kaart......
Oh echt waar? En ben jij een Marokkaan dat je dat zo precies weet of heb je het gehoord van mensen die het zelfde stukje onzin na-papagaaien? Hint; er is geen enkele reden om aan te nemen dat elke Marokkaan doodgaat in dezelfde straat als waar zijn moeder hem op de wereld heeft gezet. In Nederland mogen zelfs Marokkanen in een troosteloze Vinex wijk gaan wonen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste jongen, Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in steden zijn vaak betrekkelijk klein. Het is ons kent ons.
Nogmaals, eten waar je schijt enzo.
Dat is inderdaad mijn tweede parttime baan. En ik let er uiteraard op dat ze blank en ongelovig zijn. Het gaat mij niet om het geld natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat moslims ongelovigen moeten beroven van Allah.
Ik neem dus aan dat jij en je geloofsgenoten minimaal een bejaarde per week te grazen nemen.
Heel fijn voor IS.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou als het wil lezen, dan staat er iets over het onthoofden van die niet-gelovigen. De heren van IS doen dat op die manier, en ontfermen zich naarna over de eigendommen en vrouwen van hun vermoorde tegenstanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |