Klopt, maar waarom zouden mensen hem als Nederlander moeten zien als hij zelf al aangeeft dat hij dat feitelijk niet is?quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Net de laatste aflevering gezien. Idd Hassan.
Ik snap die opmerking van hem wel. Hij doet er alles om aan geen typische Nederlander te zijn, daarom wordt die dus ook zo niet gezien. Hij sluit zichzelf door zijn eigen geloofsgekte ook constant buiten de groep.
Maar vond het een goed programma.
Nee dat bedoel ik ook. Hij voelt zich gediscrimineerd maar in dit geval zorgt die daar toch echt zelf voor. Ik heb een jongen gekend die ook ineens zo extreem werd. Geen hand schudden, mij niet eens meer aankijken, bijpassende outfit en daarna zeuren dat die nergens werd aangenomenquote:Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom zouden mensen hem als Nederlander moeten zien als hij zelf al aangeeft dat hij dat feitelijk niet is?
Ik vond hem voor een baard overigens niet erg opdringerig naar anderen toe. Het programma zou interessanter zijn als de verhoudingen schever waren en de uitdagingen groter.
Gahaha nja vraag mij af wat voor verschillen die Bulgaren en Polen dan laten zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Halcon het volgende:
Precies
Dat denk ik ook. Wel jammer. Had weleens willen zien hoe het zou gaan met bv. 3 baarden, 2 'gematigde' moslims, Dennis, een Bulgaar en een Pool of zo.
Dat is inderdaad de D66-modus.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
blablabla
Het heeft zogenaamd niets te maken met moslimextremisme, 9/11, Bin Laden, Isis, haatbaarden, Nederlandse jongeren die naar het MO afreizen om daar mee mensen te vermoorden etc.
Nee, het ligt aan Geenstijl en aan de PVV.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:
Een paar moskees die "agressie" meemaken?
Zet dat af tegen de onthoofdingen, terreur, bommen en granaten en andere opdrachten uit Den Heylige Koran tegen niet-moslims (en andere moslims, want zo nauw kijkt men niet) en de balans is duidelijk.
Hoeveel moskees kent Nederland? Iets van 85?
Als ze allemaal tot de grond toe afgebrand zijn, zal er niets verloren en veel gewonnen zijn.
Zelfreflectie, iets wat opvalt door afwezigheid bij die mensen. Alles is de schuld van een ander en maar blijven wijzen met dat vingertje. Ondertussen wijzen er drie vingers terug naar hun zelf, alleen hebben ze dat niet door.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 08:34 schreef bijdehand het volgende:
Fijn dat ik nu weet dat de PVV het heeft gedaan en dat de schuld totaal niet bij de eigen groep ligt
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:
Een paar moskees die "agressie" meemaken?
Zet dat af tegen de onthoofdingen, terreur, bommen en granaten en andere opdrachten uit Den Heylige Koran tegen niet-moslims (en andere moslims, want zo nauw kijkt men niet) en de balans is duidelijk.
Hoeveel moskees kent Nederland? Iets van 85?
Als ze allemaal tot de grond toe afgebrand zijn, zal er niets verloren en veel gewonnen zijn.
Een veelzeggende smiley als veelzeggend inhoudelijke repliek.quote:
Als je aankomt met 'ja maar hullie doen het ookquote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een veelzeggende smiley als veelzeggend inhoudelijke repliek.
Zou jij 1683 tranen wenen bij de aanblik van tot as vergane moskees? Waarom?
Mooi jaar was dat, 1683quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een veelzeggende smiley als veelzeggend inhoudelijke repliek.
Zou jij 1683 tranen wenen bij de aanblik van tot as vergane moskees? Waarom?
Nee, dat zei ik niet, maar wellicht las jij dat erin, dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 09:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Als je aankomt met 'ja maar hullie doen het ook![]()
' verdien je niet meer dan een
, ouwe complotdenker van me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |