abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145237031
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Net de laatste aflevering gezien. Idd Hassan.

Ik snap die opmerking van hem wel. Hij doet er alles om aan geen typische Nederlander te zijn, daarom wordt die dus ook zo niet gezien. Hij sluit zichzelf door zijn eigen geloofsgekte ook constant buiten de groep.

Maar vond het een goed programma.
Klopt, maar waarom zouden mensen hem als Nederlander moeten zien als hij zelf al aangeeft dat hij dat feitelijk niet is?

Ik vond hem voor een baard overigens niet erg opdringerig naar anderen toe. Het programma zou interessanter zijn als de verhoudingen schever waren en de uitdagingen groter.
pi_145237170
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:12 schreef Halcon het volgende:

[..]

Klopt, maar waarom zouden mensen hem als Nederlander moeten zien als hij zelf al aangeeft dat hij dat feitelijk niet is?

Ik vond hem voor een baard overigens niet erg opdringerig naar anderen toe. Het programma zou interessanter zijn als de verhoudingen schever waren en de uitdagingen groter.
Nee dat bedoel ik ook. Hij voelt zich gediscrimineerd maar in dit geval zorgt die daar toch echt zelf voor. Ik heb een jongen gekend die ook ineens zo extreem werd. Geen hand schudden, mij niet eens meer aankijken, bijpassende outfit en daarna zeuren dat die nergens werd aangenomen :P

Hassan wilde zich eigenlijk helemaal niet aanpassen , hij ging gewoon weg. Ik denk nog extremer dan Hassan had niet mee willen doen aan het programma.

De humor van Dennis vond ik echt geweldig btw :P
pi_145237279
Precies :)

Dat denk ik ook. Wel jammer. Had weleens willen zien hoe het zou gaan met bv. 3 baarden, 2 'gematigde' moslims, Dennis, een Bulgaar en een Pool of zo.
pi_145237382
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 22:17 schreef Halcon het volgende:
Precies :)

Dat denk ik ook. Wel jammer. Had weleens willen zien hoe het zou gaan met bv. 3 baarden, 2 'gematigde' moslims, Dennis, een Bulgaar en een Pool of zo.
Gahaha nja vraag mij af wat voor verschillen die Bulgaren en Polen dan laten zien.

Beter een Neo Nazi type en een jood :P
pi_145237644
Rauwe arbeiders i.p.v. polderende Nederlanders. :)
pi_145239498
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 18:22 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

blablabla
Het heeft zogenaamd niets te maken met moslimextremisme, 9/11, Bin Laden, Isis, haatbaarden, Nederlandse jongeren die naar het MO afreizen om daar mee mensen te vermoorden etc.
Nee, het ligt aan Geenstijl en aan de PVV. :')
Dat is inderdaad de D66-modus.
pi_145240041
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:03 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat is inderdaad de D66-modus.
Ook de modus van veel zogenaamd gematigde moslims.
pi_145283853
Een paar moskees die "agressie" meemaken?

Zet dat af tegen de onthoofdingen, terreur, bommen en granaten en andere opdrachten uit Den Heylige Koran tegen niet-moslims (en andere moslims, want zo nauw kijkt men niet) en de balans is duidelijk.

Hoeveel moskees kent Nederland? Iets van 85?

Als ze allemaal tot de grond toe afgebrand zijn, zal er niets verloren en veel gewonnen zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_145283862
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:

Zet dat af tegen de onthoofdingen, terreur, bommen en granaten en andere opdrachten uit Den Heylige Koran tegen niet-moslims (en andere moslims, want zo nauw kijkt men niet) en de balans is duidelijk.

Als ze allemaal tot de grond toe afgebrand zijn, zal er niets verloren en veel gewonnen zijn.
_O_
pi_145284182
Betrouwbare bron. Concrete cijfers ook.
pi_145284304
Fijn dat ik nu weet dat de PVV het heeft gedaan en dat de schuld totaal niet bij de eigen groep ligt :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:06:30 #62
168739 Red_85
'echt wel'
pi_145284762
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 08:34 schreef bijdehand het volgende:
Fijn dat ik nu weet dat de PVV het heeft gedaan en dat de schuld totaal niet bij de eigen groep ligt :)
Zelfreflectie, iets wat opvalt door afwezigheid bij die mensen. Alles is de schuld van een ander en maar blijven wijzen met dat vingertje. Ondertussen wijzen er drie vingers terug naar hun zelf, alleen hebben ze dat niet door.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:09:11 #63
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_145284808
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 07:57 schreef El_Matador het volgende:

:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_145284837
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

:')
Een veelzeggende smiley als veelzeggend inhoudelijke repliek.

Zou jij 1683 tranen wenen bij de aanblik van tot as vergane moskees? Waarom?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Moderator dinsdag 7 oktober 2014 @ 09:14:46 #65
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_145284906
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als je aankomt met 'ja maar hullie doen het ook :'( :'( ' verdien je niet meer dan een :') , ouwe complotdenker van me.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_145285006
quote:
19s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:10 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooi jaar was dat, 1683 :P
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_145285259
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2014 09:14 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Als je aankomt met 'ja maar hullie doen het ook :'( :'( ' verdien je niet meer dan een :') , ouwe complotdenker van me.
Nee, dat zei ik niet, maar wellicht las jij dat erin, dat zou kunnen.

En ik denk niet in complotten. :*

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')