Jups. Rechtsstreeks uit de Torah gekopieerd.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar er staat dus in de Koran te lezen: 'Gaat heen en beroof niet-gelovigen van hun rijkdommen'.
Klopt dat?

Beste jongen, Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in steden zijn vaak betrekkelijk klein. Het is ons kent ons.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:35 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hoeveel mensen ken jij in een willekeurige groep van 400.000 Nederlanders?

Joden ook al? Die reli's toch.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Jups. Rechtsstreeks uit de Torah gekopieerd.

Nou als het wil lezen, dan staat er iets over het onthoofden van die niet-gelovigen. De heren van IS doen dat op die manier, en ontfermen zich naarna over de eigendommen en vrouwen van hun vermoorde tegenstanders.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar er staat dus in de Koran te lezen: 'Gaat heen en beroof niet-gelovigen van hun rijkdommen'.
Klopt dat?

Zo vreemd is het niet dat er geen mensen uit de eigen groep worden uitgekozen. Om praktische en psychologische redenen. Praktisch omdat de kans op herkenning of een toevallig verre bekende te treffen minder groot is. En het zorgt voor minder gewetensvragen omdat je je er minder verbonden mee voelt.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:31 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Als ze alleen ongelovigen als slachtoffer uitkiezen/ongelovigen niet als volwaardig persoon zien doen ze dat indirect wel. Of het nu in de Koran zo staat of niet.

Verbazingwekkend hoe men dan nooit de daders op camerabeelden herkentquote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste jongen, Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in steden zijn vaak betrekkelijk klein. Het is ons kent ons.
Nogmaals, eten waar je schijt enzo.

Deze begrijp ik niet. Dus dan is het niet vanwege het anti-islam klimaat? Of er meer of minder moskeeën zijn maakt dan niet uit namelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Zogenaamd vanwege het 'anti-islam klimaat'. Voor hetzelfde geld is het omdat er meer moskees zijn.

Volgens jou of krijgen ze dat dagelijks in de opvoeding mee, dat ongelovigen üntermenschen zijn enzo?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:35 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Ja, niet direct zo, maar een moslim mag nogal wat tegenover een ongelovige volgens de koran, beliegen, belasten, tot (sex) slaaf maken enz. enz.

Nope.quote:Op zondag 5 oktober 2014 12:30 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Weet jij dan toevallig hoeveel procent van de Nederlandse moslims gisteren koos voor een donatie aan een goed doel ipv het zelf doorsnijden van een keeltje ?

Ik heb net geleerd dat moslims ongelovigen moeten beroven van Allah.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus omdat jij geen andere verklaring kan vinden, ligt het aan de Koran. Overigens zijn er zat Marokkaanse bejaarden berooft. Ook door moslims. Omgekeerde wereld deze manier van redeneren.

Als de politie zelf niet eens een doodnormale Golf 3 kan herkennen (van camerabeelden). ...quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe men dan nooit de daders op camerabeelden herkent

Nee.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:34 schreef HardMetal het volgende:
[..]
Volgens mij dan wel de omgekeerde Calimero kaart......

Oh echt waar? En ben jij een Marokkaan dat je dat zo precies weet of heb je het gehoord van mensen die het zelfde stukje onzin na-papagaaien? Hint; er is geen enkele reden om aan te nemen dat elke Marokkaan doodgaat in dezelfde straat als waar zijn moeder hem op de wereld heeft gezet. In Nederland mogen zelfs Marokkanen in een troosteloze Vinex wijk gaan wonen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beste jongen, Marokkaanse en Turkse gemeenschappen in steden zijn vaak betrekkelijk klein. Het is ons kent ons.
Nogmaals, eten waar je schijt enzo.

Dat is inderdaad mijn tweede parttime baan. En ik let er uiteraard op dat ze blank en ongelovig zijn. Het gaat mij niet om het geld natuurlijk.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb net geleerd dat moslims ongelovigen moeten beroven van Allah.
Ik neem dus aan dat jij en je geloofsgenoten minimaal een bejaarde per week te grazen nemen.

Heel fijn voor IS.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nou als het wil lezen, dan staat er iets over het onthoofden van die niet-gelovigen. De heren van IS doen dat op die manier, en ontfermen zich naarna over de eigendommen en vrouwen van hun vermoorde tegenstanders.

Op zondag 5 oktober 2014 13:40 schreef HiZ het volgende:

Is dat zo dan?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:38 schreef Aanstootgevend het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe men dan nooit de daders op camerabeelden herkent

Ik ga het niet onderzoeken of zo, dus bronnen ga je maar lekker zelf zoeken. Maar meestal - tenzij het volkome opportune overvallen zijn - is het zo dat de dieven en de slachtoffers in dezelfde wijk wonen en tot dezelfde sociaal economische klasse behoren.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:37 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zo vreemd is het niet dat er geen mensen uit de eigen groep worden uitgekozen. Om praktische en psychologische redenen. Praktisch omdat de kans op herkenning of een toevallig verre bekende te treffen minder groot is. En het zorgt voor minder gewetensvragen omdat je je er minder verbonden mee voelt.

Jij hebt geen idee wat 'gemeenschap' inhoudt, of wel?quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Oh echt waar? En ben jij een Marokkaan dat je dat zo precies weet of heb je het gehoord van mensen die het zelfde stukje onzin na-papagaaien? Hint; er is geen enkele reden om aan te nemen dat elke Marokkaan doodgaat in dezelfde straat als waar zijn moeder hem op de wereld heeft gezet. In Nederland mogen zelfs Marokkanen in een troosteloze Vinex wijk gaan wonen.

Inderdaad en als je dus in je eigen wijk ook nog eens iemand van je eigen gemeenschap gaat beroven... Je geeft zelf dus je antwoord op je rare veronderstellingen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ga het niet onderzoeken of zo, dus bronnen ga je maar lekker zelf zoeken. Maar meestal - tenzij het volkome opportune overvallen zijn - is het zo dat de dieven en de slachtoffers in dezelfde wijk wonen en tot dezelfde sociaal economische klasse behoren.

Tot dezelfde sociaal-economische klasse behoren is van een heel andere orde dan deel uitmaken van dezelfde gemeenschap. Dat eerste is macroniveau, het tweede micro.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:42 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik ga het niet onderzoeken of zo, dus bronnen ga je maar lekker zelf zoeken. Maar meestal - tenzij het volkome opportune overvallen zijn - is het zo dat de dieven en de slachtoffers in dezelfde wijk wonen en tot dezelfde sociaal economische klasse behoren.

Ongelovige omaatjes hè.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:33 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
En krijgen dagelijks in de opvoeding mee dat ze gerust ouwe omaatjes mogen beroven omdat het toch minderwaardige mensen zijn?

Ik heb geen idee wat je daarmee probeert te zeggen, maar ik durf er een hoop onder te verwedden dat ik serieus veel meer eerstehands informatie heb over hoe Marokkanen en Turken (/moslims) in Nederland leven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee wat 'gemeenschap' inhoudt, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |