abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:01:21 #1
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145161090

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 03-10-2014 21:26:58 ]
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:12:49 #2
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145161402
Morgen roadtrip met mini *O*
F means you're fucked
pi_145161455
Voor de marathon Eindhoven op 12 oktober

1[*] Spiritusbus - HM 
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:16:43 #4
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145161517
Je staat erbij :)

Waar gaat de reis heen Yur?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:17:17 #5
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145161544
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:16 schreef Quoi het volgende:
Je staat erbij :)

Waar gaat de reis heen Yur?
Zie TT ;)
F means you're fucked
pi_145161558
Ga je jompelen voor Mossel?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:18:37 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145161578
Mannen en geheimen bewaren... :N :P
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:18:47 #8
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145161587
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ga je jompelen voor Mossel?
Dat is de bedoeling :Y Als ik de boel kan vinden, want ik ken zo'n beetje heel Nederland, behalve Zeeland :+
F means you're fucked
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:25:45 #9
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145161762
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Zie TT ;)
Cooooooll! *O*
pi_145161801
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat is de bedoeling :Y Als ik de boel kan vinden, want ik ken zo'n beetje heel Nederland, behalve Zeeland :+
Leuk!! En met navigatie op je telefoon moet je het kunnen vinden toch? Zelfs mij lukt dat ;)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:37:17 #11
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145162061
Er is nog plek voor 2 mensen :P
F means you're fucked
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:38:19 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145162087
Hoelaat wordt er vertrokken?
pi_145162109
Ik ga supporteren bij de wandelmarathon zondag :P
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:39:08 #14
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145162116
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:38 schreef Quoi het volgende:
Hoelaat wordt er vertrokken?
In de loop van de ochtend
F means you're fucked
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:48:28 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145162386
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:39 schreef YUR het volgende:

[..]

In de loop van de ochtend
Mooie dag voor een dagje kust morgen :Y
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:49:03 #16
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145162407
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Mooie dag voor een dagje kust morgen :Y
Zeker weten!
F means you're fucked
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:58:29 #17
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145162669
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Tof zeg! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:04:33 #18
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145162907
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 18:58 schreef Yuki het volgende:

[..]

Tof zeg! *O*
Heb er ook nog even aan zitten denken om jouw kant op te komen :P

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 03-10-2014 19:09:37 ]
F means you're fucked
pi_145162967
Veel succes dit weekend wedstrijdlopers!
pi_145163175
Zenuwen voor Leeuwarden komende zondag.
Daar had ik me vorig jaar best een beetje op verkeken...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:15:05 #21
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145163323
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:04 schreef YUR het volgende:

[..]

Heb er ook nog even aan zitten denken om jouw kant op te komen :P
Haha :D Dat snap ik wel ja :D

Weertje heur 8-) Maar blij dat het vanaf morgen ietsjes afkoelt. HM met 28 graden is echt een beetje te veel van het goede.
pi_145163899
Ik wil ook wel Yuki's kant op!
Ja doei.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:32:28 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145164094
Jullie zijn welkom hoor! :D

SPOILER
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:00:05 #24
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145165378
Quoi, zou je mijn HM voor morgen uit de OP wilen halen?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_145166191
Sfeer geproefd bij de Ladies. Gogo is een baas! Super veel zin in morgen! Bedankt voor de wensen en wellicht tot morgen!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_145166203
Succes! En geniet!
Ja doei.
pi_145166291
Morgenmiddag richting de Veluwe met mevrouw Z. Dan overnachten en zondag even een HM lopen onder ideale omstandigheden. Ik ben nog op zoek naar een excuus waarom het desondanks weer waardeloos gaat. Suggesties? Iemand?

Ik heb er wel veel zin in, maar heb nog helemaal niet het gevoel dat ik een HM ga lopen.
pi_145166494
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Morgenmiddag richting de Veluwe met mevrouw Z. Dan overnachten en zondag even een HM lopen onder ideale omstandigheden. Ik ben nog op zoek naar een excuus waarom het desondanks weer waardeloos gaat. Suggesties? Iemand?

Ik heb er wel veel zin in, maar heb nog helemaal niet het gevoel dat ik een HM ga lopen.
Misschien gaat het daarom wel een keer goed.
Kijk je uit bij het inlopen?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:28:47 #29
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145166546
Vrij constant loopje, al zeg ik het zelf. :9

SPOILER
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_145166547
quote:
Ik ben nog op zoek naar een excuus waarom het desondanks weer waardeloos gaat. Suggesties? Iemand?
Zand in je schoen.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 20:30:55 #31
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145166633
quote:

probeer sex voor de wedstrijd.....werkt het averechts dan heb je een goed excuus, werkt het in je voordeel dan is het een win/win
pi_145166703
quote:

Blaren werken hier wel prima.

Of een gebrek aan energie door niet genoeg/goed eten voor de loop.

Of een ingegroeide teennagel met pus.

Of alles tegelijk. ^O^ Het werkt, bleek afgelopen zaterdag.
Ja doei.
pi_145167012
Ik ging dood vanavond! Mossel is gek! 10 km was al ver. Verslag volgt.
pi_145167621
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:39 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ging dood vanavond! Mossel is gek! 10 km was al ver. Verslag volgt.
Ik vind je ook zonder verslag al een held!

SPOILER
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_145167744
Bedankt voor alle suggesties!

DCR heeft een loopje met de 920XT gepost en de maptracking ziet er goed uit. Ik zou 'm bijna nu bestellen, ware het niet dat dat nog niet kan (ja, via een buitenlandse website pre-orderen).
pi_145168112
quote:

Gewoon gaan genieten, want dit is een hele mooie loop! :)
pi_145168143
Gogo goed bezig! *O* Benieuwd naar je verslag! Was de 10k ook over het strand?

Mossel nogmaals ontzettend veel succes! _O_ Hoe laat start je eigenlijk?
pi_145168172
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:57 schreef Zwabberhark het volgende:
Bedankt voor alle suggesties!

DCR heeft een loopje met de 920XT gepost en de maptracking ziet er goed uit. Ik zou 'm bijna nu bestellen, ware het niet dat dat nog niet kan (ja, via een buitenlandse website pre-orderen).
Is ook niet echt goedkoop.

Ik hoorde gisteren dat je bij tomtom het alarm-op-tijd alleen op afgerond op 5 seconden kunt instellen. Daarmee valt het horloge voor mij ook meteen af, want het verschil tussen 25 en 30 seconden op de 100 meter is enorm.
pi_145168195
quote:

En hoe laat starten jullie? Kan ik misschien nog wel even jompelen voor je! *O* Of beginnen jullie ook vroeg?
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 21:11:44 #40
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145168299
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:08 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Is ook niet echt goedkoop.

Ik hoorde gisteren dat je bij tomtom het alarm-op-tijd alleen op afgerond op 5 seconden kunt instellen. Daarmee valt het horloge voor mij ook meteen af, want het verschil tussen 25 en 30 seconden op de 100 meter is 5 seconden.
pi_145168348
Toch maar even nu kort. Dit was by far het meest bizarre loopje ooit.

SPOILER
Mijn hoofd stond dus zó niet naar lopen en ik was zó moe! Start was chaotisch en rommelig, kon van tevoren geen toilet vinden en ik was mijn drinken vergeten...Toch gestart en het begon wel goed. Dorp uit ging lekker, stukje over de dijk ook. Toen het strand op. En het strand bij Zoutelande heeft allemaal palen. Om de 100/150meter moet je tussen palen door en dat gaat veelal niet hardlopend. Ik liep best lekker op het strand, maar daardoor was het moeilijk om in een ritme te komen. Wel was het toen nog best leuk. Tussen de palen door liep ik in een goed ritme, het strand lag er mooi bij, prima dus. Ik was ook wel blij dat we begonnen op het strand, dan zou ik na 5 km het ergste wel gehad hebben.

Jammer, niet dus! Na ruim 5 km gingen we het strand af. En ik verwachtte over het fietspad terug te mogen lopen van Westkapelle naar Zoutelande. Niet dus. Gewoon over de duinen heen, de route die mossel morgen ook te wachten staat. Hij heeft er dan al 37 km op zitten. En ik wist niet wat me te wachten stond, hij weet dat wel. De gek!

Anyway; het was klote. Het ging zwaar. En ik dacht dat ik laatste lag en dat was stom en demotiverend. Twee kilometer voor het eind nog een stukje strand, wéér die palen... Wat was ik dankbaar voor de kinderen die snoepjes en water uitdeelden! Op het eind van het strand stonden mossel en zijn ouders en toen nog een stukje dijk. Daarvandaan zie en hoor je de finish, maar ik moest nog een slinger maken. Heel irritant.

Al met al gefinisht in 1:26:nogiets en dat viel nog mee. Was ook toch geen laatste, zat gewoon een groot gat tussen mij en de mensen achter me. Maar ik ga nooit meer lopen als ik daar echt zo tegenop zie als vandaag.
pi_145168667
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:12 schreef Gogo83 het volgende:

SPOILER
Mijn hoofd stond dus zó niet naar lopen en ik was zó moe! Start was chaotisch en rommelig, kon van tevoren geen toilet vinden en ik was mijn drinken vergeten...Toch gestart en het begon wel goed. Dorp uit ging lekker, stukje over de dijk ook. Toen het strand op. En het strand bij Zoutelande heeft allemaal palen. Om de 100/150meter moet je tussen palen door en dat gaat veelal niet hardlopend. Ik liep best lekker op het strand, maar daardoor was het moeilijk om in een ritme te komen. Wel was het toen nog best leuk. Tussen de palen door liep ik in een goed ritme, het strand lag er mooi bij, prima dus. Ik was ook wel blij dat we begonnen op het strand, dan zou ik na 5 km het ergste wel gehad hebben.

Jammer, niet dus! Na ruim 5 km gingen we het strand af. En ik verwachtte over het fietspad terug te mogen lopen van Westkapelle naar Zoutelande. Niet dus. Gewoon over de duinen heen, de route die mossel morgen ook te wachten staat. Hij heeft er dan al 37 km op zitten. En ik wist niet wat me te wachten stond, hij weet dat wel. De gek!

Anyway; het was klote. Het ging zwaar. En ik dacht dat ik laatste lag en dat was stom en demotiverend. Twee kilometer voor het eind nog een stukje strand, wéér die palen... Wat was ik dankbaar voor de kinderen die snoepjes en water uitdeelden! Op het eind van het strand stonden mossel en zijn ouders en toen nog een stukje dijk. Daarvandaan zie en hoor je de finish, maar ik moest nog een slinger maken. Heel irritant.

Al met al gefinisht in 1:26:nogiets en dat viel nog mee. Was ook toch geen laatste, zat gewoon een groot gat tussen mij en de mensen achter me. Maar ik ga nooit meer lopen als ik daar echt zo tegenop zie als vandaag.
Nog meer respect voor je loopje van vandaag. :*

SPOILER
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 21:25:46 #43
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145168984
Zwabber, het zal slecht gaan omdat er hele stukken niet-asfalt in zitten. Brrrr!
Geniet van jullie weekendje daar. Ik baal ervan dat ik dit jaar oversla. Snuif die heidegeur maar goed op :)

Gogo *O* je bent een doorzetter. Belangrijkste vraag is: hoe beviel de Zenner haarband?

Vanavond heb ik 10 km gelopen op 6:45. Lekker :s)
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 3 oktober 2014 @ 21:26:50 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145169035
Jeu Gogo. Dan toch nog een behoorlijke tijd op dat parcours!

Ow ja, ik moet zondag ook nog een HM lopen. 11 uur al starten.
pi_145169122
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:25 schreef Quoi het volgende:
Zwabber, het zal slecht gaan omdat er hele stukken niet-asfalt in zitten. Brrrr!
Geniet van jullie weekendje daar. Ik baal ervan dat ik dit jaar oversla. Snuif die heidegeur maar goed op :)

Gogo *O* je bent een doorzetter. Belangrijkste vraag is: hoe beviel de Zenner haarband?

Vanavond heb ik 10 km gelopen op 6:45. Lekker :s)
Die zat prima! :D
pi_145169637
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 20:19 schreef mosselmossel het volgende:
Sfeer geproefd bij de Ladies. Gogo is een baas! Super veel zin in morgen! Bedankt voor de wensen en wellicht tot morgen!
Boh, jouw username _O_
pi_145169664
quote:

SPOILER

Ik heb daar ook gelopen met mijn trainingsweekend van de zomer, die duinen zijn lekker pittig ja ;) . Die paaltjes vond ik vooral heel erg irritant en dat was nog in een training, met de wedstrijd lijkt het me helemaal niet leuk. Maar zeker goed doorgezet! _O_
Succes en beterschap voor je vader!
pi_145169924
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:09 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En hoe laat starten jullie? Kan ik misschien nog wel even jompelen voor je! *O* Of beginnen jullie ook vroeg?
13:30, dus dat is na jouw start. Mevrouw Z. loopt trouwens niet, die is mee als sterke vrouw achter de klagende man.
pi_145170004
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:43 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

13:30, dus dat is na jouw start. Mevrouw Z. loopt trouwens niet, die is mee als sterke vrouw achter de klagende man.
Ik start 11.00, 3.5 uur hoop ik max te lopen. Dus half 3 klaar. Dan kan ik jou dus nog aanmoedigen denk ik, als mijn vriendin wat langer wilt blijven! En het lekker weer is :P Heb je je groene petje op? >:O
pi_145170137
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:11 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Op 100 meter is dat enorm, slimmerik :P
pi_145170188
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Gogo goed bezig! *O* Benieuwd naar je verslag! Was de 10k ook over het strand?

Mossel nogmaals ontzettend veel succes! _O_ Hoe laat start je eigenlijk?
Letterlijk om klokslag 12 uur. Hoewel ze vast wel iets verzinnen als de kerkklok plots kapot blijkt.
pi_145170299
quote:

Op karakter 10km lopen als het zo zwaar is, ik vind het knap ^O^

Wat worden er dit weekend weer een afstanden gelopen trouwens!
Veel succes Yuki en Mossel met jullie eerste (halve) marathon. Geldt natuurlijk ook wel een beetje voor de anderen, maar voor jullie moet die afstand inmiddels een eitje zijn. Toch? :P

Zelf ga ik morgen bij de clubkampioenschappen van Haag eens kijken of ik me enigszins kan meten met de snelle MiLa-mensen op de 3000m. Ben benieuwd
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 21:56:34 #53
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_145170562
quote:

SPOILER

:*
Maar je hebt het maar wel mooi gedaan en uitgelopen! *O*

Mossel, heel veel succes morgen! Die 42,2km zijn van jou!

Kom er achter dat de start zondag al vroeg is.. en zaterdagavond moet ik werken :') En ik moet wel onder de 1.10 lopen.. dat wordt nog wat.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_145170742
Gogo, knap dat je zo doorgezet hebt !
Beterschap voor je vader .
pi_145170779
Thanks all!
pi_145170927
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:45 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik start 11.00, 3.5 uur hoop ik max te lopen. Dus half 3 klaar. Dan kan ik jou dus nog aanmoedigen denk ik, als mijn vriendin wat langer wilt blijven! En het lekker weer is :P Heb je je groene petje op? >:O
Nucleair gele petje idd.

Mr B. wenst mij geen succes :'(
pi_145171376
Gogo83!! ^O^
pi_145171388
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:04 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Nucleair gele petje idd.

Mr B. wenst mij geen succes :'(
Jawel, een beetje. Veel succes heb jij als HM-veteraan toch helemaal niet meer nodig?
Maar goed, dan ga ik het wel wat nuanceren:
Iedereen super veel succes en lol gewenst dit weekend met jullie wedstrijden *O* *O* *O*
En dan nog extra superveel succes en lol gewenst Yuki en Mossel!
pi_145171675
Dat is al beter. Nu jij achter me staat moet het goed gaan.
pi_145171895
Zet hem op Zwabber, je kunt het!
Is jouw HM wel een gewone asfaltwedstrijd of ga jij nu ook al moddertraillopen?
pi_145171969
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:01 schreef Gogo83 het volgende:
Thanks all!
Sterkte/beterschap :*

En waanzinnig goed gedaan! Die tijd op dat parcours na zo'n week ^O^
Veel plezier morgen met aanmoedigen en je kerel verzorgen nadat hij ook onwijs goed heeft gelopen (hoop ik ;) )
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 22:33:27 #62
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145172146
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:27 schreef Mr.B. het volgende:
Zet hem op Zwabber, je kunt het!
Is jouw HM wel een gewone asfaltwedstrijd of ga jij nu ook al moddertraillopen?
Trail kun je het bijna wel noemen :Y
Dat weet Zwabber alleen nog niet.
pi_145172342
quote:

Je weet dat het parcours door een natuurgebied loopt, en dat er dus 20 kilometer lang vrijwel geen publiek aan de kant staat?

Het start/finishgebied is daarentegen zo gezellig, dat de kans groot is dat mevrouw Z te druk bezig is om ten tijde van jouw finish aan te komen moedigen.

Sterkte overmorgen. Ik schat je in op een tijd onder de 2:00:30.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 22:48:14 #64
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145172748
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

Trail kun je het bijna wel noemen :Y
Dat weet Zwabber alleen nog niet.
Volgens pijll is alles (half) verhard. Appeltje eitje dus.
Jij loopt 2.05, zwabber 1.58 en dan is iedereen blij :6
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_145172825
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

En vrijwel geen hoogteverschillen.

Dodelijk saai dus. Mensen, ons Zwabber is op zoek naar smoesjes. Bemoedigende woorden vallen bij hem op een rotsbodem.
pi_145172953
Het hoogteprofielkaartje vertoont wel enkele klimmetjes. Ik verwacht een afwisselend parkoers met verschillende ondergronden, waardoor het mentaal makkelijker is.

20 km geen publiek, dat is prima.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 22:58:57 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145173195
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:48 schreef Murmeli het volgende:

[..]

:D voor de 2.05
Die komt een ander keertje. Ik ga lekker coccoonen en ruuuuuuustig starten :) Ik loop wel, heb ik net besloten.
pi_145173226
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:53 schreef Zwabberhark het volgende:
Het hoogteprofielkaartje vertoont wel enkele klimmetjes. Ik verwacht een afwisselend parkoers met verschillende ondergronden, waardoor het mentaal makkelijker is.

20 km geen publiek, dat is prima.
Goed jij je zin. Je hebt gewoon geen enkel excuus om zondag niet te gaan vlammen!

Zet 'm op!

En mossel morgen ook! Is niet niks.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:00:46 #69
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145173283
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:59 schreef pijll het volgende:

[..]

Goed jij je zin. Je hebt gewoon geen enkel excuus om zondag niet te gaan vlammen!

Zet 'm op!

En mossel morgen ook! Is niet niks.
Het is niet niks inderdaad. Pak em beet 42 km en nog wat
pi_145173425
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Quoi het volgende:

[..]
Ik loop wel, heb ik net besloten.
Heel goed. Gewoon revanche nemen voor Oostland. Wellicht loop je onder je CPC-tijd. De omstandigheden zijn beter dan bij je eerdere HM's.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:06:33 #71
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145173523
Yuki, mossel, Quoi en zwabber héél veel succes! En mochten er nog anderen leuke wedstrijden rennen, jullie ook :)

RD: Waarom loop jij niet morgen?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:06:37 #72
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145173526
quote:

SPOILER

Jeetje, wat een wedstrijd!

Allereerst sterkte met je pa :*
Verder een hele dikke _O_ en ^O^ omdat je wel doorgezet hebt, zeker in die omstandigheden.
En ten slotte een *O* voor je haarband ;)

quote:

Gebrek aan wedstrijdspanning. Dat kan niet goed gaan.
pi_145173624
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef Yuki het volgende:
Gebrek aan wedstrijdspanning. Dat kan niet goed gaan.
Ik gok op diarree, koorts of andersoortige malaise. Wel jammer, maar dan hangt het dus allemaal van jou af of er nog mensen gaan presteren op zondag.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:10:33 #74
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145173669
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 21:51 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Op karakter 10km lopen als het zo zwaar is, ik vind het knap ^O^

Wat worden er dit weekend weer een afstanden gelopen trouwens!
Veel succes Yuki en Mossel met jullie eerste (halve) marathon. Geldt natuurlijk ook wel een beetje voor de anderen, maar voor jullie moet die afstand inmiddels een eitje zijn. Toch? :P

Zelf ga ik morgen bij de clubkampioenschappen van Haag eens kijken of ik me enigszins kan meten met de snelle MiLa-mensen op de 3000m. Ben benieuwd
Dank je! O+

Jij veel plezier en succes. Gelet op je Vredesloop, denk ik dat je je wel kan meten met de MiLa'ers. Je zal alleen J. voor je moeten laten denk ik ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:15 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

Jawel, een beetje. Veel succes heb jij als HM-veteraan toch helemaal niet meer nodig?
Maar goed, dan ga ik het wel wat nuanceren:
Iedereen super veel succes en lol gewenst dit weekend met jullie wedstrijden *O* *O* *O*
En dan nog extra superveel succes en lol gewenst Yuki en Mossel!
En nogmaals dank :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 22:58 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D voor de 2.05
Die komt een ander keertje. Ik ga lekker coccoonen en ruuuuuuustig starten :) Ik loop wel, heb ik net besloten.
Jeej! Stoer van je :Y

quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef flipsen het volgende:
Yuki, mossel, Quoi en zwabber héél veel succes! En mochten er nog anderen leuke wedstrijden rennen, jullie ook :)

En ook jij bedankt :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:09 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik gok op diarree, koorts of andersoortige malaise. Wel jammer, maar dan hangt het dus allemaal van jou af of er nog mensen gaan presteren op zondag.
Geen druk, ofzo...
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:13:12 #75
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145173792
Ik heb ook totaal geen whoeiea-gevoel dat ik een HM ga lopen.
Core oefeningen op een matje :N Geen alcohol :N Groenten :N Taperen :N Ofwel: dit móét goed gaan :)
pi_145173807
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:10 schreef Yuki het volgende:

[..]

Dank je! O+

Jij veel plezier en succes. Gelet op je Vredesloop, denk ik dat je je wel kan meten met de MiLa'ers. Je zal alleen J. voor je moeten laten denk ik ;)

[..]

En nogmaals dank :D

[..]

Jeej! Stoer van je :Y

[..]

En ook jij bedankt :)

[..]

Geen druk, ofzo...
Alle prestatie hangt idd van jou af. Als jij kut loopt loopt iedereen kut. Alvast bedankt.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:15:17 #77
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145173886
Yuki, wat ik nog kwijt wilde, maak je niet druk om die tijd alleen. Maak dat een voordeel! Fijne muziek, concentratie, in je coconnetje, omgeving in je opnemen :) :Y Komt echt goed.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:15:32 #78
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145173899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef Quoi het volgende:
Ik heb ook totaal geen whoeiea-gevoel dat ik een HM ga lopen.
Core oefeningen op een matje :N Geen alcohol :N Groenten :N Taperen :N Ofwel: dit móét goed gaan :)
Tsja, eigenlijk kan het best werken... Ik liep m'n laatste (relatief) snelle 5km (Kerkpolderloop O+ ) ook op pizza en andere meuk, de avond ervoor :D
pi_145174027
En mijn recordtijd op de HM liep ik toen ik die ochtend wakker werd met beginnende keelpijn en duizeligheid. Ging erin met het idee 'ach, heb er toch al voor betaald, dan maar gewoon proberen.' Het voelde alsof ik vleugels had.
(Twee dagen later fullblown snothoofd.)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:20:22 #80
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145174061
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:13 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Alle prestatie hangt idd van jou af. Als jij kut loopt loopt iedereen kut. Alvast bedankt.
*kras* ;(

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:15 schreef Quoi het volgende:
Yuki, wat ik nog kwijt wilde, maak je niet druk om die tijd alleen. Maak dat een voordeel! Fijne muziek, concentratie, in je coconnetje, omgeving in je opnemen :) :Y Komt echt goed.
Thanks, lief van je :) Zal het onthouden!

Ik zal ook wel moeten en als het eenmaal zover is, dan kom ik er wel doorheen :Y Ik had vanmiddag gewoon even een flink paniekmomentje over zondag. Fuck zeg, nog maar 2 nachtjes en dan is het al zo ver! :o
pi_145174114
Succes Mossel! *O*

Of mijn geheugen moet me heel erg in de steek hebben gelaten, maar ik meen me toch te herinneren dat de Hoge Veluwe HM volledig verhard is :?

Laatste training zit er op. Ging prima, als het niet te warm is moet er wel een flink stuk van m'n PR af gaan zondag. Hoop <1:35 te lopen :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarahumara op 03-10-2014 23:53:05 ]
pi_145174174
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

*kras* ;(

[..]

Ik zal ook wel moeten en als het eenmaal zover is, dan kom ik er wel doorheen :Y Ik had vanmiddag gewoon even een flink paniekmomentje over zondag. Fuck zeg, nog maar 2 nachtjes en dan is het al zo ver! :o
Mooi toch, je eerste halve *O*
Das geen reden tot paniek, maar iets om naar uit te kijken
pi_145174274
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:20 schreef Yuki het volgende:

[..]

*kras* ;(

[..]

Komt goed!

Net als bij iedereen trouwens (alleen over mezelf heb ik nog twijfels.
:P).

En nog even in het bijzonder voor Mossel: heel veel plezier, succes, en voor de laatste kilometers sterkte!
pi_145174779
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:21 schreef Tarahumara het volgende:
Succes Mossel! *O*

Of mijn geheugen moet me heel erg in de steek hebben gelaten, maar ik meen me toch te herinneren dat de Hoge Veluwe HM volledig verhard is :?

Laatste training zit er op. Ging prima, als het niet te warm is moet er wel een flink stuk van m'n PR af gaan zondag. Hoop >1:35 te lopen :)
De halve was bij mij volkomen verhard, of dat moeten ze inmiddels veranderd hebben.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 23:45:11 #85
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145174969
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:23 schreef Guard het volgende:

[..]

Mooi toch, je eerste halve *O*
Das geen reden tot paniek, maar iets om naar uit te kijken
Oh, maar ik kijk er ook naar uit hoor :Y
Ik vind het alleen ontzettend spannend ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:26 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Komt goed!

Net als bij iedereen trouwens (alleen over mezelf heb ik nog twijfels.
:P).

En nog even in het bijzonder voor Mossel: heel veel plezier, succes, en voor de laatste kilometers sterkte!
Ook bij jou komt het goed :Y
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:09:54 #86
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145178039
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:06 schreef flipsen het volgende:

Na twee jaar het in de planning te hebben gehad en twee keer af heb moeten zeggen wil ik dit jaar toch mijn "thuis-marathon", The Southland Marathon, in mijn aanloop naar The Kepler opnemen, al is het als training nu mijn knie nagenoeg weer hersteld is.

Maar omdat die al over twee weken is en ik tijdens September nagenoeg geen lange afstanden heb gelopen lijkt het me verstandig om de komende weken toch wat lange duurlopen te doen op de weg om weer een beetje op marathon-nivo te komen qua afstand dusdaar moet de HM onder lijden.

De St.Paul's is een HM in een gebied waar ik heel veel tijdens traningen loop dus dat zou eigenlijk een "betaald trainingsrondje" zijn om St.Paul Athletics Club's coffers te spekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 04-10-2014 07:13:07 ]
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 02:46:03 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145178362
wederom een druk weekendje op de loopkalender!
Iedereen heel veel succes toegewenst maar vooral natuurlijk voor degenen die hun debuut maken op hun afstand!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 06:53:15 #88
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145178978
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 23:19 schreef wyccie het volgende:
En mijn recordtijd op de HM liep ik toen ik die ochtend wakker werd met beginnende keelpijn en duizeligheid. Ging erin met het idee 'ach, heb er toch al voor betaald, dan maar gewoon proberen.' Het voelde alsof ik vleugels had.
(Twee dagen later fullblown snothoofd.)
Had ik ook bij de HM van Eindhoven. Bagger geslapen vanwege de zenuwen, 22 minuten van mijn HM PR af. En mijn huidige HM PR heb ik zelfs gelopen met buikkramp en 1 keer stoppen onderweg :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_145179165
pi_145179182
Alle lopers heel veel plezier dit weekend !!
pi_145179220
:D
Veel lopers dit weekend! ^O^
Ieder heel veel succes.

En Mossel heel veel succes/plezier met je eerste M. Het is geen gemakkelijke M om als eerste M te lopen. _O_
pi_145179267
Ik dacht van, ik ben vandaag in Rotterdam voor de VFF FunRun. Misschien kan ik daarna wel even doorrijden naar Zeeland om mossel aan te moedigen. Maar dat is dus nog wel langer rijden dan terug naar huis. Had ik niet verwacht. :(
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:22:39 #93
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145179531
voorjaarsstorm in de Deep South vandaag .... gelukkig is de Kepler pas over een paar maanden ;)

pi_145179568
Lekker weertje hier. De enige wolken aan de lucht komen van vliegtuigen. Denk dat aan het begin een zonnebril nog wel noodzakelijk is en dat ik die vanaf halverwege wel kan afgeven. Mogelijk finish ik zelfs in de regen.

Heel veel zin nu, beetje kriebels in de buik. Over een uur, anderhalf uur richting Burgh-Haamstede voor de start.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:31:22 #95
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145179576
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:29 schreef mosselmossel het volgende:
Lekker weertje hier. De enige wolken aan de lucht komen van vliegtuigen. Denk dat aan het begin een zonnebril nog wel noodzakelijk is en dat ik die vanaf halverwege wel kan afgeven. Mogelijk finish ik zelfs in de regen.

Heel veel zin nu, beetje kriebels in de buik. Over een uur, anderhalf uur richting Burgh-Haamstede voor de start.
wat is de temperatuur Mossel??
pi_145179604
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

wat is de temperatuur Mossel??
Nu 15 graden. Als de verwachtingen kloppen, wordt het vanmiddag 20 á 21 graden, met een windkracht 3 á 4 uit het zuiden tegen. Misschien wat warm, maar eigenlijk vrij perfect, gezien ik best tegen warmte kan. En vanaf een uur of 4 kan het een buitje gaan doen.
pi_145179611
Lopers veel plezier. Mossel veel succes met je M-debuut.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:50:00 #98
3011 E.T.
pi_145179709
Mossel, heel veel plezier en succes vandaag ^O^
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:57:21 #99
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145179773
Succes Mossel!
pi_145179799
Mossel, heel veel succes en plezier !

En natuurlijk ook alle anderen die vandaag lopen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:01:10 #101
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_145179818
Ben ik nog op tijd om Mossel ontzettend veel succes te wensen?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:09:38 #102
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145179903
Succes mossel!
Ik ben echt enorm benieuwd hoe het je gaaat bevallen!

Yuki: het is ook spannend. Maar dat is niet erg. Na 100m ben je dat vergeten en is het 21 km afzien en genieten tegelijk. En na afloop alleen nog genieten, tenzij je een vblessure loopt maar jij bent mij niet dus dat gebeurt niet.
pi_145179904
Veel succes Mossel, leuke blog ook!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_145179925
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Ben ik nog op tijd om Mossel ontzettend veel succes te wensen?
Ja hoor. Ik rij pas om half tien, tien uur weg. Dank je wel allemaal!
pi_145180061
Succes iedereen dit weekend, dat er maar mooie prestaties mogen volgen! *O*
Jack does it in real time...
pi_145180184
Mossel, nogmaals succes! De dag die je wist dat komen zou is eindelijk hier.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 09:40:59 #107
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145180249
Mossel, in de herhaling:
Heel veel plezier en succes vandaag! Je gaat vlammen! *O*

Kan nu al niet wachten op je verslag :s)
pi_145180355
Deze vraag is speciaal voor TWC.

Het gaat om "autolap by position". Dat schijnt verdwenen te zijn met de introductie van de FR620 en ook niet in de 920XT te zitten.

Dit is iets anders dan "autolap by distance", right? Want als het 't zelfde is dan is dat een grote dealbreaker. In de log van DCR zie ik netjes de mile-splits staan, dus ik vermoed dat het een autolap-type was waar ik nog nooit van gehoord had.
pi_145180640
Eerst even Mossel en alle andere lopers succes wensen.
pi_145180690
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 09:48 schreef Zwabberhark het volgende:
Deze vraag is speciaal voor TWC.

Het gaat om "autolap by position". Dat schijnt verdwenen te zijn met de introductie van de FR620 en ook niet in de 920XT te zitten.

Dit is iets anders dan "autolap by distance", right? Want als het 't zelfde is dan is dat een grote dealbreaker. In de log van DCR zie ik netjes de mile-splits staan, dus ik vermoed dat het een autolap-type was waar ik nog nooit van gehoord had.
De 620 heeft alleen een autolap funtie per afstand zover ik het kan zien. Instelbaar per 10 meter. wat wel mooi is dat je bij je autolap een tweede veld hebt. Bij mij komt er dan te staan hoe lang je al bezig bent. Bijvoorbeeld lap 30 in 5:48 en daaronder 3:00:12.
De 610 er even bij gepakt en deze heeft inderdaad per afstand en position. Per position is iets wat denk ik vrijwel niemand gebruikte. Ik ga missschien woensdag even kijken hoe dat werkt met dat position als ik met de auto op zandvoort ga rijden. Zo kan ik toch rondetijden registreren als ik het goed begrijp.
pi_145180772
Thanks, TWC. Ik schrok even, want ik dacht even dat autolap by position dé autolap was. Dat leek me al zo onwaarschijnlijk.

Ik ben er eigenlijk wel uit dat ik die 920XT ga bestellen. De beschikbaarheid is voorlopig erg zuinig, dus of ik 'm dit jaar al zal hebben is de vraag. Maar goed, dat zijn welvaartsproblemen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 10:52:39 #112
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145181246
Er was even een idee om te gaan mosseljompelen. Bij nader inzien is een hardloopluw dagje ook wel prettig, morgen staan we ook weer bij een evenement op de stoep :+

Bij deze nog maar een keer heel veel plezier en succes, Mossel!
pi_145183073
Nogmaals veel plezier voor alle lopers. Ik heb alvast een kadootje voor mezelf gekocht voor morgenavond. Kan als beloning en als troost dienen, dus altijd goed :P.

SPOILER
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:28:41 #114
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_145183133
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Nogmaals veel plezier voor alle lopers. Ik heb alvast een kadootje voor mezelf gekocht voor morgenavond. Kan als beloning en als troost dienen, dus altijd goed :P.

SPOILER
:9~
heitieh
pi_145183136
Omnomnomnom!
Ja doei.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:31:58 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145183219
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:26 schreef ..-._---_-.- het volgende:

SPOILER
Teveel mensen die lopen. Zie nu dat jij de trail marathon loopt morgen w/ Mooi hoor :) Die borrel gaat vast goed smaken achteraf.

Mijn pa stuurt een linkje en zegt dat hij dat een mooi streven vindt: www.dekuiprun.nl
LEUK!
pi_145183312
Wakker worden met een op ontploffen staande blaar. Auw. Inmiddels maar geprikt en in zout water geweekt. Ik zou eens een HM lopen met gezonde voeten.... :')
Ja doei.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:35:17 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145183317
Grappig, ik kom langs Zeeland Nu (radio) waarop ze live verslag doen van de marathon. Zonder beelden een beetje jammer, maar toch geinig :)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:36:18 #119
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145183351
Mo, die voeten van jou :N
pi_145183354
Hier zeikregent het. Is het in NL wel droog?
Ja doei.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:37:47 #121
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145183392
Zonnetje hier! Yur ging in korte broek richting Zeeland :)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:38:08 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145183401
Strakblauwe lucht 8-)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:38:25 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_145183412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zeikregent het. Is het in NL wel droog?
21 graden en de zon vandaag.

Was dus zeer goed te doen vanmorgen. Nam een verkeerde afslag, waardoor afstand iets langer is geworden dan van te voren gepland. Niet onaardig na een kleine maand niet meer gelopen te hebben

Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_145183421
Ah, das fijn voor de lopers!
Ja doei.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:38:56 #125
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145183430
Ohh en ik hebeen cadeau gekregen van Yur O+

Nike Womens Dri-Fit Feather Fleece Pullover

Heeeeerlijk spullie! Is het al winter? :9
pi_145183459
Oooooh, fijn! Die staat hier ook op de wish list. Nike dri-fit is awesome.
Ja doei.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:47:57 #127
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145183634
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oooooh, fijn! Die staat hier ook op de wish list. Nike dri-fit is awesome.
Idd! En blijft ook lang awesome. Waar ik al verschillende tights/shirtjes van andere merken weg heb moeten gooien, blijft Nike top! Heb zelfs m'n eerste tight van 4 jaar geleden nog *;
pi_145183672
Tights blijven ook goed ja, al gaan ze bij mij stuk door mijn vadsige bovenbenen... Na een km of 1100....
Ja doei.
pi_145183694
Ik heb volgens mij nog zelden of nooit sportkleren weggegooid? :P Heb nog dingen die ik al 8 jaar gebruik terwijl ik er toch meerdere keren per week in sport. Natuurlijk is het nieuwere wel wat beter dan het oudere, maar het gaat niet stuk of zo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145183784
Ja, maar jij hebt geen vadsige bovenbenen die tegen elkaar schuren. Echt, tussen de mijne zou ik in 1100km diamant kunnen persen.
Ja doei.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:54:35 #131
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_145183793
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Tights blijven ook goed ja, al gaan ze bij mij stuk door mijn vadsige bovenbenen... Na een km of 1100....
Dat heb ik met spijkerbroeken :@
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:55:07 #132
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145183803
Twee tights die door een los draadje, ondanks afknippen, begonnen te rafelen :( :r Als ik ergens een grafhekel aan heb..
pi_145183811
Hier nog een nike-liefhebber :9

Bij mij gaat bij tights van Asics en Craft na x keer wassen de rek eruit, en dan pas ik er niet meer zo goed in :P Shirts vallen soms gewoon een beetje tegen, waardoor ik ze niet meer draag. Zo heb ik een shirt van Asics waarbij zweetvlekken er gewoon vrij ranzig uitzien.

Maar schurende bovenbenen heb ik niet :P
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:55:32 #134
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145183817
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, maar jij hebt geen vadsige bovenbenen die tegen elkaar schuren. Echt, tussen de mijne zou ik in 1100km diamant kunnen persen.
En dit ja.
pi_145183910
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 12:31 schreef Quoi het volgende:

[..]

Teveel mensen die lopen. Zie nu dat jij de trail marathon loopt morgen w/ Mooi hoor :) Die borrel gaat vast goed smaken achteraf.

Mijn pa stuurt een linkje en zegt dat hij dat een mooi streven vindt: www.dekuiprun.nl
LEUK!
Gruwelijk vet! :D

Is voor mij alleen wel een heel klein groot stukje rijden, vanuit het prachtige Friesland :P
Maar ik zal deze suggestie in ieder geval onthouden, lijkt me wel awesome om onder, in, boven, langs en door de Kuip te rennen :7
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_145184267
Gisteren uiteindelijk toch lekker gelopen. Lekker in rondjes van 1000 m. Luister de volgende keer weer naar de mensen hier :)

Vanmorgen ook nog een crossfitronde gedaan, wil wel de 18 km MudMasters goed doorkomen :)

Voor de lopers vandaag en morgen, succes en heel veel plezier! Jullie hebben er iig goed weer op.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:24:21 #137
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145184423
Is er al mosselnieuws?
pi_145184466
Werkt deze link wel op de PC??

http://www.omroepzeeland.nl/streams/tv/index.php

Zo ja, dan slinger ik de PC aan.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:30:51 #139
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145184602
Vanaf 14:00 live uitzending ;) Gewoon op de televee hier.
pi_145184613
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:25 schreef streamnl het volgende:

Ik heb 'm op de iPhone. Hoor iets over de vrouwenwedstrijd. Een dame van 46 die haar eerste marathon loopt en nu In de kopgroep loopt.
pi_145184718
Heb inmiddels de PC aangezet maar dan hoor je de radio. Dus nog geen beelden.

Op welk zender komt het bij jullie op TV, Quoi?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:37:11 #142
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145184788
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:35 schreef streamnl het volgende:
Heb inmiddels de PC aangezet maar dan hoor je de radio. Dus nog geen beelden.

Op welk zender komt het bij jullie op TV, Quoi?
Zeeland Nu :')
Alleen niet Nu maar dan vanaf 14:00 live uitzending ;) Tot die tijd radio.

Wist niet dat de zender bestond en dat we 'm hadden. Geheel toevallig kwam ik 'm tegen.

Regionale zenders O+
Zo weet ik nu dat Bennie Hek & De Houdoe's ermee stoppen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:45:37 #143
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145185045
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik heb 'm op de iPhone. Hoor iets over de vrouwenwedstrijd. Een dame van 46 die haar eerste marathon loopt en nu In de kopgroep loopt.
Iets zegt me dat ze te snel is gestart :')
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 13:46:52 #144
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145185072
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:25 schreef streamnl het volgende:

Ik zie een prachtige brug, dus het werkt op de PC (maar live uitzending nog niet gestart dus)
pi_145185168
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:45 schreef flipsen het volgende:

[..]

Op je 46e je eerste marathon lopen noem ik niet te snel starten. Integendeel!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:01:25 #146
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145185450
Yur+mini staan iig een stuk voor het HM punt ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:19:36 #147
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145185900
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:01 schreef GotC het volgende:
Yur+mini staan iig een stuk voor het HM punt ^O^
Daar moet hij nou zo'n beetje wel voorbij zijn?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:26:21 #148
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145186071
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Daar moet hij nou zo'n beetje wel voorbij zijn?
:Y
pi_145186163
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:26 schreef GotC het volgende:

[..]

:Y
Is dat een "ja dat zou moeten" of "ja hij is voorbij gekomen"? ;)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 14:30:40 #150
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145186184
Ja hij is voorbij :Y Meer weet ik niet :D
pi_145186581
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 13:45 schreef flipsen het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is dat Silke Schmidt?
Iemand die pas op late leeftijd is begonnen en erg veel talent blijkt te hebben. Dit jaar liep ze ook voor het eerst de halve. In 1:21....
pi_145186693
Mossel zag er bij 18 km (rond 14.00) nog fris en vrolijk uit. Nu sta ik met zijn moeder bij 26,5!
pi_145186841
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:50 schreef Gogo83 het volgende:
Mossel zag er bij 18 km (rond 14.00) nog fris en vrolijk uit. Nu sta ik met zijn moeder bij 26,5!
^O^ Ben benieuwd!
pi_145187057
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:57 schreef Levitas het volgende:

[..]

^O^ Ben benieuwd!
Hij zag er goed uit nog! Strand was wel zwaar geweest.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:21:15 #155
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145187436
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:07 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Hij zag er goed uit nog! Strand was wel zwaar geweest.
Dat klinkt alvast heel goed!!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:22:30 #156
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145187477
Goed, ik ga eens proeflopen op het stuk dat ik in december mag gaan doen: 5km heen, 5km terug, maar vandaag alleen de 5km heen en terug wandelen. Als ik het écht niet meer zie zitten (is vooral veel berg-op) zal ik aan mossel en Yukie denken en me er verder doorheen slepen.
pi_145187942
Mossel mossel, zet hem op!!! Woowowoooew!! *O* _O_
pi_145187987
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:45 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

[..]

Iemand die pas op late leeftijd is begonnen en erg veel talent blijkt te hebben. Dit jaar liep ze ook voor het eerst de halve. In 1:21....
Agnes Schipper heet ze, en ze heeft gewonnen bij de dames.
pi_145188124
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Agnes Schipper heet ze, en ze heeft gewonnen bij de dames.
Volgens mij heb ik haar zien lopen bij de 10km eerder dit jaar hier in Utrecht (midzomeravondcup geloof ik?) waar ook Jero meedeed, toen stond ze ook op het podium.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:50:12 #160
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145188143
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 14:45 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

[..]

Zo zie je maar weer, assumption is the mother of all fuckups :D
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 15:55:29 #161
3011 E.T.
pi_145188231
Waarom die bak zand op de finish? Heb al van alles bedacht maar niets zinnigs ;)
pi_145188273
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 15:55 schreef E.T. het volgende:
Waarom die bak zand op de finish? Heb al van alles bedacht maar niets zinnigs ;)
Voor het extra strand gevoel denk ik. Maar die laag is echt veel te hoog ja, van wat ik net op de stream zag. _O-
Jack does it in real time...
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:03:00 #163
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145188379
Lekker nog effe die zandbak in :D Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig O+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:09:58 #164
3011 E.T.
pi_145188517
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:03 schreef GotC het volgende:
Lekker nog effe die zandbak in :D Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig O+
Ik zit ook continue naar de tv te kijken.. en numoet ik eigenlijk omkleden, maar dan ben ik bang dat ik 'm mis :')
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:10:53 #165
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145188538
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:09 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik zit ook continue naar de tv te kijken.. en numoet ik eigenlijk omkleden, maar dan ben ik bang dat ik 'm mis :')
Ik ben aan 't leren voor een belachelijk belangrijk examen maarja..het gaat om onze hosselmossel! *staart naar tv*
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:11:42 #166
3011 E.T.
pi_145188558
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:10 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben aan 't leren voor een belachelijk belangrijk examen maarja..het gaat om onze hosselmossel! *staart naar tv*
Wanneer heb je je examen?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:12:01 #167
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145188563
quote:
6s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:11 schreef E.T. het volgende:

[..]

Wanneer heb je je examen?
Dinsdag :+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:13:48 #168
3011 E.T.
pi_145188604
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Dinsdag :+
heb je nog twee dagen :+
Heeft onze hosselmossel z'n rode mossel-shirt aan of z'n groene adidas? Weten we dat?

En waar blijft het laatste Gogo-nieuws?
pi_145188674
Kom op Mosseltjeeeeeee! Hoe lang zou 'ie nu onderweg moeten zijn/ hoe laat zou 'ie verwacht worden? :D
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:17:41 #170
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145188686
Mega irritant camera werk :(
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:24:05 #171
155227 crew  Guppy
dus
pi_145188802
Hup mossel *O* *aan de livestream geplakt*

SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:26:17 #172
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145188848
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Hup mossel *O* *aan de livestream geplakt*

SPOILER
-O- :*
Maar jij kan dat, die 7^^! Echt! Niet opgeven!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:27:27 #173
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145188870
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:17 schreef Levitas het volgende:
Kom op Mosseltjeeeeeee! Hoe lang zou 'ie nu onderweg moeten zijn/ hoe laat zou 'ie verwacht worden? :D
Hij hoopte binnen 5 uur binnen te zijn. Zware marathon deze.
pi_145188937
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:27 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hij hoopte binnen 5 uur binnen te zijn. Zware marathon deze.
Dat had ik al wel in de gate ja. Dan ga ik rustig nog even afwachten op één van "onze" helden (ik hoor er eigenlijk niet meer bij he :') )
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:30:57 #175
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145188959
Net zei iemand dat het veel zwaarder was dan Rotterdam.

zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:31:19 #176
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145188967
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:30 schreef Levitas het volgende:

[..]

Dat had ik al wel in de gate ja. Dan ga ik rustig nog even afwachten op één van "onze" helden (ik hoor er eigenlijk niet meer bij he :') )
Jij gaat vreemd met een fiets :{w :P
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:34:20 #177
155227 crew  Guppy
dus
pi_145189040
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 16:26 schreef GotC het volgende:

[..]

-O- :*
Maar jij kan dat, die 7^^! Echt! Niet opgeven!
Ik geef ook nog niet op. Want ik wil zo ontzettend graag…

Overigens, over die vrouw die eerste is geworden:

quote:
Bij de dames ging de overwinning naar Agnes Schipper uit Utrecht. De 46-jarige atlete liep een tijd van 3:06.58'. Het was voor Schipper de eerste keer dat ze een marathon liep. Favoriete Anjolie Engels, de winnares van 2013, moest de strijd halverwege wegens maagklachten staken. Engels ging op dat moment aan de leiding in de wedstrijd. Leonie Ton uit Zierikzee finishte als tweede in een tijd van 3:15'50.
_O_
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:36:32 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145189093
Hij heeft groen mouwloos aan :)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:41:18 #179
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145189217
Mossel!!!! Gogogogogooooo! Laatste kms!!!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:44:36 #180
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145189270
Vanaf Palacio de Pena hopend op mossel-nieuws..
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:47:25 #181
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145189315
Ze mogen bij TV Zeeland wel eens een HD cameraatje aanschaffen :{w
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:47:40 #182
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145189323
:'). Kleine faal.
pi_145189424
Qué pasó?
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:53:24 #184
155227 crew  Guppy
dus
pi_145189426
Die dreadlocks :o
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:58:07 #185
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145189538
Jaaaaaaaaaaaaaa!!!! *G* *G*
En onder de 5 uur! Held!
pi_145189539
Daar komt ie!!
pi_145189550
ja daaar was die :D
pi_145189558
haha vet nice! :D _O_
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:59:01 #189
155227 crew  Guppy
dus
pi_145189559
Jaaaaaa daar is ie *O*
pi_145189563

Geen denderende foto, maar hij is binnen. En onder de 5 uur!

4:56 bruto geloof ik?
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 16:59:21 #191
155227 crew  Guppy
dus
pi_145189567
Heeft er niemand een screenshot gemaakt?? :D nevermind :+ _O_
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:00:12 #192
3011 E.T.
pi_145189586
ik zag 'm aan komen lopen en toen draaide de camera weg :( Maar vlak daarna toch nog mét medaille :Y *O*
pi_145189593
Puik.
Ja doei.
pi_145189602
Waar blijft dat interview met mossel! ^O^
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:01:20 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_145189614
Ja man, kappen met die sfeerbeelden, wij willen mossel!!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:01:30 #196
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_145189617
4:56. heavy shit _O_
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:05:53 #197
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145189712
Mossel _O_
pi_145189741
_O_ *O* mossel!!!
pi_145189744
_O_
Netjes!

Komen mooie verslagen aan.
Gisteren al van GoGo, vandaag Mossel, morgen vele lopers waarvan een paar een trail marathon lopen :D
*O* *O*
pi_145189798
Mossel _O_ *O* Awesome!
pi_145189863
WR hondenwassen, 208 honden _O-
pi_145189885
*O* *O* voor held mossel
pi_145190100
Ik maak een diepe buiging voor dhr. Mossel _O_
pi_145190132
Waar blijft dat verslag Mossel?!?

SPOILER
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:25:11 #206
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145190219
Yeahhhh mosselman!!
pi_145190270
Wat een idioot die mossel, wie gaat er nu ruim 42 km hardlopen?
pi_145190297
Maar respect voor deze prestatie *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:30:36 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145190383
Mossel _O_
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_145190499
Het was ook nog verdomd warm, wat een marathon een stuk lastiger maakt.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:34:02 #211
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145190500
Gefeliciteerd, mossel! ^O^
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:35:28 #212
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145190551
*O* *O* WOW MOSSEL *O* *O*

En hoewel het volkomen terecht zal ondersneeuwen bij de prestatie van mossel (en Yuki?), besloot ik dus ipv domme sprintjes vandaag de eerste 5km van de 10km race die ik 13 dec ga lopen te proberen. En na 2 minuutjes rust bij het keerpunt dacht ik: "Eens kijken hoe ver ik terug kom". Ahum, gewoon 10km gerend vandaag :@ De laatste 2km alleen maar bergje af hielpen wel :P
SPOILER
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:39:50 #213
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_145190690
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:35 schreef flipsen het volgende:

En hoewel het volkomen terecht zal ondersneeuwen bij de prestatie van mossel (en Yuki?), besloot ik dus ipv domme sprintjes vandaag de eerste 5km van de 10km race die ik 13 dec ga lopen te proberen. En na 2 minuutjes rust bij het keerpunt dacht ik: "Eens kijken hoe ver ik terug kom". Ahum, gewoon 10km gerend vandaag :@ De laatste 2km alleen maar bergje af hielpen wel :P
SPOILER
Netjes!

Hier 2x5 min en 500m iets sneller gedaan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 17:43:48 #214
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_145190798
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:39 schreef Ynske het volgende:

[..]

Netjes!

Hier 2x5 min en 500m iets sneller gedaan.
Mijn verste afstand tot nu toe was 7,5km :P
pi_145191001
Was dit hosselmossels eerste M?
Hulde!

Ik heb ook een rondje gerend. Ieniemienierondje, om Hoka's te testen. Loopt best lekker. En lelijk cool. Nu maar hopen dat ik een paar win.
Heb een nieuw jackje en een Nathan flesjesbelt gekocht.
Erg blij mee. :9~ Ooit begonnen met hardlopen, oa omdat het zo'n goedkope sport is. Voor andere sporten gaf ik nooit zoveel uit. :')
pi_145191025
Gefeliciteerd mossel!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_145191180
Dit was mossels eerste M ja. Onderweg terug naar zijn ouders en wat ben ik gruwelijk trots op 'm!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:00:22 #218
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145191273
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:56 schreef Gogo83 het volgende:
Dit was mossels eerste M ja. Onderweg terug naar zijn ouders en wat ben ik gruwelijk trots op 'm!
O+
pi_145191293
quote:
:)
Kon hij nog lachen bij de finish?

En wanneer kan hij trots zijn op jouw eerste M?
pi_145191395
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 18:01 schreef wyccie het volgende:

[..]

:)
Kon hij nog lachen bij de finish?

En wanneer kan hij trots zijn op jouw eerste M?
Bij de finish even niet meer, later wel weer hoor. ;) Een M door mij? Haha, eerst maar eens een 15 km-loopje. Kijken of ik dat leuk vind. ;)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:06:15 #221
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145191423
quote:
*; O+!
pi_145191458
Geweldig Mossel ^O^ Gefeliciteerd!
pi_145191695
Geweldige prestatie Mossel, zeker met die brandende zon _O_
pi_145191807
Top Mossel! Respect!
pi_145192120
Zo 14km gebuffeld ( ;) ) bij NATOER (natoer.com). Was top!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:29:30 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145193534
quote:
Geweldig O+
Mosseltjuhh ^O^ ^O^
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:31:10 #227
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_145193577
Ik moet me ff in gaan lezen over de HM morgen. Hebben ze uberhaupt verzorging onderweg bv :D
pi_145193605
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:31 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik moet me ff in gaan lezen over de HM morgen. Hebben ze uberhaupt verzorging onderweg bv :D
das wel handige info inderdaad
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:32:50 #229
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145193616
quote:
Ik ook. Waar het überhaupt is, parkeren enzo :@

Alcoholvrij dagje lukte ook al niet. Vanmiddag belande ik per ongeluk in een ciderproeverij :+
pi_145193636
Ik ben nog aan het bedenken of ik met rugzakje ga lopen of niet morgen. Wel fijn, kunnen drinken wanneer ik wil. Flesje ofzo op zo'n afstand vind ik ook niet fijn.... :)
Ja doei.
pi_145193655
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Alcoholvrij dagje lukte ook al niet. Vanmiddag belande ik per ongeluk in een ciderproeverij :+
sommige mensen hebben ook altijd pech :P
pi_145193819
Ik heb een ingebeelde (hopelijk) kriebelkeel en snotneus :{
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:45:04 #233
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145193881
Mossel, goed gedaan hoor! _O_ Respect!
pi_145194020
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb een ingebeelde (hopelijk) kriebelkeel en snotneus :{
Ik hoop op reguliere pre-race kwaaltjes!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:53:15 #235
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145194070
Mossel, mossel, mossel *O* *G* *O*
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 19:54:18 #236
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145194095
Mossel, prachtige prestatie!!
^O^
pi_145194427
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben nog aan het bedenken of ik met rugzakje ga lopen of niet morgen. Wel fijn, kunnen drinken wanneer ik wil. Flesje ofzo op zo'n afstand vind ik ook niet fijn.... :)
Bedoel je een flesje gewoon in de hand of in een heupband?
Zijn er bij die trails daarzo ook veel drank/taart/cake/fruitposten?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:14:22 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145194664
Dat was een mooi dagje Zeeland, mossel is een held-de-luxe ^O^
F means you're fucked
pi_145194962
Poe hee. Dat was best zwaar.

/understatement
  Moderator zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:26:50 #240
155227 crew  Guppy
dus
pi_145195006
^O^
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:31:21 #241
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_145195160
pi_145195258
Wel nog relatief geluk gehad met het weer! Hier is inmiddels als aardig wat regen gevallen, met maffe windvlagen.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 20:57:13 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145195961
Nou hé? Ik zat er middenin tijdens fietstochtje naar huis vanaf mijn ouders :{
Ik heb vanmiddag ook nog eens een nieuw hardloopshirtje + sportbhtopding gekocht (H&M) die ik morgen voor het eerst ga aandoen :P

Yuki gaat 'ie lekker daar?

Mossel, erg benieuwd naar je verhaal. Eerst maar 'even' bijkomen :)

Goed om te horen dat Yur&Mini het Veerse Damgat hebben overleefd.
pi_145196066
Mezelf nieuwe schoenen cadeau gedaan
SPOILER
En na aankoop een lekker bakkie gedaan met Stream c_/
pi_145196225
Yuki, succes morgen!!!
Niks eenzaam voelen. Je gaat gewoon een HM lopen en je gaat ontzettend genieten. :Y
pi_145196350
Hier nog geen regen gelukkig , net nog een relaxed rondje gehobbeld.
@yuki, heel veel succes en fun morgen.
En natuurlijk ook voor alle anderen die morgen een loop(je) op het programma hebben.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:10:37 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145196380
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:00 schreef Guard het volgende:
Mezelf nieuwe schoenen cadeau gedaan
SPOILER
En na aankoop een lekker bakkie gedaan met Stream c_/
Die zijn blitss!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:14:05 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_145196490
Quoi, wij overleven alles :7
F means you're fucked
pi_145196541
quote:
En? Tweemaal, of heb ik dat ergens anders gelezen? Ik ben in ieder geval rond 10:00 uur aanwezig.
Get stoned
pi_145196589
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
Poe hee. Dat was best zwaar.

/understatement
Held _O_.
Get stoned
pi_145196604
Iedereen die morgen gaat lopen alvast veel plezier. DK, Tara, Zwabber: misschien zie ik jullie nog in het finishgebied (DM voor 06, mocht je daar behoefte aan hebben). Jero, jou zie ik sowieso wel denk ik? In ieder geval je stofwolk bij de start ;) Camelbak en gelletjes liggen klaar, er is geen ontkomen meer aan ;(
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:18:10 #252
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145196636
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:14 schreef YUR het volgende:
Quoi, wij overleven alles :7
Net als onkruid :+ Jullie hebben je waarschijnlijk prima vermaakt ;)

@Hinder: 3 verzorgingsposten, om de ca 5 km. Over startnummer ophalen heb ik overigens geen mail oid gehad, maar ik ga ervanuit dat dit ook tot een kwartier voor de start kan. Ik zorg gewoon ook dat ik er om 10:00 uur ben :)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:27:20 #253
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145196957
blij dat ik de HM afgezegd heb... door de King Tide is het stuk op het strand onbegaanbaar en doen ze nu 2 x 10km
pi_145196992
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 17:35 schreef flipsen het volgende:

SPOILER
Zo mooie afstand zeg!

Heb net 3x 1000m gelopen, de laatse 5minuten in de stromende regen...
Volgens mij zelfs nog een 5km PR gelopen, straks eens ff in endomondo zetten.
pi_145197137
Ik heb ook lol gehad vandaag: 3000 meter lang bij de clubkampioenschappen van Haag. Lekker gelopen, 4e geworden achter een paar afschuwelijk snelle MiLaMannen en 10 seconden van mijn PR gehaald. :D Nu nog net boven de 10 minuten, maar dat moet de volgende keer er toch echt onder.
pi_145197197
Ik ben wel benieuwd hoe het parcours er morgen bij ligt, met al die regen.
pi_145197316
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:18 schreef Quoi het volgende:

[..]

Net als onkruid :+ Jullie hebben je waarschijnlijk prima vermaakt ;)

@Hinder: 3 verzorgingsposten, om de ca 5 km. Over startnummer ophalen heb ik overigens geen mail oid gehad, maar ik ga ervanuit dat dit ook tot een kwartier voor de start kan. Ik zorg gewoon ook dat ik er om 10:00 uur ben :)
Dank! Ik neem m'n Camelbak wel mee en beslis voor de start wel of ik 'm omdoe. Het is niet per se nodig, dus. Startnummer ophalen ging twee jaar geleden gewoon aan een tafeltje in de kantine.
Get stoned
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:46:11 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145197761
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:35 schreef Hinder het volgende:

[..]

Dank! Ik neem m'n Camelbak wel mee en beslis voor de start wel of ik 'm omdoe. Het is niet per se nodig, dus. Startnummer ophalen ging twee jaar geleden gewoon aan een tafeltje in de kantine.
Ik heb besloten om dit keer zonder eigen drinken te gaan lopen. Zo kan ik mentaal van water- naar waterpost lopen en heb ik geen excuus om te wandelen (want eigen drinken). En het weer wordt lekker koeltjes: HALLELUJA!

@Mr.BL niet onverdienstelijk, 4e!

@Hats: wat wordt je streven?
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:50:20 #259
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145197923
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 19:32 schreef Quoi het volgende:

[..]

Kooilaan 1 in bleiswijk denk ik. Is van dezelfde organisatie als de midzomeravondloop toch? Die doen netjes aan drankposten om de 5 km. En een stukje fruit bij de finish ook geloof ik.

Als pijll en ik op tijd wakker zijn komen we kijken. Maarrrr we zitten nu wel in de kroeg :P
Bierrrr!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 21:53:13 #260
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145198066
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Kooilaan 1 in bleiswijk denk ik. Is van dezelfde organisatie als de midzomeravondloop toch? Die doen netjes aan drankposten om de 5 km. En een stukje fruit bij de finish ook geloof ik.

Als pijll en ik op tijd wakker zijn komen we kijken. Maarrrr we zitten nu wel in de kroeg :P
Bierrrr!
Thanks. Heb het inmiddels gevonden :)
Leuk! Veel plezier daar in de kroeg. Je bent niet aan het pubquizen hè? ;)
pi_145198114
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:46 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb besloten om dit keer zonder eigen drinken te gaan lopen. Zo kan ik mentaal van water- naar waterpost lopen en heb ik geen excuus om te wandelen (want eigen drinken). En het weer wordt lekker koeltjes: HALLELUJA!

Heelhuids de finish halen :P
pi_145198115
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:46 schreef Quoi het volgende:

[..]

Niets mis mee inderdaad :)

Morgen worden het volgens mij prima omstandigheden om een lekkere HM te lopen. Een wat aangenamere temperatuur, zonnetje erbij. Dan gaat dat lopen vanzelf!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:16:32 #263
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145198764
Ik ga onder zeil :Z

Fam Swets & Hinder: jullie zie ik morgen vast!
Hoge Veluwelopers: geniet van die mooie omgeving :s) (en de chip inleveren! :P)
Hats: succes met heel aankomen ;)
Yuki: het wordt echt leuk ^O^
Co.uk: doen er ook weer even een HM'etje bij ;) Succes.
pi_145198814
Ohja, zou ik Yuki toch zomaar bijna vergeten: succes!

En de rest natuurlijk ook :P
pi_145199129
Mossel nogmaals wat een prachtige prestatie! _O_ *O* Echt goed gedaan, zware marathon!

Voor morgen iedereen heel veel succes en plezier! *O* Stip, zie jou inderdaad wel rondlopen daar en in startvak :). Nu lekker pitten! ^O^
pi_145199499
Kille cijfers zijn het enige wat jullie vandaag nog krijgen. Verslag komt later wel.

SPOILER
pi_145199591
Voor iedereen die morgen gaat lopen, veel succes!! En vergeet niet om lol te hebben. ;)
pi_145199599
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:36 schreef mosselmossel het volgende:
Kille cijfers zijn het enige wat jullie vandaag nog krijgen. Verslag komt later wel.

SPOILER
_O_
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:42:26 #269
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145199708
Netjes, Mossel. Ben benieuwd hoe je het hebt ervaren. Je hebt niet de makkelijkste uitgekozen om mee te beginnen!

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:16 schreef Quoi het volgende:
Werd wel tijd. Is toch alweer een week geleden. :+
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 22:48:35 #270
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_145199940
Iedereen die morgen gaan lopen, succes! ^O^

Tijd voor wat nachtrust. De wekker gaat vroeg morgen. :Z
pi_145199961
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:48 schreef Wolve000 het volgende:

Wathijzei!
Ja doei.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:02:05 #272
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145200348
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 21:31 schreef Mr.B. het volgende:
Ik heb ook lol gehad vandaag: 3000 meter lang bij de clubkampioenschappen van Haag. Lekker gelopen, 4e geworden achter een paar afschuwelijk snelle MiLaMannen en 10 seconden van mijn PR gehaald. :D Nu nog net boven de 10 minuten, maar dat moet de volgende keer er toch echt onder.
Wow, wat snel! :D Goed man!

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:16 schreef Quoi het volgende:
Ik ga onder zeil :Z

Fam Swets & Hinder: jullie zie ik morgen vast!
Hoge Veluwelopers: geniet van die mooie omgeving :s) (en de chip inleveren! :P)
Hats: succes met heel aankomen ;)
Yuki: het wordt echt leuk ^O^
Jij ook veel plezier! Vooral genieten he, dikke revanche voor Oostland ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ohja, zou ik Yuki toch zomaar bijna vergeten: succes!

En de rest natuurlijk ook :P
Thanks :) Jij sterkte met je 5km morgen, hoewel ik zomaar denk dat het wel goed komt :)

quote:
99s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:36 schreef mosselmossel het volgende:

SPOILER
Ik blijf het ontzettend knap vinden! ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:48 schreef Wolve000 het volgende:

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 22:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Wathijzei!
Thanks .co.uk! :)
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 23:09:16 #273
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145200582
Enórme pastamaaltijd weggewerkt, kleren + schoenen liggen klaar, straks komen daar ook m'n SPI-belt, iPod en Garmin bij... Mams geïnformeerd over de locatie van de finish... Dus ik kan niet veel meer doen voor ik ga slapen.
Wekker (lees: vertrekkende paps) gaat om 6:15u, ontbijten om 7:00u, vertrek richting metro om 7:30u. Dan de shuttlebus naar de brug, om vervolgens bijna 2 uur te blauwbekken cocoonen voor de start.

Ik ben benieuwd of ik überhaupt een oog dicht doe vannacht :D

Anyway, het wordt leuk enzo :Y Ik ben alleen écht stiknerveus nu :')
pi_145200920
even een vraagje.....

Wil me graag opgeven voor een trailrun maar twijfel erg over de afstand.
Ik loop hier (omgeving Geldrop) veel door de bossen, de paden zijn redelijk begaanbaar en je hebt niet echt hoogte verschil. De maximale afstand die ik tot nog toe gelopen heb is 22,5 km
In november loop ik de t is voor niks loop in Geldrop van 21km.

Maar overweeg de volgende trails begin 2015:
-Poort naar het Heuvelland, 11jan, 16 of 30km
-Hivernail trail, 1feb, 15 of 30km
-Cauberg trail, 11april, 18 of 28km

Mijn voorkeur gaat naar de langste afstanden maar heb deze nog nooit gelopen, ik heb nog voldoende tijd om dit te trainen maar het is de afstand in combinatie met het parcours...is dit te doen heb geen ervaring met heuvels e.d.
Iemand ervaring met bovenstaande trails en de zwaarte van het parcours...

Ik weet het gewoon proberen, maar houdt niet van falen
pi_145200963
komst goed Yuki!!!
pi_145201520
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:20 schreef runninglinda het volgende:
even een vraagje.....

Ik loop hier (omgeving Geldrop) veel door de bossen, de paden zijn redelijk begaanbaar en je hebt niet echt hoogte verschil. De maximale afstand die ik tot nog toe gelopen heb is 22,5 km

Mijn voorkeur gaat naar de langste afstanden maar heb deze nog nooit gelopen, ik heb nog voldoende tijd om dit te trainen maar het is de afstand in combinatie met het parcours...is dit te doen heb geen ervaring met heuvels e.d.

Cauberg trail heb ik dit jaar gedaan, en ga ik komend jaar weer doen (dit jaar de 19 km, volgend jaar de 28 km).
Is te doen, zitten wel wat hoogtemeters in, maar niet echt supersteil of hele technische beklimmingen dan wel afdalingen (wel een hele fijne trap tegen het eind :P )
Wel mooi parcours.
Die andere twee ken ik niet.
Ik ben zelf ook gewoon in Z-Limburg aan wedstrijden mee gaan doen, zonder noemenswaardig te trainen op heuvels. Niet als een dolle ertegenop rennen, maar verstandig met je krachten omgaan en dan overleef je het wel.
pi_145201653
Linda, er is 26 oktober ook een trail in Nijmegen, staat ook in de WLWW.
Ik zou juist gewoon met de kortste afstand beginnen, gewoon om te kijken hoe het is.
Zelf doe ik dan de kortste afstand. Twijfel wel een beetje of het verstandig is, omdat ik makkelijk met mijn enkels dubbel klap en het is drie weken voor de 7H. Maar het lijkt mij gewoon heel mooi.
Het is overigens een redelijk zwaar parcours, dacht ik.

Dus eigenlijk heb ik geen antwoord op je vraag. Ik maak gewoon reclame. Sorry. :')
Overigens is er in de trailrunning geen mogelijkheid tot falen, want je bent gewoon van de natuur aan het genieten.
  zondag 5 oktober 2014 @ 02:35:30 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_145205388
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:40 schreef wyccie het volgende:
Linda, er is 26 oktober ook een trail in Nijmegen, staat ook in de WLWW.
Ik zou juist gewoon met de kortste afstand beginnen, gewoon om te kijken hoe het is.
Zelf doe ik dan de kortste afstand. Twijfel wel een beetje of het verstandig is, omdat ik makkelijk met mijn enkels dubbel klap en het is drie weken voor de 7H. Maar het lijkt mij gewoon heel mooi.
Het is overigens een redelijk zwaar parcours, dacht ik.

Dus eigenlijk heb ik geen antwoord op je vraag. Ik maak gewoon reclame. Sorry. :')
Overigens is er in de trailrunning geen mogelijkheid tot falen, want je bent gewoon van de natuur aan het genieten.
Zo sta ik er ook in ja. Rustig aan beginnen en genieten van wat er op je af komt :)
  zondag 5 oktober 2014 @ 06:33:20 #279
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145206370
vanmorgen voor het eerst in 5 weken weer eens een LDL gedaan, 30km waarvan de laatste 15km met stevig wind tegen.
Ik kan niets anders zeggen dan dat het zwaar ging...... het lichaam moest weer even wennen aan deze afstand.
pi_145206392
Goedemorgen
  zondag 5 oktober 2014 @ 06:59:32 #281
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145206453
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 23:20 schreef runninglinda het volgende:
even een vraagje.....

afgaande op wat Google me voorgeschoteld heeft zou ik me bij de Poort naar het Hevelland en de Hivernail trail geen zorgen maken over de heuvels, Hivenail trail heeft 190 D+ over 30km dus niet iets om je zorgen om te maken....niets meer dan een paar hobbels ;)

Wat wel zwaar kan zijn is dat beide trails in de winter zijn dus het parkoers kan behoorlijk glibberig en glad zijn hier zal je spiergroepen moeten gebruiken die je op een droge trail nu eenmaal een stuk minder gebruik.
Maar dit is natuurlijk goed te trainen door de meest glibberige paden op te zoeken tijdens je rondjes.

En wat betreft de afstand.... ik ben van mening dat als je over een bepaalde afstand na ga denken, "kan ik het aan, zal ik het wel of niet doen", ook al is het de langste op het lijstje,dan ben je er mentaal klaar voor en dat is imo de "key to succes"
  zondag 5 oktober 2014 @ 07:02:02 #282
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_145206462
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 06:41 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Goedemorgen
morge!
ready??!!
pi_145206545
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:02 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

morge!
ready??!!
Kriebelkeel en snotneus. Maar als ik de historie van dit topic moet geloven is dat een goed teken ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2014 07:25:46 ]
pi_145206595
Vroeg... :O
Ja doei.
  ESF Reporter zondag 5 oktober 2014 @ 07:51:30 #285
87554 Cee
Welluk?
pi_145206659
Mijn enkel/hiel doet pijn als ik loop. Dat kan niet want ik ga straks de Singelloop doen. Verdomme. What to do.
pi_145206672
_O_ _O_
Hebben jullie naar de afstanden gekeken die de meeste vandaag gaan lopen???
_O_ _O_ _O_

Ik wens ieder van jullie heel veel plezier en succes!
^O^
  zondag 5 oktober 2014 @ 08:03:58 #287
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_145206745
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:54 schreef streamnl het volgende:
_O_ _O_
Hebben jullie naar de afstanden gekeken die de meeste vandaag gaan lopen???
_O_ _O_ _O_

Ik wens ieder van jullie heel veel plezier en succes!
^O^
Ja, van 5 tot 43 km c_/

Ik wacht op mijn ontbijtje op bed.
pi_145206823
American pancakes met maple syrup :9~
pi_145206835
2X (trail) marathon
10X HM
1X 10EM
2X 5 km

^O^
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:03 schreef Quoi het volgende:
Ja, van 5 tot 43 km c_/

Ik wacht op mijn ontbijtje op bed.
Luxepaardje ;)
Smakelijk alvast.
pi_145206905
Sick inderdaad. Veel plezier allemaal. Ik ben vandaag lekker couch potatoe
pi_145206927
quote:
99s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:17 schreef mosselmossel het volgende:
En verdiend! ^O^
  zondag 5 oktober 2014 @ 08:23:39 #292
50430 Yuki
Student Midwife
pi_145206949
Nauwelijks geslapen. Lag in de lijn der verwachting :')
Nu ontbijt (met verrassend veel andere hotelgasten in de ontbijtzaal!), zo de laatste spullen pakken en dan op pad.

Whaaaaah 8)7 ik ga straks gewoon een HM lopen :o
pi_145206957
quote:
8s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:51 schreef Cee het volgende:
Mijn enkel/hiel doet pijn als ik loop. Dat kan niet want ik ga straks de Singelloop doen. Verdomme. What to do.
Hoe kan dat nu?
Wel proberen te starten, maar als het echt niet gaat uitstappen....?
pi_145206966
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:23 schreef Yuki het volgende:
Nauwelijks geslapen. Lag in de lijn der verwachting :')
Nu ontbijt (met verrassend veel andere hotelgasten in de ontbijtzaal!), zo de laatste spullen pakken en dan op pad.

Whaaaaah 8)7 ik ga straks gewoon een HM lopen :o
In Lissabon *O*
Veel succes en plezier!
pi_145206979
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 07:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Kriebelkeel en snotneus. Maar als ik de historie van dit topic moet geloven is dat een goed teken ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:20 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En verdiend! ^O^
Heren succes vandaag!
pi_145206996
Benieuwd of Zwabber inmiddels wel het gevoel heeft, succes iig!
pi_145207002
Succes Yuki! Veel plezier!
Ja doei.
pi_145207005
quote:
99s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:17 schreef mosselmossel het volgende:
Hoe voelen de mosselbenen?
pi_145207020
Ook veel succes voor de lopers bij de Rottemeren, Bergen en co.uk *O*

Wat een hoop toppers vandaag zeg :Y
pi_145207023
Het is in ieder geval goed weer. Ik heb gisteren waarschijnlijk verkeerd gezeten met gamen en nu last van m'n linkerschouder :')
pi_145207026
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2014 08:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Hoe voelen de mosselbenen?
Behoorlijk spierpijn. Loop als een opa. Zere kuiten, bovenbenen en liezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')