quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Geniaalquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:59 schreef Dekatria het volgende:
Dat bier over die wisselspelers bij de 1-0
Hoe ze ook omkijkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:59 schreef Dekatria het volgende:
Dat bier over die wisselspelers bij de 1-0
Vond Bilal maar een beetje gek doen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:20 schreef H.FR het volgende:
Bilal maakte ook wel een goede indruk als invaller.
En Nelom een halve minuut voor tijd![]()
Vorige keer 40k toch? 2e keer, dus zal wel dubbele worden ofzoquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor straf we krijgen van de UEFA voor alweer incompetente organisatie.
Zal wel weer enkele tienduizenden euro's boete worden, voor mensen op de trappen en vuurwerk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat voor straf we krijgen van de UEFA voor alweer incompetente organisatie.
¤ 50k tot nu toe, in 5 wedstrijden excl. deze.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vorige keer 40k toch? 2e keer, dus zal wel dubbele worden ofzo
Trappen moeten vrij blijven van de UEFA, veiligheidsmaatregel (en dan zijn ze makkelijker te filmen en te herkennen)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is dat gezeik met ''mensen op de trappen'' dan?
Goede verliezers inderdaad.. Als ze nou nog een wereldpot hadden gespeeld had ik er begrip voor kunnen opbrengen, maar vond het niet veel bijzondersquote:Standard wil duel met Feyenoord overspelen
Voorzitter Roland Duchâtelet van Standard Luik ziet het liefst dat de verloren wedstrijd tegen Feyenoord (2-1) wordt overgespeeld. "Als blijkt dat de bal niet werd beroerd, stappen we naar de UEFA om de match te herspelen," tekent Het Laatste Nieuws op uit de mond van Duchâtelet.
Duchâtelet doelt op een moment vlak na rust. Feyenoord kwam toen in het Europa Cupduel tegen de Belgen op vreemde wijze op voorsprong. Uit een ingooi van Nelom scoorde Sven van Beek bij de eerste paal. Maar het was niet 100 procent duidelijk of Van Beek de bal ook echt beroerde. Is dat niet het geval, dan had het doelpunt moeten worden afgekeurd.
Trainer Guy Luzon van Standard gaf de Portugese arbiter Manuel De Sousa eerder al de schuld van de nederlaag in De Kuip. "Het waren twee illegale goals van de tegenstander'', bromde hij. "We hebben door twee fouten van de arbitrage verloren. Bovendien hadden we in de extra tijd ook nog een strafschop verdiend na een overtreding van de doelman van Feyenoord tegen Yuji Ono.''
Feyenoord heeft daar geen boete voor gehad naar mijn weten. Besiktas was 45.000 vanwege slechte organisatie en vuurwerk. Die daarna was 5000 vanwege vuurwerk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trappen moeten vrij blijven van de UEFA, veiligheidsmaatregel (en dan zijn ze makkelijker te filmen en te herkennen)
Dat Luik is echt een matig ploegje. Wij hadden echt probleemloos moeten winnen van deze figuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Goede verliezers inderdaad.. Als ze nou nog een wereldpot hadden gespeeld had ik er begrip voor kunnen opbrengen, maar vond het niet veel bijzonders
Zover ik weet ook niet, PSV kreeg daar afgelopen keer wel een boete voor volgens mijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord heeft daar geen boete voor gehad naar mijn weten. Besiktas was 45.000 vanwege slechte organisatie en vuurwerk. Die daarna was 5000 vanwege vuurwerk.
Ik ben eigenlijk allang blij dat we hebben gewonnen.. het is 10 jaar geleden dat we in Europa voor het laatst wonnen van een enigszins aansprekende tegenstander (Schalke 04)quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dat Luik is echt een matig ploegje. Wij hadden echt probleemloos moeten winnen van deze figuren.
Natuurlijk. Ik leef zelf ook niet in de waan dat we dit soort potjes 'even' winnen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk allang blij dat we hebben gewonnen.. het is 10 jaar geleden dat we in Europa voor het laatst wonnen van een enigszins aansprekende tegenstander (Schalke 04)
Natuurlijkquote:
Denk het wel.. de bal lijkt iets meer snelheid te krijgen en licht van baan te veranderen. Begrijp alleen niet wat die keeper aan het doen is, die had hem gewoon moeten hebben.quote:
Deed Manu ook aan het begin. Zelfs tijdens de oefenwedstrijd tegen Real Sociedad ging hij armgebaren maken naar het publiek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:36 schreef Divje het volgende:
Die Bilal kan wel lekker koppen, maar dat opzwepen van het publiek tot wel 3x toe terwijl hij nog geen enkele gelukte actie had was wel apart
Hoe was vak V?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:36 schreef Divje het volgende:
Die Bilal kan wel lekker koppen, maar dat opzwepen van het publiek tot wel 3x toe terwijl hij nog geen enkele gelukte actie had was wel apart
Bilal stond welgeteld 2 minuten in het veld en had 1x de bal geraaktquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Deed Manu ook aan het begin. Zelfs tijdens de oefenwedstrijd tegen Real Sociedad ging hij armgebaren maken naar het publiek.
Manu
Weet jij hoe het kwam dat de gele zijde zo vol was, dat er supporters naar OO werden gestuurd?quote:
Hoe vond je de muziek na afloopt van de wedstrijd eigenlijk?quote:
Nee. Ik kwam sowieso pas de tweede helft het stadion binnen gelopenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet jij hoe het kwam dat de gele zijde zo vol was, dat er supporters naar OO werden gestuurd?
Bij die ¤ 45.000 zat dat volgens mij ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Feyenoord heeft daar geen boete voor gehad naar mijn weten. Besiktas was 45.000 vanwege slechte organisatie en vuurwerk. Die daarna was 5000 vanwege vuurwerk.
Zwaar kansloos natuurlijk. Al was het 'gelukkig' als reactie op...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoe vond je de muziek na afloopt van de wedstrijd eigenlijk?
Dat gebruik ik ook maar als excuus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Zwaar kansloos natuurlijk. Al was het 'gelukkig' als reactie op...
Die gasten zijn overduidelijk uit op rottigheid.. zou jammer zijn als Feyenoord daardoor een boete krijgtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
En die Luik-supporters. De UEFA vindt dit een leuk filmpje.
Dat was van te voren al duidelijk, zij hadden ook een buscombi naar R'damquote:
Pliesie heeft weer een leuke dag gehad, beetje Belgen hakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
Die paarden![]()
. Je kan toch gewoon met een rij ME'ers die supporters daar wegkrijgen. Die lopen dan heus wel door.
Ah lees het net ja, gezellig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat was van te voren al duidelijk, zij hadden ook een buscombi naar R'dam
Dat geluk hebben we ook nogtwitter:JanMennega twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 11:41:03Michael de Leeuw niet tegen Feyenoord. Ziek. Nick vd Velden vervanger. Rentree Hans Hateboer. Tom Hiariej geblesseerd. reageer retweet
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Weet jij hoe het kwam dat de gele zijde zo vol was, dat er supporters naar OO werden gestuurd?
Dan verbaast het me dat ze slechts 1 hek wisten te mollen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Naar verluidt zaten de (bouw)hekken van het uitvak aan elkaar bevestigd d.m.v. tie-rips.Niet heel vreemd dus dat ze zo makkelijk uitbraken.
Kan je zien op de foto's. Schandalige organisatie vanuit de club.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:33 schreef SjaakBauer het volgende:
Naar verluidt zaten de (bouw)hekken van het uitvak aan elkaar bevestigd d.m.v. tie-rips.Niet heel vreemd dus dat ze zo makkelijk uitbraken.
Manu bakte er zelf ook niet veel van. Dat doelpunt, en die aanname van even daar voor waren van grote klasse, maar voor de rest zie je hem eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:02 schreef F.M.D. het volgende:
als immers onbreekt hebben we nog een gelukje. wat was die schandalig slecht.
Ook het feit dat er ruim 10 minuten overheen gingen alvorens de ME ten tonele verscheen vind ik uiterst merkwaardig. Wanneer er een vak uitbreekt moet toch binnen 2 minuten dat vak vol met ME'ers staan? Er stond nota bene een compleet leger buitenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je zien op de foto's. Schandalige organisatie vanuit de club.
Hoe achterlijk kun je wezen. Mongolen binnen de club... maarja, what else is new.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Kan je zien op de foto's. Schandalige organisatie vanuit de club.
Tegen de joden was hij dat al na een uur. Desondanks gewoon de 90 volgemaakt, en ook tegen Eagles een keer 90 en een keer 75 ofzo. Zijn best veel minuten voor iemand die nog niet helemaal fit was.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Manu bakte er zelf ook niet veel van. Dat doelpunt, en die aanname van even daar voor waren van grote klasse, maar voor de rest zie je hem eigenlijk ook niet.
Wat ik ook wel opvallend vind is dat Kazim-Kazim nog altijd geen hele wedstrijd kan spelen. Je zag bij hem dat de pijp na 70/75 minuten compleet leeg was.
Die uitwedstrijd zal wel helemaal een drama wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
Die paarden![]()
. Je kan toch gewoon met een rij ME'ers die supporters daar wegkrijgen. Die lopen dan heus wel door.
Doen Feyenoorders dit ook in Luik? Dan blijf ik liever thuis. Jeuj! Hekje omgooien! Jeuj! WC omgooien (en vervolgens zelf in de kak staan?). En HAKHAKHAK je wordt in elkaar getrimd door de ME. Had nog wel wat harder gemogen. Kansloos volk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
Die paarden![]()
Haha, die Luik supporters krijgen er goed van langsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
Die paarden![]()
Denk het niet, de clubs zijn gewaarschuwd. Dit wordt gewoon een Gent 2.0.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Die uitwedstrijd zal wel helemaal een drama worden
FLKG jonguh.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Denk het niet, de clubs zijn gewaarschuwd. Dit wordt gewoon een Gent 2.0.
Wel reden voor mij om daar niet heen te gaan. Geen zin om eerst 3 a 4 uur in een bus te zitten, vervolgens 3 uur te vroeg in het stadion te zijn. Vervolgens na de wedstrijd nog 2 uur daar te moeten wachten.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
Die paarden![]()
4:19 ; Hoe die Belg los ziet te komen en iedereen er achter aan rentquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pliesie heeft weer een leuke dag gehad, beetje Belgen hakken.
kleine tering apenquote:
Ja, speelde echt als een baasquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:58 schreef Muto het volgende:
Die Kongolo is wel een held zeg. Gisteren ook weer een paar balveroveringen
Maar dan toch na 83 minuten die bal zo even klaarleggenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Manu bakte er zelf ook niet veel van. Dat doelpunt, en die aanname van even daar voor waren van grote klasse, maar voor de rest zie je hem eigenlijk ook niet.
Wat ik ook wel opvallend vind is dat Kazim-Kazim nog altijd geen hele wedstrijd kan spelen. Je zag bij hem dat de pijp na 70/75 minuten compleet leeg was.
quote:Aanvoerder Jordy Clasie is de enige Feyenoorder die is opgenomen in de definitieve selectie van Oranje. Sven van Beek en Kenneth Vermeer, die wel tot de voorselectie behoorden, vielen uiteindelijk af.
Kijk je ook wel eens daadwerkelijk de wedstrijd, of alleen teletekst?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Kazim kan ook geen bal vasthouden ondanks dat hij groot en lomp is.
quote:Feyenoord hoopt het contract van Elvis Manu zo snel mogelijk te verlengen. Waar die plotselinge haast vandaan komt was aanvankelijk onduidelijk, maar inmiddels is de oorzaak daarvan wel naar buiten gekomen.
Volgens Sport1 heeft Manu zich namelijk in de kijker gespeeld bij enkele buitenlandse clubs uit Engeland en Italië. Feyenoord wil de verrassende smaakmaker van dit seizoen, die al twee keer beslissend was voor de club in de Europa League, echter absoluut niet kwijt. De Rotterdammers hopen een vertrek dan ook tegen te houden door het contract van de dribbelaar te verlengen.
De huidige verbintenis van Manu loopt na dit seizoen af bij Feyenoord. Nu de 21-jarige vleugelspits een basisplaats heeft afgedwongen, wil de Nederlandse topclub dolgraag met hem verder. Manu zelf wil dolgraag in Rotterdam-Zuid blijven, zo liet hij eerder al optekenen in diverse media.
Ik twijfel nog wel aan wie er het beste in de spits kan staan hoor. Als de vleugels en middenveld goed renderen kun je beter iemand hebben die wat vaker op de juiste plek staat om hem in te tikken dan een meevoetballende spits. Ik heb nog een beetje twijfels over Kazim, hij is voetballend wel van waarde, maar zoals Rutten eigenlijk ook al zei, zijn looplijnen zijn niet echt die van een spits.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar dan toch na 83 minuten die bal zo even klaarleggen![]()
Een 'lege' Kazim is dus nog steeds veel beter dan een energieke () Te Vrede.
Commentaar van die Kieft ook, die zei van de week dat Te Vrede een bal vast kan houden en Kazim nietomgekeerde wereld.
Te Vrede heeft tenminste nog het benul om op de goede plek op te duiken, Kazim heeft wel héél weinig spitsengevoel. Ook wordt hij vaak afgetroefd wanneer geprobeerd wordt de bal vanaf middendveld in zijn voeten te spelen (dan let hij niet op / ziet het niet aankomen en is de verdediger er eerder bij). En de ballen springen nogal eens een metertje of meer bij 'm weg nadat hij ze "aangenomen" heeft. A la Lexie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:00 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar dan toch na 83 minuten die bal zo even klaarleggen![]()
Een 'lege' Kazim is dus nog steeds veel beter dan een energieke () Te Vrede.
Commentaar van die Kieft ook, die zei van de week dat Te Vrede een bal vast kan houden en Kazim nietomgekeerde wereld.
Ben je alweer vergeten dat elke bal die Te Vrede krijgt terwijl hij met zijn rug naar de goal staat een tegenaanval inluid? Looplijnen brengt Makaay hem wel bijquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wel aan wie er het beste in de spits kan staan hoor. Als de vleugels en middenveld goed renderen kun je beter iemand hebben die wat vaker op de juiste plek staat om hem in te tikken dan een meevoetballende spits. Ik heb nog een beetje twijfels over Kazim, hij is voetballend wel van waarde, maar zoals Rutten eigenlijk ook al zei, zijn looplijnen zijn niet echt die van een spits.
Eens.. Te Vrede kan geen bal vasthouden, maar iets zegt me dat hij gisteren beter in de spits had kunnen staan dan Kazim. Vind Kazim ook iets te klein en aan alles zie je dat hij geen spits is.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:04 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik twijfel nog wel aan wie er het beste in de spits kan staan hoor. Als de vleugels en middenveld goed renderen kun je beter iemand hebben die wat vaker op de juiste plek staat om hem in te tikken dan een meevoetballende spits. Ik heb nog een beetje twijfels over Kazim, hij is voetballend wel van waarde, maar zoals Rutten eigenlijk ook al zei, zijn looplijnen zijn niet echt die van een spits.
Vond het een merkwaardig elftal met al die verschillende nationaliteiten.. alleen de spits vond ik wel aardig. En dan die gekke coach, die als een clown de hele tijd op zijn hurken zit.. Raar elftal. Ik zie in de uitwedstrijd ook wel kansen voor Feyenoord.. uit doen we het beter dan thuis tot nu toe.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:09 schreef Muto het volgende:
Die coach van Standard liet ook weten dat dit hun beste wedstrijd van het seizoen was. Die ploeg stelt dus echt niks voor.
Die paarden ja, man man manquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
Die paarden![]()
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 13:02:38Na onderzoek in het ziekenhuis blijkt dat de hamstringklachten van Immers na gisteren meevallen en dat hij zondag gewoon inzetbaar is. reageer retweet
KNJBquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:18 schreef Divje het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 13:02:38Na onderzoek in het ziekenhuis blijkt dat de hamstringklachten van Immers na gisteren meevallen en dat hij zondag gewoon inzetbaar is. reageer retweet
Die Kroaten kan je maar beter niet onderschatten.. had niet verwacht dat ze bijna zouden winnen van Sevilla. Het ligt dicht bij elkaar in onze groep, met een beetje geluk worden we 2e.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:21 schreef Karelnoord het volgende:
Wel een érg belangrijke overwinning trouwens. Hebben een goede kans om voor het eerst sinds tigmiljoen jaar weer eens te overwinteren.
Maar goed, niet te vroeg juichen natuurlijk. Het blijft Feyenoord.
Ik liep dus gisteren in de rust bovenaan de trappen buiten de Kuip en besloot even een blik te werpen over het muurtje op wat daar allemaal achter het uitvak gebeurde.quote:
Te Vrede is alleen van waarde als hij in/bij de 16 is. Hij kan geen man uitspelen, geeft geen steek-passes en heeft geen sprintsnelheid. Prima als pinch-hitter, maar niet voor een hele wedstrijd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Eens.. Te Vrede kan geen bal vasthouden, maar iets zegt me dat hij gisteren beter in de spits had kunnen staan dan Kazim. Vind Kazim ook iets te klein en aan alles zie je dat hij geen spits is.
Dat klopt maar ik had gisteren wel verwacht dat hij erin zou komen en Kazim uit zijn lijden verlossen. Achteraf niet erg omdat Kazim nog een assist geeft, maar verder heeft hij er helemaal niks van gebakken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Te Vrede is alleen van waarde als hij in/bij de 16 is. Hij kan geen man uitspelen, geeft geen steek-passes en heeft geen sprintsnelheid. Prima als pinch-hitter, maar niet voor een hele wedstrijd.
Alle vooroordelen over Belgen zijn hierbij bevestigd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik liep dus gisteren in de rust bovenaan de trappen buiten de Kuip en besloot even een blik te werpen over het muurtje op wat daar allemaal achter het uitvak gebeurde.
Ik heb dus minimaal een Belgje of 5 bekers bier zien gooien richting wat Feyenoorders die bovenaan de tweede ring stonden.
Dat haal je dus echt nooit wat er uiteindelijk in resulteerde dat al dat bier weer terugkwam op de eigen supporters.![]()
Nee, dat ben ik niet vergeten, maar als ons middenveld draait (en we Toornstra/Vilhena op 10 hebben ipv Immers) en de flanken doen hun werk dan hoeft Te Vrede de bal ook helemaal niet met de rug naar het doel aan te nemen. En in het geval dat de spits echt alleen maar hoeft af te ronden denk ik dat Te Vrede trefzekerder is dan Kazim, en vooral vaker op de juiste positie te vinden zal zijn...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ben je alweer vergeten dat elke bal die Te Vrede krijgt terwijl hij met zijn rug naar de goal staat een tegenaanval inluid? Looplijnen brengt Makaay hem wel bij
Volgens mij draait het middenveld goed, mede doordat er iemand staat die wel kan voetballen, in plaats van Te Vrede.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet vergeten, maar als ons middenveld draait (en we Toornstra/Vilhena op 10 hebben ipv Immers) en de flanken doen hun werk dan hoeft Te Vrede de bal ook helemaal niet met de rug naar het doel aan te nemen. En in het geval dat de spits echt alleen maar hoeft af te ronden denk ik dat Te Vrede trefzekerder is dan Kazim, en vooral vaker op de juiste positie te vinden zal zijn...
Net alsof er meer dan twee wedstrijden zijn waar een spits alleen maar hoeft af te ronden...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:32 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet vergeten, maar als ons middenveld draait (en we Toornstra/Vilhena op 10 hebben ipv Immers) en de flanken doen hun werk dan hoeft Te Vrede de bal ook helemaal niet met de rug naar het doel aan te nemen. En in het geval dat de spits echt alleen maar hoeft af te ronden denk ik dat Te Vrede trefzekerder is dan Kazim, en vooral vaker op de juiste positie te vinden zal zijn...
Ja dat vond ik ook een beetje zinloos. Met een 1-0 stand. Allebei totaal niet de diepte in. Beetje teruglopen en tikkies geven.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:38 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat moment dat Clasie en El Ahmadi de bal de hele tijd naar elkaar overtikten.. waar waren die mee bezig? Beiden zijn aanvallend waardeloos, dat hebben ze weer mooi aangetoond.
Ja ik ook. Nja, ik denk dat Immers even beperkt is als Te Vrede, en dat je best met 1 van hen beiden kunt spelen zonder voetballend geheel gehandicapt te zijn. En ik denk dat je met een capabele 10 meer kansen creeert dan met een mwoa capabele spits. Maar geod, ik zei al, ik weet niet wie ik in dat geval liever heb. Als Makaay de looplijnen goed bij kan leren lijkt Kazim me ook gunstiger, maar ik twijfel of dat niet een intrinsieke of aan te leren kwaliteit is bij spelers, ik neig naar het eerstequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:36 schreef H.FR het volgende:
[..]
Volgens mij draait het middenveld goed, mede doordat er iemand staat die wel kan voetballen, in plaats van Te Vrede.
Ik win liever zonder dat onze spits scoort, dan dat ik verlies of gelijkspeel dat de spits er 1 intrapt.
Te Vrede moet gewoon lekker naar het plaatselijke G-team na dit seizoen, daar zal hij wellicht nog iets voor kunnen betekenen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1058/Europa-League/article/detail/3761389/2014/10/03/Standard-ziet-af-van-klacht-tegen-doelpunt-Van-Beek.dhtmlquote:Standard ziet af van klacht tegen doelpunt Van Beek
Standard Luik gaat toch geen klacht indienen tegen het omstreden doelpunt van Feyenoorder Sven van Beek gisteren in het duel in de Europa League. Dat heeft de Belgische club vandaag laten weten. Standard meende dat de Rotterdammers ten onrechte de eerste treffer toegekend hadden gekregen. De bal zou na de ingooi door niemand zijn aangeraakt. Rechtstreeks scoren vanuit een inworp mag niet.
Standard-voorzitter Roland Duchâtelet vond dat het duel moest worden overgespeeld en kondigde aan een klacht in te dienen bij de Europese bond UEFA. Maar de Belgische formatie ziet daar toch vanaf. 'De scheidsrechters hebben bevestigd dat de bal nog door een Feyenoord-speler aangeraakt werd. Het gaat dus om een verkeerde beoordeling van de situatie, niet over een foutieve toepassing van de regels. Op basis daarvan zal onze club geen klacht indienen', aldus een mededeling van Standard. Feyenoord won het duel met 2-1.
Okquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/1058/Europa-League/article/detail/3761389/2014/10/03/Standard-ziet-af-van-klacht-tegen-doelpunt-Van-Beek.dhtml
Het is wel steeds weer lucky Feyenoord dit seizoen hè.
Ja, het blijven Belgen hèquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:02 schreef Caland het volgende:
Hadden die Belgjes dan ook serieus gedacht dat het kans van slagen had of wat
lijkt me niet, was gewoon frustratiequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:02 schreef Caland het volgende:
Hadden die Belgjes dan ook serieus gedacht dat het kans van slagen had of wat
Misschien wel wat op 9livesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Caland het volgende:
Is er eigenlijk een Standaard Luik forum waar ik zure reacties kan lezen?
https://www.facebook.com/standardfans.bequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Caland het volgende:
Ik was ook al aan het zoeken gisteravond, niet kunnen vinden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Caland het volgende:
Ja dan verwacht je zo'n debiele uitspraak van een speler vlak na de wedstrijd maar toch niet van een voorzitterquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:07 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
lijkt me niet, was gewoon frustratie
Grote kans dat het in het Frans is he.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:09 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/standardfans.be
Meh, veel te netjesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/standardfans.be
Die voorzitter heeft wel gekkere dingen gedaan.. las pas dat hij voor een belangrijke wedstrijd in de kleedkamer de spelers voor ging doen hoe je een ingooi moet nemenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan verwacht je zo'n debiele uitspraak van een speler vlak na de wedstrijd maar toch niet van een voorzitter![]()
Ja daarom snapte ik het 'waar is dat feestje' al niet maarja van Belgen valt ook weinig te snappen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Grote kans dat het in het Frans is he.
http://www.forumclub.be/v(...)be27bb319&start=2625quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja daarom snapte ik het 'waar is dat feestje' al niet maarja van Belgen valt ook weinig te snappen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:19 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Meh, veel te netjesDan misschien eerder deze (http://www.redworld-on-tour.com/index.php), maar dat is allemaal Frans en ik snap ik dus niks van. Nadeel dat het Walloniërs zijn
Jammer dat we altijd carnaval goals tegen krijgen of zoietsquote:Malheureux de prendre toujours des goals de carnavale
Opzwepende muziek ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:28 schreef Muto het volgende:
Eigenlijk waren die rellen de schuld van Lee.
Ja, ik snap die Belgen dan wel ja, maar hadden ze dan niet veel beter via voren kunnen uitbreken?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:28 schreef Muto het volgende:
Eigenlijk waren die rellen de schuld van Lee.
daarvoor was het spel veel te matig en te angstig. na de 1-0 alleen maar consolideren in plaats van vooruit blijven voetballen. ja dan krijg je terecht de deksel op de neus. gelukkig kwam het toch nog goed door manu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:26 schreef Dekatria het volgende:
Met een beetje meer mazzel win je deze pot gewoon met 5-1.
was dit al gepost.quote:De UEFA stelt een onderzoek in naar de ongeregeldheden tijdens de wedstrijd Feyenoord-Standard Luik. Feyenoord wordt een gebrekkige organisatie verweten.
Voorafgaand aan het Europa League-duel van donderdagavond kwam het tot ongeregeldheden nadat een groep Belgische supporters uit hun vak ontsnapte. Dit was een tijdelijk vak omdat het gebruikelijke bezoekersvak te klein was voor 2400 Belgische supporters.
Stewards konden ternauwernood voorkomen dat de Belgen de confrontatie konden aangaan met Rotterdamse fans. De rust keerde weer nadat de ME de Luikse hooligans tien minuten later weer in hun vak dreef. Daarbij vielen rake klappen.
De UEFA doet ook onderzoek naar het gedrag van de Luikse supporters. Hen wordt 'verstoring van de orde' verweten. Een woordvoerder van de UEFA laat verder weten dat beide clubs een straf riskeren wegens het afsteken van vuurwerk. De zaak wordt op 16 oktober behandeld.
Terecht welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:06 schreef Cara het volgende:
[..]
was dit al gepost.
schijtuefa, Feyenoord is lekker een makkelijk doelwit weer.
Nee, maar wel verwacht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:06 schreef Cara het volgende:
[..]
was dit al gepost.
Terecht ook. Meer dan waardeloze organisatie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:06 schreef Cara het volgende:
[..]
was dit al gepost.
Zal wel meevallen denk ik, zoveel kroaten zullen er wel niet zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:21 schreef Muto het volgende:
En waarschijnlijk maken ze tegen Rijeka weer zulke fouten. Totdat je een wedstrijd zonder publiek krijgt.
Krijgen nog aardige tikken!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
Die paarden![]()
Hadden ze gewoon combi vanuit Luik of inwisselen ergens in de buurt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat was van te voren al duidelijk, zij hadden ook een buscombi naar R'dam
Ja, dat slaat echt weer nergens op, was amper vuurwerk, misschien 1 klapper per kant oid?quote:
Ik zag wel veel rook, zal ook wel als vuurwerk tellen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:28 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat slaat echt weer nergens op, was amper vuurwerk, misschien 1 klapper per kant oid?
Verder was et inderdaad waardeloos georganiseerd qua hekken en afwezige ME, zeker na Besiktas..
Dacht even dat hij al snel gewisseld zou worden, lipe niet erg makkelijk en gingen ze hem nog een paar keer aanspelen ook!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:58 schreef Muto het volgende:
Die Kongolo is wel een held zeg. Gisteren ook weer een paar balveroveringen
Uitschuifbenenquote:De focus van Feyenoord moet een dag na de winst op Standard Luik in de Europa League weer op de competitie. FC Groningen is zondag de tegenstander van de Rotterdammers. "Het was een mooie ervaring, heb er van genoten. Mijn eerste overwinning in Europa, maar we moeten nu naar FC Groningen kijken," aldus Terence Kongolo.
De talentvolle verdediger vormt al enkele duels het centrum met Sven van Beek. Dat gaat naar behoren, al blijft Kongolo kritisch. "Ik denk dat het beter kan, vooral aanvallend. Ben ik nog slordig. Verdedigend kan het ook beter, moet ik een constanter niveau halen. Meer gefocust zijn."
Kongolo staat nu op de plaats waar het liefst acteert. Toch startte Kongolo dit seizoen als linksback. "Nu pakt deze positie voor mij goed uit, ik speel liever in het centrum. Maar als ik linksback sta moet ik mijn taken ook uitvoeren."
Las dus op De Feijenoorder dat Besiktas zowel uit als thuis geen boete gehad heeft voor vuurwerk......quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:06 schreef Cara het volgende:
[..]
was dit al gepost.
Volgens mij publiceert de UEFA alleen de grotere incidenten. Dus niets over kleinere zaken. Die boetes van PSV staan ook niet op die website.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:35 schreef Luni het volgende:
[..]
Las dus op De Feijenoorder dat Besiktas zowel uit als thuis geen boete gehad heeft voor vuurwerk......
Je krijgt toch tig keer te horen dat je op moet kankeren, ga dan even lopen janken dat er een paard op je afloopt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:43 schreef Muto het volgende:
Die paarden![]()
Dit inderdaad. Dit soort gastjes vind ik echt triest. Feyenoord till I die zingen naar de politie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Je krijgt toch tig keer te horen dat je op moet kankeren, ga dan even lopen janken dat er een paard op je afloopt.
Voor die spreekkoren ja? Hoe moet je dat in godsnaam organiseren dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
Feyenoord kan een wedstrijd zonder publiek krijgen als ze weer een straf krijgen voor de slechte organisatie. Dit omdat ze in de wedstrijd tegen Besiktas vanwege die reden ook al een boete kregen opgelegd.
Zul je zien dat we 2e worden in de groep en dat die wedstrijd in de volgende ronde zonder supporters gespeeld gaat worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:50 schreef Happel het volgende:
Feyenoord kan een wedstrijd zonder publiek krijgen als ze weer een straf krijgen voor de slechte organisatie. Dit omdat ze in de wedstrijd tegen Besiktas vanwege die reden ook al een boete kregen opgelegd.
Meestal komt er dan ook nog een proeftijd van een jaar. Falen ze weer in die tijd, dan wordt de club uitgesloten van Europese deelname.
Nee, organisatie in het algemeen. Slecht uitvak en dergelijke.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:52 schreef nostra het volgende:
Voor die spreekkoren ja? Hoe moet je dat in godsnaam organiseren dan?
Hoe kan het eigenlijk dat er teveel mensen op de gele zijde waren?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, organisatie in het algemeen. Slecht uitvak en dergelijke.
Nog een voorbeeld van slechte organisatie. Zou het niet weten trouwens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat er teveel mensen op de gele zijde waren?
Dit dus, waar ligt de schuld. De Engelse deelnemers doen het af met rijtje stewards..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het een klein beetje krom dat Feyenoord nu hard aangepakt wordt terwijl die Walen zich als debielen hebben gedragen door dat hek door te breken.
Waardeloos hekwerk wel natuurlijk, maar als die Belgen zich normaal gedragen is er toch niets aan de hand? Ach ja, dit zal wel een beetje naïef gedacht zijn...
Er hadden dan ook stewards of ME'ers moeten staan. Of in het uitvak naast het hek of in die buffervak. Het enige dat Feyenoord kan redden is dat die paar stewards die er stonden die Luik-supporters tegenhielden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit dus, waar ligt de schuld. De Engelse deelnemers doen het af met rijtje stewards..
Ze weten het eigenlijk gewoon niet meer te organiseren nadat ze de plexi-wanden rondom G hebben weggehaald aan het begin dit seizoen. Is gewoon een dikke faal geweest om niet even rekening te houden met de Europese eisen van meer uit-supporters, lijkt me gewoon niet over nagedacht te zijn. En dan proberen ze het met houtje-touwtje-oplossingen te fixen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:04 schreef Dekatria het volgende:
Als die Belgjes gewoon in hun hok blijven is er niks aan de hand. Desalniettemin, de club is wel enorm aan het kutten als je na dat geouwehoer met de Turken zo'n schijtwand neerzet bij een uitvak. Leer eens van je fouten enzo.
Het is tevens de omgekeerde wereld. De Belgen wilden zo nodig ruzie zoeken, dan is het Standard wat de straf verdient. Als je de straf aan Feyenoord oplegt dan zou elke bezoekende club een excuus hebben om de boel naar de tauwtyfus te slaan, onder het mom van 'slechte organisatie'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:09 schreef Haringkop het volgende:
Werd Glasgow ook een slechte organisatie verweten destijds op Ibrox? Of Nancy? Daar stonden helelmaal geen hekken. Hoe wel de afscherming gisteren geen schoonheidsprijs verdiende zie ik wel een dubbele moraal als Feyenoord nu de dupe wordt van de ongeregeldheden...
Ik vraag me ook een beetje af waarom de ME pas zo laat het vak op kwam, maar verwacht dat ze anders alleen maar meer escalatie verwachtten oid? En dat ze het er vlak voor de live-uitzending toch maar op moesten wagen? OF dat ze dachten, als ze dan terug zijn en de pot begint houden ze zich wel koest?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Er hadden dan ook stewards of ME'ers moeten staan. Of in het uitvak naast het hek of in die buffervak. Het enige dat Feyenoord kan redden is dat die paar stewards die er stonden die Luik-supporters tegenhielden.
Luik wordt ook aangepakt...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het is tevens de omgekeerde wereld. De Belgen wilden zo nodig ruzie zoeken, dan is het Standard wat de straf verdient. Als je de straf aan Feyenoord oplegt dan zou elke bezoekende club een excuus hebben om de boel naar de tauwtyfus te slaan, onder het mom van 'slechte organisatie'.
Zodra je de ME het stadion inlaat verlies je zelf (Feyenoord) de regie over het stadion en neemt de politie die over. C.q. slechte organisatie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:17 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vraag me ook een beetje af waarom de ME pas zo laat het vak op kwam, maar verwacht dat ze anders alleen maar meer escalatie verwachtten oid? En dat ze het er vlak voor de live-uitzending toch maar op moesten wagen? OF dat ze dachten, als ze dan terug zijn en de pot begint houden ze zich wel koest?
Dit is iets voor HMF. Eigen huismerk chips alles.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:12 schreef opperkleurder het volgende:
http://www.frankwatching.(...)feyenoord-rotterdam/
Nog iemand die bij Feyenoord wil werken?
Ok, that makes sensequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zodra je de ME het stadion inlaat verlies je zelf (Feyenoord) de regie over het stadion en neemt de politie die over. C.q. slechte organisatie.
De gemeente Haaksbergenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:21 schreef Dekatria het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wie er verantwoordelijk is voor het maken van dat uitvak. De club, of het stadion?
Slap optreden weer. Iedereen die zich na die waarschuwingen niet verwijderd zou minimaal drie maanden de bak in moeten, we hebben toch een cellenoverschotquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Je krijgt toch tig keer te horen dat je op moet kankeren, ga dan even lopen janken dat er een paard op je afloopt.
quote:UEFA onderzoekt ongeregeldheden in De Kuip
De UEFA heeft besloten een onderzoek in te stellen naar de ongeregeldheden tijdens het Europa League-duel tussen Feyenoord en Standard Luik. Beide supportersgroepen raakten bijna slaags en de Rotterdamse club wordt daardoor een 'gebrekkige organisatie' verweten.
Tijdens het treffen in de groepsfase van de Europa League waren liefst 2400 supporters van Standard Luik aanwezig, die in een ander vak zaten dan het normale uitvak in de Kuip. Daar kunnen namelijk geen 2400 supporters in, waardoor al eerder werd besloten de fans in een ander vak te plaatsen.
De supporters van de Belgische club probeerden te ontsnappen uit hun vak en wilden vervolgens fans van Feyenoord aanvallen. Door ingrijpen van de ME lukte dit echter niet. De UEFA stelt overigens ook een onderzoek in naar het gedrag van de supporters van Standard Luik vanwege 'verstoring van de orde'. Daarnaast kunnen beide clubs ook nog een boete verwachten voor het afsteken van vuurwerk.
Tuurlijk was het waardeloos geregeld, dat had zeker beter gemoeten/gekund. Duurde ook te lang voordat de ME in actie kwam. Maar de hoofdschuldige hoort imo Luik te zijn. Zoals wij dat ook waren in Nancy..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:12 schreef Muto het volgende:
[..]
Er hadden dan ook stewards of ME'ers moeten staan. Of in het uitvak naast het hek of in die buffervak. Het enige dat Feyenoord kan redden is dat die paar stewards die er stonden die Luik-supporters tegenhielden.
Dat zou toch ook gewoon uit dat vooronderzoek kunnen komen, waarschijnlijk niet, Feyenoord kennende. Maar goed, misschien eerst maar eens afwachten? Feyenoord een boete en Luik een wat zwaardere boete/andere zwaardere straf lijkt me op zich wel op zijn plaats.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:56 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tuurlijk was het waardeloos geregeld, dat had zeker beter gemoeten/gekund. Duurde ook te lang voordat de ME in actie kwam. Maar de hoofdschuldige hoort imo Luik te zijn. Zoals wij dat ook waren in Nancy..
Wellicht ziet Rutten wel potentiele speelminuten voor Achahbar, en wil hij hem dus gewoon bij de groep houden?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:18 schreef Tortugal het volgende:
Vind het trouwens ook raar dat Achabar niet verhuurd wordt aan een club als Cambuur wat met Manu gebeurd is. Die jongen heeft ook veel talent, scoorde laatst ook weer een hattrick bij de beloften.
Als Feyenoord ten onrechte een zware straf krijgt dan is er werk aan de winkel voor de huisadvocaat. Lijkt me dat je wel in beroep moet kunnen gaan tegen zo'n straf.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dat zou toch ook gewoon uit dat vooronderzoek kunnen komen, waarschijnlijk niet, Feyenoord kennende. Maar goed, misschien eerst maar eens afwachten? Feyenoord een boete en Luik een wat zwaardere boete/andere zwaardere straf lijkt me op zich wel op zijn plaats.
Nancy kreeg destijds een officiële waarschuwing. Had met name te maken hoe zijn de kaartverkoop hadden geregeld voor supporters die buiten Feyenoord een kaartje hadden gekocht.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:16 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ze weten het eigenlijk gewoon niet meer te organiseren nadat ze de plexi-wanden rondom G hebben weggehaald aan het begin dit seizoen. Is gewoon een dikke faal geweest om niet even rekening te houden met de Europese eisen van meer uit-supporters, lijkt me gewoon niet over nagedacht te zijn. En dan proberen ze het met houtje-touwtje-oplossingen te fixen.
Los daarvan is het wel vreemd als wij bestraft worden en Nancy etc niet (al kan daar natuurlijk ook buiten ons weten om ook wel een boete zijn uitgeschreven, die de NL-media niet heeft gehaald)
Waarom zou je gewoon wat fijne polo's met kleine accenten op de markt brengen als je dit ook kan makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:33 schreef Divje het volgende:
http://www.fr12.nl/nieuws(...)edstrijd-bekend.html
[ afbeelding ]
Gewoon, lekker casual jatoch jatoch
Het is toch niet te gelovenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:51 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Waarom zou je gewoon wat fijne polo's met kleine accenten op de markt brengen als je dit ook kan maken
quote:Als Emile Schelvis het voor het zeggen zou hebben bij het Nederlands Elftal zou hij Elvis Manu en Sven van Beek selecteren voor de oefeninterland tegen Kazachstan en Ijsland. De aanvaller, die liever voor Ghana wil uitkomen, en de verdediger maken indruk op de journalist.
'Hij speelt goed’, zegt de journalist in het radioprogramma De Nieuws BV. 'Je zou jezelf bijna afvragen waarom hij niet in Oranje zit in plaats van een spelers als Quincy Promes. Manu is echt een wapen voor zijn ploeg. Hij speelt onbevangen en heeft bijzondere kwaliteiten. In wedstrijden tegen Kazachstand en Ijsland kan je hem er best bij hebben. Oranje is nog altijd bedoelt voor spelers die goed in vorm zijn. Het kan soms snel gaat, kijk bijvoorbeeld naar Depay.’
Ook had Schelvis Sven van Beek opgenomen in de selectie van het Nederlands Elftal. 'Ik had eerder van hem gekozen in plaats van Bruma. Ik zie niks in Bruma en dat gaat ook nooit wat worden. Van Beek daarentegen heeft wel mogelijkheden. Maar misschien is het ook goed voor zo’n jongen dat hij nog bij Jong Oranje zit, daar speelt hij belangrijkere wedstrijden.
Ook Feyenoord-aanwinst Jens Toornstra maakt indruk op Schelvis. 'Toornstra komt er aan. Bij Feyenoord zijn ze erg blij met hem, evenals het publiek. Hij is nu al een echte Feyenoord-speler, hij verricht veel arbeid. Hij zou zomaar de nieuwe Dirk Kuyt kunnen worden.’
De journalist weet echter niet of hij objectief genoeg is om dit te zeggen. 'Misschien ben ik een beetje té chauvinistisch. Ik zit hier in de studio in Rotterdam en in de verte zie ik de Maas kabbelen’, lacht hij.
Denk het niet. Op links heeft hij Manu en Boëtius voor zich, in de spits Kazim en Te Vrede, en op rechts Toornstra en Basacikoglu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wellicht ziet Rutten wel potentiele speelminuten voor Achahbar, en wil hij hem dus gewoon bij de groep houden?
Hahaha, jezus.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:33 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Weet jij nog een mooi jasje erbij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:22 schreef Dekatria het volgende:
Lekker casual naar de brugklas, als een eckte FR12-hooligan.
Denk nog steeds dat een of andere joodse stagiare dit ontworpen heeft.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:29 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben je helemaal klaar.
quote:Onze absolute nummer 1 onder de lat. Erwin houdt zijn doel schoon en wij gaan hem daarvoor bedanken. Druk zijn button op je BProud armband en loop rond met Erwin Mulder. De spelers individueel voor een gouden Feyenoordlogo aan je armband, wat wil je nog meer?!
Zaten die hekkies echt met tie-wraps aan elkaar?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:23 schreef Caland het volgende:
Van Merwijk: 'De hekken zijn geschouwd en afdoende bevonden' http://www.fr12.nl/nieuws(...)chouwd-en-afdoe.html
Slechte organisatie? Welnee joh. Vuurwerk! Dat is het probleem.
Boete organisatie niet op orde hebben: 45.000 euro
Boete vuurwerk: 5000 euro
Werkelijk te kansloos. Welke marketing stagaire bedenkt zoiets?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jullie vergeten de Bproud. Zonder deze hoor je er niet bij. Spaar ze allemaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Schijnt uitgevonden te zijn door https://www.inventing.nlquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Werkelijk te kansloos. Welke marketing stagaire bedenkt zoiets?
Krijg je er ook zo'n grote Kipling tas bij?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:37 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jullie vergeten de Bproud. Zonder deze hoor je er niet bij. Spaar ze allemaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Dat kan helemaal niet, je hebt alleen Boëtius, Clasie, Mulder, Schaken, Vilhena & Immersquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:14 schreef Haringkop het volgende:
Biecht maar op wie heeft de BProud van Vermeer aangeschaft?
Inflatie (nou ja, of het feit dat je nu alleen nog maar shirts kan kopen bij Feyenoord zelf en niet meer bij Duosport etc.). Ze verkopen toch welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:15 schreef Dekatria het volgende:
Zie nu pas hoeveel een nieuw thuisshirt kostwie bedenkt die prijzen?
Teringquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:17 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Echte hufterproof tie-rips.
twitter:feyenoordpings twitterde op vrijdag 03-10-2014 om 20:31:09GOAL! Feyenoord-huurling @JoeySleegers zet FC Eindhoven op voorsprong tegen RKC: 1-0. #einrkc reageer retweet
Een best forum.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
http://www.forumclub.be/v(...)be27bb319&start=2625
Ken de gozer die dit heeft gemaakt. Staat op Z. Het is niet echt mijn ding dit...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:33 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Ga toch weg joh, verder gaat iedereen er aan voorbij dat de 1-1 van Standard Luik niet had mogen tellen vanwege hands van de bewuste Luik-speler.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
was op het eind wel gewoon pingel btw, vermeer raakte ono voordat hij de bal raakte.
Dat is ook een algemeen bekend probleem toch? Klaagden Celtic-fans ook over in Amsterdam. Nederlandse ME is een opgefokt zooitje, net als de relschoppers zelf.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:43 schreef Luni het volgende:
![]()
Standard Luik: Rotterdamse politie greep te hard in
Voetbalclub Standard Luik is woest over de manier waarop de Rotterdamse politie donderdagavond is omgegaan met de Belgische supporters na afloop van de wedstrijd tegen Feyenoord. De club noemt het geweld dat de supporters van Standard is aangedaan 'onrechtvaardig en buiten alle proporties'.
De club eist tekst en uitleg van de Rotterdamse politie en wil slachtoffers bijstaan bij eventuele gerechtelijke stappen.
Vlak voor het begin van de wedstrijd braken relletjes uit, toen tientallen Belgische supporters door een hek heen braken en de confrontatie opzochten met Feyenoordsupporters. Pas na ingrijpen van de Mobiele Eenheid keerden de Belgen terug naar hun eigen vak.
Na afloop van de wedstrijd zou de politie volgens Standard Luik te hard hebben ingegrepen toen de Belgische fans op weg waren naar de uitgang en op het parkeerterrein. Er zou onvoldoende onderscheid zijn gemaakt tussen relschoppers en goedwillende fans.
ik zei niks over gerechtigheid.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ga toch weg joh, verder gaat iedereen er aan voorbij dat de 1-1 van Standard Luik niet had mogen tellen vanwege hands van de bewuste Luik-speler.
Punt is dat er een reële kans bestaat dat Ronald Koeman nooit meer bondscoach wordt. Dat kun jij prima vinden, maar Ronald Koeman baalt als een stekker want dat is zijn grootste droom. Ach ja, had hij spelers zoals De Vrij maar niet zo vaak publiekelijk moeten afvallen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:30 schreef Vasion het volgende:
Ah allemaal dankzij koeman. Gaf pelle de kans en vertrouwen. Liet het Nederlands elftal met 5 verdedigers spelen en lacht nu hard naar knvb dat hij nu bij een succesvol saushanpton zit en zij met guusje.
Heerlijk hoe het allemaal uitkomt.
Die wordt nog wel een keer bondscoach joh. Als zelfs Guusje het op hoogbejaarde leeftijd nog lukt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Punt is dat er een reële kans bestaat dat Ronald Koeman nooit meer bondscoach wordt. Dat kun jij prima vinden, maar Ronald Koeman baalt als een stekker want dat is zijn grootste droom. Ach ja, had hij spelers zoals De Vrij maar niet zo vaak publiekelijk moeten afvallen.
Denk dat hij zeker nog wel de kans krijgt en die gaat pakken ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Punt is dat er een reële kans bestaat dat Ronald Koeman nooit meer bondscoach wordt. Dat kun jij prima vinden, maar Ronald Koeman baalt als een stekker want dat is zijn grootste droom. Ach ja, had hij spelers zoals De Vrij maar niet zo vaak publiekelijk moeten afvallen.
Al met al terecht gewonnen, wat een jankerds ook die Belgen, dat zelfs de voorzitter gaat roepen dat de wedstrijd overgespeeld moet worden. Zeer slechte verliezers, hopelijk pakken we ze uit ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:44 schreef RetRy32 het volgende:
was op het eind wel gewoon pingel btw, vermeer raakte ono voordat hij de bal raakte.
Dit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Shreyas het volgende:
Ach ja, had hij spelers zoals De Vrij maar niet zo vaak publiekelijk moeten afvallen.
Geen beter alternatief. Goede trainers staan nou eenmaal niet in de rij om trainer te worden van Feyenoord.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 00:01 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dit.
Ik vind het nog steeds bizar dat hij hiervoor niet ontslagen is.
Hij had in de maand augustus letterlijk 20 keer zijn spelers afgezeken in de media, terwijl zijn spelers in Oranje in de basis goed speelden.
"De Vrij moet veel feller worden"
-De Vrij pakt rood-
Dan moet je je trainer ontslaan.
Grootste droom? Zijn ambitie is om bondscoach te worden van een A land, met voorkeur voor Nederland.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 23:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Fred Rutten behaalt een hoger niveau dan Koeman met veel minder materiaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 03:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Koeman is een goede trainer. Misschien niet echt een trainer voor lange termijn maar ik denk dat hij in korte tijd wel het maximale uit een groep weet te persen. Juist op de langere termijn gaat hij zich ergeren aan gebrek aan progressie en dan moet je dat gewoon het laatste seizoen samen noemen. Perfecte bondscoach voor één toernooi.
Onzin. Middenveld is veel sterker nu dan afgelopen jaren. Eerste jaar had je middenveld met El Ahmadi, Clasie en Bakkal wat af en toe best goed balde alleen was Bakkal niet echt fit te noemen en is hij ook niet echt een speler die in de omschakeling veel doet. Wat dat betreft heb je nu weer El Ahmadi, Clasie en een betere derde speler in Toornstra. Tussen Toornstra en Bakkal in had je Immers die weliswaar veel werkt maar duidelijk niet mee kan in positiespel, passing en handelingssnelheid van El Ahmadi en Clasie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Fred Rutten behaalt een hoger niveau dan Koeman met veel minder materiaal.
Natuurlijk presteren wat minder omdat het individueel op bijna iedere positie minder is, maar ok.
Verschil tussen die 2 middenvelden is minimaal.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Onzin. Middenveld is veel sterker nu dan afgelopen jaren. Eerste jaar had je middenveld met El Ahmadi, Clasie en Bakkal wat af en toe best goed balde alleen was Bakkal niet echt fit te noemen en is hij ook niet echt een speler die in de omschakeling veel doet. Wat dat betreft heb je nu weer El Ahmadi, Clasie en een betere derde speler in Toornstra. Tussen Toornstra en Bakkal in had je Immers die weliswaar veel werkt maar duidelijk niet mee kan in positiespel, passing en handelingssnelheid van El Ahmadi en Clasie.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:44 schreef Henrys het volgende:
http://www.fr-fans.nl/nie(...)-naar-mij-toe-13790/
Manu![]()
Boeitius bleef niet met beide benen op de grond toen hij nog goed speelde
[retry32-modus]JPB kan inderdaad veel beter een voorbeeld nemen aan Babel [/retry32-modus]quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:44 schreef Henrys het volgende:
Manu![]()
Jawel?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:44 schreef Henrys het volgende:
Manu![]()
Babel is een heerlijke nuchtere jongen die bij Ajax als mentor voor de jonge spelers fungeerde.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[retry32-modus]JPB kan inderdaad veel beter een voorbeeld nemen aan Babel [/retry32-modus]
kneus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 11:44 schreef Henrys het volgende:
Manu![]()
lekkere matties heb je dan, als die dit openbaar gaan maken.quote:
BOHOHOHOHOHOH KIJK HEM DAN ZEGGEN DAT HIJ EEN MILKSHAKE GAAT MAKEN VAN VAN RIJN WOW ARROGANT #GAY #ONAIRS #CAPSONESquote:
Waar komt de Feyenoord spelersbus vandaan? Gaan alles spelers niet op eigen houtje naar de wedstrijd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:54 schreef Dekatria het volgende:
Zo sta je buiten je vak, en zo word je terug getimmerd
Helemaal niet. Die komt wel weer terug op niveau.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boeitius is snel afgeschreven door alles en iedereen zeg.
Hij heb louter een vormdip, niks meer, niks minder. Komt er wel weer.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Henrys zou ik nou niet alles en iedereen willen noemen..quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit wel wat in. Maar ze mogen zo langzamerhand weleens ophouden met zeuren daar in Noord Frankrijk.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 22:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is ook een algemeen bekend probleem toch? Klaagden Celtic-fans ook over in Amsterdam. Nederlandse ME is een opgefokt zooitje, net als de relschoppers zelf.
Ze verzamelen voor dit soort wedstrijden altijd in Barendrecht volgens mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 13:04 schreef exile79 het volgende:
[..]
Waar komt de Feyenoord spelersbus vandaan? Gaan alles spelers niet op eigen houtje naar de wedstrijd?
quote:STANDARD OVERWEEGT BOYCOT FEYENOORDFANS
Het duel tussen Feyenoord en Standard is niet naar wens verlopen. Voor de aftrap zochten hooligans van Standard en Feyenoord elkaar op in de bufferzone achter het doel. Na de match vloog de Nederlandse politie er keihard in. Die houding werkte als een rode lap op een stier. De balans: 29 aanhoudingen en enkele gewonden.
De incidenten kunnen Feyenoord en Standard zuur opbreken. De UEFA heeft een onderzoek ingesteld. Beide clubs hangt een financiële boete tot een wedstrijd achter gesloten deuren boven het hoofd.
Standard hoopt dat de amokmakers gestraft worden. De Rouches stellen het gedrag van de Nederlandse politie wel in vraag en doen daarbij een beroep op het Ministerie van Binnenlandse Zaken.
Bij Feyenoord-Standard was een combiregeling van kracht. Toen de supporters aan het stadion uit de bus stapten, werden ze opgewacht door een politiemacht gewapend met knuppels en tientallen honden. Na de wedstrijd stelde de ME zich weer op die wijze op. Tientallen vredelievende supporters incasseerden klappen.
De supporters van Standard dienden na de match bijna een uur in het stadion te blijven, omdat de harde kern van Feyenoord tot bij de bezoekers probeerden te geraken via de achterzijde.
De harde kern van Feyenoord kondigde aan dat ze binnenkort op oorlogspad trekken naar Luik. Standard overweegt daarom geen supporters van de bezoekers binnen te laten.
Op oorlogspad ja?quote:
Moet je jezelf niet veel te veel inhouden? Volgens mij is het 3x niks voor mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:56 schreef Wiebeldak het volgende:
Haha morgen weer business seatsMaar nu samen met m'n werkgever die mij zelfs komt ophalen. Hoe vet is dat.
Wie zegt dat dat niet al gebeurt? Even afgezien van of het een goede speler is of nietquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:48 schreef Antaris het volgende:
Maar is het niet verstandig dat Feijenoord eens met Jordan Botaka gaat praten?
Volgens mij is dit een hele goede speler.
Jawel , en dat lukte tegen Willem 2 niet helemaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Moet je jezelf niet veel te veel inhouden? Volgens mij is het 3x niks voor mij
In waarde stijgen is niet per definitie erg hoor, daar staat immers tegenover dat het risico met zo'n speler kleiner is geworden. Daarnaast is zo'n speler nog steeds relatief goedkoop voor een club als Feyenoord. Een waardestijging van ¤0,2 miljoen naar ¤0,9 miljoen is procentueel gezien veel maar absoluut gezien weinig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:07 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord scouts kijken naar spelers die doorbreken, kenners zoals ik ontdekken talent voordat het doorbreekt.
Zo'n Botaka is al in waarde gestegen, te laat, faal.
Wat weet Immers daar nou weer van af dan?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
In waarde stijgen is niet per definitie erg hoor, daar staat immers tegenover dat het risico met zo'n speler kleiner is geworden. Daarnaast is zo'n speler nog steeds relatief goedkoop voor een club als Feyenoord. Een waardestijging van ¤0,2 miljoen naar ¤0,9 miljoen is procentueel gezien veel maar absoluut gezien weinig.
Je kan natuurlijk niet elke speler die een beetje leuk speelt in de JL meteen contracteren.
Dus dan is hij bij echte "kenners" nog niet opgevallen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:07 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord scouts kijken naar spelers die doorbreken, kenners zoals ik ontdekken talent voordat het doorbreekt.
Zo'n Botaka is al in waarde gestegen, te laat, faal.
Absoluut gezien ook veel, want Feyenoord heeft ieder seizoen maar een paar miljoon te besteden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
In waarde stijgen is niet per definitie erg hoor, daar staat immers tegenover dat het risico met zo'n speler kleiner is geworden. Daarnaast is zo'n speler nog steeds relatief goedkoop voor een club als Feyenoord. Een waardestijging van ¤0,2 miljoen naar ¤0,9 miljoen is procentueel gezien veel maar absoluut gezien weinig.
Je kan natuurlijk niet elke speler die een beetje leuk speelt in de JL meteen contracteren.
Hoe kan ik solliciteren bij Feyenoord?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:31 schreef Antaris het volgende:
[..]
Dus dan is hij bij echte "kenners" nog niet opgevallen.
eric.gudde@feyenoord.nlquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:32 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hoe kan ik solliciteren bij Feyenoord?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Geachte heer Gudde,
Bij deze wil ik mij RetRy32 voorstellen als perfecte scout voor Feyenoord. De scouts die nu het werk verrichten voor Feyenoord hebben in mijn ogen geen flauw benul waar mee ze bezig zijn. Zij bezoeken club na club in binnen en buitenland maar komen al tijden met waardeloze spelers op te proppen. Ik, Retry32 spot de talenten al in een veel vroeger stadium waardoor deze potentiële Feyenoorders veel minder zullen kosten. Dit alles doe ik door goed naar de tv te kijken en vooral het internet goed in de gaten te houden.
Ik hoop U hier mee voldoende geinformeerd te hebben.
jippiequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Geachte heer Gudde,
Bij deze wil ik mij RetRy32 voorstellen als perfecte scout voor Feyenoord. De scouts die nu het werk verrichten voor Feyenoord hebben in mijn ogen geen flauw benul waar mee ze bezig zijn. Zij bezoeken club na club in binnen en buitenland maar komen al tijden met waardeloze spelers op te proppen. Ik, Retry32 spot de talenten al in een veel vroeger stadium waardoor deze potentiële Feyenoorders veel minder zullen kosten. Dit alles doe ik door goed naar de tv te kijken en vooral het internet goed in de gaten te houden.
Wie?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
What do I smell?
Smells like a scrummie?
quote:''Een jongen viel Sven lastig, kwamen er een paar supporters...''
Uit een Feyenoord-familie komt Sven van Beek niet, maar nu de verdediger al jaren voor de Rotterdammers uitkomt en nu ook een basisplaats in het eerste heeft afgedwongen, zit de liefde voor de club diep bij zijn ouders. ‘’Als je je zoon eenmaal in De Kuip hebt zien voetballen, ben je snel om’’, vertelt zijn vader in de nieuwe editie van Hand in Hand.
Ook zijn moeder Yvonne is helemaal om. ‘’Dat kan toch niet anders met zo’n stadion en supporters die door het vuur gaan voor hun club?’’, zegt ze. ‘’Sven maakte het zelfs mee tijdens een avondje stappen. Een jongen viel hem lastig. Kwamen er een paar Feyenoord-supporters om te checken of alles goed ging. Ze zijn overal.’’
De 20-jarige rechtspoot ontwikkelt zich snel en dat zal hij voorlopig ook nog doen in Rotterdam-Zuid. Volgens zijn ouders wil Van Beek ook het liefst kampioen worden met Feyenoord voordat hij denkt aan verdere carrièremoves. De international van Jong Oranje ligt nog tot 2016 vast mét een optie voor nog een jaar.
CV? Ervaring?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Geachte heer Gudde,
Omdat?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:13 schreef Divje het volgende:
Met ReTry als scout is wordt het team 1 grote kabel.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Waar zijn al die andere obscure negerts gebleven?
Van Beekquote:Van Beek maakt grote stappen: 'Ik word constanter'
Sven van Beek is dit seizoen vaste basisspeler bij Feyenoord. Twee seizoenen geleden maakte de centrale verdediger zijn debuut bij Feyenoord en toen al wist toenmalig trainer Ronald Koeman dat Van Beek in de toekomst een goed centrum kon vormen met collega Terence Kongolo.
Daar is trainer Fred Rutten het duidelijk mee eens, want hij doet nu wekelijks een beroep op het talentvolle duo. Van Beek maakt grote stappen in het eerste van de Rotterdammers. ''Ik word constanter voor mijn gevoel'', zegt de jeugdinternational in supportersmagazine Hand in Hand. ''Ik merk aan mezelf dat ik steeds geconcentreerder wordt en dat ik leer van de fouten die ik maak.''
Net als zijn teamgenoten roemt ook Van Beek de aanpak van Rutten. ''Hij heeft goed oog voor detail en daar hebben wij voordeel van tijdens de training. Ik heb het met hem bijvoorbeeld geregeld over hoe ik het beste kan staan in bepaalde situaties. Of hoe ik het best kan opendraaien als ik in balbezit kom. Trainer Rutten geeft mij daar goede tips over en je merkt aan dat soort dingen dat hij veel ervaring en kennis heeft.''
Komt van buiten EU en moet dus minimaal 3,5 ton verdienen hier.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:39 schreef RetRy32 het volgende:
Die Zardes breekt nu pas door, is echt een groot talent.
1.90.
Sterk.
Snel.
Kan afmaken, en is sterk in de combinatie.
Is op dit moment de beste spits in de MLS.
[ afbeelding ]
Contract until: 31.12.2014
Hij verdient fucking 175k per jaar.
Zo da's veel man.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:42 schreef DonRaja het volgende:
Komt van buiten EU en moet dus minimaal 3,5 ton verdienen hier.
What the fuck is een "miljoon" ...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zo da's veel man.
Pelle verdiende een miljoon.
Dat is zeker veel voor een mogelijk talent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Zo da's veel man.
Pelle verdiende een miljoon.
Hij is dit seizoen de beste spits in de MLS (na Wright Phillips).quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:46 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is zeker veel voor een mogelijk talent.
MLS stelt geen hol voor.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:46 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hij is dit seizoen de beste spits in de MLS (na Wright Phillips).
Elke spits die überhaupt een versterking is verdient minimaal het dubbele daarvan, totaal niet relevant dus.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Komt van buiten EU en moet dus minimaal 3,5 ton verdienen hier.
Op basis van doelpunten in de originele Mickey Mouse League? Je weet van de salarycap in de MLS? Als ze 1 dure speler hebben, is de rest bijna semiprof en die bakkers/slagers spelen meestal in de verdediging.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:49 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Daarom deze jongen een fatsoenlijk salaris bieden aankomende winter.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Op basis van doelpunten in de originele Mickey Mouse League? Je weet van de salarycap in de MLS? Als ze 1 dure speler hebben, is de rest bijna semiprof en die bakkers/slagers spelen meestal in de verdediging.
Je snapt niet wat ik bedoel blijkbaar. Let's leave it like this.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
En de MLS is van hetzelfde niveau als de Eredivisie hoor.
Kijk naar de grote namen, kijk naar de MLS spelers die meededen op het WK.
Is goed pik.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:54 schreef DonRaja het volgende:
Je snapt niet wat ik bedoel blijkbaar. Let's leave it like this.
Dat gevoel heb ik ook een beetje bij Kazim, hij heeft geen echte rol en wilt graag de hele voorhoede ondersteunen, maar het kan op alle vlakken beterquote:Aankoop ziet Feyenoord groeien: "Er komt een winnaarsmentaliteit in het team"
zaterdag 4 oktober 2014 om 18:15 door Yorick Hokke
Colin Kazim-Richards ziet na twee overwinningen op een rij een stijgende lijn bij Feyenoord. Volgens de aanwinst neemt het vertrouwen toe bij de Rotterdammers, die na een moeizame seizoenstart langzaam op stoom lijken te komen.
Feyenoord won in één week van zowel Go Ahead Eagles (0-4) als Standard Luik (2-1) en begint daardoor zondagmiddag met veel vertrouwen aan het thuisduel met FC Groningen. "Er komt een winnaarsmentaliteit in het team", vertelt Kazim-Richards aan RTV Rijnmond. "Winnen moet een gewoonte worden. Het is iets waar je aan moet wennen."
Kazim-Richards laat zich de laatste weken steeds meer zien bij Feyenoord en voelt zich naar eigen zeggen ook steeds sterker worden. "Persoonlijk denk ik dat het goed ging, maar het kan beter, op alle vlakken. Ik weet eigenlijk niet wat mijn rol is in het team, maar ik wil gewoon iedereen helpen. Winnen is moeilijk, maar het gevoel na een zege is niet te beschrijven", aldus de beresterke aanvaller.
Ach tegen de ruklanden is een brede, lange en kopsterke spits wel handig ja.quote:
Hoop ouwe gasten bij Luik, die door het hek kwamen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:54 schreef Dekatria het volgende:
Zo sta je buiten je vak, en zo word je terug getimmerd
Wat is "oud"?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Hoop ouwe gasten bij Luik, die door het hek kwamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |