quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Zou het nog hebben gesnapt wanneer ze die info gelinkt zouden hebben aan meer persoonsgegevens ten behoeve van de zoekresultaten (wanneer "auteurs" veel relevante info krijgen, wordt dit na verloop van tijd sneller opgepakt/beter gewaardeerd, zeker i.s.m. een Google+ account). Maar dat wordt dan weer niet gedaan. Gevalletje van "ergens gezien, doen we ook", zonder te weten waarom ze het daar zo hebben vermeld.
TL:DR - Als je maar vaak genoeg Chriet Titulaer als auteur aangeeft bij die berichten kom je hoger in de zoekresultaten.quote:
Ga je nog hutspot eten, twi?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
TL:DR - Als je maar vaak genoeg Chriet Titulaer als auteur aangeeft bij die berichten kom je hoger in de zoekresultaten.
quote:
Thanks. Morgen hoop ik snel meer te weten over hoe en wat. Maar dit is al de zoveelste keer dat er een infectie is opgetreden en ze weten steeds niet hoe het komt. Maakt het ook niet makkelijker.quote:
Denken dat ik ook maar enige zeggenschap heb met betrekking tot het eten hierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nog hutspot eten, twi?
Het zou kunnen dat je een verzoek in kan dienen eens per week?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik ook maar enige zeggenschap heb met betrekking tot het eten hier
Thanks yatsquote:
Ik ben toch altijd blij?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wordt zo blij van je werk dat je kusjes gaat uitdelen?
Geliked?quote:
Ja, in hetzelfde ziekenhuis hier in Tilburg (TweeSteden). Maar ze ligt ook hier omdat ze alle gegevens van haar ook hier hebben liggen. Het is ieders raadsel hoe het telkens kan gebeuren, dit is al de 2e of 3e keer en bespoedigt het herstel voor geen ene meter.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Balen om dat te horen Thijs.
Waren die eerdere infecties hetzelfde ziekenhuis? (zo ja, welk)
quote:
Faxie heeft op Tinder iemand geliked, een meisje waar ik een tijd geleden een crush op had.quote:
Nee. Gewoon nee. Ik. Klik. Niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Origami met stierenpenissen. Net als je denkt dat je alles hebt gezien
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/02-10-2014/KN_1662280
Valt wel mee, toch. Vind er niks schokkends aan. Vind de medewerkers wel heel dom klinken in het begin van het filmpjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Origami met stierenpenissen. Net als je denkt dat je alles hebt gezien
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/02-10-2014/KN_1662280
Super educatief die Keuringsdienst van Waarde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Ik. Klik. Niet.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie heeft op Tinder iemand geliked, een meisje waar ik een tijd geleden een crush op had.
Vooral dat eerste zinnetje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:39 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel grappig dat men vlees van varkens gebruikt voor hondenlekkers.
Het is wel waarheid.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vooral dat eerste zinnetje.
Wij zorgen beter voor honden dan voor onze ouderen..
Ik ben benieuwd naar de afloop.quote:
Ik denk dat Kaneel en Fax haar gaan sandwichen.quote:
Ze is wel extreem cute qua uiterlijk. Qua gedrag ook meestal wel.quote:
Ze heeft me al lang en breed afgewezen 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Kaneel en Fax haar gaan sandwichen.
Goede reden om er droog in te gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze heeft me al lang en breed afgewezen 2 jaar geleden.
Bankaardappel. Jezus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel extreem cute qua uiterlijk. Qua gedrag ook meestal wel.
Al is ze meer een bankaardappel en niet iemand die graag gaat sporten, dus ik weet niet of het geslaagde dates zouden zijn.
Zit ook best een leeftijdsverschil tussen.
Maar als ik het goed begrijp heeft fax haar op tinder geliked? Hoe oud is zij?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel extreem cute qua uiterlijk. Qua gedrag ook meestal wel.
Al is ze meer een bankaardappel en niet iemand die graag gaat sporten, dus ik weet niet of het geslaagde dates zouden zijn.
Zit ook best een leeftijdsverschil tussen.
Sinds wanneer maakt leeftijd uit op Tinder, toch alleen looks/wel geen seks?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp heeft fax haar op tinder geliked? Hoe oud is zij?
Nee zo rol ik niet. Ze heeft haar kans gehad om met Kaneel naar bed te mogen. Die heeft ze niet gegrepen. Nu zal ze het zich voor altijd af moeten vragen wat ze gemist heeft. Eventueel erover fantaseren terwijl ze met een andere man is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede reden om er droog in te gaan.
Tenminste dat was ze voordat ze verhuisde. Hele dag gamen en series kijken.quote:
Dat begrijp jij goed. Euhm, 21 denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp heeft fax haar op tinder geliked? Hoe oud is zij?
Pure uit interessequote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt leeftijd uit op Tinder, toch alleen looks/wel geen seks?
Ik ga ook mijn bed in, welterusten allenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef Barbusse het volgende:
Slaap lekker, lieve mensen. Ik ga heerlijk dromen![]()
Van welke gemeenschap? Of bedoel je geslachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:20 schreef Basxt het volgende:
Hoe zou het toch zijn als je gewoon iemand vindt die PRECIES jou is, maar dan van het andere gemeenschap.
Ik snap het probleem niet zo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:41 schreef Basxt het volgende:
Fijn topic dit. Kom af en toe wel eens langs.
Alleen is het mijn fok naam die openbaar is.. heb genoeg te vertellen/waar ik advies voor kan gebruiken.
jammer..
Alles wat ik hier neerdender zal voor altijd te vinden zijn.quote:
Lol, ik welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:01 schreef artelligence het volgende:
The Hairsaloon didn't kill me!
Kon 'm alleen niet op
Ja lekker. Kan me voorstellen dat het met een lading bier op nog lekkerder isquote:
En aardbeien als toetje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja lekker. Kan me voorstellen dat het met een lading bier op nog lekkerder iswel 2 flessen wijn doorheen gegaan vanavond. Maar dat was na de kapsalon haha.
Leuk, hopelijk weer net zo geslaagd/lekker als de vorige keerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Vandaag weer lekker een dagje als vrijwilliger koken. Vind ik wel gezellig.
Yup, the first of some more to come this weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow, het ziet er inderdaad uit alsof je daar wakker van kan worden ja.
Mooi!quote:
Is tegenwoordig hier bij de gemeente ook. Zwaar irritant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:12 schreef Samzz het volgende:
Toch bagger dat je enkel op afspraak bij het consulaat terecht kunt.
Ja, enormquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Is tegenwoordig hier bij de gemeente ook. Zwaar irritant.
Maar hij heeft toch die kap? die moet dat toch voorkomen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:24 schreef yats het volgende:
En toen zat ik weer de halve ochtend bij de dierenarts omdat mijn kat het verband professioneel wist te verwijderen.
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, enorm.
En ik moet, wanneer ik mijn paspoort aan ga vragen, een bewijs van inwonerschap of hoe het ook heet, meenemen. Heb ik niet. E+ kaart heet het of zo. Never heard of such a thing
.
Ben ik ook nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch die kap? die moet dat toch voorkomen?
[..]
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord.Is een inschrijving bij de gemeente daar niet voldoende?
Die krijgt hij af. Katten zijn wat dat betreft echt slim.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:26 schreef aeque het volgende:
Maar hij heeft toch die kap? die moet dat toch voorkomen?
Nee, dat zijn ze niet. Als ze slim waren geweest hadden ze die kap überhaupt niet nodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:27 schreef yats het volgende:
[..]
Die krijgt hij af. Katten zijn wat dat betreft echt slim.
Ah zo. Is het dan überhaupt wel mogelijk om hem in België te halen? Ik dacht namelijk dat je het dan echt bij de gemeente moet doen waar je ingeschreven staat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Ik sta nog gewoon in NL ingeschreven. Maar ik denk dat 't wel te regelen valt, hoor
.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Als ze slim waren geweest hadden ze die kap überhaupt niet nodig.
En hadden ze het verband er niet af gehaald. Katten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Als ze slim waren geweest hadden ze die kap überhaupt niet nodig.
Maar poesjes zijn wel ok toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
En hadden ze het verband er niet af gehaald. Katten.
Zover ik weet niet. Maar ik sta nergens meer van te kijken bij dat beest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah zo. Is het dan überhaupt wel mogelijk om hem in België te halen? Ik dacht namelijk dat je het dan echt bij de gemeente moet doen waar je ingeschreven staat.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Misschien heeft Yats z'n kat duimen?
En nu heb ik zin in aardbeien. Oeh, er is markt vandaag!quote:
Geen idee. Ik zou eigenlijk niet weten waarom het niet zou kunnen... Als ik 'm daadwerkelijk in NL moet halen ben ik de sjaak.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah zo. Is het dan überhaupt wel mogelijk om hem in België te halen? Ik dacht namelijk dat je het dan echt bij de gemeente moet doen waar je ingeschreven staat.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Misschien heeft Yats z'n kat duimen?
Nee dat snap ik, maar logica en officiële regels gaan niet altijd hand in hand.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou eigenlijk niet weten waarom het niet zou kunnen... Als ik 'm daadwerkelijk in NL moet halen ben ik de sjaak.
Hechtingen waren nog ok?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Maar ik sta nergens meer van te kijken bij dat beest.
Dat weet ik... Maar goed, ik heb een officieel NL ID-bewijs en het geld vloeit hoe dan ook naar de staat, dus wat zou het uit moeten maken waar ik dat ding aanvraagquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar logica en officiële regels gaan niet altijd hand in hand.
Ja mij niks, maar dat zeg ik ook, logica die wij hebben is bij instanties vaak ver te zoeken door bureaucratie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik... Maar goed, ik heb een officieel NL ID-bewijs en het geld vloeit hoe dan ook naar de staat, dus wat zou het uit moeten maken waar ik dat ding aanvraag.
True. Al kon Barb zijn paspoort op Malta wel gewoon krijgen zonder dat ie daar ingeschreven staatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja mij niks, maar dat zeg ik ook, logica die wij hebben is bij instanties vaak ver te zoeken door bureaucratie.
Wat een suffie. Baasje weet het toch altijd beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Maar ik sta nergens meer van te kijken bij dat beest.
Ja, die waren boven verwachting goed zelfs. Er zitten er ook nog maar twee in, de rest is er al uit omdat het zo snel heelt.quote:
Je kent zijn baasje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een suffie. Baasje weet het toch altijd beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:50 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens nog steeds belachelijk dat paspoorten en ID-kaarten zoveel geld moeten kosten.
Ja lijkt mij wel dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Al kon Barb zijn paspoort op Malta wel gewoon krijgen zonder dat ie daar ingeschreven staat. Dan moet dat voor mij toch ook kunnen
.
Dat zal dan wel zijn omdat je hem daar wilt halen ipv je eigen gemeente.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:50 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens nog steeds belachelijk dat paspoorten en ID-kaarten zoveel geld moeten kosten.
In mijn eigen gemeente zijn die dingen ook belachelijk duurquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja lijkt mij wel dan.
[..]
Dat zal dan wel zijn omdat je hem daar wilt halen ipv je eigen gemeente.
Voor een ID? Is hier 53 euro, vind ik ook wel veel maar is al minder dan 70quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mijn eigen gemeente zijn die dingen ook belachelijk duur. 70 euro vind ik veel geld voor iets dat je wordt opgelegd door een uitvoerende instantie, hoor.
Ik kan me niet voorstellen dat het drukken van een kaartje zoveel kost.
Nee, paspoort. Dacht ik (ik weet nog niet wat ik neem, vandaar). Maar vooralsnog veel geld, vind ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor een ID? Is hier 53 euro, vind ik ook wel veel maar is al minder dan 70
Eigenlijk zouden ze gewoon een chip moeten inenten. Kunnen ze je ook altijd volgen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, paspoort. Dacht ik (ik weet nog niet wat ik neem, vandaar). Maar vooralsnog veel geld, vind ik.
Je snapt dat daar wat haakjes en oogjes aan zitten, héquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon een chip moeten inenten. Kunnen ze je ook altijd volgen.
Laat Fredje Teeven dit niet horen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze gewoon een chip moeten inenten. Kunnen ze je ook altijd volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:27 schreef aeque het volgende:
AmaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Oh echt? Kunnen ze zo'n chip niet 'smooth' maken? Raar :/quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je snapt dat daar wat haakjes en oogjes aan zitten, hé.
Hehequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat Fredje Teeven dit niet horen.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet precies wat ik in gedachten had... Maar oké.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh echt? Kunnen ze zo'n chip niet 'smooth' maken? Raar :/
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet precies wat ik in gedachten had... Maar oké.
Over pakweg 20 jaar krijgt elke baby bij zijn of haar geboorte een chip ingepland waarin alles staat geregistreerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:37 schreef yats het volgende:
[..]We hebben sowieso al weinig privacy meer over, en dit zou wel de ultieme natte droom van bepaalde figuren zijn.
You really think so?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Over pakweg 20 jaar krijgt elke baby bij zijn of haar geboorte een chip ingepland waarin alles staat geregistreerd.
Het zou me helemaal niet meer verbazen eigenlijk.quote:
Hmmm... Zijn flinke (internationale) wetswijzigingen voor nodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het zou me helemaal niet meer verbazen eigenlijk.
Zo zit ik erover te denken Facebook te verwijderen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Waar veel mensen denken dat de toekomst vol zit met fancy techniek, denk ik juist dat er een steeds grotere beweging zal ontstaan die tegen zulke modernisering is.
Dat zou ik echt nog niet willen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo zit ik erover te denken Facebook te verwijderen.
Straks krijgen we Terminator-taferelenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
Waar veel mensen denken dat de toekomst vol zit met fancy techniek, denk ik juist dat er een steeds grotere beweging zal ontstaan die tegen zulke modernisering is.
Denk je?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:52 schreef Myraela het volgende:
De toekomst hoeft ook niet altijd snel te gebeuren.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je?
Als je ziet hoe de kinderen van tegenwoordig lachen om de techniek die wij gebruikten in onze jeugd en ze absoluut niet meer zonder hun iphone en ipad kunnen, denk ik niet dat dit snel gaat gebeuren.
Imagine it is Leonardo.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:12 schreef Barbusse het volgende:
Meeting and presentation all day, yawn.... By someone who talks like a turtle on valium, double yawn...
Nee, dan stel ik me liever iemand anders voorquote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:17 schreef Samzz het volgende:
Altijd leuk, euthanasiediscussies tussen gelovigen en niet-gelovigen.
Water naar de zee dragen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:17 schreef Samzz het volgende:
Altijd leuk, euthanasiediscussies tussen gelovigen en niet-gelovigen.
quote:
Eigenlijk verloopt de discussie heel netjes... Tegenstanders verwoorden heel keurig waarom ze er zo over denken en staan open voor vragen en tegenargumenten van de voorstanders. Voorstanders blijven eveneens netjes en staan open voor de argumenten en zienswijze van de tegenstanders.quote:
Dan is dit een van de weinige keren dat het netjes verloopt. Er is nog hoop voor de mensheidquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk verloopt de discussie heel netjes... Tegenstanders verwoorden heel keurig waarom ze er zo over denken en staan open voor vragen en tegenargumenten van de voorstanders. Voorstanders blijven eveneens netjes en staan open voor de argumenten en zienswijze van de tegenstanders.
Het is ook eigenlijk meer een debat, niemand probeert elkaar te overtuigen.
Ja, dat werd toevallig in dat topic ook aangehaaldquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan is dit een van de weinige keren dat het netjes verloopt. Er is nog hoop voor de mensheid
Mensen willen blijkbaar ergens in geloven, en als ze dat eenmaal doen krijg je het niet makkelijk eruit gepraatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat werd toevallig in dat topic ook aangehaald. Het is zo lastig te snappen waarom iemand overtuigd is van iets door iets dat niet bestaat of is bedacht door andere mensen
. Ik bedoel, de Bijbel is letterlijk samengesteld door mensen (ook nog eens door een Heiden), die hebben gestemd welke evangeliën wel en niet opgenomen moesten worden... Hoe kan je dat als woord van God zien...
Vandaag. Maar naar huis komt ze niet deze week.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Thijs, wanneer hoor je of je moeder definitief wel/niet naar huis mag?
Dat eruit praten is ook helemaal niet nodig, lijkt me.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mensen willen blijkbaar ergens in geloven, en als ze dat eenmaal doen krijg je het niet makkelijk eruit gepraat
[..]
Vandaag. Maar naar huis komt ze niet deze week.
Een neuk geven om wat een ander vindt, gelooft of doet ook niet. Ik heb dat echt helemaal afgeleerd ongeveer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat eruit praten is ook helemaal niet nodig, lijkt me.
Dit is onzin natuurlijk. Er zijn genoeg mensen die zich meer in bepaalde dingen hebben verdiept over bepaalde onderwerpen waar je zelf niet van op de hoogte bent. Dus de mening van die mensen kan je alleen maar verreiken denk ik. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar alles van twee kanten horen is vaak wel educatief.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een neuk geven om wat een ander vindt, gelooft of doet ook niet. Ik heb dat echt helemaal afgeleerd ongeveer.
Is veel leuker
Nee dan nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij staat normaal ook om 5.30uur op als je uit kan slapen?
Ik vind het juist leuk te snappen waarom iemand ergens voor of tegen is. Ieder zijn meug, dunkt me.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een neuk geven om wat een ander vindt, gelooft of doet ook niet. Ik heb dat echt helemaal afgeleerd ongeveer.
Is veel leuker
Dat wel, maar ik ga er niet tegen in, oordeel zo min mogelijk en maak me druk om mezelfquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het juist leuk te snappen waarom iemand ergens voor of tegen is. Ieder zijn meug, dunkt me.
Maar waar staat dat dat gebeurt?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik ga er niet tegen in, oordeel zo min mogelijk en maak me druk om mezelf
Stoere pubertaal.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is veel leuker
Liever twee weken extra en dat het dan goed komt, dan dat het niet meer goed komt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
Het goede nieuws: mam hoeft niet onder het mesZe krijgt nu antibiotica en er wordt bloed afgenomen om te kijken of het aanslaat.
Het minder goede nieuws: het kan wel een of twee weken gaan duren
Dat zeker. Ik ga er straks weer even langsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Liever twee weken extra en dat het dan goed komt, dan dat het niet meer goed komt.
Nogal ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:36 schreef Samzz het volgende:
Bacteriën zijn een bitch. En dat worden ze alleen maar meer, hail to modern medicine.
Ofwel 3/4 van je post was overbodig?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:58 schreef Samzz het volgende:
Ik word niet goed. Waarom zijn er nog zo fucking veel vliegen
![]()
![]()
. Ja dat weet ik wel, maar ik wil dat ze oprotten
.
Waarom overbodig. Retorische vragen zijn imo niet overbodig, anders zou er geen term voor zijn uitgevonden, welquote:
Toch goed nieuwsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:28 schreef El_Thijs het volgende:
Het goede nieuws: mam hoeft niet onder het mesZe krijgt nu antibiotica en er wordt bloed afgenomen om te kijken of het aanslaat.
Het minder goede nieuws: het kan wel een of twee weken gaan duren
Roodquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:34 schreef Samzz het volgende:
Rood of petrol... The tough questions in life.
petrolquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:34 schreef Samzz het volgende:
Rood of petrol... The tough questions in life.
Nagellakquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
persoonlijke voorkeur
maar vertel eens, waae gaat het om?
Ik haat jou intens.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom overbodig. Retorische vragen zijn imo niet overbodig, anders zou er geen term voor zijn uitgevonden, wel?
Bekendquote:
Met pepperoni natuurlijkquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond pizza eten heb ik besloten... Maar... Welke.
Vegetarische pepperoni?quote:
genre?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben op zoek naar eenn leuk nieuw liedje.
Mijn huidige raakt bijna uitgewerkt, terwijl ik die pas heb vanaf eind juni ofzo.
Gewoon zo'n liedje waarvan je super blij wordt, 12 keer op repeat en dan zo hard mogelijk aan, met als resultaat dat je weer helemaal happy bent
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:13 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben op zoek naar eenn leuk nieuw liedje.
Mijn huidige raakt bijna uitgewerkt, terwijl ik die pas heb vanaf eind juni ofzo.
Gewoon zo'n liedje waarvan je super blij wordt, 12 keer op repeat en dan zo hard mogelijk aan, met als resultaat dat je weer helemaal happy bent
oki.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geheel willekeurig (al waren de vorige vooral rock, indie, pop, R&B denk ik)
Oh, All about that bass, misschien. Ik vind dat een leuk, vrolijk liedje.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel iets NIEUWS, max een paar maanden oud eigenlijk.
Dus even voor de duidelijkheid, ik zoek geen goede muziek, maar gewoon een (tijdelijk) lekker nummer
quote:
Wel beide in de goede richting, alleen dan iets actuelerquote:
Waarom niet oud?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus even voor de duidelijkheid, ik zoek geen goede muziek, maar gewoon een (tijdelijk) lekker nummer
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
daar wou ik net mee komenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, All about that bass, misschien. Ik vind dat een leuk, vrolijk liedje.
Die vind ik echt leuk. Lekker hard meezingen, heerlijk vals.quote:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
[..]
Wel beide in de goede richting, alleen dan iets actueler
Goede optie ja, al is dit wel iets te roze...quote:
En dansenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vind ik echt leuk. Lekker hard meezingen, heerlijk vals.
Nou, Bang bang dan, van Jessie J, Ariana Grande en Nicky Minaj.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Goede optie ja, al is dit wel iets te roze...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maarja ook daar moet je van houden, maar vrolijk is het wel![]()
jij ook al?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word eigenlijk blij van zoveel muziek
Heerlijke muziekquote:
liever doof, of blind?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JA zonder muziek geen leven jonguh
De nieuwe van Pharrel, it girlquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
Dan maar blind.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:29 schreef perro. het volgende:
[..]
liever doof, of blind?
ik ook trouwens. lang cd's gespaard, uitgekomen rond de 550 originele cd's.
Geen van beidequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:29 schreef perro. het volgende:
[..]
liever doof, of blind?
ik ook trouwens. lang cd's gespaard, uitgekomen rond de 550 originele cd's.
Ik las het en moest totaal ergens anders aan denkenquote:
Joh je roept maar hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Zitten echt wel een paar lekkere tussen :0
Thanks!
quote:
meteen weer afgezet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik las het en moest totaal ergens anders aan denken![]()
![]()
![]()
He fax, weet je nu al of je er morgen bent?quote:
Ik dacht dat jij het ook nog niet wist?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
He fax, weet je nu al of je er morgen bent?
Denk het welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:37 schreef yats het volgende:
[..]
He fax, weet je nu al of je er morgen bent?
Cashquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:38 schreef perro. het volgende:
jc, gewoon omdat deze man niet mag ontbreken als het over muziek gaat.
maar dan nog. cash was the man.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Cash![]()
Maar nou niet echt vrolijk he?
Absoluutquote:
Nee hoor, ik had al gezegd dat ik er bij ben. Dan maar even het doktersadvies negerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het ook nog niet wist?
Of doen jullie beide alsof het de basisschool is, ik kom alleen als jij komt hoor?
Yvie draagt je welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:45 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had al gezegd dat ik er bij ben. Dan maar even het doktersadvies negeren
quote:
Weer gaat zeker goed wezen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het weer hebben jullie in ieder geval al mee dus dat is top![]()
Waar gaan jullie wandelen?
Lage Vuursche, ga je ook mee??quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Laten we geen van beide doenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]Daar ben ik iets te chubby voor denk ik. Dan zou het eerder andersom zijn.
Ergens bij Utrechtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeker mooie omgevingquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mooie omgeving
Helaas, de jongens gaan bij oma logeren en ik heb een leuk weekendje gepland
Dat is sowieso het beste. Maar mocht het nodig zijn weet je dat het mogelijk is. Ik blijf immers een gentleman en zal een vrouw in nood altijd helpenquote:
Ja, heb jij nog nooit met Faxie gewandeld dan?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
Huh, fax en yvie gaan samen wandelen?
Wat is daar mis mee hmmm?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:58 schreef Fascination het volgende:
Huh, fax en yvie gaan samen wandelen?
Vast niet, ze weet niet wat ze mist.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, heb jij nog nooit met Faxie gewandeld dan?
Dat jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast niet, ze weet niet wat ze mist.
Dat zal dan eerder voor jou zijnquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:03 schreef Yvie_lu het volgende:
Volgens mij is Fas nu gewoon haar agenda voor morgen aan het checken.
Vind t gewoon een beetje raar. :$quote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind t gewoon een beetje raar. :$
Het is een 25+ meet, we zijn met nu 12 geloof ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind t gewoon een beetje raar. :$
Allemaal Fokkers?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is een 25+ meet, we zijn met nu 13 geloof ik.
Helemaal niet, 4 vrouwen, 8 mannen volgens mij.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Allemaal Fokkers?
Dan is de man/vrouw verhouding 5:1
Ahh! Dat klinkt al logischer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het is een 25+ meet, we zijn met nu 12 geloof ik.
Het kwartje valt nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Helemaal niet, 4 vrouwen, 8 mannen volgens mij.
Nee, viel idd niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het kwartje valt niet
Nouja was ook wel erg flauw hoor
25+, maar een Fokker is 30+. Dan is van de 6 mensen 1 vrouwquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:07 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, viel idd niet.
Maar goed ook, te flauw = niet goed.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gelukkig wel ja, anders was het nog zinloos geweest ook.
Niet even wandelen tussendoor?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Weekend
Soort van dan. Moet wel leren.
Gewoon blancheren en gratineren met wat kaas. Kan prima bij soep.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
In slaap gevallen na de lunch met geïmproviseerde soep.
Hmm, geen zin meer om te koken nu. Maar anders moet ik de broccoli straks misschien weggooien. Zo zonde.
Lerenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:12 schreef -Strawberry- het volgende:
Weekend
Soort van dan. Moet wel leren.
Ik ook niet. Je weet toch dat ik 18 ben?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb nog niet de legale leeftijd daarvoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Heb nu geen soep meer. Ik had mijn spruiten opgebakken met een uit, wortel en knoflook. Daar wat zout, peper en sambal bij. Vervolgens wat runderbouillon erop, maar ik schoot uit waardoor het meer een soep werd. 10 minuten laten koken. Was wel erg lekker moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon blancheren en gratineren met wat kaas. Kan prima bij soep.
Hoe kom het dat je zo vermoeid bent?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu geen soep meer. Ik had mijn spruiten opgebakken met een uit, wortel en knoflook. Daar wat zout, peper en sambal bij. Vervolgens wat runderbouillon erop, maar ik schoot uit waardoor het meer een soep werd. 10 minuten laten koken. Was wel erg lekker moet ik zeggen.
De broccoli is nog helemaal groen, dus ik eet hem morgenmiddag maar dan. Ben echt te moe nu.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je weet toch dat ik 18 ben?Ik weet niet hoe oud ik je zonder baardje zou schatten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt nog even.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
In slaap gevallen na de lunch met geïmproviseerde soep.
Hmm, geen zin meer om te koken nu. Maar anders moet ik de broccoli straks misschien weggooien. Zo zonde.
Hij is er sinds vorige week af, je mag het komen schatten. Ik schijn morgen in Lage Vuursche te zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud ik je zonder baardje zou schatten.
Ik vraag me af hoe ik er uit zou zien mét baard. We zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:39 schreef yats het volgende:
[..]
Hij is er sinds vorige week af, je mag het komen schatten. Ik schijn morgen in Lage Vuursche te zijn.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik er uit zou zien mét baard. We zullen het nooit weten
Geen idee. Matig geslapen wel, maar dat zou niet zo extreem moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hoe kom het dat je zo vermoeid bent?
Ik heb ook geen honger, dus dat zou dan pas tegen een uur of 8 eten zijn terwijl ik juist mijn ritme wat terug wil krijgen. Dan maar een boterhammetje eten straks.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt nog even.Broccoli weggooien zou inderdaad zonde zijn.
Ik ga ook soep eten.
Laten groeien is toch niet zo moeilijk?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ik er uit zou zien mét baard. We zullen het nooit weten
Een befbezem hebben is ook niet verkeerd...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag me ook weleens of hoe ik eruit zou zien zonder snor, maar daar moet ik te veel voor epileren.
Gewoon harsen, tough girl.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
Ik vraag me ook weleens of hoe ik eruit zou zien zonder snor, maar daar moet ik te veel voor epileren.
Jezus, Straw, wat zeg je nu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een befbezem hebben is ook niet verkeerd...
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:44 schreef yats het volgende:
[..]
Laten groeien is toch niet zo moeilijk?
Ik vind je mooi mét hoorquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:44 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het groeit niet? Je kunt een plaksnor/baard proberen.quote:
Ik ook, als ik zou drinkenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:55 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Ik vind dat ik wel een biertje heb verdiend.
Ik zal er eentje op je drinken dan, kerel.quote:
Doe dat bro! Dat het maar mag smaken!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal er eentje op je drinken dan, kerel.
Kipragoutquote:
Pizza, das best een goed plan eigenlijkquote:
Komt goed!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:02 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe dat bro! Dat het maar mag smaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |