quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef twi het volgende:
[..]
Zou het nog hebben gesnapt wanneer ze die info gelinkt zouden hebben aan meer persoonsgegevens ten behoeve van de zoekresultaten (wanneer "auteurs" veel relevante info krijgen, wordt dit na verloop van tijd sneller opgepakt/beter gewaardeerd, zeker i.s.m. een Google+ account). Maar dat wordt dan weer niet gedaan. Gevalletje van "ergens gezien, doen we ook", zonder te weten waarom ze het daar zo hebben vermeld.
TL:DR - Als je maar vaak genoeg Chriet Titulaer als auteur aangeeft bij die berichten kom je hoger in de zoekresultaten.quote:
Ga je nog hutspot eten, twi?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
TL:DR - Als je maar vaak genoeg Chriet Titulaer als auteur aangeeft bij die berichten kom je hoger in de zoekresultaten.
quote:
Thanks. Morgen hoop ik snel meer te weten over hoe en wat. Maar dit is al de zoveelste keer dat er een infectie is opgetreden en ze weten steeds niet hoe het komt. Maakt het ook niet makkelijker.quote:
Denken dat ik ook maar enige zeggenschap heb met betrekking tot het eten hierquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga je nog hutspot eten, twi?
Het zou kunnen dat je een verzoek in kan dienen eens per week?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:13 schreef twi het volgende:
[..]
Denken dat ik ook maar enige zeggenschap heb met betrekking tot het eten hier
Thanks yatsquote:
Ik ben toch altijd blij?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wordt zo blij van je werk dat je kusjes gaat uitdelen?
Geliked?quote:
Ja, in hetzelfde ziekenhuis hier in Tilburg (TweeSteden). Maar ze ligt ook hier omdat ze alle gegevens van haar ook hier hebben liggen. Het is ieders raadsel hoe het telkens kan gebeuren, dit is al de 2e of 3e keer en bespoedigt het herstel voor geen ene meter.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Balen om dat te horen Thijs.
Waren die eerdere infecties hetzelfde ziekenhuis? (zo ja, welk)
quote:
Faxie heeft op Tinder iemand geliked, een meisje waar ik een tijd geleden een crush op had.quote:
Nee. Gewoon nee. Ik. Klik. Niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Origami met stierenpenissen. Net als je denkt dat je alles hebt gezien
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/02-10-2014/KN_1662280
Valt wel mee, toch. Vind er niks schokkends aan. Vind de medewerkers wel heel dom klinken in het begin van het filmpjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Origami met stierenpenissen. Net als je denkt dat je alles hebt gezien
http://www.npo.nl/keuringsdienst-van-waarde/02-10-2014/KN_1662280
Super educatief die Keuringsdienst van Waarde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Gewoon nee. Ik. Klik. Niet.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Faxie heeft op Tinder iemand geliked, een meisje waar ik een tijd geleden een crush op had.
Vooral dat eerste zinnetje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:39 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel grappig dat men vlees van varkens gebruikt voor hondenlekkers.
Het is wel waarheid.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vooral dat eerste zinnetje.
Wij zorgen beter voor honden dan voor onze ouderen..
Ik ben benieuwd naar de afloop.quote:
Ik denk dat Kaneel en Fax haar gaan sandwichen.quote:
Ze is wel extreem cute qua uiterlijk. Qua gedrag ook meestal wel.quote:
Ze heeft me al lang en breed afgewezen 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat Kaneel en Fax haar gaan sandwichen.
Goede reden om er droog in te gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze heeft me al lang en breed afgewezen 2 jaar geleden.
Bankaardappel. Jezus.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel extreem cute qua uiterlijk. Qua gedrag ook meestal wel.
Al is ze meer een bankaardappel en niet iemand die graag gaat sporten, dus ik weet niet of het geslaagde dates zouden zijn.
Zit ook best een leeftijdsverschil tussen.
Maar als ik het goed begrijp heeft fax haar op tinder geliked? Hoe oud is zij?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze is wel extreem cute qua uiterlijk. Qua gedrag ook meestal wel.
Al is ze meer een bankaardappel en niet iemand die graag gaat sporten, dus ik weet niet of het geslaagde dates zouden zijn.
Zit ook best een leeftijdsverschil tussen.
Sinds wanneer maakt leeftijd uit op Tinder, toch alleen looks/wel geen seks?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp heeft fax haar op tinder geliked? Hoe oud is zij?
Nee zo rol ik niet. Ze heeft haar kans gehad om met Kaneel naar bed te mogen. Die heeft ze niet gegrepen. Nu zal ze het zich voor altijd af moeten vragen wat ze gemist heeft. Eventueel erover fantaseren terwijl ze met een andere man is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goede reden om er droog in te gaan.
Tenminste dat was ze voordat ze verhuisde. Hele dag gamen en series kijken.quote:
Dat begrijp jij goed. Euhm, 21 denk ik.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:51 schreef yats het volgende:
[..]
Maar als ik het goed begrijp heeft fax haar op tinder geliked? Hoe oud is zij?
Pure uit interessequote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer maakt leeftijd uit op Tinder, toch alleen looks/wel geen seks?
Ik ga ook mijn bed in, welterusten allenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:57 schreef Barbusse het volgende:
Slaap lekker, lieve mensen. Ik ga heerlijk dromen![]()
Van welke gemeenschap? Of bedoel je geslachtquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:20 schreef Basxt het volgende:
Hoe zou het toch zijn als je gewoon iemand vindt die PRECIES jou is, maar dan van het andere gemeenschap.
Ik snap het probleem niet zo?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:41 schreef Basxt het volgende:
Fijn topic dit. Kom af en toe wel eens langs.
Alleen is het mijn fok naam die openbaar is.. heb genoeg te vertellen/waar ik advies voor kan gebruiken.
jammer..
Alles wat ik hier neerdender zal voor altijd te vinden zijn.quote:
Lol, ik welquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:01 schreef artelligence het volgende:
The Hairsaloon didn't kill me!
Kon 'm alleen niet op
Ja lekker. Kan me voorstellen dat het met een lading bier op nog lekkerder isquote:
En aardbeien als toetje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 03:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja lekker. Kan me voorstellen dat het met een lading bier op nog lekkerder iswel 2 flessen wijn doorheen gegaan vanavond. Maar dat was na de kapsalon haha.
Leuk, hopelijk weer net zo geslaagd/lekker als de vorige keerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:39 schreef Myraela het volgende:
Vandaag weer lekker een dagje als vrijwilliger koken. Vind ik wel gezellig.
Yup, the first of some more to come this weekendquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wow, het ziet er inderdaad uit alsof je daar wakker van kan worden ja.
Mooi!quote:
Is tegenwoordig hier bij de gemeente ook. Zwaar irritant.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:12 schreef Samzz het volgende:
Toch bagger dat je enkel op afspraak bij het consulaat terecht kunt.
Ja, enormquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Is tegenwoordig hier bij de gemeente ook. Zwaar irritant.
Maar hij heeft toch die kap? die moet dat toch voorkomen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:24 schreef yats het volgende:
En toen zat ik weer de halve ochtend bij de dierenarts omdat mijn kat het verband professioneel wist te verwijderen.
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, enorm.
En ik moet, wanneer ik mijn paspoort aan ga vragen, een bewijs van inwonerschap of hoe het ook heet, meenemen. Heb ik niet. E+ kaart heet het of zo. Never heard of such a thing
.
Ben ik ook nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch die kap? die moet dat toch voorkomen?
[..]
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord.Is een inschrijving bij de gemeente daar niet voldoende?
Die krijgt hij af. Katten zijn wat dat betreft echt slim.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:26 schreef aeque het volgende:
Maar hij heeft toch die kap? die moet dat toch voorkomen?
Nee, dat zijn ze niet. Als ze slim waren geweest hadden ze die kap überhaupt niet nodig.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:27 schreef yats het volgende:
[..]
Die krijgt hij af. Katten zijn wat dat betreft echt slim.
Ah zo. Is het dan überhaupt wel mogelijk om hem in België te halen? Ik dacht namelijk dat je het dan echt bij de gemeente moet doen waar je ingeschreven staat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben ik ook niet. Ik sta nog gewoon in NL ingeschreven. Maar ik denk dat 't wel te regelen valt, hoor
.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Als ze slim waren geweest hadden ze die kap überhaupt niet nodig.
En hadden ze het verband er niet af gehaald. Katten.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat zijn ze niet. Als ze slim waren geweest hadden ze die kap überhaupt niet nodig.
Maar poesjes zijn wel ok toch?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
En hadden ze het verband er niet af gehaald. Katten.
Zover ik weet niet. Maar ik sta nergens meer van te kijken bij dat beest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah zo. Is het dan überhaupt wel mogelijk om hem in België te halen? Ik dacht namelijk dat je het dan echt bij de gemeente moet doen waar je ingeschreven staat.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Misschien heeft Yats z'n kat duimen?
En nu heb ik zin in aardbeien. Oeh, er is markt vandaag!quote:
Geen idee. Ik zou eigenlijk niet weten waarom het niet zou kunnen... Als ik 'm daadwerkelijk in NL moet halen ben ik de sjaak.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:29 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah zo. Is het dan überhaupt wel mogelijk om hem in België te halen? Ik dacht namelijk dat je het dan echt bij de gemeente moet doen waar je ingeschreven staat.
[..]
Daar heb je gelijk in.
Misschien heeft Yats z'n kat duimen?
Nee dat snap ik, maar logica en officiële regels gaan niet altijd hand in hand.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zou eigenlijk niet weten waarom het niet zou kunnen... Als ik 'm daadwerkelijk in NL moet halen ben ik de sjaak.
Hechtingen waren nog ok?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Maar ik sta nergens meer van te kijken bij dat beest.
Dat weet ik... Maar goed, ik heb een officieel NL ID-bewijs en het geld vloeit hoe dan ook naar de staat, dus wat zou het uit moeten maken waar ik dat ding aanvraagquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar logica en officiële regels gaan niet altijd hand in hand.
Ja mij niks, maar dat zeg ik ook, logica die wij hebben is bij instanties vaak ver te zoeken door bureaucratie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik... Maar goed, ik heb een officieel NL ID-bewijs en het geld vloeit hoe dan ook naar de staat, dus wat zou het uit moeten maken waar ik dat ding aanvraag.
True. Al kon Barb zijn paspoort op Malta wel gewoon krijgen zonder dat ie daar ingeschreven staatquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja mij niks, maar dat zeg ik ook, logica die wij hebben is bij instanties vaak ver te zoeken door bureaucratie.
Wat een suffie. Baasje weet het toch altijd beter.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:36 schreef yats het volgende:
[..]
Zover ik weet niet. Maar ik sta nergens meer van te kijken bij dat beest.
Ja, die waren boven verwachting goed zelfs. Er zitten er ook nog maar twee in, de rest is er al uit omdat het zo snel heelt.quote:
Je kent zijn baasje?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat een suffie. Baasje weet het toch altijd beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Eens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:50 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens nog steeds belachelijk dat paspoorten en ID-kaarten zoveel geld moeten kosten.
Ja lijkt mij wel dan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
True. Al kon Barb zijn paspoort op Malta wel gewoon krijgen zonder dat ie daar ingeschreven staat. Dan moet dat voor mij toch ook kunnen
.
Dat zal dan wel zijn omdat je hem daar wilt halen ipv je eigen gemeente.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:50 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het overigens nog steeds belachelijk dat paspoorten en ID-kaarten zoveel geld moeten kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |