Niet echt een toernooi voor Gary Anderson dus... of hij moet zijn wereldvorm van de laatste maanden doortrekken naar de dubbels.quote:
heeft ook een kutloting met Brendan Dolanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet echt een toernooi voor Gary Anderson dus... of hij moet zijn wereldvorm van de laatste maanden doortrekken naar de dubbels.
Ik zeg toch niet dat de eerste helft slecht was? Ik zeg dat de helft van de wedstrijd slecht was.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
60 minuten in de eerste helft?
Dolan staat weer de hele week in de picture.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Niet echt een toernooi voor Gary Anderson dus... of hij moet zijn wereldvorm van de laatste maanden doortrekken naar de dubbels.
Zijn bijnaamquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dolan staat weer de hele week in de picture.![]()
Marcel Maijer: die Dolan gooide die 9-dart finish he.
Feyenoord is de nummer 12 van de Eredivisie joh.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord man man man. Van de nummer 8 van België kun je toch wel winnen. Beter hadden we PEC gestuurd. Die hadden echt pech met hun tegenstander.
Iedere dag live op RTL7 behalve maandag, dan pas om 22:30quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dolan staat weer de hele week in de picture.![]()
Marcel Maijer: die Dolan gooide die 9-dart finish he.
Dit zijn duidelijk geen rechtenstudentenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat de eerste helft slecht was? Ik zeg dat de helft van de wedstrijd slecht was.
Begrijpend lezen, verdomd lastig
En uiteindelijk eindigen ze weer 2e of 3e om daarna in Europa niks te presteren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Feyenoord is de nummer 12 van de Eredivisie joh.
#Coolsingelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En uiteindelijk eindigen ze weer 2e of 3e om daarna in Europa niks te presteren.
Rechten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit zijn duidelijk geen rechtenstudenten
Ok.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En uiteindelijk eindigen ze weer 2e of 3e om daarna in Europa niks te presteren.
Tja, dat geldt voor elke ploeg uit onze competitie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Doet de nummer 1 van de eredivisie ook al jaren dus boeiequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
twitter:aad300 twitterde op donderdag 02-10-2014 om 08:57:05Gm proficiat @SPORT1_nl #tv rechten http://t.co/WQQuMmOj6E reageer retweet
Ajax is na de winter altijd nog actief in Europa. PSV meestal ook en PEC zou deze poule ook overleven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tja, dat geldt voor elke ploeg uit onze competitie.
Duidelijke foto.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Aad300 vindt de wedstrijd ook zeer spannend gezien zijn foto's[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op donderdag 02-10-2014 om 08:57:05Gm proficiat @SPORT1_nl #tv rechten http://t.co/WQQuMmOj6E reageer retweet
Hahahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tja, dat geldt voor elke ploeg uit onze competitie.
Ja hoor wonnen vorig jaar nog van Barcaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet de nummer 1 van de eredivisie ook al jaren dus boeie
En wat schoot je daar mee op?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja hoor wonnen vorig jaar nog van Barca
Die tweet verstuurde hij vanmorgen al.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Aad300 vindt de wedstrijd ook zeer spannend gezien zijn foto's[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op donderdag 02-10-2014 om 08:57:05Gm proficiat @SPORT1_nl #tv rechten http://t.co/WQQuMmOj6E reageer retweet
"Maar zij doen het oooookquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet de nummer 1 van de eredivisie ook al jaren dus boeie
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
Die tweet verstuurde hij vanmorgen al5
Oké.quote:donderdag 02-10-2014 om 08:57:05
Stoer hoor dat jouw verbinding zo snel is. Ga jij nou maar weer lekker in bad zitten met twee negers.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die tweet verstuurde hij vanmorgen al.
zendt*quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:57 schreef Collide het volgende:
Sporza zend alleen de eerste helft uit.
Kut Belgjes.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:57 schreef Collide het volgende:
Nee, tweede helft op OP12, het derde Belgische kanaal voor het geval je dat kan ontvangen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:57 schreef Collide het volgende:
Jij bent echt dom.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:57 schreef Collide het volgende:
Kan ik niet ontvangen volgensmij. Dus dat word weer RTL 7.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, tweede helft op OP12, het derde Belgische kanaal voor het geval je dat kan ontvangen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh ja, ik vergat dat Ajax een keer van Barca gewonnen had. Sorry.
Je moet iets als je zelf niks voorsteldquote:
Dit inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
Het mooiste is dat Derksen net zei "als je hem gewoon er in gooit raken ze in paniek".
Haha ja daar moest ik ook meteen aan denkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
Het mooiste is dat Derksen net zei "als je hem gewoon er in gooit raken ze in paniek".
Wat een ziener.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:03 schreef Tchock het volgende:
hahaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:03 schreef vluggejapie99 het volgende:
Van Beek, zo'n typisch grote-bek-hebbend Hollands losertje.
Ziet 'ie goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee hij denkt dat Van Beek () beter is dan Douglas
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
Dat Van Beek hem claimt vind ik echt niet goed
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Beek aka Michael van Gerwen
[ afbeelding ]
Qua juichen dan
Maar goed ook, want je mag hem niet in eens erin gooienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef RensAjacied het volgende:
Dat Van Beek hem claimt vind ik echt niet goed
Wat rebels :Squote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
Ik beschouw dit gewoon als een goal uit een ingooi.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Beek aka Michael van Gerwen
[ afbeelding ]
Qua juichen dan
Dat kan niet eens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:06 schreef Tchock het volgende:
Ik beschouw dit gewoon als een goal uit een ingooi.
Oh verrek, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:06 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar goed ook, want je mag hem niet in eens erin gooien
Dan hebben ze er verstand van bij Sporza.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:07 schreef Pedroso het volgende:
Bij Sporza waren ze ook niet onder de indruk van Feyenoord. Vooral achterin vinden ze het helemaal niks.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft niet. Het is normaal voor de wat gezettere mensen lastig de trap op te komen.
Ik heb echt al lang niet meer meegedaanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Max23 het volgende:
[..]
He Banaan, wij falen echt als Force India
Haha jij bent godverdomme een volwassen man geboren in Nederland die de taal niet beheerst.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ha jij beschouwd het als goal uit inworp tssss
Ik ook al 3 of 4 races nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb echt al lang niet meer meegedaan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tim moet lekker gaan acteren als Lex in GTST.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:10 schreef Pedroso het volgende:
Immers speelt goed, nog geen fout gemaakt (ook nog geen bal geraakt trouwens).
Bedankt.quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:10 schreef hafcfan het volgende:
Feyenoord gewoon voor die eerste plek, niets mis mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
"Het is mij: Lex Sanders."quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Tim moet lekker gaan acteren als Lex in GTST.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha jij bent godverdomme een volwassen man geboren in Nederland die de taal niet beheerst.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:10 schreef hafcfan het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga eens weg met die poten johquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Gij bent gewoon een lamlul ene, aldus oe palletstapellende broer.
Heb je hier bewijs voor?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb ooit een note gekregen omdat ik dit zei.
Van wie?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een keer een note gekregen voor het noemen van mijn lievelingsband.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die'n stomme lul is opgepakt voor helingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Gij bent gewoon een lamlul ene, aldus oe palletstapellende broer.
Van jezelf?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
WILLEM VISSERS HEEFT EEN ZOONtwitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:08:32Mijn zoon van 8 vindt het een goal van Nelom. Ben het wel met hem eens, eigenlijk. #feysta reageer retweet
*Chase_Utleyquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sjimz.
Tegenwoordig beter bekend als Chase_utly
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
WILLEM VISSERS HEEFT EEN ZOONtwitter:vkwillemvissers twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:08:32Mijn zoon van 8 vindt het een goal van Nelom. Ben het wel met hem eens, eigenlijk. #feysta reageer retweet
Van Beek zegt van wel. Ik zeg van niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:13 schreef Collide het volgende:
Werd de bal nog aangeraakt btw, anders had hij afgekeurd moeten worden.
Bedankt Hansquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:13 schreef Collide het volgende:
Werd de bal nog aangeraakt btw, anders had hij afgekeurd moeten worden.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
KNFBquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Beek zegt van wel. Ik zeg van niet.
Ja als Nelom hem claimt word hij natuurlijk afgekeurd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van Beek zegt van wel. Ik zeg van niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check de film Blood Ties, redelijk nieuw, spelen ook veel The Wire acteurs in, prima film ookquote:
Nee, want Nelom mag niet scoren uit een ingooi. Dan moet 'ie afgekeurd worden. Maar goals kunnen niet achteraf afgekeurd worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:19 schreef Collide het volgende:
Stel van Beek raakte hem niet kan het doelpunt dan nog later worden erkend aan Nelom?
Hij raakt hem wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:19 schreef Collide het volgende:
Stel van Beek raakte hem niet kan het doelpunt dan nog later worden erkend aan Nelom?
Echt vaak jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:28 schreef Ties02 het volgende:
Godver kut FOK
Dit gebeurt veel te vaak de laatste tijd
Zit vast een kuthond kabels door te knippequote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:28 schreef Ties02 het volgende:
Godver kut FOK
Sinds wanneer kunnen de scheidsrechters tegen de druk van de kolkende kuip? Of kolkt die niet meer?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:28 schreef Seam het volgende:
àltijd hetzelfde liedje, feyenoord wordt altijd genaaid in de Kuip ;r
Ik keek net ook al even, dacht eerst dat het aan m'n internetverbinding lag.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:28 schreef Ties02 het volgende:
Godver kut FOK
Als ze bij ons spelen, ja graagquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:29 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Wil je niet dat jullie toekomstige spelers het goed doen?
haags_kwartiertjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Feyenoord dat denkt te overwinteren in de europa league.... het blijft grappig
isup.mequote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik keek net ook al even, dacht eerst dat het aan m'n internetverbinding lag.
ooeeeeeeh
Dat doet hij wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
Die Kazim kan echt he-le-maal niks
Snap niet dat Caland dacht dat hij wel 20 doelpunten ging maken.
Europees lijkt geen kut te boeienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:32 schreef Smoofie het volgende:
Tering, tegen Ajax speelde ze zeker weer de wedstrijd van het jaar.
beter dan strootman en blindquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tering die Clasie is echt slecht
Die zijn hem in niveau toch wel behoorlijk voorbij gestreefd.quote:
Onzin, Clasie kan met zijn kwaliteiten moeiteloos mee bij Barcelona. Hij heeft nu gewoon kutspelers om zich heen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die zijn hem in niveau toch wel behoorlijk voorbij gestreefd.
Volgens de Feyenoord supporters lijkt dat maar zo en komt dat door de opstelling van de microfoons in het stadion.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |