quote:
Zelfde seconde, GMTAquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Eigenlijk moet Johan nu ook commentaar geven
uefa mafiaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord kan niet eens in hun eigen tenue spelen Europees
jaaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Godverdomme dat zou wat zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
Zouden Wilfred en Johan niet eens een duo-commentaar kunnen geven?
Wilfred als hoofdcommentaar als Johan als co-commentator voor de leuke anekdotes.
UEFA regeltjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
dat dan weer wel.quote:
Broekjes mogen niet dezelfde kleur zijn bij beide teams, en het thuistenue van Standard is wit met rood dus dat kan ook niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:02 schreef GGMM het volgende:
Dat is typisch Ten Dam hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze legendarische commentator niet herkennen.
Ooooh, wat een dorst.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze legendarische commentator niet herkennen.
Die hebben er verstand vanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:07 schreef Muto het volgende:
Belg: "Dat is Lex Immers, geen stylist."
Wegbezuinigd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Wat is er nou met Leo Driessen gebeurd?
Die is in het uitvak terecht gekomenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
In elkaar geslagen door de belgenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Hartaanvalquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Terminaal ziek.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Weggelektquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:08 schreef Henrys het volgende:
Het was indrukwekkender geweest als er op dat beeldscherm een boodschap van HMF te zien was geweest.quote:
Inmiddels ziet het er zo uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:11 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inmiddels ziet het er zo uit
[ afbeelding ]Grappig manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eddy Poelman.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:11 schreef PowerLoungen het volgende:
Kunnen ze niet Rinus commentaar laten doen ?
Bedankt Hans.quote:Onrust voor Feyenoord-Standaard
Toegevoegd: donderdag 2 okt 2014, 19:08
In stadion De Kuip is het voor begin van de wedstrijd Feyenoord-Standard Luik onrustig geweest. Supporters van Standard probeerden vlak voor de wedstrijd een vak Feyenoord-supporters binnen te dringen.
Ze vernielden een hekwerk en bestormden het lege vak dat de supportersgroepen moet scheiden.
De politie probeert de doorgebroken Standard-fans terug in hun vak te krijgen. Een woordvoerder kan nog niets zeggen over arrestaties of gewonden. Ook is nog onduidelijk hoe groot de schade is aan De Kuip.
De Europa League-wedstrijd Feyenoord-Standard is om 19.00 uur begonnen.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Het spookt in de Kuip jongens.
HEKSENKETEL
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:13 schreef RensAjacied het volgende:
Het spookt in de Kuip jongens.
HEKSENKETEL
jullie hebben liever het geblaat van 410?quote:
Waarom gelijk afschuiven?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
jullie hebben liever het geblaat van 410?
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik kijk naar Sporza. Tien keer beter dan Leotroep
Ahhh, de welbekende en veelgeprezen "MAAR ZIJ DOEN HET OOOOOOOKquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Als hij zelfkennis had had hij gezegd: Niemand zal dit leuk vinden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:16 schreef Max23 het volgende:
Hij heeft wel zelfkennis. "Niet iedereen zal het leuk vinden"
Het is jammer dat ze de microfoon naast het uitvak hebben geplaatst omdat anders Caland vanaf Vak X constant jodengrappen maakte die duidelijk hoorbaar op tv waren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
PSV balbezit? Heb 90 minuten naar een wedstrijd zitten kijken waar blijkbaar het middenveld nog op de bank zat, want na iedere aanval kwam meteen een counter.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef vluggejapie99 het volgende:
De Hollandse ziekte, balbezit tot in den treure en in de laatste minuut verliezen.
#edgyquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze de microfoon naast het uitvak hebben geplaatst omdat anders Caland vanaf Vak X constant jodengrappen maakte die duidelijk hoorbaar op tv waren.
Davy gaat die je zo geven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik ben net thuis, wtf 90+3 doelpunt? ik eis een verklaring.
Jeroen Zoet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Corner belandt voor de poot van Zhirkov die droog raak schietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
Ik stuur de echte harde kern(Davy en Mexicano) nu een DM. Dit kan echt niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Davy gaat die je zo geven.
PSV is een matig verdedigende ploeg.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
zij doen juist heel wat anders, gekkiequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ahhh, de welbekende en veelgeprezen "MAAR ZIJ DOEN HET OOOOOOOK![]()
![]()
"
Het is allemaal wat, meis.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
zij doen juist heel wat anders, gekkie
Het was ongeveer Ajax - Feyenoord.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
In de 93e minuut werd gescoord.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:19 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:20 schreef Ties02 het volgende:
Reserve-Fransen vocaal de baas in de kuip
PSV had volgens de statistieken meer balbezit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:18 schreef MouzurX het volgende:
[..]
PSV balbezit? Heb 90 minuten naar een wedstrijd zitten kijken waar blijkbaar het middenveld nog op de bank zat, want na iedere aanval kwam meteen een counter.
PSV heeft gedomineerd en gewonnen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
PSV had volgens de statistieken meer balbezit.
Meer kan 50,1% betekenen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
PSV had volgens de statistieken meer balbezit.
Bedankt Hans.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 02-10-2014 om 18:53:50#dinpsv 1-0. Onnodige nederlaag in slotminuut. Op basis van 2e helft had PSV, op basis van goed voetbal, minimaal een punt verdiend. reageer retweet
Oké.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Bedankt Hans.twitter:thijsslegers twitterde op donderdag 02-10-2014 om 18:53:50#dinpsv 1-0. Onnodige nederlaag in slotminuut. Op basis van 2e helft had PSV, op basis van goed voetbal, minimaal een punt verdiend. reageer retweet
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:23 schreef Zipportal het volgende:
Maakt ook niet uit, het gaat om de gedachte die bij de Hollandse trainers overheerst: meer balbezit betekent volgens hen automatisch goed gespeeld en gedomineerd. Erg naïef.quote:
Klopt dan heb je een voorkeur i.p.v dat het je niet boeit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:56 schreef Karina het volgende:
[..]het is wel veel spannender altijd als je er geld op hebt staan. Verder boeide me de wedstrijd niet.
Als je de kansen die Locapedia en Jozefzoon kregen mist dan verdien je niks.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:23 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoeveel had #thijstradamus voorspeld?
Tegen PSV voorspeld, wowtwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 02-10-2014 om 16:37:59#nostradamus over #dinpsv 2-0 reageer retweet
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:52 schreef Tchock het volgende:
Ajax geeft de winst weg door geblunder voorin tegen een zwakkere tegenstander. PSV hetzelfde. Straks Feyenoord met Manu en Immers voorin, nu al zin in.
Hij is voor de Nederlandse ploegquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
Commentator is partijdig oh oh oh oh oh
Dat de ballen er niet ingaanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ze er weer niks van bakken en alle kansen missen?
Het mag wel iets bescheidener.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:27 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Hij is voor de Nederlandse ploeg
wtfquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]Tegen PSV voorspeld, wowtwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 02-10-2014 om 16:37:59#nostradamus over #dinpsv 2-0 reageer retweet
En waarin de keeper van de tegenstander de wedstrijd van z'n leven speelt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat ze er weer niks van bakken en alle kansen missen?
knjbquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Scheids fluit echt voor alles.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Komen wij uit Rotterdam vind je dat niet jammer dan.
Wat stond hier?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:29 schreef RensAjacied het volgende:
Komen wij uit Rotterdam vind je dat niet jammer dan.
#prutsmodquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit. Maar mobiel verwijder ik nog weleens posts per ongeluk.
Castaignos 10quote:
Wat slordig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
#EXITlittlerabbitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mobiel modererenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk beter positiespel te spelen dan PSV.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:32 schreef GGMM het volgende:
Ik vind Feyenoord een betere indruk maken dan PSV.
Jens houdt zijn buik in zodat hij zijn #viesdikke lichaam kan verbergen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:32 schreef Ties02 het volgende:
Toornstra ziet er altijd uit alsof hij zijn adem inhoudt
Misschien verklaart dat zijn stemquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:32 schreef Ties02 het volgende:
Toornstra ziet er altijd uit alsof hij zijn adem inhoudt
Rens zit dicht op het vuur.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik krijg door van een niet nader genoemd persoon dat het gehandicapten vak is gekogeld door de Luik fans en dat al die mensen weggejaagd zijn wegens gegooide attributen.
Leuk voor die mensen en begeleiders
Degene va wie je dit hoort overdrijft wel vaker een tikkeltje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik krijg door van een niet nader genoemd persoon uit VBL dat het gehandicapten vak is gekogeld door de Luik fans en dat al die mensen weggejaagd zijn wegens gegooide attributen.
hardcorehooligansquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik krijg door van een niet nader genoemd persoon uit VBL dat het gehandicapten vak is gekogeld door de Luik fans en dat al die mensen weggejaagd zijn wegens gegooide attributen.
jelly?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ties probeert net zoveel te posten als Stijn.
Is Caland gehandicapt?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maken ze daar onderscheid in bij Feyenoord? Dacht dat het allemaal g-vakken waren
Dat doet hij wel vaker.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Degene va wie je dit hoort overdrijft wel vaker een tikkeltje.
Nee Ties, dat is in de Grolsch Veste zo maar niet in andere stadions.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maken ze daar onderscheid in bij Feyenoord? Dacht dat het allemaal g-vakken waren
Nee, er is ook ergens een normaal vak.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Vooral daar aan de andere kant van het doel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Matige pogingquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee Ties, dat is in de Grolsch Veste zo maar niet in andere stadions.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:36 schreef Ties02 het volgende:
Vermeer kon gewoon vangen, showkeepertje
Wat een helden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ze dagen wel vaak uit met rare gebaren enzoquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:39 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is het bij rellen altijd dat de gehandicapten de sjaak zijn? 9 van de 10 incidenten zijn met hun.
Is gewoon tuig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:39 schreef MouzurX het volgende:
Waarom is het bij rellen altijd dat de gehandicapten de sjaak zijn? 9 van de 10 incidenten zijn met hun.
Makkelijke tegenstanderquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:39 schreef MouzurX het volgende:
Omdat een paar heldere lichten ze naast het uitvak hebben gezet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:39 schreef MouzurX het volgende:
Er pal voor zelfs.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Omdat een paar heldere lichten ze naast het uitvak hebben gezet.
http://www.futbol24.com/Live/?__igp=1&LiveDate=&o=0&o=9quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:42 schreef hafcfan het volgende:
Iemand een linkje waar alle tussenstanden te volgen zijn?
http://nos.nl/teletekst/#814_01quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:42 schreef hafcfan het volgende:
Iemand een linkje waar alle tussenstanden te volgen zijn?
Topperquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
http://www.futbol24.com/Live/?__igp=1&LiveDate=&o=0&o=9
Hebben ze in Rusland weinig moeite mee met dat afmaken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Helemaal niet slecht. Alleen het afmaken was dramatisch.
Ajax was de helft van de wedstrijd ook niet om aan te zienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dan ook geen ajax he, sowieso feyenoord
Als dat gebeurt slaat Van Geel met de vuist op tafel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goaltje voor Standard zou leuk zijn idd
Ik hoop ook op een 0-1. Niet omdat het tegen Feyenoord is maar dan moeten ze echt komen en wordt het interessanter. Dit is echt doodsaai voor de neutrale kijker.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goaltje voor Standard zou leuk zijn idd
1 op 1 verkoop aan seizoenskaarthouders. Verschrikkelijk dom beleidquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom is het zo leeg in De Kuip?
Omdat ze hele trouwe supporters hebbenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
Het was 1:1 !!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:45 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax was de helft van de wedstrijd ook niet om aan te zien
Tot de penal was het prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax was de helft van de wedstrijd ook niet om aan te zien
clubcard neem ik aan toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
1 op 1 verkoop aan seizoenskaarthouders. Verschrikkelijk dom beleid
60 minuten in de eerste helft?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daarna kwamen er nog 60 minuten en díe bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |