quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord
Echt hequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Fucking faalhazen ook bij Feyenoord he, met dat geïmproviseerde uitvak.
Vergeet de 4-3 niet hequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:27 schreef Pleun2011 het volgende:
Verdomme Manu man.. die 0-4 van zaterdag was een one day fly zeker..
Een betere voorzet dan onze buitenspelersquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:28 schreef Merkie het volgende:
Toornstra geeft ze wel scherp voor zo vanaf rechts.
Snap wel waarom Fred voor Jensie kiest.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een betere voorzet dan onze buitenspelers
Europese regels. Nummer moet op 1 vlak staan. Dus niet op 2 kleuren.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom spelen we Europees in van die lelijke shirts met dat witte vlak op de rug?
Telt dat ook voor de Champions league?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Europese regels. Nummer moet op 1 vlak staan. Dus niet op 2 kleuren.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:39 schreef Merkie het volgende:
Die Luik-fans hebben iets teveel naar 410 gekeken.
We zijn ook beter joh, tot nu toequote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:51 schreef Muto het volgende:
Van dit ploegje moet je eigenlijk gewoon winnen
De Belgen zijn nog slechter, dat blijft mij bijquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Onnodig en gevaarlijk balverlies en een kneus als spits is wat me bij blijft van de 1e helft.
Dat is bij Feyenoord geen garantie voor winstquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We zijn ook beter joh, tot nu toe
Daar Apoel gelijk in.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:53 schreef primakov het volgende:
[..]
Dat is bij Feyenoord geen garantie voor winst
Te Vrede?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Gooi Te Vrede er maar in.. heb je deze wedstrijd meer aan als Kazim
Zouden die Belgen nu ook worden uitgesloten?quote:Nog voor het begin van de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen Standard Luik vanavond in de Europa League zijn in De Kuip vechtpartijen uitgebroken. Belgische fans slaagden erin een hekwerk te vernielen, waardoor ze in een leeg buffervak terechtkwamen. Daar probeerden de relschoppers de strijd aan te gaan met aanhangers van Feyenoord.
Hij ziet er echt debiel uit ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Haha moet altijd lachen om Van Beek.
Hoezo? Hij is gewoon normaal. Mensen als Kazim zien er pas debiel uit met al die tatoeages.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hij ziet er echt debiel uit ja.
Prachtig inderdaad. Beter dan al die kutdansjes en kuthartjesquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe Van Beek juichte. Wat een koning.
Lichtelijk overdreven voor een goal waar die amper aandeel in had, maar toch beter dan al die andere dansjes inderdaadquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Hoe Van Beek juichte. Wat een koning.
Lichtelijk overdreven misschien, maar het is iig oprecht. En er zal nog wel wat frustratie van die kopbal op de lat tegen Ajax bij zitten.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:08 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven voor een goal waar die amper aandeel in had, maar toch beter dan al die andere dansjes inderdaad.
Inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hij moest wel juichen. Als niemand 'm aanraakt is ie onreglementair.
Vind je het gek als je een Aziaat op goal zet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:14 schreef Karelnoord het volgende:
Die keepert van Luik kan er nog minder van dan Mulder.
Eerste goal in een Europees toernooi in jaren. Prachtigquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lichtelijk overdreven misschien, maar het is iig oprecht. En er zal nog wel wat frustratie van die kopbal op de lat tegen Ajax bij zitten.
Hij schermt de bal gewoon niet af. Staat helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:33 schreef SuperHarregarre het volgende:
Clasie verliest te vaak dat soort krachtduels.
Wtf jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WTFFFFFF
Waar is dat feestje, hier is dat feestje.![]()
![]()
![]()
![]()
We zijn godverdomme psv niet.
Twentequote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:36 schreef Lilou het volgende:
Het is voor mij altijd weer genieten wanneer Feyenoord moet voetballen. Man,man,man wat een drama elke keer.
was als reactie op de standard supporters die dat zongen bij de 1-1quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WTFFFFFF
![]()
![]()
![]()
Die Belgen zongen dat na de 1-1, zal wel een eenmalige jen-respons zijn. Zal niet vaker gebeuren johquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
WTFFFFFF
![]()
![]()
![]()
Wat zit het toch diep in Enschede met dat Feyenoordgehaat terwijl Twente een verzameling is van allemaal Feyenoordersquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:36 schreef Lilou het volgende:
Het is voor mij altijd weer genieten wanneer Feyenoord moet voetballen. Man,man,man wat een drama elke keer.
Pfieww. Gelukkig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:52 schreef Cara het volgende:
[..]
was als reactie op de standard supporters die dat zongen bij de 1-1
Lex.twitter:Catenaccio twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:49:12Lex Immers 0 Schoten0 Kansen gecreëerd0 Steekpasses0 Dribbels0 Tackles0 Intercepties#feysta reageer retweet
mooi, blind paard.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:53 schreef Henrys het volgende:
Manu zijn contract loopt trouwens 2015 al af
Loopt hij een keer niet onnodig is het weer niet goed.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pfieww. Gelukkig.
Tevens:Lex.twitter:Catenaccio twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:49:12Lex Immers 0 Schoten0 Kansen gecreëerd0 Steekpasses0 Dribbels0 Tackles0 Intercepties#feysta reageer retweet
van Geel logica. ja jongens, we hebben wat budget voor een spits.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:53 schreef TC03 het volgende:
Ik vind Toornstra op rechts niet optimaal.
Hij zet wel onwijs veel druk en dat hebben we echt gemist. Kijk maar wat er tegen Sevilla gebeurde zonder Immers, die hadden 90% balbezitquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:53 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Pfieww. Gelukkig.
Tevens:Lex.twitter:Catenaccio twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:49:12Lex Immers 0 Schoten0 Kansen gecreëerd0 Steekpasses0 Dribbels0 Tackles0 Intercepties#feysta reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk genoeg om een fatsoenlijke spits aan te trekken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hopelijk het begin van een mooie reeks, zou toch veel goedmaken als we de groepsfase overleven. Hoeveel geld zou dat trouwens opleveren?
#lexouttwitter:Catenaccio twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:49:12Lex Immers 0 Schoten0 Kansen gecreëerd0 Steekpasses0 Dribbels0 Tackles0 Intercepties#feysta reageer retweet
Van Beek is nog lang niet op het gewenste niveau.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:05 schreef Tortugal het volgende:
Met dit centrum gaan we er zeker niet op achteruit tov de vrij en martins indi
Hilarisch!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:06 schreef Antaris het volgende:
Toen van Beek scoorde, gooide er iemand vanuit het publiek bier naar het bankje van de tegenstanders, (of wie dat ook waren) heeft iemand dat opgemerkt? Ik had enorm moet lachen.
Vorige week nog wel volgens velen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:05 schreef Tortugal het volgende:
Van Beek en de Kong deden het prima, inderdaad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:05 schreef Tortugal het volgende:
't zou wel heel gek zijn als we in de winterstop geen spits krijgen, is toch overduidelijk dat dat hard nodig is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Hopelijk genoeg om een fatsoenlijke spits aan te trekken.
Centrum is baas.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Uitstekende sfeer ook vandaag moet ik zeggen. En dit centrum is gewoon baas
We hebben in de afronding soms dikke pech maar meestal is het gewoon onkunde wegens gebrek aan scorend vermogen, toch lekker dat we nu punten pakken totdat het straks beter zal gaan. Ook maken we het onnodig spannend in de laatste minuten, ik had al een paar keer de 2-2 geteld.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Centrum is baas.
Ergens zal dit team beter gaan voetballen dan het elftal onder koeman. Daar ontbraken ook echt de creatiiefelingen op het middenveld.
Maar nog altijd weten ze de meest grote kansen te missen en de moeilijkste erin te krijgen. Zal misschien de druk kunnen zijn. Ach, kwestie van tijd voor ze van die kuip zenuwen af zijn.
Ja ik kneep hem wel ff toen Vermeer naar die bal dook in die laatste 30 seconden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
We hebben in de afronding soms dikke pech maar meestal is het gewoon onkunde wegens gebrek aan scorend vermogen, toch lekker dat we nu punten pakken totdat het straks beter zal gaan. Ook maken we het onnodig spannend in de laatste minuten, ik had al een paar keer de 2-2 geteld.
Er was een downtime en daardoor waarschijnlijk was het topic uit de reeks gehaald.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:15 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is deze, waarom krijg ik het Feyenoordtopic niet meer in MyAT?
4 ton als je eerste wordtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 21:58 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hopelijk het begin van een mooie reeks, zou toch veel goedmaken als we de groepsfase overleven. Hoeveel geld zou dat trouwens opleveren?
Het is onkunde ja.. Manu en Kazim zullen af en toe hun goaltjes meepikken, maar zijn geen echte doelpuntenmakers.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:14 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
We hebben in de afronding soms dikke pech maar meestal is het gewoon onkunde wegens gebrek aan scorend vermogen, .
Ik dacht gelijk penalty, leek erop alsof ie 'm onderuit haalde.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja ik kneep hem wel ff toen Vermeer naar die bal dook in die laatste 30 seconden.
Wat zou elhamdaoui nu verdienen jaarlijks?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is onkunde ja.. Manu en Kazim zullen af en toe hun goaltjes meepikken, maar zijn geen echte doelpuntenmakers.
Dat is wel erg weinig, had meer verwacht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
4 ton als je eerste wordt
2 ton als je tweede wordt
Geen idee.. meer dan 2 miljoen denk ik. Maar dat vind ik zo'n eikel, die zou ik nooit bij Feyenoord hoeven zienquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:20 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Wat zou elhamdaoui nu verdienen jaarlijks?
Dat idee heb ik niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:20 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Jammer trouwens van die witte broekjes. Het complete tenue doet een beetje joods aan zo
Dat is ook zo maar hij is wel iemand die er 20 in kan legger per seizoen en Rutten kan hem wel handlen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen idee.. meer dan 2 miljoen denk ik. Maar dat vind ik zo'n eikel, die zou ik nooit bij Feyenoord hoeven zien
Kazim was blijkbaar ook een paardenlul.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen idee.. meer dan 2 miljoen denk ik. Maar dat vind ik zo'n eikel, die zou ik nooit bij Feyenoord hoeven zien
Is wel een bikkel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:23 schreef TheFastOne het volgende:
Overigens die van DammeDie gast kan er echt geen klote van.
Laat ze maar oefenen zodat geen pass meer verkeerd gaatquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Dat gepass tussen Clasie en El Ahmadi![]()
Lullopertje spelenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Dat gepass tussen Clasie en El Ahmadi![]()
Kenny zette z'n leven op het spel voor z'n eerste overwinning in de Kuip.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heerlijke redding van Vermeer trouwens op het einde.
Dat viel me ook op jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft Leo Driessen instructies gehad om niet meer zo anti-Feyenoord te zijn. Het komt erg gemaakt over.
Nederlands voetbal wordt in Europa altijd gegund.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:36 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Heeft Leo Driessen instructies gehad om niet meer zo anti-Feyenoord te zijn. Het komt erg gemaakt over.
quote:Oprechte blijdschap na eerste doelpunt: 'Dit voelt geweldig'
Uitgerekend in een belangrijke Europese wedstrijd wist Sven van Beek donderdagavond voor het eerst voor Feyenoord te scoren in De Kuip. Hoewel het doelpunt zeker niet de boeken zal in gaan als de mooiste uit zijn carrière, was de blijdschap van de verdediger er na afloop niet minder om. ‘Ik verlengde de ingooi van Miquel Nelom met mijn achterhoofd’, analyseerde Van Beek zijn treffer, waarmee hij Feyenoord kort na rust op voorsprong zette tegen Standard Luik. ‘Daarna zag ik de bal in het doel gaan, alleen kon ik nauwelijks beseffen dat ik echt had gescoord. Dit voelt geweldig.’
Dat Feyenoord in de eerste thuiswedstrijd in de groepsfase van de Europa League doel trof uit een ingooi, was volgens Van Beek niet helemaal toevallig. ‘Miquel kan heel ver ingooien en dat kan een groot wapen zijn, alleen maakten we daar tot op heden niet of nauwelijks gebruik van. Daarom hebben we er deze week op getraind. De bedoeling was dat ik of Lex de bal zou door koppen, waardoor er gevaar zou ontstaan. Dat we er direct vanavond profijt van hebben gehad, is natuurlijk heel positief.’
Met zijn doelpunt beloonde Van Beek zichzelf voor een uitstekend optreden in het hart van de Rotterdamse defensie, die weinig weggaf tegen Standard Luik. ‘Eigenlijk waren zij alleen uit de omschakeling gevaarlijk. De 1-1 viel op heel ongelukkige wijze, omdat de bal ineens tegen mijn been stuiterde en ik ‘m daar niet verwachtte. Daarna zijn we weer op zoek gegaan naar een nieuwe voorsprong, met bij vlagen heel goed positiespel. Toen Elvis kort voor tijd die grote kans miste dacht ik even dat we genoegen moesten nemen met een gelijkspel, maar gelukkig maakte hij even later alsnog 2-1. De ontlading daarna was geweldig.’
Sfeer was toch ook niet zo bijzonder voor Europese thuiswedstrijden begrippen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Net even de samenvatting gekeken. Hebben ze het geluid van het publiek uitgezet ofzo?hoorde bijna niks, terwijl ik de sfeer in het stadion wel prima vond.
En ik dacht trouwens dat wij slechte backs hadden, maar die linksback van die Belgen kon er echt geen ene kut van zeg
Was mooi om te zien hoe ze terug het vak ingetimmerd werden door de ME later.quote:
Ik vond het toch niet slecht hoor. Beter dan normaal in de competitie iig.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sfeer was toch ook niet zo bijzonder voor Europese thuiswedstrijden begrippen?
Ik zat aan de andere kant van het stadion, dus zag de ME niet het vak op komen. Zag wel ineens al die Belgen terug hun vak insprinten, was een apart gezichtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:52 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Was mooi om te zien hoe ze terug het vak ingetimmerd werden door de ME later.
T werd pas leuk toen de ME t vak op kwamquote:
Dat uitvak zag er ook wel erg amateuristisch uit, evenals die speakers, ik versta geen fuck van wat Peter allemaal aan het lullen is en toen die rondzingende microfoon ineensquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
T werd pas leuk toen de ME t vak op kwam
Druiven zijn zuur bij de Belgen.quote:Standard slechte verliezer: 'Twee illegale goals'
Coach Guy Luzon van Standard Luik gaf donderdagavond de Portugese arbiter Manuel De Sousa de schuld van de nederlaag tegen Feyenoord in De Kuip (2-1).
"Het waren twee illegale goals van de tegenstander", bromde de Israëlier, die bij de Belgische club nogal onder druk staat.
"Bij het eerste doelpunt uit een verre inworp werd de bal door niemand aangeraakt, waardoor het geen geldige treffer was. Bij de winnende goal raakte een speler van Feyenoord de bal met zijn hand. We hebben door twee fouten van de arbitrage verloren."
"Bovendien hadden we in de extra tijd ook nog een strafschop verdiend na een overtreding van de doelman van Feyenoord tegen Yuji Ono."
Luzon was nog wel tevreden over het optreden van zijn eigen ploeg. "Dit was een van onze beste wedstrijden tot dusver. We hebben eindelijk als een team gespeeld. En dat de hele wedstrijd lang. Als we zo blijven spelen, komen de goede resultaten vanzelf."
Zeker aangezien die 1-1 ook illegaal was door hands Luikspeler.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Die vent heeft er vrij weinig van begrepen
Stonden naar mijn mening ook niet genoeg stewards tussenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat uitvak zag er ook wel erg amateuristisch uit, evenals die speakers, ik versta geen fuck van wat Peter allemaal aan het lullen is en toen die rondzingende microfoon ineensOh en dat bier
Ook dat, maar los daarvan heb ik geen hands gezien bij de 2-1. Ik twijfelde zelf wel even aan de 1-0, maar volgens mij is die gewoon aangeraakt als ik de beelden bekijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker aangezien die 1-1 ook illegaal was door hands Luikspeler.
Godverdomme ja! Ik was gelukkig met de auto dit keer, maar heb het wel geproefd. Staan ze gewoon lauwe flesjes 0,0 amstel over te gieten in bekers..quote:
Die probeert wanhopig z'n baan te redden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Die vent heeft er vrij weinig van begrepen
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Druiven zijn zuur bij de Belgen.
Nee, ging via Van Beek. Maar was wel hands van een speler van hun.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:34 schreef exile79 het volgende:
Was het trouwens buitenspel dat doelpunt van Luik? Heb de samenvatting nog niet gezien. Was nuchter dit keer, dus eigenlijk best wel veel van de wedstrijd gezien.
Als we hem niet verkocht hadden had hij wel een transfer geforceerd aangezien Koeman ook wegging, 8 miljoen is alleen wel wat weinig gezien de lengte van zijn contract en aantal goals, Ajax zou wel 20 gevangen hebbenquote:
Huilen dat er een ingooi ingaatquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Daarvoor was een pass op een medespeler maar werd onderschept.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:36 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ging via Van Beek. Maar was wel hands van een speler van hun.
Je bedoelt Toornstra?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:43 schreef Henrys het volgende:
Vind Van Beek trouwens wel erg slecht spelen en hij heeft ook geen nek
Kan de schuld inderdaad beter bij zijn verdediging leggen. Maar goed, hij is ook bang zijn baan kwijt te rakenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Huilen dat er een ingooi ingaat
Zijn daar geen beelden van?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:56 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
T werd pas leuk toen de ME t vak op kwam
We winnen wel met hem. Is niet voor niets dat zowel Rutten en Koeman hem blijven opstellen. Die hebben er toch meer kijk op dan jij en ikquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:21 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Immers is weer geblesseerd. Was vanavond echt duidelijk te zien dat hij er geen fuck van kan met al die voetballende spelers om hem heen. Wanneer tyft hij nou eindelijk eens een keer op uit de basis?
Vroeger was Standard en Feyenoord altijd rellen. Hopelijk geen gezeik want nog meer sancties zullen resulteren in een lange uitsluiting.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Net op het NOS journaal, zag er vrij heftig uit. Mannetje of 30 opgepakt.
Lex heeft in de overwinning geen enkel aandeel gehad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:24 schreef Henrys het volgende:
[..]
We winnen wel met hem. Is niet voor niets dat zowel Rutten en Koeman hem blijven opstellen. Die hebben er toch meer kijk op dan jij en ik
twitter:Catenaccio twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:49:12Lex Immers 0 Schoten0 Kansen gecreëerd0 Steekpasses0 Dribbels0 Tackles0 Intercepties#feysta reageer retweet
Nee, Koeman deed Mokotjo, Ellabdellaoui en Leerdam weg, maar hij behield Goossens, Vormer en Verhoek.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:24 schreef Henrys het volgende:
[..]
We winnen wel met hem. Is niet voor niets dat zowel Rutten en Koeman hem blijven opstellen. Die hebben er toch meer kijk op dan jij en ik
JAAAAA MAAR WEL GOED GEJAAGD, DAT DOEN TOORNSTRA EN AHAMAADI NIET HEUR.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:27 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Lex heeft in de overwinning geen enkel aandeel gehad.twitter:Catenaccio twitterde op donderdag 02-10-2014 om 20:49:12Lex Immers 0 Schoten0 Kansen gecreëerd0 Steekpasses0 Dribbels0 Tackles0 Intercepties#feysta reageer retweet
Gelul, optyfen met die gozer. Nu staat hij de ontwikkeling van Vilhena in de weg.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:28 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
JAAAAA MAAR WEL GOED GEJAAGD, DAT DOEN TOORNSTRA EN AHAMAADI NIET HEUR.
IK HEB VILHENA DE AFGELOPEN 5 JAAR NIET ZIEN ONTWIKKELEN HOOR. GRGR.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:31 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Gelul, optyfen met die gozer. Nu staat hij de ontwikkeling van Vilhena in de weg.
Opzich deden Feyenoord supporters vrij weinig verkeerd, kwamen alleen verhaal halen toen die belgjes door het hek heen gebroken waren. Voor de rest alleen Luik tegen de ME/politie.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger was Standard en Feyenoord altijd rellen. Hopelijk geen gezeik want nog meer sancties zullen resulteren in een lange uitsluiting.
Wel zuur als die domme kankerbelgen dan gaan lopen provoceren
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:59 schreef Jay_Snake het volgende:
Wat mooi om te zien vanuit Curaçao dat Feyenoord gewonnen heeft! Staan de beelden ergens online? Jammer genoeg geen rtl hier
KOMT OMDAT HIJ JARENLANG IS MISBRUIKT OP DE VERKEERDE POSITIE!! MET VILHENA OP 10 HEB JE EEN GRUWELIJK ELFTAL! NOU GROETJES.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:33 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
IK HEB VILHENA DE AFGELOPEN 5 JAAR NIET ZIEN ONTWIKKELEN HOOR. GRGR.
Ik was natuurlijk sarcastisch hé.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:00 schreef PIETR het volgende:
[..]
KOMT OMDAT HIJ JARENLANG IS MISBRUIKT OP DE VERKEERDE POSITIE!! MET VILHENA OP 10 HEB JE EEN GRUWELIJK ELFTAL! NOU GROETJES.
Het lijkt me dat indien Feyenoord gestraft wordt de aanleiding vooral is dat de beveiligingshekken niet voldeden. Dus eerder organisatorisch falen als 'gastheer' dan de rellende thuissupporters.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Opzich deden Feyenoord supporters vrij weinig verkeerd, kwamen alleen verhaal halen toen die belgjes door het hek heen gebroken waren. Voor de rest alleen Luik tegen de ME/politie.
Ze zijn nog zuurder, hun voorzitter eist dat de wedstrijd wordt overgespeeldquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)raks-herspeeld.dhtmlquote:Standard greep in de Kuip naast een billijk gelijkspel. De Rouches wezen daarbij naar de ref. Voorzitter Duchâtelet ging een stap verder: "Als blijkt dat de bal bij die eerste goal niet werd beroerd, stappen we naar UEFA om de match te herspelen."
Eerst de feiten: kort na rust komt Feyenoord op voorsprong wanneer een inworp van Nelom tot ieders verbijstering achter de rug van Kawashima in doel belandt. Rechtstreeks scoren op een inworp kan niet, maar ref De Sousa oordeelde dat Van Beek de bal met een haar had gedevieerd en keurde het doelpunt goed.
Fase al geïnterpreteerd
Voorzitter Duchâtelet reageerde misnoegd: "Als blijkt dat de bal niet werd beroerd, stappen we naar de UEFA om de match te herspelen." De onvrede van Standard is te begrijpen, maar of de UEFA de wedstrijd daadwerkelijk zou laten herspelen, is zeer twijfelachtig. De ref heeft de bewuste fase immers al geïnterpreteerd.
Ook coach Guy Luzon hekelde de spelleiding. "De winninggoal van Feyenoord was eveneens ongeldig, want er ging handspel aan vooraf", wist de Israëliër. Dat Ono in blessuretijd nog werd afgestopt door Vermeer, droeg alleen maar bij tot de onvrede van Luzon. "Dat was een zuivere strafschop."
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze zijn nog zuurder, hun voorzitter eist dat de wedstrijd wordt overgespeeld![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)raks-herspeeld.dhtml
Heel gek zoiets.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Het is na de wedstrijd blijkbaar nog erg onrustig geweest bij de kuip, verschillende arrestaties
Toch zou het ergens krom zijn. Destijds met Nancy was helemaal niet relevant hoe de hekken waren, aan 1 kant stonden niet eens hekken. Feyenoord moet gewoon dat zeggen enorm geschokt door de agressieve houding van de Belgische fans.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 07:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Het lijkt me dat indien Feyenoord gestraft wordt de aanleiding vooral is dat de beveiligingshekken niet voldeden. Dus eerder organisatorisch falen als 'gastheer' dan de rellende thuissupporters.
Ik stond er praktisch met mijn neus bovenop en had niet het idee dat iemand die bal raakte.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:34 schreef Tarado het volgende:
Net even die eerste goal teruggezien, ging er dus in 1 keer in of werd hij toch nog geraakt? Moelijk te zien op dat beeld
https://v.cdn.vine.co/r/v(...)N17yyLGP7VGLBAzFl5KB
Er had gewoon ME moeten staan in het buffervak. In Sevilla was het uitvak op sommige plaatsen open, je kon zo naar de thuisvakken. Dat doet alleen niemand met de Spaanse ME daar.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:25 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch zou het ergens krom zijn. Destijds met Nancy was helemaal niet relevant hoe de hekken waren, aan 1 kant stonden niet eens hekken. Feyenoord moet gewoon dat zeggen enorm geschokt door de agressieve houding van de Belgische fans.
Die reactie van Van Beek ziet er wel echt uit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik stond er praktisch met mijn neus bovenop en had niet het idee dat iemand die bal raakte.
Dat is ook het beste. Gewoon geen aandacht aan dat soort uitwassen besteden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Er had gewoon ME moeten staan in het buffervak. In Sevilla was het uitvak op sommige plaatsen open, je kon zo naar de thuisvakken. Dat doet alleen niemand met de Spaanse ME daar.
Wel vervelend dat het nu zo in de media verschijnt. In Sevilla werden we buiten het stadiom bekogeld met fakkels door Sevillafans. Hoor je daar in Spanje niks over in de media.
Ik zie mensen ook wel eens vallen dat je denkt, die moet geraakt zijn...quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:59 schreef Tortugal het volgende:
Volgens mij raakte Van Beek die bal echt wel, anders juich je ook niet zo. Wel denk ik dat Standard nog de penal had moeten krijgen in de laatste minuut, maarja de 1-1 was al met de hand dus het is prima zo. Ze hebben niet veel te klagen
quote:Elvis Manu was gisteren opnieuw de grote held bij Feyenoord. De naam van de aanvaller werd minutenlang door De Kuip gescandeerd nadat hi zeven minuten voor tijd de winnende treffer maakte in het Europese treffen met Standard Luik (2-1), de eerste winstpartij in Europa sinds 2006.
Het Algemeen Dagblad maakt vandaag dan ook niet geheel verrassend melding dat Martin van Geel niet lang meer zal wachten om het aflopende contract van de nieuwe cultheld te verlengen. Lang werd er getwijfeld of Manu wel voldoende in huis had om bij een topclub te slagen, maar onder Fred Rutten komt hij helemaal tot bloei.
''Ik zit gewoon in een heerlijke fase'', vond de buitenspeler zelf ook na afloop. ''Maar één zwaluw maakt nog geen zomer'', nuanceerde hij. ''We hebben die winnende treffer er echt uitgeperst. Het is heerlijk dat het dan toch lukt.''
Manu had genoeg kansen om de wedstrijd al eerder te beslissen. Drie honderd procent kansen werden gemist voordat hij de winnende maakte. ''Ik dacht al een paar keer eerder dan ik zou gaan scoren. Bij die eerste bal voor rust zag ik de keeper die bal uit de bovenhoek tikken. Daat schrok ik wel van, want die had ik moeten maken. En na rust hield hij de bal met meer geluk dan wijsheid tegen. Gelukkig kwam het toch nog goed.''
Wat een huiliesquote:Standard greep in de Kuip naast een billijk gelijkspel. De Rouches wezen daarbij naar de ref. Voorzitter Duchâtelet ging een stap verder: "Als blijkt dat de bal bij die eerste goal niet werd beroerd, stappen we naar UEFA om de match te herspelen."
Eerst de feiten: kort na rust komt Feyenoord op voorsprong wanneer een inworp van Nelom tot ieders verbijstering achter de rug van Kawashima in doel belandt. Rechtstreeks scoren op een inworp kan niet, maar ref De Sousa oordeelde dat Van Beek de bal met een haar had gedevieerd en keurde het doelpunt goed.
Fase al geïnterpreteerd
Voorzitter Duchâtelet reageerde misnoegd: "Als blijkt dat de bal niet werd beroerd, stappen we naar de UEFA om de match te herspelen." De onvrede van Standard is te begrijpen, maar of de UEFA de wedstrijd daadwerkelijk zou laten herspelen, is zeer twijfelachtig. De ref heeft de bewuste fase immers al geïnterpreteerd.
Ook coach Guy Luzon hekelde de spelleiding. "De winninggoal van Feyenoord was eveneens ongeldig, want er ging handspel aan vooraf", wist de Israëliër. Dat Ono in blessuretijd nog werd afgestopt door Vermeer, droeg alleen maar bij tot de onvrede van Luzon. "Dat was een zuivere strafschop."
Ach ja, het is ook al geinterpreteerd door de scheids, die heeft (ongeacht de waarheid) geconstateerd dat de eerste goal geldig was... Die coach probeert gewoon zijn baan te redden, geen aandacht gevenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een huilies![]()
Zelf maken ze een goal die, als hij niet (2x?) buitenspel is in ieder geval hands is en nu dusdanig hierover zeuren. En hij raakt hem niet vol, maar hij lijkt hem wel te schampen.
Al zou het me ook niet uitmaken als we door een handbalgoal in de laatste minuut ergens winnen.
Die 2e goal van Feyenoord was in ieder geval geen hands. Knap dat Kazim hem nog goed kon leggen, want hij werd door 2 man in zijn rug geduwd.
Zeker. Wel lekker dat hij hem dan toch zelf nog maakt. Maar hij mag wel ietsje rustiger voor de goal worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:17 schreef Bombvis het volgende:
Ik had het toch ook wel fijn gevonden als Manu die andere 100% kansen ook gewoon gemaakt had, had de wedstrijd een stuk makkelijker gemaakt. Maar ach, dit heeft zo ook wel wat natuurlijk
Al spreken ze in dat stukkie wel weer over 3 100% kansen, terwijl die kopbal echt niet ZO'N grote kans was... Die andere twee, tsja, daar mag je er eigenlijk echt geen 2 van missen in een wedstrijd..quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:17 schreef Bombvis het volgende:
Ik had het toch ook wel fijn gevonden als Manu die andere 100% kansen ook gewoon gemaakt had, had de wedstrijd een stuk makkelijker gemaakt. Maar ach, dit heeft zo ook wel wat natuurlijk
Ja, die 3 100% kansen vond ik niet, maar die 2 absoluut wel. En daar mag je er geen één van missen, die moet een willekeurige amateurvoetballer uit de 7e klasse nog kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Al spreken ze in dat stukkie wel weer over 3 100% kansen, terwijl die kopbal echt niet ZO'N grote kans was... Die andere twee, tsja, daar mag je er eigenlijk echt geen 2 van missen in een wedstrijd..
Dat klopt wel, maar hij scoort wel redelijk vaak de laatste tijd en hij creëert ook veel. Met afstand de meest dreigende speler van ons elftalquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zeker. Wel lekker dat hij hem dan toch zelf nog maakt. Maar hij mag wel ietsje rustiger voor de goal worden.
Ja, zeker, maar als hij ook nog iets rustiger voor de goal wordt, dan kan hij écht goed worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar hij scoort wel redelijk vaak de laatste tijd en hij creëert ook veel. Met afstand de meest dreigende speler van ons elftal. Ik zou hem eigenlijk ook wel eens in de spits willen zien. Heb me toch wel in hem vergist, dacht dat het een blind paard was. Valt best mee.
Krabbyquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:13 schreef Henrys het volgende:
Wie kwam eigenlijk met het gerucht dat Vilhena en Boeitius waarschijnlijk moeilijk zouden doen en dat Gio en Van Gastel werden buitengesloten?
Dat was toch VI en dus Krabby?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:13 schreef Henrys het volgende:
Wie kwam eigenlijk met het gerucht dat Vilhena en Boeitius waarschijnlijk moeilijk zouden doen en dat Gio en Van Gastel werden buitengesloten?
quote:
Wat een droeftoeter dat hij zoveel onrust probeert te zaaien terwijl daar helemaal geen signalen van zijn. ZIe tegenwoordig alleen maar nog negatieve berichten van hem over Feyenoordquote:
Die kerel leeft echt zijn droom prachtig om te zien elke keer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:06 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het juichen van Van Beek was wel heel overtuigend (en schattig)
Gefrustreerd. Snap ik enigszins ook wel. Zijn baan wordt gewoon tegengehouden door de directie van Feyenoord, terwijl Thijs Slegers en Simon Zwartkruis alles weten over PSV en Ajax.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:19 schreef Henrys het volgende:
[..]
[..]
Wat een droeftoeter dat hij zoveel onrust probeert te zaaien terwijl daar helemaal geen signalen van zijn. ZIe tegenwoordig alleen maar nog negatieve berichten van hem over Feyenoord
Simon Zwartkruis weet niets. Dat is echt een baggerwatcher. De enige fatsoenlijke watcher is Thijs Slegers.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Gefrustreerd. Snap ik enigszins ook wel. Zijn baan wordt gewoon tegengehouden door de directie van Feyenoord, terwijl Thijs Slegers en Simon Zwartkruis alles weten over PSV en Ajax.
Zo probeert hij in ieder geval nog wat te maken van zijn 'Feyenoord-watcher' vak. Als werkgever had ik hem allang ontslagen en JD-Stouten aangenomen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Gefrustreerd. Snap ik enigszins ook wel. Zijn baan wordt gewoon tegengehouden door de directie van Feyenoord, terwijl Thijs Slegers en Simon Zwartkruis alles weten over PSV en Ajax.
Zo probeert hij in ieder geval nog wat te maken van zijn 'Feyenoord-watcher' vak. Als werkgever had ik hem allang ontslagen en JD-Stouten aangenomen.
Dat ligt denk niet aan Krabby, maar gewoon aan VIquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:21 schreef satecl het volgende:
[..]
Mwah, Sleegers lijkt wel aardig op de hoogte te zijn vaak, Zwartkruis ook, maar wel wat minder. Sowieso is er laatste tijd gewoon minder 'buzz' rond Ajax. Krabby is wel echt iemand die niks te melden heeft, en áls hij dan eens met iets komt klopt het vaak nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat ligt denk niet aan Krabby, maar gewoon aan VI
Bedankt spuit 11.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, Sleegers lijkt wel aardig op de hoogte te zijn vaak, Zwartkruis ook, maar wel wat minder. Sowieso is er laatste tijd gewoon minder 'buzz' rond Ajax. Krabby is wel echt iemand die niks te melden heeft, en áls hij dan eens met iets komt klopt het vaak niet
Maar ik bedoel meer op de band die Feyenoord heeft met VI. Ik kijk het nooit, maar ik lees hier alleen maar dat Derksen constant loopt te zeiken op Van Geel etc., zouden ze daarom van de directie niet zo iets hebben van 'stik erin'?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, Sleegers lijkt wel aardig op de hoogte te zijn vaak, Zwartkruis ook, maar wel wat minder. Sowieso is er laatste tijd gewoon minder 'buzz' rond Ajax. Krabby is wel echt iemand die niks te melden heeft, en áls hij dan eens met iets komt klopt het vaak niet
Ik mag hopen dat ze bij de directie weten dat VI (TV) geheel onafhankelijk is t.o.v het tijdschrift?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer op de band die Feyenoord heeft met VI. Ik kijk het nooit, maar ik lees hier alleen maar dat Derksen constant loopt te zeiken op Van Geel etc., zouden ze daarom van de directie niet zo iets hebben van 'stik erin'?
Zijn baas maakt wekelijks in een tv programma van Geel zijn vrouw belachelijk, natuurlijk krijgen ze dan een dikke middelvinger.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar ik bedoel meer op de band die Feyenoord heeft met VI. Ik kijk het nooit, maar ik lees hier alleen maar dat Derksen constant loopt te zeiken op Van Geel etc., zouden ze daarom van de directie niet zo iets hebben van 'stik erin'?
Die redding is zó onderschat. Mulder had als een zak blijven staan en het had gewoon de 2-2 geweest, 1000%quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 09:57 schreef Jorwol het volgende:
FeyenoordEn godver wat een goede actie van Kenneth op het einde nog, Mulder was lekker op z'n lijn blijven staan
En de link Derksen VI Tijdschrift en VI TV bestaat natuurlijk niet? Het is het goed recht van Feyenoord om ze te verbannen, niemand die een beetje hersens heeft neemt Krabby nu nog serieusquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze bij de directie weten dat VI (TV) geheel onafhankelijk is t.o.v het tijdschrift?
Ongetwijfeld, het zal in ieder geval niet helpen. Al krijgt PSV het er ook regelmatig goed van langs.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:31 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Asjeblieft Hans, voor jou altijd.quote:
Er waren wel meer reddingen waarvan ik zeker weet dat Mulder ze niet had gehad.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:36 schreef Cara het volgende:
Die redding is zó onderschat. Mulder had als een zak blijven staan en het had gewoon de 2-2 geweest, 1000%
Hij bepaalt officieel niets meer, is alleen aandeelhouder en heeft geen functie, maar heeft wel veel invloed bij het VI tijdschrift.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En de link Derksen VI Tijdschrift en VI TV bestaat natuurlijk niet? Het is het goed recht van Feyenoord om ze te verbannen, niemand die een beetje hersens heeft neemt Krabby nu nog serieus
Machtig ja. Je kunt veel zeggen over dit seizoen maar het middenveld is echt gewoon supergeil.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:45 schreef Caland het volgende:
Dat moment in de tweede helft trouwens dat Clasie en El Ahmadi de bal een minuut lang naar elkaar aan het overtikken waren
Dat lobballetje van die spits vrij vroeg in de wedstrijd bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:40 schreef exile79 het volgende:
[..]
Er waren wel meer reddingen waarvan ik zeker weet dat Mulder ze niet had gehad.
Lex Immers staat op het middenveld... Supergeil!?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Machtig ja. Je kunt veel zeggen over dit seizoen maar het middenveld is echt gewoon supergeil.
Heerlijk inderdaad. En dat komt Karsdorp er nog aan. En ik hoop dat Sleegers eens een echte vent wordt, dan kunnen we volgend jaar écht afscheid nemen van Immers.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Machtig ja. Je kunt veel zeggen over dit seizoen maar het middenveld is echt gewoon supergeil.
Ja, daar wordt 'ie dan wel weer slap van. Maar als die daar niet als een melaatse rondhobbelt en de bal met z'n scheenbeschermers naar medespelers probeert te frommelen dan is het echt een heel geil middenveld.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:49 schreef satecl het volgende:
[..]
Lex Immers staat op het middenveld... Supergeil!?
Dat moeten ze verdomme allang al doen. Toornstra, Vilhena, Karsdorp, El Ahmadi, Clasie.... Moet er nog meer komen om Immers uit de basis te halen!?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heerlijk inderdaad. En dat komt Karsdorp er nog aan. En ik hoop dat Sleegers eens een echte vent wordt, dan kunnen we volgend jaar écht afscheid nemen van Immers.
El Ahmadi, Toornstra, Clasie, Vilhena, Karsdorp en Sleegers, niks mis mee.
Blijkbaar wel ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat moeten ze verdomme allang al doen. Toornstra, Vilhena, Karsdorp, El Ahmadi, Clasie.... Moet er nog meer komen om Immers uit de basis te halen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |