Nope.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:35 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
niks. show me ur bushes (krullenbos)
Lang verhaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er mis met jullie hier de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
Wat gebeurt er als je op dat zwarte knopje drukt?
Biep.
Ik begrijp niet waarom die vrouw het tegenhield, zijn onderbroek reikt net zo ver als haar jurk? Sexisme.quote:
Heb je die van Israël gezien?quote:
Genoeg die mooi zijn hoor. Zoals haar zijn er genoeg te vinden. Ik val meer hierop:quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:44 schreef AMAR420 het volgende:
Nee, maar dit is overigens wel een zeldzaam mooie Koerdische:
[ afbeelding ]
Dat brede gezicht vind ik best typisch aan Koerdische vrouwen, niet echt mijn ding.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg die mooi zijn hoor. Zoals haar zijn er genoeg te vinden. Ik val meer hierop:
[ afbeelding ]
Met 10kg make-up kan jij er ook zo uit zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:44 schreef AMAR420 het volgende:
Nee, maar dit is overigens wel een zeldzaam mooie Koerdische:
[ afbeelding ]
Hater gespotquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met 10kg make-up kan jij er ook zo uit zien.
Ben je Koerd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg die mooi zijn hoor. Zoals haar zijn er genoeg te vinden. Ik val meer hierop:
akurd1423.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Hee Koerden, ff serieus, van welke volkeren stammen jullie nou af? Wat is jullie kant van het verhaal? Jullie doen me vaak denken aan sommige Iraanse volkeren qua uiterlijk, maar ik zie ook some dat kroezige haar en dat doet me denken aan semitische invloed van Mesopotamiers? Ook zie ik vaak sommigen met spleetogen of mongoolse uiterlijk. Ik dacht dat Turken alleen dat hadden in het Midden Oosten, but I was wrong..
Whatever. Ik moet gewoon kotsen van deze maatschappij, waar mensen alleen mooi gevonden worden wanneer ze aan de standaarden voldoen en er perfect uitzien. Doei.quote:
Ik ben lekker zonder makeup, darling..quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met 10kg make-up kan jij er ook zo uit zien.
Heb je mijn inbreng niet gezien? Was een YPJ strijder. Zij dragen geen make upquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whatever. Ik moet gewoon kotsen van deze maatschappij, waar mensen alleen mooi gevonden worden wanneer ze aan de standaarden voldoen en er perfect uitzien. Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |