Da's meer schaamhaar ofzoquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 18:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zij heeft fluffy krullen. Ik schape.
In principe had ik al iets gevonden, maar hoe ze dat met de stempels doen is me nu helemaal duidelijkquote:
Dan moet je geen afspraken afzetten -,-quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik voel me afgewezen door je. Geef me aandacht dan.
TSK ETSENE BE ADAMquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In principe had ik al iets gevonden, maar hoe ze dat met de stempels doen is me nu helemaal duidelijk
heb je ook een boesh op je hoofd?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tegen mij zeg je dat nooit.
quote:
Oké, je mag wel mee. Dan gaan we wel met zijn drietjes uit drinkenquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tegen mij zeg je dat nooit.
nee. Ik wacht thuis wel op je met de kat op schoot.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
Oké, je mag wel mee. Dan gaan we wel met zijn drietjes uit drinken
Praat normaal tegen mij. Kafayi mi yedin sen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:12 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
[..]
Oké, je mag wel mee. Dan gaan we wel met zijn drietjes uit drinken
Nee, je gaat gewoon mee, voordat je oud en roestig bentquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee. Ik wacht thuis wel op je met de kat op schoot.
Omdat je zo complimentgeil bent: dankjewelquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow w8.
Tesekkur yani.
Opnieuw por favor.
Okeee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, je gaat gewoon mee, voordat je oud en roestig bent
This is all I asked for.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat je zo complimentgeil bent: dankjewel![]()
Leuk. Ik heb een schaap in stukjes gesneden en jij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okeee.
Hoe was jouw dag vandaag?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Praat normaal tegen mij. Kafayi mi yedin sen.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb een schaap in stukjes gesneden en jij?
hihih, kan jij het beter?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dafuq doet zo'n wijf op n bruiloft. Dit is geen buikdansen meer.
niks. show me ur bushes (krullenbos)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er mis met jullie hier de laatste tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |