Okeee.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, je gaat gewoon mee, voordat je oud en roestig bent
This is all I asked for.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Omdat je zo complimentgeil bent: dankjewel![]()
Leuk. Ik heb een schaap in stukjes gesneden en jij?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Okeee.
Hoe was jouw dag vandaag?
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Praat normaal tegen mij. Kafayi mi yedin sen.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:18 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb een schaap in stukjes gesneden en jij?
hihih, kan jij het beter?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dafuq doet zo'n wijf op n bruiloft. Dit is geen buikdansen meer.
niks. show me ur bushes (krullenbos)quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er mis met jullie hier de laatste tijd.
Nope.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:35 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
niks. show me ur bushes (krullenbos)
Lang verhaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat is er mis met jullie hier de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
Wat gebeurt er als je op dat zwarte knopje drukt?
Biep.
Ik begrijp niet waarom die vrouw het tegenhield, zijn onderbroek reikt net zo ver als haar jurk? Sexisme.quote:
Heb je die van Israël gezien?quote:
Genoeg die mooi zijn hoor. Zoals haar zijn er genoeg te vinden. Ik val meer hierop:quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:44 schreef AMAR420 het volgende:
Nee, maar dit is overigens wel een zeldzaam mooie Koerdische:
[ afbeelding ]
Dat brede gezicht vind ik best typisch aan Koerdische vrouwen, niet echt mijn ding.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg die mooi zijn hoor. Zoals haar zijn er genoeg te vinden. Ik val meer hierop:
[ afbeelding ]
Met 10kg make-up kan jij er ook zo uit zien.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:44 schreef AMAR420 het volgende:
Nee, maar dit is overigens wel een zeldzaam mooie Koerdische:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |