...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je in de kerk vloekt, dan doe je vast ook niet aan 'voor het zingen de kerk uit gaan'.![]()
* sylvesterrr gaat weer weg.
Is goed! Heb je je schaap al?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Mams heeft blijkbaar die oven ergens gestald of weggegeven![]()
Kga kijken of ik r kan bereiken
Yea.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goed! Heb je je schaap al?
Je lijkt stylo wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Yea.
Ik ben ook op zoek naar een lieve schaap voor mezelf
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:48 schreef ACT-F het volgende:
Lieve peynir kafalılar,
Weet iemand of het mogelijk is om uitsluitend met ID-kaarten naar Turkije te reizen? Ik heb jarenlang met een Nederlands paspoort + kimlik gereisd, maar na het verlopen van mijn Nederlandse paspoort heb ik om praktische redenen een ID-kaart gehaald. Het is voor Nederlanders mogelijk om alleen met ID-kaart naar Turkije te reizen, mits ze ook een visum kopen. Maar kan ik door het tonen van mijn Nederlandse ID en kimlik de grens passeren? Zo ja, hoe doen ze dat met de in- en uitgangsstempels?
Ik bied mezelf aan.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Yea.
Ik ben ook op zoek naar een lieve schaap voor mezelf
Dat hoor ik ook vaak. Als eigenaar van een auto moet je sowieso een paspoort hebben voor triptik, maar geldt dat ook voor overige reizigers? Lees dit eens:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Douane meneer vertelde me dit. Bij een kimlik hoort een paspoort zei hij.
http://www.frmtr.com/yurt(...)vatandaslik-2.html#9quote:Soru :
Ben gecen ay belcika vatandasligini kazandim bunu konsolosluga bildirmek zorundamiyim ? Ayrica Turkiye'ye girerken pasaportsuz sadece turk ve belcika kimlik kartiyla giris yapabilirmiyim? 1979 dogumluyum ve askerligimi yaptim. Lutfen beni aydinlatirsaniz cok sevinirim.
Cevap :
CIFTE VATANDASLIKLA ILGILI HER HANGI BIR SORUNUNUZ BULUNMAMAKTADIR.HER IKI ULKENIN KIMLIK KARTI ILE GIRIS YAPABILIRSINIZ.UYGUN OLDUGUNUZ BIR ZAMANDA TURK VATANDASLIGINI KORUMA ISLEMI YAPTIRABILIRSINIZ.SAYGILARIMIZLA
En iyi dileklerimizle,
T.C. Anvers Baskonsoloslugu
in mn hometown babequote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:57 schreef Santello het volgende:
[..]waar hang je uit? Dan kom ik je vastbinden
Op zaterdag 4 oktober 2014 20:55 schreef ACT-F het volgende:
Oh ben je weer weg?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik voel me afgewezen door je. Geef me aandacht dan.
Alsof jij en ik toekomst hebben, proleet die je dr bent.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:04 schreef Santello het volgende:
[..]
Oh ben je weer weg?
Blijf maar weg dan
Dus toch!quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
http://forums.hababam.nl/(...)je-binnen-spoed.html
Hmmmm. Kan wel lees k hier?
quote:Als je met vliegtuig gaat kan je gewoon met je NL ID, ze stempelen op en papiertje die je terug vlucht ook bij je moet heben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |