Vandaag krijg je het niet meer. Geloof me maar.quote:
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:42 schreef WammesWaggel het volgende:
Vanavond eten wij tofu. het is immers dierendag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 19:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk krijgt de haan ook wat love![]()
Ja, die opmerkingen zijn inderdaad kwalitatief uitermate teleurstellend...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die poesjes opmerkingen. Pls.
Verdomme.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, die opmerkingen zijn inderdaad kwalitatief uitermate teleurstellend...
Als je in de kerk vloekt, dan doe je vast ook niet aan 'voor het zingen de kerk uit gaan'.quote:
...quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je in de kerk vloekt, dan doe je vast ook niet aan 'voor het zingen de kerk uit gaan'.![]()
* sylvesterrr gaat weer weg.
Is goed! Heb je je schaap al?quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:39 schreef Santello het volgende:
[..]
Mams heeft blijkbaar die oven ergens gestald of weggegeven![]()
Kga kijken of ik r kan bereiken
Yea.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is goed! Heb je je schaap al?
Je lijkt stylo wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:47 schreef Santello het volgende:
[..]
Yea.
Ik ben ook op zoek naar een lieve schaap voor mezelf
Onmogelijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:48 schreef ACT-F het volgende:
Lieve peynir kafalılar,
Weet iemand of het mogelijk is om uitsluitend met ID-kaarten naar Turkije te reizen? Ik heb jarenlang met een Nederlands paspoort + kimlik gereisd, maar na het verlopen van mijn Nederlandse paspoort heb ik om praktische redenen een ID-kaart gehaald. Het is voor Nederlanders mogelijk om alleen met ID-kaart naar Turkije te reizen, mits ze ook een visum kopen. Maar kan ik door het tonen van mijn Nederlandse ID en kimlik de grens passeren? Zo ja, hoe doen ze dat met de in- en uitgangsstempels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |