Hater gespotquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met 10kg make-up kan jij er ook zo uit zien.
Ben je Koerd?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Genoeg die mooi zijn hoor. Zoals haar zijn er genoeg te vinden. Ik val meer hierop:
akurd1423.jpg]afbeelding[/url] ]
quote:Hee Koerden, ff serieus, van welke volkeren stammen jullie nou af? Wat is jullie kant van het verhaal? Jullie doen me vaak denken aan sommige Iraanse volkeren qua uiterlijk, maar ik zie ook some dat kroezige haar en dat doet me denken aan semitische invloed van Mesopotamiers? Ook zie ik vaak sommigen met spleetogen of mongoolse uiterlijk. Ik dacht dat Turken alleen dat hadden in het Midden Oosten, but I was wrong..
Whatever. Ik moet gewoon kotsen van deze maatschappij, waar mensen alleen mooi gevonden worden wanneer ze aan de standaarden voldoen en er perfect uitzien. Doei.quote:
Ik ben lekker zonder makeup, darling..quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met 10kg make-up kan jij er ook zo uit zien.
Heb je mijn inbreng niet gezien? Was een YPJ strijder. Zij dragen geen make upquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whatever. Ik moet gewoon kotsen van deze maatschappij, waar mensen alleen mooi gevonden worden wanneer ze aan de standaarden voldoen en er perfect uitzien. Doei.
Wij stammen af van de Meden en Cyaxaresquote:
pics.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:51 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ik ben lekker zonder makeup, darling..
Oh jawel, die was inderdaad naturel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je mijn inbreng niet gezien? Was een YPJ strijder. Zij dragen geen make up
Jammer genoeg is ze nu wel shaheedquote:Op zondag 5 oktober 2014 00:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pics.
[..]
Oh jawel, die was inderdaad naturel.
quote:
En de Mitanni van Anatolie? Die woonden vroeger in dat gebied naast de Hithietten?quote:Op zondag 5 oktober 2014 00:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wij stammen af van de Meden en Cyaxares
Kaas, watermeloen en brood.quote:
Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Dat gaat wel heel ver.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:02 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
En de Mitanni van Anatolie? Die woonden vroeger in dat gebied naast de Hithietten?
Ik heb sowieso respect voor al die vrouwen.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kaas, watermeloen en brood.
En zeker respect, voor al die meiden, niet enkel haar hoor.
We hebben het hier over je voorouders..quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet dat eerlijk gezegd niet. Dat gaat wel heel ver.
Dat weet ik. Ik heb hier ook een boek daarover liggen. Als je daar over echt geïnteresseerd bent, wil ik je wel een keer dat vertellen(niet zo laat dus). Maar herinner me daar wel aan.quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:06 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
We hebben het hier over je voorouders..
k. lees het boek eerst zou ik zeggenquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat weet ik. Ik heb hier ook een boek daarover liggen. Als je daar over echt geïnteresseerd bent, wil ik je wel een keer dat vertellen(niet zo laat dus). Maar herinner me daar wel aan.
@Cripquote:Op zondag 5 oktober 2014 01:30 schreef Santello het volgende:
Make up is toch ook gewoon super slecht voor je huid? Blijf sowieso wel ver weg van Make-up hoofden. Die wil je niet naast je zien liggen als je wakker wordt. Tenzij ze super cool is. Zijn er toch weinig van. Die maken zich liever druk over het zien en gezien worden.
Heb wel donkere ringen onder mijn ogen van al die nachtdiensten. Hoe kom ik daar vanaf ? :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |