Klopt. 15.000 ook niet. Het klinkt leuk 51 vermissingen in een x-periode, maar voor hetzelfde geldt zitten er 50 tienermeisjes bij die even een weekje met hun vriendje in een motel hebben liggen ketsen en als vermist zijn opgegeven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:15 schreef agter het volgende:
[..]
Precies. 51 vermissingen zegt dus niet zoveel.
Of met hun gids.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. 15.000 ook niet. Het klinkt leuk 51 vermissingen in een x-periode, maar voor hetzelfde geldt zitten er 50 tienermeisjes bij die even een weekje met hun vriendje in een motel hebben liggen ketsen en als vermist zijn opgegeven.
Dat kan ook. Die vader was ook wel erg benieuwd naar alle geile berichtjes die de dames hebben uitgewisseld met lokale gidsen en barboys.quote:
Dat is begrijpelijk. Het zou onlogisch zijn te veronderstellen dat ze een paar weken droog hebben gestaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kan ook. Die vader was ook wel erg benieuwd naar alle geile berichtjes die de dames hebben uitgewisseld met lokale gidsen en barboys.
Dat is met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid uit te sluiten!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:51 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Dat is begrijpelijk. Het zou onlogisch zijn te veronderstellen dat ze een paar weken droog hebben gestaan.
Zeker. Maar afgezien van de woordkeuze gaat het hier wel een een serieus onderwerp.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:01 schreef Lavenderr het volgende:
Zullen we het netjes houden en de speculaties over geile meisjes en dito gidsen achterwege laten?
Dat is idd een goede vraag.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Zeker. Maar afgezien van de woordkeuze gaat het hier wel een een serieus onderwerp.
Waarom is niet onderzocht met welke personen K en L contact hebben gehad of gezocht in de weken voorafgaande aan de vermissing?
Volgens mij is dat standaard bij een misdrijf, maar waarom is daar dan niets over bekendgemaakt?
Ze waren toch op zoek naar 2 jongens waar ze mee gelunched hebben op 31 maart?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Zeker. Maar afgezien van de woordkeuze gaat het hier wel een een serieus onderwerp.
Waarom is niet onderzocht met welke personen K en L contact hebben gehad of gezocht in de weken voorafgaande aan de vermissing?
Volgens mij is dat standaard bij een misdrijf, maar waarom is daar dan niets over bekendgemaakt?
Zo ik begrepen heb is daar niks over bekend gemaakt, omdat de ouders die gegevens (nog) niet hebben, of die gegevens überhaupt terug te halen zijn en of er om die gegevens gevraagd is.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Dit.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:32 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Ze waren toch op zoek naar 2 jongens waar ze mee gelunched hebben op 31 maart?
Is daar dan nog steeds niets uitgekomen?
Tja, ik denk dat met wie ze contact hebben gehad in die 2 dagen in Boquete verder niet
zo belangrijk meer is, we weten dat de meiden zeer waarschijnlijk samen (zonder andere personen)
aan hun hike begonnen zijn en ik acht het uitgesloten dat ze 5 uur lang achtervolgd zijn
zonder daarvan iets te hebben doorgehad (en de daders dan pas zouden toeslaan)
Voor Boquete zaten ze 2 weken in Bocas del Toro, maar met wie ze daar contact hebben gehad,
doet er natuurlijk echt niets toe, want op 30 maart gingen ze naar Boquete.
deze had je een paar dagen geleden ook al genoemd.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:54 schreef Perico het volgende:
Toch lees je daar ook bagger als dit, op 30 augustus bijvoorbeeld, over foto 505:
Misschien zijn het deze?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:32 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Dat kun je niet beoordelen, als je niet weet met wie en waarover ze contact hebben gehad.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:32 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat met wie ze contact hebben gehad in die 2 dagen in Boquete verder niet
zo belangrijk meer is, we weten dat de meiden zeer waarschijnlijk samen (zonder andere personen)
aan hun hike begonnen zijn en ik acht het uitgesloten dat ze 5 uur lang achtervolgd zijn
Voor Boquete zaten ze 2 weken in Bocas del Toro, maar met wie ze daar contact hebben gehad,
Alles is mogelijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:32 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Volgens mij worden er standaard bij een vermissing ook de volgende 2 vragen gesteld:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zijn alleen je standaard antwoorden en je standaard ontkenningen van andere mogelijkheden die de nekharen overeind doen staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:29 schreef jackie12 het volgende:
Hele standaard vragen die gek genoeg bij veel mensen hier de nekharen van omhoog gaan staan
Hier sla je de plank aardig mis Ouder1.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zijn alleen je standaard antwoorden en je standaard ontkenningen van andere mogelijkheden die de nekharen overeind doen staan.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef jackie12 het volgende:
De kans, zoals in jouw mogelijk scenario, dat ze de verkeerde personen zijn tegengekomen na de Mirador
Die was er, maar jij neemt dat niet aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef jackie12 het volgende:
Maar inderdaad, totdat er iemand opstaat die bv. zegt "JA, ik was de taxichauffeur en heb ze zeker naar de Pianista gebracht, denk ik daar anders over.
In jouw scenario zijn ze jongens tegengekomen en sloeg de sfeer om. Op de vlucht/niet terug durven keren, bv infectie krijgen door wondjes en daar aan sterven.quote:
Niet na maar voor de Mirador ontmoet. En ik zie het als optie, meer niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:54 schreef jackie12 het volgende:
[..]
In jouw scenario zijn ze jongens tegengekomen en sloeg de sfeer om. Op de vlucht/niet terug durven keren, bv infectie krijgen door wondjes en daar aan sterven.
Ik bedoel dat ik me goed kan voorstellen dat ze verkeerde personen zijn tegen gekomen.
Er zijn meerdere getuigen en allemaal hebben ze volgens jou de meiden niet gezien. Ik ga die discussie niet weer met je aan. Als die getuigen allemaal de verkeerden voor hadden, dan had F dat net zo goed fout kunnen hebben.quote:Nee als Plinio ze had gezien op de pianista dan was ie op 2 april al gaan zoeken NA de mirador en had ie dat wel gezegd in de reportage "hier hadden Kris en Lisanne de weg terug moeten nemen"
Hij zei niks maar begon wel over Lorenzo G.
Dus nee, ik neem niet aan dat ie ze gezien heeft
Is er ergens een overzicht van getuigenverklaringen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:41 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Hier sla je de plank aardig mis Ouder1.
De kans, zoals in jouw mogelijk scenario, dat ze de verkeerde personen zijn tegengekomen na de Mirador acht ik bijna net zo groot als het verhaal dat ze al vanaf het hostel een lift/gids hebben gehad.
Zelfs voor verdwalen laat ik de deur nog op een kier.
Maar inderdaad, totdat er iemand opstaat die bv. zegt "JA, ik was de taxichauffeur en heb ze zeker naar de Pianista gebracht, denk ik daar anders over.
Los van dat zijn de standaard vragen die de politie zou moeten stellen waar ik net op wees, waarheid als een stier...uh koe.
Niet per se. Er waren immers getuigen die dachten dat ze Kris en Lisanne veel later hadden gezien, aan dat restaurant voor de Mirador enz. Ten eerste was Plinio al niet zeker dat hij ze gezien had (waarschijnlijk ook omwille van andere verklaringen die hem tegenspraken). Ten tweede kan hij misschien gedacht hebben, dat ALS hij inderdaad die ochtend de meisjes had gezien die op weg waren naar de Mirador, dat ze veilig en wel teruggekeerd waren in Boquete (aangezien ze zogenaamd veel later gezien waren door getuigen).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:54 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee als Plinio ze had gezien op de pianista dan was ie op 2 april al gaan zoeken NA de mirador en had ie dat wel gezegd in de reportage "hier hadden Kris en Lisanne de weg terug moeten nemen"
Hij zei niks maar begon wel over Lorenzo G.
Dus nee, ik neem niet aan dat ie ze gezien heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |