Okeee ! . prima dus ( in het begin dan ) ....maar daar horen we dus niets meer van.....wel een beetje vreemd ook zeg.....quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De minister van Buitenlandse Zaken was er in het begin bij betrokken.
Kort na de verdwijning hebben minister Timmermans en staatssecretaris Teeven zich ermee bemoeid. En de Nederlandse ambassadeur in Panama (De Boer) reisde meteen naar Boquete om zich te informeren over de zoekacties.
Maar daarna hebben we van deze heren niets meer vernomen. (Alleen de ambassadeur heeft nog laten weten dat hij het NFI-rapport niet had.)
Echt ongelooflijkquote:51 vermissingen, waarvan 2 maar terug, 7 overleden.....dus 43 e c h t spoorloos....is belachelijk !
Spoorloos is niet strafbaar. Het staat ieder (volwassen) mens vrij om ergens anders te gaan leven zonder daar mededelingen over te doen. Bij kinderen noemen we dat "weglopen", maar bij (jong) volwassenen komt het ook voor - gewoon weg en alle schepen achter je verbranden. Een nieuw leven beginnen.quote:
Ok, ik zal er nu ook over ophouden, mijn laatste post was flauw, geef ik toe...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:13 schreef Ouder1 het volgende:
Apart dat jij klaagt over negativiteit en het ontbreken van constructieve bijdrages maar vervolgens wel keer op keer met aanvallen op een aantal users komt.
Dat is toeval en bovendien geloof ik ook niet in een simpele verdwaling, natuurlijk moet erquote:Het lijkt er op dat Jacky gelijk heeft en het je er alleen om gaat dat de drie door jou genoemde users niet voor minimaal 90% inzetten op een simpele verdwaling.
Tja, het zal natuurlijk andersom helaas ook wel gebeuren, maar misschien is het ook dequote:Over constructief gesproken.. Als ik constructief, inhoudelijk onderbouwd, reageer op een idee van een user krijg ik Ad Hominems om mijn oren. De negativiteit lijkt mij dan echt niet bij mij te liggen.
huhh ?? .15000 ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:50 schreef Domnivoor het volgende:
Elke vermissing is natuurlijk een drama maar 51 vermissingen is niet extreem veel. In Nederland zijn het er 15000 per jaar, waarvan 700 langer dan 3 weken of verdwenen.
Dat is, denk ik, nu precies de reden waarom de Panamese autoriteiten bij een verdwijning initieel van een delict uit gaan. Dat hebben ze in deze zaak ook gedaan.quote:
Er is geen onderzoek meer, dus er valt ook niets te leiden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:30 schreef suddenintuition het volgende:
In de uitzending, op het laatst ....vraagt Umberto Tan....`wie hier in Nederland dit onderzoek zou moeten leiden` .....er komt geen duidelijk antwoord op.....
Wat ik me dus afvraag is, waarom we niets horen van een bemoeienis eventueel, van een kabinet, of minister van Buitenlandse Zaken eventueel, of zelfs de Minister President....waarom worden die onderhand eens niet ingeschakeld, daar zitten ze voor naar mijn mening, de zaak is daar groot genoeg voor, en te veelomvattend ! Zij kunnen veel beter contact leggen met in dit geval Panama en VAART zetten achter deze zaak ( je kunt zelfs de Koning inschakelen, je krijgt altijd antwoord terug ! )
Al die tijd heb ik van bovenstaande figuren n i e t s gelezen....tis maar een idee, hoor....
51 vermissingen, waarvan 2 maar terug, 7 overleden.....dus 43 e c h t spoorloos....is belachelijk !
Toch lees je daar ook bagger als dit, op 30 augustus bijvoorbeeld, over foto 505:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:09 schreef JustinCase het volgende:
Dus, minder aanleiding om spuugzat van een medesleuther te worden, en die uitgebreid op de korrel te nemen.
Zoiets lees je hier dan weer niet.quote:She looks like a zomby/monster there, like the face of the girl of "the exorcist" film.
Maar lees nu eens het bericht in La Estrella. Zoals het er staat zijn ze bijna allemaal opgespoord en zijn er maar drie zaken in onderzoek. En twee van die drie, Kris en Lisanne, waren op 1 augustus al niet meer echt verdwenen. La Estrella in de bocht! Hoeveel er nu werkelijk zijn verdwenen in Chiriquí, daar kom je niet achter. Maar dat sensationele aantal van 51 wordt hier wel klakkeloos overgenomen en eindeloos herhaald. Hier de reactie van een lezer:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:30 schreef suddenintuition het volgende:
In de uitzending, op het laatst ....vraagt Umberto Tan....`wie hier in Nederland dit onderzoek zou moeten leiden` .....er komt geen duidelijk antwoord op.....
Wat ik me dus afvraag is, waarom we niets horen van een bemoeienis eventueel, van een kabinet, of minister van Buitenlandse Zaken eventueel, of zelfs de Minister President....waarom worden die onderhand eens niet ingeschakeld, daar zitten ze voor naar mijn mening, de zaak is daar groot genoeg voor, en te veelomvattend ! Zij kunnen veel beter contact leggen met in dit geval Panama en VAART zetten achter deze zaak ( je kunt zelfs de Koning inschakelen, je krijgt altijd antwoord terug ! )
Al die tijd heb ik van bovenstaande figuren n i e t s gelezen....tis maar een idee, hoor....
51 vermissingen, waarvan 2 maar terug, 7 overleden.....dus 43 e c h t spoorloos....is belachelijk !
link naar artikel:quote:Giovanni Stagnaro • hace 2 meses
......51 casos de desaparecidos entre estos 31 mujeres y 20 hombres, los cuales han sido localizados y sólo tres están en investigación. .......¿Entonces ninguno se quedó desaparecido?........ESTOS SON LOS ENCABEZADOS ESTÚPIDOS QUE NOS OFRECEN LOS DIARIOS....
geldt die 51 dan voor heel panama, nee toch? Gaat om die provincie?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:50 schreef Domnivoor het volgende:
Elke vermissing is natuurlijk een drama maar 51 vermissingen is niet extreem veel. In Nederland zijn het er 15000 per jaar, waarvan 700 langer dan 3 weken of verdwenen.
Die quote trof me op het moment dat het gepost was meteen. Raar. Zo niet, ik krijg het m'n waffel bijna niet uit, eng. Dat is een hele enge post.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:54 schreef Perico het volgende:
Toch lees je daar ook bagger als dit, op 30 augustus bijvoorbeeld, over foto 505:
[..]
Zoiets lees je hier dan weer niet.
Juni. Twintig juni. En er stond dat de zaak werd behandeld als een misdrijf tegen de persoonlijke integriteit, hoewel buiten dat de doodsoorzaak nog niet bekend is. Ik zie niet dat Panama daar vanaf is gestapt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De Steffens had een over een formulier dat rond 20 mei was verstuurd. Daarop stond kennelijk iets over een mogelijke vrijheidsbeneming, wat op die datum inderdaad nog een optie was. Naderhand zijn ze daar in Panama (al dan niet terecht) van afgestapt.
Alleen de provincie Chiriquí.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
geldt die 51 dan voor heel panama, nee toch? Gaat om die provincie?
Je kunt natuurlijk elke gemelde vermissing gaan tellen. Maar vaak zit er iets anders dan misdaad achter. Ook wordt het lang niet altijd netjes gemeld wanneer iemand weer terecht is. Ik heb geen idee waar dat aantal van 51 nu precies voor staat. Dat er volgens de krant maar 3 van de 51 zaken in onderzoek zijn geeft te denken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alleen de provincie Chiriquí.
Voor een betere vergelijking kun je een gemiddelde Nederlandse provincie nemen (15000/12=1250 per NL provincie). Dan nog is 51 niet opvallend veel.
De tijdlijn van rtv-utrecht zit sowieso vol met foutenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:15 schreef Domnivoor het volgende:
DNA van onbekende op rugzak Kris
http://www.rtvutrecht.nl/(...)-op-rugzak-kris.html
Ik heb vanmorgen een reactie gestuurd naar RTV-Utrecht, en geschreven dat 1) de rugzak van Kris niet is onderzocht en 2) dat er niets met die vingerafdruk is gedaan.
Het artikel is daarna geupdate maar ze hebben niets met mijn reactie gedaan
Nee hé!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:28 schreef Poekje01 het volgende:
ik ga deze nog eens posten hier, ben benieuwd wat mensen er in zien,die deze vergroting wellicht nog niet gezien hebben:
http://s1371.photobucket.(...)zps9735e8da.jpg.html
ik zie er nog steeds heel duidelijk een vrouwenfiguur in.
Ja en ik zie toch echt ook nog steeds die man met de pet en rugzak iets verder naar boven links. Heb ik ook al eens aangehaald hier. Maar zonder origineel is het moeilijk scherp te krijgen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:28 schreef Poekje01 het volgende:
ik ga deze nog eens posten hier, ben benieuwd wat mensen er in zien,die deze vergroting wellicht nog niet gezien hebben:
http://s1371.photobucket.(...)zps9735e8da.jpg.html
ik zie er nog steeds heel duidelijk een vrouwenfiguur in.
Ja en op die andere foto zie ik nog steeds dat been! Is besproken en er wordt toch overheen gelezen dus bespaar je de moeite om dit weer te plaatsen!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:51 schreef ToniB het volgende:
[..]
Ja en ik zie toch echt ook nog steeds die man met de pet en rugzak iets verder naar boven links. Heb ik ook al eens aangehaald hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |