Daar heb je wel een punt. Als ze ziek werd en steeds slechter.. Zou Lisanne dan echt niet op het idee zijn gekomen om de pin van de enige werkende mobiel aan Kris te vragen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:50 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Maar wel genoeg bij kennis is om de 1e 4 dagen wel haar eigen telefoon te "onlocken" maar niet helder genoeg is om Lisanne haar pincode te geven?
Niet als Kris na vier dagen plotseling overlijdt, of als ze plotseling gescheiden worden/zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:41 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Als ze ziek werd en steeds slechter.. Zou Lisanne dan echt niet op het idee zijn gekomen om de pin van de enige werkende mobiel aan Kris te vragen?
De Steffens had een over een formulier dat rond 20 mei was verstuurd. Daarop stond kennelijk iets over een mogelijke vrijheidsbeneming, wat op die datum inderdaad nog een optie was. Naderhand zijn ze daar in Panama (al dan niet terecht) van afgestapt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:08 schreef gynaika het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat Dick Steffens zegt dat de Panamese autoriteiten spreken over "onvrijwillige vrijheidsbeneming" terwijl de Nederlandse autoriteiten het houden op een vermissing.
heb het op opnieuw nog eens bekeken en beluisterd, pa Kremers zegt wat anders dan Dick Steffens:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:08 schreef ToniB het volgende:
[..]
11.00 uur op de Mirador?
of 13.00 uur foto op Mirador?
Welk stukje huid? Dat aan die voet van L. vast zat in haar schoen?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:50 schreef Marrije het volgende:
En, ik ben een beetje aan het drammen, beetje maar, dat stukje huid. Ben ik benieued, was dat van een van de meiden of van een derde?
Pa heeft het over de foto's op de top.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:46 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
heb het op opnieuw nog eens bekeken en beluisterd, pa Kremers zegt wat anders dan Dick Steffens:
Maar, pa K zegt dat, in dat filmpje wat wordt getoond, waar Roelie en hij in Panama zijn met de gidsen:
pa K: tijdmoment 09:57 " we zijn nu aangekomen bij... waar de meiden foto's van elkaar gemaakt hebben, om ongeveer 13:00u s middags
Dick Steffens zegt, tegen het einde van de uitzending, tijdmoment 14:48:
- 11:00u zijn ze aan dat pad begonnen
- 14:00u is de foto genomen 'vrolijke meiden op de foto'
- 16:39u eerste noodoproep
bron: http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)99-8408-85908fd15eaa
Dat moet 20 juni te zijn. Ze dachten dus in eerste instantie wel aan betrokkenheid van derden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
De Steffens had een over een formulier dat rond 20 mei was verstuurd. Daarop stond kennelijk iets over een mogelijke vrijheidsbeneming, wat op die datum inderdaad nog een optie was. Naderhand zijn ze daar in Panama (al dan niet terecht) van afgestapt.
dit dus, Ingrid Lommerse heeft op 3 april aangifte gedaan, en gezegd dat ze in de computer had gekeken op de taalschool, en zag waar de meiden naar gezocht hadden, en dat ze nr alle waarschijnlijk het Pianista pad waren opgegaan...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:14 schreef ToniB het volgende:
Het is trouwens in mijn ogen onzin dat men niet wist waar men moest zoeken die eerste paar dagen. De gids die nota bene de vermissing ontdekte én aangifte deed op 2 april bij de politie, heeft op 3 april zeker van mevrouw Martina bevestigd gekregen dat ze op het Pianista trail waren. Weken lang was hij bij het onderzoek nauw betrokken.....en dan gaat men toch ergens anders zoeken. Dát snap ik nou niet!
Dat inderdaad. Een andere optie is dat ze de pincode vergeten is. Als ze geen pen hadden kon ze het nergens opschrijven.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:43 schreef agter het volgende:
[..]
Niet als Kris na vier dagen plotseling overlijdt, of als ze plotseling gescheiden worden/zijn.
Ja, hier speelde zeker wat anders, nl. drie verschillende organisaties om te zoeken (Sinaproc, Senafront, Senan), politie, eigenwijze gidsen, dames van taalschool die wat roepen en vrijwilligers; kortom 7 partijen die hun eigen ideeeen hebben over de te volgen strategie.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:55 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
dit dus, Ingrid Lommerse heeft op 3 april aangifte gedaan, en gezegd dat ze in de computer had gekeken op de taalschool, en zag waar de meiden naar gezocht hadden, en dat ze nr alle waarschijnlijk het Pianista pad waren opgegaan...
vind ik ook onbegrijpelijk, een zoektocht bij Vulcan Baru??. F kon immers aangeven dat zij bij hem die tocht voor zaterdag hadden geboekt NB!! en dus ging Sinaproc olv. de gidsen, bij de vulkaan zoeken.. mmm
nee, hier speelde wat anders
En toen heeft hij die foto's maar niet doorgestuurd naar zijn goede vriend die nog dagelijks actief is als gids en die beweert de meiden een uur voor hun verdwijning nog op de Pianista gezien te hebben want meh who cares anyway, of wat?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb die nachtfoto's naar Baru gestuurd, nog voordat ze gepubliceerd waren. En hij schreef in eerste instantie (in een PM) dat het "a thousand places" kon zijn.
mmm.. hier heb je een heel goed punt! 7 strategieen.. en de een praat Engels, en dan de ander Spaans, en soms iemand beide. Ja, wie heeft de leiding. Toch zat daar volgens mij een chain of commend en volgorde in.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:03 schreef SAJ het volgende:
[..]
Ja, hier speelde zeker wat anders, nl. drie verschillende organisaties om te zoeken (Sinaproc, Senafront, Senan), politie, eigenwijze gidsen, dames van taalschool die wat roepen en vrijwilligers; kortom 7 partijen die hun eigen ideeeen hebben over de te volgen strategie.
Deze vind ik ook bijzonder opmerkelijk!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:10 schreef agter het volgende:
Of which there were indeed traces was of of pieces of leaves and soil material on the backpack and bras. The Dutch forensic institute failed to determine the source of plants for lack of reference. The is the task of the Panamanian prosecution, but, to date, Pittí has not compared these results with the vegetation at the site where the objects were found or any surrounding area.
kleine moeite, zou je denken. Net zoals even die vingerafdruk door de database halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:29 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Deze vind ik ook bijzonder opmerkelijk!
Heb ik het nu verkeerd onthouden of was het eerst 12:00 Mirador?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:40 schreef Poekje01 het volgende:
Als timepad details noemt hij specifiek
11:00u A.M. op de mirador
14:00u P.M foto's bij het beekje
16:30u PM eerste noodoproep
Ik had Eileen al lang gevraagd hoe alles nou precies is gegaan omtrent het boeken van de excursies bij Feliciano en wat er nou precies is gebeurd op de ochtend van 2 april.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:30 schreef Lutalo het volgende:
Als ik lees dat Baru uitstekend Duits kan, vraag ik me weer af of er misschien een connectie is tussen Baru en Eileen?
Tot dusver was het steeds om 13.00 uur op de Mirador.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heb ik het nu verkeerd onthouden of was het eerst 12:00 Mirador?
Daarom zeg ik ook:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:43 schreef agter het volgende:
[..]
Niet als Kris na vier dagen plotseling overlijdt, of als ze plotseling gescheiden worden/zijn.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:41 schreef Ouder1 het volgende:
Als ze ziek werd en steeds slechter..
rond 11:00u op weg naar de mirador, heb hier over her post, lees anders ff terug aub, post 180 hierbovenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Heb ik het nu verkeerd onthouden of was het eerst 12:00 Mirador?
Eeee hoe kom jij dan aan de nachtfoto's als ze nog niet gepubliceerd zijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:01 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb die nachtfoto's naar Baru gestuurd, nog voordat ze gepubliceerd waren.
wow, zou je je bekken kunnen breken als er iets mis gaat en je naar beneden stort?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:46 schreef Perico het volgende:
Dit is de snelste manier om van de Mirador naar Alto Culebra te reizen.. zoals te zien op foto 505
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |