Door de ring of fire springen anders geen bezemquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, die heeft het 't arme dier waarschijnlijk met geweld aangeleerd.
Precies dat ja.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Door de ring of fire springen anders geen bezem
Ik kreeg er seksuele gedachten vanquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vond het juist een beetje vies klinken
Oh, ik heb het niet zo op sex met eten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kreeg er seksuele gedachten van
Appel in de mond en dan hem erin proppenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet zo op sex met eten.
Waarin? In het varkentje?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Appel in de mond en dan hem erin proppen
Jij weetquote:
Beetje wel hequote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:41 schreef BBQSausage het volgende:
Dit topic gaat de verkeerde kant op PL.
Doe er een ''sausje'' overheenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja. Ik zit net zo lekker te genieten van m'n chips. Verpest het nou niet
Doe ik normaal gesproken wel, nu niet. Te lui.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doe er een ''sausje'' overheen
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doe ik normaal gesproken wel, nu niet. Te lui.
hey jijquote:
Dankje, Doritosquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geniet maar verder van je chips
honger
Doritosquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, Doritos
Pak ook chips dan
Is ook nog een optie jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Doritos![]()
Heb geen meer , en nachtwinkel is te ver.
Thuisbezorgd.nl
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alleen vertrouw ik z,on turkenzaak niet die tot 4 uur s,nachts open is
Gisteren ging het over bier en tieten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gaat het hier ooit niet over eten?
+ nog wat vage knoflooksaus wat zwaar over tijd isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Die hebben alles nog lauw onder de toonbank liggen, en gooien het drie minuten in de combi-magnetron.
Bij deze nu ook danquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gisteren ging het over bier en tieten.
"knoflooksaus"quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
+ nog wat vage knoflooksaus wat zwaar over tijd is
Geen probleem, ik drink ook niet meerquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben niet echt in de mood voor bier. Tetten zijn altijd goed.
Maar ook niet minder?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:08 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Geen probleem, ik drink ook niet meer
Sssssssstquote:
quote:
quote:
Sssssstquote:
feyenoorderquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
zigeuner ? verzetsstrijder ?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
wat is dezequote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Fuherquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat ondervond de fuhrer ook helaas
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik heb net Vines ontdekt![]()
Negers
Zolang het maar bij gehakballen blijft, en niet gehaktballen worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:40 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik krijg trek in gehakballen dankzij de topictitel
Gehaktballen worden? Goddamn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang het maar bij gehakballen blijft, en niet gehaktballen worden.
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang het maar bij gehakballen blijft, en niet gehaktballen worden.
Ja joh, zolang het niet gehaktballen worden.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:42 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Gehaktballen worden? Goddamn.
Beetje demente kerelquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:44 schreef BBQSausage het volgende:
______________________________________________________!
Ja joh, ben er helemaal klaar mee deze weekquote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is't zo erg?
Bijna weekend. Nog 2 dagen arbeiten
klein chocoladecakejequote:
Gianniquote:
Ja prima, met jou?quote:
ja hoor, behalve financieelquote:
Wat dan?quote:
cv ketel lekt, maar te vervangen onderdeel is waarschijnlijk duurder dan de ketel waard is, dus moet misschien een nieuwe ketelquote:
Ben aan het werk wel, gister ook wees maar niet bangquote:
Oh vervelendquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
cv ketel lekt, maar te vervangen onderdeel is waarschijnlijk duurder dan de ketel waard is, dus moet misschien een nieuwe ketel
BBQquote:
vooral duur denk ikquote:
Oh, dan heb je dus ook geen weekend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:22 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ben aan het werk wel, gister ook wees maar niet bang
Niceeeequote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
YEAAAAAAAAAAH Ik heb één van de stageplekken gekregen![]()
![]()
![]()
Thanks. Moest net op weg naar huis beetje huilen, ben stiekem trots op mezelfquote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef Amarantha het volgende:
YEAAAAAAAAAAH Ik heb één van de stageplekken gekregen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Moest net op weg naar huis beetje huilen, ben stiekem trots op mezelfVooral omdat mijn mentor zei dat ik me héél goed heb weten te presenteren daar
Ja gaat prima, daar?quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Moest net op weg naar huis beetje huilen, ben stiekem trots op mezelfVooral omdat mijn mentor zei dat ik me héél goed heb weten te presenteren daar
School weekendquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan heb je dus ook geen weekend.
Moet eerst van 09:30 tot 17:30 (tijden kunnen iets anders zijn maar zal niet veel verschillen) werken en later van 13:30 tot 21:30quote:
Such funquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mooi zoGaat hier top. Hele dag al gezeik van klanten
Oh, in de avond werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet eerst van 09:30 tot 17:30 (tijden kunnen iets anders zijn maar zal niet veel verschillen) werken en later van 13:30 tot 21:30
Ach vind het niet heel erg, hoort er toch bij als ik in de zorg wil gaan werkenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, in de avond werken
Wel uitslapen, dat dan weer wel.
ja, je kan moeilijk verwacht dat mensen alleen zorg nodig hebben tijdens kantoorurenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach vind het niet heel erg, hoort er toch bij als ik in de zorg wil gaan werken
Daaromquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, je kan moeilijk verwacht dat mensen alleen zorg nodig hebben tijdens kantooruren
wanneer begin je?quote:
Zonder school kan je ook geen school weekend hebben hè?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan heb ik al drie jaar school weekend.
Felies Amaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mag je nu lekker oude mensen hun tarrels bij hun anus gaan verwijderen enzoquote:
Ik zit hier suikergoed te vretenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga maar eens met onwijs veel zenuwen richting de tandarts
Ohquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Zonder school kan je ook geen school weekend hebben hè?
Zal wel meevallen, op deze stageplek is het vooral welzijn i.p.v zorg. Krijg wel zorg opdrachten op den duur maar ik zal vooral bezig zijn met welzijn.. dus bij ze zitten en met ze praten, wandeling met ze maken, met ze koken etc.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:38 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mag je nu lekker oudje mensen hun tarrels bij hun anus gaan verwijderen enzo
Sry ik verzin t ook niequote:
Oh chillquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, op deze stageplek is het vooral welzijn i.p.v zorg. Krijg wel zorg opdrachten maar ik zal vooral bezig zijn met welzijn.. dus bij ze zitten en met ze praten, wandeling met ze maken, met ze koken etc.
quote:
Aha jij moet alleen de leuke dingen doen dusquote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:40 schreef Amarantha het volgende:
Maar er lopen ook verpleegsters enz rond en die nemen vrijwel alle zorgen taken op zich
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:09 schreef gianni61 het volgende:
wat is deze?![]()
ONZ / [ONZ-SC #503] Hihaho
quote:
quote:
quote:
quote:
Deed het pijn?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:41 schreef Amarantha het volgende:
Tandarts overleeft. Voelt wel vreemd en fijn na al die tijd geen holle kies meer
Het polijsten wel.. maar kwam omdat de vulling was afgeslepen en schijnbaar als ze dat afslijpt zoals het hoort dan is het bij deze kies te ver, komt omdat het al een hele tijd zo hol was en daardoor is die vergroeid met een andere kies. Ze heeft het weer iets hoger gemaakt, kies erboven iets uit de vulling gehaald die er al zat (is zenuw toch uit) en nu past het goed en is het allemaal in orde.quote:
Ook nog iets gekregen om op te bijten , een watje bijv ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:49 schreef Amarantha het volgende:
Bloedde wel behoorlijken heb hele tijd neiging om met mijn tong langs die kies te gaan (omdat die hol was was dat een tik geworden van mij
)
Nee niet achteraf, maar nu de verdoving uitwerkt is het wel pijnlijk een beetjequote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook nog iets gekregen om op te bijten , een watje bijv ?
Had ze wel moeten geven .quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet achteraf, maar nu de verdoving uitwerkt is het wel pijnlijk een beetje
Nooit gehad hoorquote:
Volgens mij is het ook niet normaal dat je erna nog pijn hebt . Maar ik zal dan wel verwend zijn met mijn tandartsquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nooit gehad hoorOok niet in het verleden (hoewel dat sowieso een slechte tandarts was). Maar dat het nog even pijn kan doen als verdoving is uitgewerkt dat is niet raar zei ze. Hoop alleen dat ik zo wel kan eten
Pijn is ook verkeerde woord.. voel het gewoon beetje maar heb ook 2 pijnstillers ingenomen zodat ik sowieso kan eten straks mocht het toch stom doen. Er zijn 2 kiezen gedaan namelijk en dat was al sowieso 1 jaar fucked dus dat voel je wel even zittenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet normaal dat je erna nog pijn hebt . Maar ik zal dan wel verwend zijn met mijn tandarts
Bij mij was ook 1 kies een jaar of 2 naar de klote maar ik voelde naderhand niets meer ervan .quote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pijn is ook verkeerde woord.. voel het gewoon beetje maar heb ook 2 pijnstillers ingenomen zodat ik sowieso kan eten straks mocht het toch stom doen. Er zijn 2 kiezen gedaan namelijk en dat was al sowieso 1 jaar fucked dus dat voel je wel even zitten
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chinees in de goal , die zien het wel vaker niet goed
Uhh die kijken altijd nauw hoor..quote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Chinees in de goal , die zien het wel vaker niet goed
Behalve als ze een stok tussen de ogen doen bij het opstaanquote:Op donderdag 2 oktober 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Uhh die kijken altijd nauw hoor..
Haha.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:10 schreef Klaploper het volgende:
Nu nog wachten op een .sssssssssst.
12 jaar zijnquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké
Ik ben BBQ, ik ben 12 en ik doe dingen met code voor m'n werk. Nou dat was het wel.
Ooh leukquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké
Ik ben BBQ, ik ben 12 en ik doe dingen met code voor m'n werk. Nou dat was het wel.
Doodgaan op je 25stequote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zo hoort 't. Het echte leven begint dan.
Dankje dankje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh leuk
Heb je spangas gezien vandaag?
http://nl.wikipedia.org/wiki/27_clubquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan moet je al in de rolstoel
Maar wij zijn geen beroemde musiciquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/27_club
Oh, ik wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar wij zijn geen beroemde musici
Van Velzen ?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, ik wel.Maar daar doe ik liever geen verdere uitspraken over.
Maar Gordon heeft kuthumor, hij nietquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:53 schreef klawie het volgende:
[..]
Ik wou gordon roepen maar die is te oud
daar kom ik wel vaker langsquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:25 schreef Amarantha het volgende:
Hmm zo even langs de Subway denk ik O
Subwayquote:
oke, dat doe ik dan weer nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oké oké. Ik stap daar naar binnen en bestel 2 30cm broodjes
had gekundquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 11:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet allebei voor mezelf hoor haha!
vanavond verjaardag (in lederhosen)quote:
Geen plannenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanavond verjaardag (in lederhosen)
morgen verjaardag (in gewone hose)
zondag eerste competitiewedstrijd om fucking 11 uur smorgens
en jij?
wil jij voor mij in de plaats naar de zaterdag verjaardag?quote:
Neequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil jij voor mij in de plaats naar de zaterdag verjaardag?
quote:Steven Miles, een Britse tiener die geobsedeerd is door tv-seriemoordenaar Dexter, is tot 25 jaar gevangenisstraf veroordeeld voor de moord op en het in stukken snijden van zijn 17-jarige vriendin Elisabeth Thomas
gewoon mee gaan rijdenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:29 schreef BBQSausage het volgende:
Gewoon nog een week wachten voordat ik m'n rijbewijs kan ophalen. Net nu m'n broer ziek thuis zit, en z'n auto de hele week voor het huis staat.
Ai, ik ben net klaar met woning schoonmaken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima beetje harry potter spelen jeweet
die nieuwe?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:13 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ai, ik ben net klaar met woning schoonmaken.
Nu South Park kijken.
Ja, vorige was ook wel lachenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 14:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die nieuwe?
vond hem wel geinig
Wil m'n broer niet. Ding staat op zijn naam, dus als er iets gebeurt is hij zwaar de lul.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 13:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon mee gaan rijden
zolang je je aan de regels houd is de kans dat je aan de kant word gezet heel klein
Nu nogquote:
wat een partypooperquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wil m'n broer niet. Ding staat op zijn naam, dus als er iets gebeurt is hij zwaar de lul.
quote:
Fringequote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Net de pilot van Fringe gekeken, supertof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |