SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Theatraal weer hoorrrrquote:Op maandag 15 september 2014 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een cock? snap je COCKPIT Hahaha.
Ik ga jullie verlaten na deze gigantische dijenkletser.
Oh vet goed. Ik ga ook beginnen binnenkort denk ik ivm met wat plannen.quote:Op maandag 15 september 2014 20:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Flipsssssssssssss
LekkerDruk maar gaat goed
En ik ga eindelijk een keer m'n rijbewijs halen
![]()
_
Met jou dan?
Hoop dat het spel kapot gaatquote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar weer even de Sims opstarten
brabantquote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Tevens als FOK! langzaam laadt, waar kan dit aan liggen?
je computerquote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Telfortquote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Daar ben ik niet. Al ruim 2 jaar (& counting) nietquote:
oquote:
Pfffffquote:
Komt omdat FL dan ook online is op FOK!.quote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
Dit klinkt logischerquote:Op maandag 15 september 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Komt omdat FL dan ook online is op FOK!.
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 20:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Klopt wel, FOK! wordt op dat moment gehost vanuit jouw dorp. Sinds daar nog geen knappe internetverbinding ligt (lees: inbellen is niet gek), gaat het wat trager dan normaal!quote:
ziggoquote:
Zelfs LH is het eens, FL. Die voor jequote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Klopt wel, FOK! wordt op dat moment gehost vanuit jouw dorp. Sinds daar nog geen knappe internetverbinding ligt (lees: inbellen is niet gek), gaat het wat trager dan normaal!
ripquote:Op maandag 15 september 2014 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zelfs LH is het eens, FL. Die voor je
nujabesquote:Op maandag 15 september 2014 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
FOK! host dan ineens wel Nujabes, dus ik zie geen bezwaar eik
Wel godverdommequote:Op maandag 15 september 2014 20:32 schreef wietparkiet het volgende:
kijk lh fopje is autistisch met zijn jingle
Probeer je mij weer voor gek te zetten :$. Via de DM heel aardig en publiekelijk weer zo. Het is al goed. Ik ben er helemaal klaar mee!quote:
ditquote:Op maandag 15 september 2014 20:32 schreef Flippiee het volgende:
Ja LH, kun jij uitleggen waarom het belangrijk is dat die jingle erin blijft? Ik snap het idee achter een banner, maar die jingle
doe even normaal tegen roald idiootquote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was niet echt grappig bedoeld Roald.
Ik probeer het niet, ik doe het. :$:$ Sorry, ik moet toch ergens een beetje steken uitdelen!!!quote:Op maandag 15 september 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Probeer je mij weer voor gek te zetten :$. Via de DM heel aardig en publiekelijk weer zo. Het is al goed. Ik ben er helemaal klaar mee!
Ik vond het wel grappigquote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het was niet echt grappig bedoeld Roald.
En waar bemoei jij je mee?quote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
doe even normaal tegen roald idioot
Oh oke ik ivnd jou niet bahquote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
nou nou nou dat hoeft ook weer niet
wietparkiet is kutventjequote:Op maandag 15 september 2014 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou Dreef, je lijkt sprekend op Wietparkiet.
Ik kan alles, gewoon opsluiten in een keuken met alleen een gasfornuis.quote:Op maandag 15 september 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
kun je dingen of mensen opzettelijk in de hens zetten met sims 4?
quote:Op maandag 15 september 2014 20:35 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit kan ik niet serieus nemen van een Brabander want de gaan al kapot sinds hun geboorte.
oh moet ik even bouwen danquote:Op maandag 15 september 2014 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan alles, gewoon opsluiten in een keuken met alleen een gasfornuis.
Mijn Sim stond na 10 minuten speeltijd al in de fik tijdens het kokenquote:Op maandag 15 september 2014 20:35 schreef wietparkiet het volgende:
kun je dingen of mensen opzettelijk in de hens zetten met sims 4?
Ik kijk onwijs uit naar de uitbreidingspakkettenquote:Op maandag 15 september 2014 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Immer, blijft een bazengamegaat nergens over, vooral niet hoe ik het "speel"
ik heb ook uitbreidingspakketquote:Op maandag 15 september 2014 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk onwijs uit naar de uitbreidingspakketten
quote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh vet goed. Ik ga ook beginnen binnenkort denk ik ivm met wat plannen.
Hoe ver ben je al met je lessen?
En ook goed hoor, niet (zo) druk.
ja lekker tochquote:Op maandag 15 september 2014 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ligt het aan mij, of begint het gewoon weer warm weer te worden?
Hoe weet jij datquote:Op maandag 15 september 2014 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet je geslachtsdeel zijn want dat is niet echt een uitbreiding te noemen
jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:42 schreef Geo4kant het volgende:
lol Ro-ald kijk je nog tourette on tour?
quote:Op maandag 15 september 2014 20:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan zal het vast niet je geslachtsdeel zijn want dat is niet echt een uitbreiding te noemen
Oké... ik ben best bereid om als je stootkussen te dienen zolang je maar stopt met stekenquote:Op maandag 15 september 2014 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik probeer het niet, ik doe het. :$:$ Sorry, ik moet toch ergens een beetje steken uitdelen!!!
Beter volgende week Donderdag ookquote:Op maandag 15 september 2014 20:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ligt het aan mij, of begint het gewoon weer warm weer te worden?
haha ik snap hem omdat ze een punthoofd heeft ahaha goeie LRquote:Op maandag 15 september 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké... ik ben best bereid om als je stootkussen te dienen zolang je maar stopt met steken
Met je hoofd.
Sowieso. En dat kapsel is ook gedateerd. Zelfs ons haar is langer geweest.quote:Op maandag 15 september 2014 20:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
haha ik snap hem omdat ze een punthoofd heeft ahaha goeie LR
quote:Op maandag 15 september 2014 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sowieso. En dat kapsel is ook gedateerd. Zelfs ons haar is langer geweest.
jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
Is dat hip tegenwoordig? Korte reacties zonder hoofdletters en interpunctie?
Omdat wij anderen accepteren en er geen middeleeuwse kortzichtigheid op nahouden zoals de Brabandersquote:
jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
Is dat hip tegenwoordig? Korte reacties zonder hoofdletters en interpunctie?
nog steeds leuke deze uitspraken van een half brabo half limboquote:Op maandag 15 september 2014 20:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Omdat wij anderen accepteren en er geen middeleeuwse kortzichtigheid op nahouden zoals de Brabanders![]()
![]()
Wij gaan ook wel door als knappe meisjes overigens. Het is dat we zo'n geweldig mannelijke persoonlijkheden hebben.quote:
Born and raised in utrecht vrindquote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nog steeds leuke deze uitspraken van een half brabo half limbo
ik weet je geschiedenis vriendquote:Op maandag 15 september 2014 20:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Born and raised in utrecht vrind
zit wel in je bloedquote:Op maandag 15 september 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb er nooit gewoond dus ben geen half half
BBQ shot it downquote:
OEh spannend! Alvast heel veel succesquote:Op maandag 15 september 2014 20:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nice. Hopelijk doe je 't sneller dan ik.
Ik heb vorige week m'n TTT gehaald, de 30e heb ik examen.
Mooi zoHouden zo.
Drukte is niks aan.
Stootkussen dan.quote:Op maandag 15 september 2014 20:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké... ik ben best bereid om als je stootkussen te dienen zolang je maar stopt met steken
Met je hoofd.
Zo ben ik.quote:Op maandag 15 september 2014 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
BBQ shot it down
down
down down down
ohquote:Op maandag 15 september 2014 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je bent al de 5e geloof ik in dit topic
quote:Op maandag 15 september 2014 20:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
TV / [TV SC #1788] Fylax is stom, TVSC niet.
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 20:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OEh spannend! Alvast heel veel succes
Planes, Trains & Automobilesquote:Op maandag 15 september 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
ik rij al twee jaar in een opel corsa, pfff opzich zou ik wel wat nieuws willen.
twingo lijkt me wel wat voor jouquote:Op maandag 15 september 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
ik rij al twee jaar in een opel corsa, pfff opzich zou ik wel wat nieuws willen.
niet je eigen auto wil hebben gevoelens op mij projecteren aubquote:Op maandag 15 september 2014 21:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
twingo lijkt me wel wat voor jou
zo'n roze
ik wil geen auto ik wil een motorquote:Op maandag 15 september 2014 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
niet je eigen auto wil hebben gevoelens op mij projecteren aub
quote:Op maandag 15 september 2014 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik wil geen auto ik wil een motor
koop danquote:Op maandag 15 september 2014 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
RIP WP 2016quote:Op maandag 15 september 2014 21:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik rij al twee jaar in een Peugeot 107.quote:Op maandag 15 september 2014 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik rij al twee jaar in een Peugeot 107.
Lesauto._
Nog twee wekenquote:Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lesauto._
Ruilen tegen mijn Gazelle fiets?quote:Op maandag 15 september 2014 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lesauto._
Mijn TR is al in behandelingquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Gewoon even normaal doen
ik maak toch ook geen "ik dans op je graf" opmerkingen tegen jou
Nou ja zeg. Is het omdat WP een tattoo heeft?quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TR afgevinkt, mod beledigd in DM.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TR afgevinkt, mod beledigd in DM.
Zal nog eens je auto bekrassenquote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef FL_Freak het volgende:
iemand vond het een paar maanden geleden leuk om twee dikke krassen op mijn auto te doen. Diegene mag nog steeds sterven.
Nee maar serieus echt een kut grapquote:
Sowieso. Tattoo'squote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Is het omdat WP een tattoo heeft?
Ik heb al een fiets. Een oude politiefiets.quote:Op maandag 15 september 2014 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ruilen tegen mijn Gazelle fiets?
Boeiend in je aftandse Corsa. Ik zou ook nooit een auto aanschaffen waar ik mij de hele dag zorgen om moet maken.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee maar serieus echt een kut grapIk laat er maar niks aan doen want het is de auto niet waard, maar het staat zo fucking lelijk
Staat wel bij jou dus.quote:Op maandag 15 september 2014 21:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee maar serieus echt een kut grapIk laat er maar niks aan doen want het is de auto niet waard, maar het staat zo fucking lelijk
Helaas nooit achtergekomen wie het was. Het was midden in de nacht gebeurd.quote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Boeiend in je aftandse Corsa. Ik zou ook nooit een auto aanschaffen waar ik mij de hele dag zorgen om moet maken.
Al begrijp ik je frustratie wel nutteloos als het is.
Doet me denken aan blues brothersquote:Op maandag 15 september 2014 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb al een fiets. Een oude politiefiets.Lekker verrot.
Jij hebt in een dronken bij nooit een autospiegel eraf getrapt?quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Helaas nooit achtergekomen wie het was. Het was midden in de nacht gebeurd.
Dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef JanCees het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Def Rhymz alleen op witte feestjes gedraaid wordt
Daar ben ik weer blij om.quote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Je hond en ik zijn blij met je.
dronken bij.quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt in een dronken bij nooit een autospiegel eraf getrapt?
Wtf is dit dan?quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik luisterde naar dit nummer over het geloofquote:Op maandag 15 september 2014 21:14 schreef JanCees het volgende:
Ik hoorde vandaag dat Def Rhymz alleen op witte feestjes gedraaid wordt
quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je hebt ze zelf ook hypocriet
Wel tijdens voetballen op straat, telt dat ook?quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je toen netjes aangebeld of een briefje achtergelaten om het op te lossen met de eigenaar?quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel tijdens voetballen op straat, telt dat ook?
Ja, want het was de buurman.quote:Op maandag 15 september 2014 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb je toen netjes aangebeld of een briefje achtergelaten om het op te lossen met de eigenaar?
Kempiquote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luisterde naar dit nummer over het geloof
quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke dan is het goed.
Kut ratten.
Dan telt het niet. Dan ben je netjes geweestquote:Op maandag 15 september 2014 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, want het was de buurman.
Spiegel ging het over. Maar lamp ook. Eens.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als je een autolamp er af trapt wel
Diep in mij schuilt een nette jongen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan telt het niet. Dan ben je netjes geweest
oh spiegel dan jeetje.quote:Op maandag 15 september 2014 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Spiegel ging het over. Maar lamp ook. Eens.
FREEquote:Op maandag 15 september 2014 21:21 schreef JanCees het volgende:
Kempi en Adje zitten trouwens allebei in de gevangenis
einde bericht
Dit rijmt geeneensquote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
spiegeltje spiegeltje aan de wand
is flips dan toch een man??
Ik sta op inslaap vallen bij VIquote:Op maandag 15 september 2014 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk, ben ff die tourettes aan het kijken
quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
is flips dan toch een land
quote:
Dus jij wordt moe van Wim Kieft?quote:Op maandag 15 september 2014 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit rijmt geeneens
[..]
Ik sta op inslaap vallen bij VI
Ik denk het. Ik kan mijn aandacht er vandaag echt totaal niet bijhouden.quote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jij wordt moe van Wim Kieft?
JE BENT ZELF EEN SLECHTE KEUZEquote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind ik dan weer een slechte keuze.. gaat veel mis![]()
Ja zeg dat tegen mijn ouders, kan ik niks aan doenquote:Op maandag 15 september 2014 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN SLECHTE KEUZE
Heb je weer per ongeluk langer dan 7 uur geslapen?quote:Op maandag 15 september 2014 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik denk het. Ik kan mijn aandacht er vandaag echt totaal niet bijhouden.
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je weer per ongeluk langer dan 7 uur geslapen?
een land? als in zo dik?quote:Op maandag 15 september 2014 21:22 schreef wietparkiet het volgende:
is flips dan toch een land
altijdquote:Op maandag 15 september 2014 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je verlegt de landgrenzen wel in ieder geval. Zal ik kans maken als ambassadeur
Klassieke fout.quote:
Je hebt ook wel mooie landenquote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een land? als in zo dik?
[..]
altijd
houdoe hequote:Op maandag 15 september 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even wat anders doen, doei he.
doei bbyquote:Op maandag 15 september 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga even wat anders doen, doei he.
quote:Op maandag 15 september 2014 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een beetje gek, maar wel lekker.
Precies. En het is verder ook geen vervelend achtergrondgeluid.quote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klassieke fout.
Maar ik heb die ook gemaaktMijn aandacht zakt ook een beetje weg.
Gelukkig is er straks Maxim.
Ik beloof bij deze plechtig je belangen zo goed mogelijk te behartigen en mijn politieke onschendbaarheid niet bij je te misbruiken. Mijn sollicitaties lopen wel goed bij jou de afgelopen tijdquote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een land? als in zo dik?
[..]
altijd
nee je bent dan vaticaanstad want dat is een klein land en jij bent ook niet zo grootquote:Op maandag 15 september 2014 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
een land? als in zo dik?
[..]
altijd
ja euhquote:Op maandag 15 september 2014 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt ook wel mooie landen![]()
In dat geval wijs ik je sollicitatie af en herroep ik mijn altijd.quote:Op maandag 15 september 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies. En het is verder ook geen vervelend achtergrondgeluid.
[..]
Ik beloof bij deze plechtig je belangen zo goed mogelijk te behartigen en mijn politieke onschendbaarheid niet bij je te misbruiken. Mijn sollicitaties lopen wel goed bij jou de afgelopen tijd
quote:
woohoohoooo.quote:Op maandag 15 september 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee je bent dan vaticaanstad want dat is een klein land en jij bent ook niet zo groot
nu toch ook alquote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
woohoohoooo.
Heb ik wel een eigen bank, en mensen die mij vereren
Ja nou. Het niet alsof ik dit toesta zeg maar.quote:Op maandag 15 september 2014 21:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja euh
[..]
In dat geval wijs ik je sollicitatie af en herroep ik mijn altijd.
Vast welquote:Op maandag 15 september 2014 21:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nu toch ook al
dat vereren stukje dan
Ik niet hoor. Wordt mij even een ambassadeur baantje door de neus geboord. En waarom, omdat ik haar niet wil misbruiken?quote:
dat lijkt me ook illegaalquote:Op maandag 15 september 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Wordt mij even een ambassadeur baantje door de neus geboord. En waarom, omdat ik haar niet wil misbruiken?
Niceequote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
https://play.spotify.com/track/4EBisBBehGON4ESJsNZBsP
Goed album ook verderquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
https://play.spotify.com/track/4EBisBBehGON4ESJsNZBsP
neequote:Op maandag 15 september 2014 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]heb ik die jou gestuurd? Nee.. dan is het wel toevallig.. die ken ik
echt vaag
Komt me wel bekend voor, maar weet niet van wat.quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
https://play.spotify.com/track/5ZrrXIYTvjXPKVQMjqaumR
ken je dit nummer?
Maak dan een nieuw account op een email ipv facebook?quote:Op maandag 15 september 2014 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor, maar weet niet van wat.
Ik heb geen spotify trouwens, telkens als ik probeer in te loggen krijg ik dit te zien;
[ afbeelding ]
Onmogelijk.
Klinkt goedquote:Op maandag 15 september 2014 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ratata heb ik uit een snowboard, net als:
https://play.spotify.com/track/5fV9R3iUF0rHxhQRpS3ZOM
Dan vind je deze misschien ook wel tof LB
quote:Op maandag 15 september 2014 21:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Komt me wel bekend voor, maar weet niet van wat.
Ik heb geen spotify trouwens, telkens als ik probeer in te loggen krijg ik dit te zien;
[ afbeelding ]
Onmogelijk.
Mijn marktplaats advertentie. Nog geen mail gehad.quote:47 x gezien | 1 x bewaard als favoriet sinds 15 sep. '14, 13:49
quote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maak dan een nieuw account op een email ipv facebook?
quote:Sorry, deze email is al in gebruik.
quote:
Eerst stelen ze je nudes en nu je belminuten, applequote:Op maandag 15 september 2014 22:01 schreef Snowbells het volgende:
Wtf, er staat dat ik 20 cent buiten m'n abo heb maar ik heb alleen gebeld en 5 min 3G?![]()
M'n abo werkt niet ofzo
Je 360 + spellen?quote:Op maandag 15 september 2014 22:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn marktplaats advertentie. Nog geen mail gehad.
Kutleven.
hotmailquote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op een nieuw email .. reg ff snel een kut hotmail account
Lekkerquote:Op maandag 15 september 2014 21:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klinkt goed
wat vind je van dit?
https://play.spotify.com/track/2MddqD0MryxIAKS03raHsz
unlink je account bij fb misschien?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eerst stelen ze je nudes en nu je belminuten, apple!
je hebt eindelijk een mobiel omgquote:Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, was helemaal vergeten dat ik nu gewoon in bed kan FOK!ken.
eindelijkquote:Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lekker
Maar is ook zo'n nummer die ik zelf snel zou skippen als ik bij mijn keyboard ben, wel zonde want hij is nice. *saved
En als je bij facebook settings -> appsquote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
hotmail
Ik doe alles op dat gmail account, wil niet tig accounts gaan gebruiken
DAT ZEI IK ALquote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als je bij facebook settings -> apps
https://www.facebook.com/settings?tab=applications
daar spotify verwijderd, misschien dat dat helpt
Bedankt.quote:Op maandag 15 september 2014 22:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je 360 + spellen?
Ik leef echt ontzettend met je mee.
Ja maar die jongen kan niet zo veel zelf merkte ik al dus ik denk ik geef hem een beetje een tutorail en de juiste link erbijquote:
Oh, blijkbaar was hij gelinkt ja.quote:Op maandag 15 september 2014 22:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
unlink je account bij fb misschien?
tutorial*quote:Op maandag 15 september 2014 22:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja maar die jongen kan niet zo veel zelf merkte ik al dus ik denk ik geef hem een beetje een tutorail en de juiste link erbij
quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
je hebt eindelijk een mobiel omg
Je hebt een laptop?quote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nee, mobiel FOK!ken in bed deed ik altijd al, maar dat was niet praktisch.
Bedankt, maar daar was ik zelf al achter gekomen.quote:Op maandag 15 september 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als je bij facebook settings -> apps
https://www.facebook.com/settings?tab=applications
daar spotify verwijderd, misschien dat dat helpt
quote:
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tutorial*![]()
straks hackt ie je hoor pas maar op
Zag de typo te laat maar jouw zin is ook raar..quote:Op maandag 15 september 2014 22:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
tutorial*![]()
straks hackt je hoor pas maar op
zijn die fijn ja?quote:Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.
ChromebookjeGebruik 'm nu altijd in de bus.
Neequote:Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zal wel een verhaal aan zitten die ik niet ken
Nog steeds.quote:Blijkbaar gebruik je je Facebook-gebruikersnaam en -wachtwoord om in te loggen op Spotify. Om je Facebook-wachtwoord te wijzigen, ga naar je instellingenpagina op facebook.com.
Jaquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:08 schreef Geo4kant het volgende:
Zal wel een verhaal aan zitten die ik niet ken
quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaEnige jammere is dat alles wat er op draait (eigenlijk simpelweg chrome, met add-ons en plugins
), nog redelijk in ontwikkeling is. Maar het is wel gigantisch snel.
Laadt snel op, gaat twee dagen zonder opladen mee.
ja en dan van 40 mensen zo'n geforceerd berichtje krijgen :'0quote:Op maandag 15 september 2014 22:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mensen het moeilijk maken om ze te laten weten of je jarig bent ja of nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |