SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weekend sinds 18:00.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ro-ald, al weekend of morgen nog een dagje?
Nicequote:
Gaat goed op mijn werk ben blij dat ik eindelijk geld krijg wat ik echt verdien.quote:
Net wat bier gedronken met een vriend maar voor de rest weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Proost
[..]lekker, wat leuks gepland?
Als het werk maar leuk isquote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Gaat goed op mijn werk ben blij dat ik eindelijk geld krijg wat ik echt verdien.
Ik krijg nog wel wat uitkering maar ik werk eindelijk voor geld.
sowieso en mijn leidinggevende is een zij is ook wel leuk.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als het werk maar leuk is
If you know what i mean.jpgquote:Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
sowieso en mijn leidinggevende is een zij is ook wel leuk.
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
sowieso en mijn leidinggevende is een zij is ook wel leuk.
Vandaag wist ik niet waar ik moest zijn. En toen zij der was oh nu weet ik het weer zei ik.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Vandaag wist ik niet waar ik moest zijn. En toen zij der was oh nu weet ik het weer zei ik.
Toen zei zij je wilde gewoon dat ik kwam he.
Hahaquote:Op donderdag 18 september 2014 23:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ik laat jou graag komen"![]()
Dat is wel een nadeel van werken in de zorg/ziekenhuisquote:Op donderdag 18 september 2014 23:57 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zag laatst dat er iemand dood was gegaan op mijn werk was wel een beetje moeilijk.
Ziekenhuis jaquote:Op donderdag 18 september 2014 23:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is wel een nadeel van werken in de zorg/ziekenhuis
quote:
Dank broederquote:Op donderdag 18 september 2014 23:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Proost
[..]lekker, wat leuks gepland?
Nergens op slaanquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Serieuze vraag wat vind jij van de zwarte pieten discussie?
Nu nog?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:00 schreef Geo4kant het volgende:
Ah morgen mooi weer, nice, ik ga een stuk wandelen met di papa
quote:
quote:
Ja ik ben niet helemaal barkie Gquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen... technisch gezien vandaag omdat het 00.00 was. In de middag.
Niet helemaal barkie ? Kerel jij bent zo wit dat je bijna licht geeft, praat eens als een blanke. Kan je niet volgen.quote:
Barkie = 100 in straalquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet helemaal barkie ? Kerel jij bent zo wit dat je bijna licht geeft, praat eens als een blanke. Kan je niet volgen.
Hoi LittIeBrownequote:
Hoe noem je een Mexicaan zonder auto?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Mexcanobakkerquote:
Ik woon in Almere ik moet wel straattaal kennenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
ik ben toch geen kubieke meters aan het uitrekenen, met je straal, praat normaal joh
Hey Mex, wanneer die mexicanomeet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:04 schreef Geo4kant het volgende:
Pistoletje met een mexicano en mayo .. boh
waarom heb je BL UI?quote:
Ik ben blank en ken geen straattaal maar ik ben wel black from the waist down.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik woon in Almere ik moet wel straattaal kennen
Omdat BLquote:
ooit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey Mex, wanneer die mexicanomeet?
gvdquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben blank en ken geen straattaal maar ik ben wel black from the waist down.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben blank en ken geen straattaal maar ik ben wel black from the waist down.
Binnenkortquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ooit.
sowieso wanneer gaan wij meeten?
Ja hoorquote:
dat zei ik vanaaf tegen mams toen ze vroeg hoe laat ik thuis wasquote:
Gezien het feit dat je nu aan het FOK!ken bent is de date mislukt?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zei ik vanaaf tegen mams toen ze vroeg hoe laat ik thuis was
Neuken op de eerste datequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gezien het feit dat je nu aan het FOK!ken bent is de date mislukt?
Maar vertel, hoe was het? Leuke chick? Klik? Zwoele blik?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuken op de eerste date
Nee, ze moest gewoon een van de laatste treinen naar huis gaan.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dat zei ik vanaaf tegen mams toen ze vroeg hoe laat ik thuis was
Dat is elke nacht bij mij ja inderdaad.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pink zei het wel mooi, just you and your hand tonight
Klik duurde even (op die manier althans, ongemakkelijke stiltes waren er niet behoudens dat ik soms even weg was want ADDquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar vertel, hoe was het? Leuke chick? Klik? Zwoele blik?
Ben bang dat ik ook hoog staquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef LittleBrownie het volgende:
ik sta nummer 2 op de daglijst
Jaquote:
Zolang de stiltes niet ongemakkelijk zijnquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klik duurde even (op die manier althans, ongemakkelijke stiltes waren er niet behoudens dat ik soms even weg was want ADD) maar verder dikke prima allemaal
Ga je wel eens vreemd met je linkerhand?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef Ro-ald het volgende:
Praat alsjeblieft niet over dates. Ik heb alleen dates met bier en mijn rechterhand.
Dan duurt het langer dus altijd mijn rechterhand.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga je wel eens vreemd met je linkerhand?
Ik zou nog een keer langs gaan bij jequote:Op vrijdag 19 september 2014 00:07 schreef Bitterlemon het volgende:
Meeten.
Niet 24/7 op je zolderkamer zitten omdat ze je misschien wel nodig hebben bij een raid.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan duurt het langer dus altijd mijn rechterhand.
nouja op een gegeven moment, toen het donkerder was, en het weer wat minder, werd het fysiek wat closer. Scheelt ook per persoon welk signaal 'goed' is, zoals ik haar inschatte is dat voor haar al best wat.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zolang de stiltes niet ongemakkelijk zijnmaar klinkt goed.
ja ik ben kut met signalenquote:
Ik dacht dat jij niet flirt ;squote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
flirten vind ik veel makkelijker![]()
![]()
Heeft zij ook een 'handicap' ? Of heeft ze aangegeven dat ze verlegen is ?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nouja op een gegeven moment, toen het donkerder was, en het weer wat minder, werd het fysiek wat closer. Scheelt ook per persoon welk signaal 'goed' is, zoals ik haar inschatte is dat voor haar al best wat.
Laatste.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft zij ook een 'handicap' ? Of heeft ze aangegeven dat ze verlegen is ?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet flirt ;s
Hoevaak ben je al aangeklaagd voor aanranding?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik ben kut met signalenweet ook nooit wat 'net kan' en wat 'net niet kan'
dat is trollen, niet flirtenquote:
hehquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zou nog een keer langs gaan bij je
Ik ookquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:19 schreef Geo4kant het volgende:
Goed lieve LCD-kijk-kinderenik ga mijn bed opzoeken
Die zin loopt niet goedquote:
net als je moeder hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog wodka maar niets mee om te mixenquote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik trek nog een pilsener open.
Ook geen energy g?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb nog wodka maar niets mee om te mixen
quote:Op donderdag 18 september 2014 21:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wrm minder enthousiast bij mij
Maringoquote:
Goedemorgenquote:
Schoolquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet 4 verslagen afmaken in plaats van 1 die ik gepland had.
quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
net als je moeder hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Goedemorgenquote:
Wil je een jaartje wachten?quote:
Ik heb "weekend" inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:39 schreef BBQSausage het volgende:
Heb ik toch eerder weekend dan jij, LB.![]()
hmm, liever niet. of zou jij dan mijn stagiair worden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wil je een jaartje wachten?
dat is misschien een beetje overdreven jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wij hebben er 4.3 teveel. Volgend jaar max. 1, dat is zeker.
Zou kunnen denk ik jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, liever niet. of zou jij dan mijn stagiair worden?
[..]
dat is misschien een beetje overdreven ja
Awhquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:39 schreef LittleBrownie het volgende:
In Zeeland lekker verslagen maken
jij bent toch veel te slim om hier te werken?quote:
Voor een bedrijf van maar 5 man, joah, op zich.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is misschien een beetje overdreven ja
1 daarvan moet verbeterd worden gelukkigquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
AwhLekker gepland dan ook, dat alles tegelijk af moet.
Watquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent toch veel te slim om hier te werken?
toch? welke studie deed je ook alweer?quote:
technische natuurkunde op de hboquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch? welke studie deed je ook alweer?
oh, ik dacht dat brownie op de uni zatquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
technische natuurkunde op de hbo
Dat denken veel mensenquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat brownie op de uni zat
maar alsnog denk ik niet dat je hier wilt zitten.
zou natuurlijk wel gezellig zijn
beetje fokken enzo
calculator. oftewel prijzen berekene voor staalconstructies en leidingwerk enzoquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat denken veel mensen![]()
Hoezo niet?Wat deed jij dan ook alweer
En jullie doen niks met ontdekken van gaten en isolatie blabla rekenwerk?quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
calculator. oftewel prijzen berekene voor staalconstructies en leidingwerk enzo
ontdekken van gaten?quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En jullie doen niks met ontdekken van gaten en isolatie blabla rekenwerk?
Ja warmtelekken en dat soort dingenquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ontdekken van gaten?
isolatie berekenen laten we doen
misschien kun je engineer voor ons spelen en warmtewisselaars berekenenquote:Op vrijdag 19 september 2014 08:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja warmtelekken en dat soort dingen
en oh.
Lekker dan.quote:Op vrijdag 19 september 2014 08:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1 daarvan moet verbeterd worden gelukkig
We hebben om de week practicum en er ook proeven zijn die gefilmd zijn (geen plek om uit te voeren), maar er was dus niet bekend wanneer je die online proeven moest inleveren. Dus in plaats van de laatste week zegt ze mooi gisteren "volgende week leveren jullie alles in"
quote:Op vrijdag 19 september 2014 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien kun je engineer voor ons spelen en warmtewisselaars berekenen
Ja stelletje gekkenquote:Op vrijdag 19 september 2014 09:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker dan._ Sowieso al kut dat je die proeven niet echt kan zien, en dan nog zo'n kutdeadline krijgen ook.
quote:
Welke film?quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:14 schreef BBQSausage het volgende:
Was eigenlijk van plan vanavond naar de bioscoop te gaan, maar dat gaat 'm niet worden merk ik al.
Collega van me is vader geworden, dus de kratten bier worden nu al ingeslagen voor vanavond.
ik dit moment zijn er wel een aantal die ik zou willen zien in de biosquote:
Heb er al heel wat gezien. Het aanbod wordt steeds kleiner.quote:Op vrijdag 19 september 2014 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dit moment zijn er wel een aantal die ik zou willen zien in de bios
Vind 3D sowieso ook vrij weinig toevoegen. Wel jammer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:18 schreef KitKatChunky het volgende:
Het bioscoop aanbod is sowieso klein als je niet tegen 3D kan
die wil ik zien.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:02 schreef BBQSausage het volgende:
Guardians of the Galaxy laatst nog gezien
Bazenfilmquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die wil ik zien.
en de turtles
en lucy, want Scarlett Johanson
Transcendence binnenkort ook nog zien ja.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef KitKatChunky het volgende:
equilibrium heet ie geloof ik, die wil ik nog wel zien. en transcendence
en 25 september maze runner
De boeken waren moeilijk vetquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:43 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb het gevoel dat Mazerunner best wel een flop gaat zijn.
Ik ben niet zo'n lezer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:47 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
De boeken waren moeilijk vet
Guardian of Galaxyquote:Op vrijdag 19 september 2014 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dit moment zijn er wel een aantal die ik zou willen zien in de bios
Schijnt tegen te vallen die Lucyquote:Op vrijdag 19 september 2014 11:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lucy, of Into the storm. Morgen ga ik ook nog naar de bios.
Is dat niet die film met Christian Bale van zoveel jaar geleden?quote:Op vrijdag 19 september 2014 11:34 schreef KitKatChunky het volgende:
equilibrium heet ie geloof ik, die wil ik nog wel zien. en transcendence
en 25 september maze runner
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is dat niet die film met Christian Bale van zoveel jaar geleden?
Vond ik niet heel bijzonderquote:
JAAAAAA FINALLY JAAAAAAAquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
Zat net te denken, na BBQ zijn comment.. bios vanavond geen slecht idee, guardians.. geen slecht idee..
Is wel een slecht idee.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:50 schreef Geo4kant het volgende:
Zat net te denken, na BBQ zijn comment.. bios vanavond geen slecht idee, guardians.. geen slecht idee..
Hoezo was je er niet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:53 schreef d4v1d het volgende:
Meheerste twee blokken afwezig op school en nu ben ik ergens ingedeeld wat ik echt niet zie zitten
Eigenlijk mag ik niet klagen omdat ik er niet was maar het is wel gewoon kut
quote:
quote:
Zou hem doen als ik homo was.quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vond ik niet heel bijzonder
Maar Christian Bale
Oh bohh goede smaakquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zou hem doen als ik homo was.![]()
Vind het sowieso wel een goede acteur.
Ja gvd waarom sta je niet op. Luilakquote:
Ik heb nog niet gezegd dat ik gaquote:
Ben geen fan van duitse muziekquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Is wel een slecht idee.
Mono draait een radio show
Ik ben vanaf 6 uur beschikbaarquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gezegd dat ik gamoet nog iemand vinden namelijk
[..]
Ben geen fan van duitse muziek
Hossel gespotquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 6 uur beschikbaar
Ik ben net als mexicano niet goed in hints, deze however is voor mij duidelijk genoegquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben vanaf 6 uur beschikbaar
Jouw schattige stemquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 12:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben net als mexicano niet goed in hints, deze however is voor mij duidelijk genoeg
Neequote:Op vrijdag 19 september 2014 12:57 schreef Geo4kant het volgende:
Maar ben jij van plan om naar Eindhoven te komen dan?
quote:
Ohquote:[..]
Schijnt tegen te vallen die Lucy
Wie gaat er dan ook naar the expendables 3 in de biosquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
OhDat had ik laatst ook met The Expendables, zat ik daar in de bios, wou ik na een kwartiertje al weer weg. Wat een schijtfilm.
dan kijk ik wel alleen voor scarlettquote:Op vrijdag 19 september 2014 12:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Schijnt tegen te vallen die Lucy
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kijk ik wel alleen voor scarlett
Nicequote:Op vrijdag 19 september 2014 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ die reist vanuit Friesland om vervolgens met mij te meeten.
Dit.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan kijk ik wel alleen voor scarlett
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:06 schreef LittleBrownie het volgende:
BBQ die reist vanuit Friesland om vervolgens met mij te meeten.
M'n broer zei dat 'ie echt vet zou worden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook naar the expendables 3 in de biosdie 2e was al zo slecht dat het een parodie/comedy was
Sowieso nog een keer meeten inderdaadquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moeten we binnenkort weer eens doen
Jaquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Sowieso nog een keer meeten inderdaad
Ik durfde ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind het wel heel knap trouwens dat je dat hebt gedaan
Baasquote:
Nicequote:Op vrijdag 19 september 2014 13:19 schreef Geo4kant het volgende:
IMDb
13 hrs ·
There's no confirmation yet that Ryan Reynolds will play Wade Wilson, but we CAN say that Fox will release a Deadpool movie in February 2016. Tim Miller will direct. imdb.to/1pkOSa4
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa motherfuckahhhhhhhhhhhhsssss..nu niet verneuken!
Amaquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja die had ik al eerder gezien![]()
Blijft mooi
heb je al weekend?quote:
Oh, dat vind ik dan weer jammer.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Not sure if real..
Maar beter doen ze het in animatie vorm jaipv met echte acteurs
quote:
Nergens last vanquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:30 schreef Geo4kant het volgende:
Ligt het aan mijn internet of doet FOK! moeilijk?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:30 schreef Amarantha het volgende:
ONZ Stoners is officieel overleden. Volgens mij is er al minstens 2 maand niet meer gereageerd.
R.I.P
waarom is het daar dood dan?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:30 schreef Amarantha het volgende:
ONZ Stoners is officieel overleden. Volgens mij is er al minstens 2 maand niet meer gereageerd.
R.I.P
Ineens zijn alle users pleite naar andere SC's of sowieso ineens amper nog op FOK! te vindenquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:36 schreef Geo4kant het volgende:
Wou dat ik bij de HIV SC mocht, daar zijn ze tenminste positief
geen idee wie daar allemaal wasquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ineens zijn alle users pleite naar andere SC's of sowieso ineens amper nog op FOK! te vinden
Best veel mensen maar grotendeels is gewoon sowieso weg van FOK!quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee wie daar allemaal was
dat zal een dolle boel zijn geweestquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Jammer maar gelukkig is er wel een stoners meet geweest
Wat zou ik me daar ongemakkelijk gevoeld hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef Amarantha het volgende:
Jammer maar gelukkig is er wel een stoners meet geweest
Haha het was echt geweldigquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zal een dolle boel zijn geweest
Al die negativiteit hier weer over dood gaan en niet posten
Nee joh, er was nog 1 iemand die niet blowde maar wel altijd gedaan en hing wel rond in stoners SCquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat zou ik me daar ongemakkelijk gevoeld hebben.
Dat was toch de ONZ meet?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die was er tijdje terug.. in de regen
ik zie het helemaal voor mequote:
quote:
BBQ deed het niet meer en Klojo wou nog zijn broodje opbakken. Met zoveel stoners bij elkaar krijg je dit als oplossingquote:
Autocorrect?quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:46 schreef LittleBrownie het volgende:
700 nummers op m'n mobiel en Alsnog krijg ik dezelfde nummers als ik shuffle
Niet alleen om het niet stoned zijn hoor.quote:Op vrijdag 19 september 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee joh, er was nog 1 iemand die niet blowde maar wel altijd gedaan en hing wel rond in stoners SC
Jaquote:
wie wie lekkere soufflequote:Op vrijdag 19 september 2014 13:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jaheb je m'n ninja edit gezien?
quote:
Ik duw er dan wel altijd grotendeels de kaas eruitquote:
Jaaquote:Op vrijdag 19 september 2014 13:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik duw er dan wel altijd grotendeels de kaas eruit.. vind een klein beetje gesmolten kaas wel lekker met dat krokante spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |