Mooi zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Michelle heeft een dochter, dus je mag haar een MILF noemen.
Tuurlijk telt dat, dan ben je toch een moeder?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ik lees net dat ze geadopteerd is, dus ik weet niet of het dan ook nog telt?
Dat hangt van je definitie af.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk telt dat, dan ben je toch een moeder?
Zijn er nog meer van die outfit foto's?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk telt dat, dan ben je toch een moeder?
Voor mij telt dat wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ik lees net dat ze geadopteerd is, dus ik weet niet of het dan ook nog telt?
Poll is sowieso een goed idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie af.
Maak er anders een poll van!
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #103quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn er nog meer van die outfit foto's?
Dit ken ik al.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #103
Poll: Moet er een poll komen of Michelle een echte MILF is?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Poll: Moet er een poll komen of Michelle een echte MILF is?
• Ja
• Nee
• Weet niet
• Pics van je zusje
• Je bent zelf een poll
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wil je een 'toffe' outfit op Fok zetten, valt vervolgens de teringzooi eromheen meer op.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #103
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn er nog meer van die outfit foto's?
Hihaho.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat krijg je van teveel natte taart.
Komt waarschijnlijk doordat ik 1 been gebogen heb? Mijn benen zijn even lang. Waaghals zegt wel dat ik x-benen heb.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heb jij weleens last van je rug?
Leek wel alsof je ene been langer is dan het andere.
Die x-benen zie ik niet zo, maar lijkt net alsof je extra leunt op je ene been.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk doordat ik 1 been gebogen heb? Mijn benen zijn even lang. Waaghals zegt wel dat ik x-benen heb.
Komt gewoon door het poseren denk ik. Welke foto bedoel je dan?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die x-benen zie ik niet zo, maar lijkt net alsof je extra leunt op je ene been.
geen volledige neger natuurlijkquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt gewoon door het poseren denk ik. Welke foto bedoel je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je leunt op je linkerbeen en je rechterbeen wat gebogen is.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]Uhm ja die is toch ook duidelijk gebogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je leunt op je linkerbeen en je rechterbeen wat gebogen is.
Maar ik kan hem ook gewoon strekken hoor
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Ik vroeg me dus af of het je natuurlijk houding was en het antwoord is me nu duidelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uhm ja die is toch ook duidelijk gebogen?
Maar ik kan hem ook gewoon strekken hoor
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vroeg me dus af of het je natuurlijk houding was en het antwoord is me nu duidelijk.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]Dikke anus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je leunt op je linkerbeen en je rechterbeen wat gebogen is.
Zolang dat die meets zijn die nooit doorgaan, dan ben ik aanwezig.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als er weer een meet is kun je mijn knieën uitgebreid inspecteren.
Vorige keer ging ie wel gewoon door, was Marianne er zelf niet met haar dikke reet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang dat die meets zijn die nooit doorgaan, dan ben ik aanwezig.
Blijkbaar moet ik mij registreren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:16 schreef Njosnavelin het volgende:
http://www.pinterest.com/oliviavanroyen/my-style/
Moet je op escape drukken als die melding komt, dan kun je de foto zien.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Blijkbaar moet ik mij registreren.
Dat theedoekjurkje ziet er wel leuk uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |