Mooi zo.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Michelle heeft een dochter, dus je mag haar een MILF noemen.
Tuurlijk telt dat, dan ben je toch een moeder?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ik lees net dat ze geadopteerd is, dus ik weet niet of het dan ook nog telt?
Dat hangt van je definitie af.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk telt dat, dan ben je toch een moeder?
Zijn er nog meer van die outfit foto's?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Tuurlijk telt dat, dan ben je toch een moeder?
Voor mij telt dat wel.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....ik lees net dat ze geadopteerd is, dus ik weet niet of het dan ook nog telt?
Poll is sowieso een goed idee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat hangt van je definitie af.
Maak er anders een poll van!
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #103quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zijn er nog meer van die outfit foto's?
Dit ken ik al.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #103
Poll: Moet er een poll komen of Michelle een echte MILF is?quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Poll: Moet er een poll komen of Michelle een echte MILF is?
• Ja
• Nee
• Weet niet
• Pics van je zusje
• Je bent zelf een poll
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Wil je een 'toffe' outfit op Fok zetten, valt vervolgens de teringzooi eromheen meer op.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #103
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |