Hij is waarschijnlijk naar een concert van AmenRa geweest.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:35 schreef Bosbeetle het volgende:
hey matthijs zegt niet eens "hardste band van belgië"
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk naar een concert van AmenRa geweest.
Jimmy Fallon, en al die andere Amerikaanse talkshows zijn totaal niet grappig. Misschien als je een Amerikaan bent maar dat ben ik niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:35 schreef marcodej het volgende:
Fallon heeft wel leuke dingetjes, maar niet geschikt voor TVDD.
Smakelijkquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon en ik genieten van heerlijke taco's onder het genot van Amerikaanse schijtlol.
[ afbeelding ]
Groetjes!
Lekkerquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Paxcon en ik genieten van heerlijke taco's onder het genot van Amerikaanse schijtlol.
[ afbeelding ]
Groetjes!
quote:
Wel een lekker livebandje dat AmenRa. 2x live gezien, 2x genot.quote:
eet smakelijk.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
Geen nasi?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Groetjes!
Zijn jullie daar al? Bij mij was triggerfinger nog bezigquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:37 schreef Mani89 het volgende:
Rustig Nico, nu ga je weer over je woorden struikelen.
bzzz bzzz mag ik dat zegg0n, adriaan ha ha haquote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bzzz bzzz mag ik dat zegg0n, adriaan ha ha ha
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
bzzz bzzz mag ik dat zegg0n, adriaan ha ha ha
[ afbeelding ]
Jij ook nietquote:
Jaquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:40 schreef wdn het volgende:
andere vraag: indien het NIET op deze menukaart staat dan is het toegestaan?
gelukkig zijn er uitzonderingenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat weet ik. Vrouwen zijn niet leuk.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Paulien heeft ook wel iets behoorlijk aantrekkelijks, tjonge!
not sure if serious..quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:41 schreef NoCigar het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:41 schreef NoCigar het volgende:
kloptquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:41 schreef NoCigar het volgende:
heeft ook nog gekeept bij AZquote:
nou nouquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:44 schreef Specularium het volgende:
Hou je paardensmoel toch joh, lelijke grafkut.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:45 schreef tralalala het volgende:
Dat blonde meisje rechtsachter haar die er gewoon echt niet om kan lachen.![]()
nou nou nouquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:46 schreef Mani89 het volgende:
HOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR HOUD JE SMOEL
Haar vrouw dan.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:45 schreef Caland het volgende:
Paulien wou dat haar vent zo vlug was met zijn vingers
Al is ze vast pot.
Ik voor Fnuikendquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:48 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik wil graag meer waardering voor het woord puts!
ONZ / Herintregatie van het woord puts !!
Haha, ik zag haar lachen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:45 schreef tralalala het volgende:
Dat blonde meisje rechtsachter haar die er gewoon echt niet om kan lachen.![]()
Jij bent nu al 10x leuker dan die twee bij elkaarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
haha, showtas arveladze
wat een marnix kolder.
Ben ik je ergste vijand?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
PUre aids. Ik ga ook niet meer zeggen dat Gramulanion dit grappig vindt, want zoiets zou ik m'n ergste vijand niet aandoen.
Gelukkig maar. Dat nam ik jou al niet sinds je uit de doeken deed dat je elke week met groot plezier naar de lama's keek.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Jou nemen we vanaf nu niet meer serieus.
Nee sorry, zelfs met dit inmiddels uitgekauwde grapje red je je niet meer.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dat nam ik jou al niet sinds je uit de doeken deed dat je elke week met groot plezier naar de lama's keek.
Bah.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:54 schreef Breekfast het volgende:
Die gast van Lucky heeft deze grap gewoon schaamteloos zitten jatten![]()
![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)van_john_de_mol.html
Ja hoor. Die zit gewoon de hele dag op zo'n hip kantoortje (met een pooltafel voor werknemersquote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:57 schreef Breekfast het volgende:
Maar is dit gewoon de baan van Sander van de Pavert? Elke dag zo'n LuckyTv maken? Dat zou het nog triester maken. Of doet hij er ook nog iets naast?
Als ie echt alleen daarmee de kost mee verdient, maakt dat hem wel een baas.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 19:57 schreef Breekfast het volgende:
Maar is dit gewoon de baan van Sander van de Pavert? Elke dag zo'n LuckyTv maken? Dat zou het nog triester maken. Of doet hij er ook nog iets naast?
Adriana Lima is wel lekker, Doutze niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Nou jongens. Jullie zitten net zo te kwijlen als Beau nu?
Ja! Nog nooit zoiets gezien!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Gifjes van lima graagquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Vindt die modellen van Vicoria Secret niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik zat daar wel net even. Schakel hierna wel weer voor de 2e helft.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Rustig hier trouwens. Zit iedereen bij RTL 7
Dat zijn zelden wetenschappelijke onderzoeken. Maar vaak onderzoeken puur om aandacht voor een product te krijgenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:10 schreef Monolith het volgende:
Terughoudend? Persberichten overschreeuwen regelmatig de uitkomsten van een onderzoek waar over gepubliceerd wordt.
Ook gewoon bij publicaties in gerenommeerde journals.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat zijn zelden wetenschappelijke onderzoeken. Maar vaak onderzoeken puur om aandacht voor een product te krijgen
Inderdaad. Het duo Stapel/Vonk was daar goed in, maar zo zijn er veel meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook gewoon bij publicaties in gerenommeerde journals.
Jij hebt het denk ik meer over het soort bagger artikelen dat je veel in de Britse tabloids vindt.
Ik heb het meer over de persberichten van wetenschappers of hun instituten. Als ik dan de achterliggende publicaties eens lees, dan is het vaak een stuk minder spectaculair.
Fraude is wat anders dan in een persbericht de resultaten wat stelliger poneren dan ze daadwerkelijk zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Inderdaad. Het duo Stapel/Vonk was daar goed in, maar zo zijn er veel meer.
Met haar gilstemquote:
U gaat door voor de koelkast.quote:
Zo wijd als een invalide toiletquote:
Yep. En van "het houdt niet op, niet vanzelf"quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
is zei de stem van die kruidvat reclames?
ewwww. ik neem mijn woorden terugquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:36 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Yep. En van "het houdt niet op, niet vanzelf"
Het KUTWIJF VAN HET KRUIDVAT'!!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:35 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
is zei de stem van die kruidvat reclames?
Meneer Aart kan dit beter inderdaad. En dat Matthijsje dan het verhaal uit mag blazen.quote:
Goede acteur inderdaad.quote:
Schandalig inderdaad. Ziet er uit als 60quote:
Simon.quote:
Geen 69?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, ik zou haar 72 geven. (NIET 72 x geven).
Ik wist echt niet dattem al zo oud was.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad. Ziet er uit als 60
Ik ook niet, maar dat moet inderdaad wel. Wat eet ie?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik wist echt niet dattem al zo oud was.
In ieder geval niet het dieet van Connie Palmenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat moet inderdaad wel. Wat eet ie?
Jemigquote:Uitreiking Gouden Kalf
Vanavond wordt, tijdens het Gala van de Nederlandse Film, Het Gouden Kalf uitgereikt. Het Gouden Kalf, de Grote Prijs van de Nederlandse Film, wordt sinds de eerste editie van het Nederlands Film Festival in 1981 jaarlijks uitgereikt aan onder meer de beste Nederlandse filmmakers, scenarioschrijvers, producenten, acteurs en actrices. Aan tafel Katja-Römer Schuurman, Tygo Gernandt, Marwan Kenzari en Benja Bruijning, die vanavond Het Gouden Kalf zullen uitreiken.
Puck en het raadsel van de codes
Puck Meerburg is een 15-jarige programmeur uit Delft. Hij beheerst meerdere programmeertalen en zijn werk werd al met meerdere internationale prijzen bekroond. Documentairemaakster Tessa Boerman ontmoette hem op 11-jarige leeftijd en sindsdien volgt zij hem met haar camera. De documentaire die daaruit is ontstaan, 'Puck en het raadsel van de codes', wordt maandag 6 oktober om 20.25 uur uitgezonden op NPO 2.
De Week: winnaar schaamnaam
Yvette Kip, Till Bal en Fokje Modder, een kleine greep uit de 'schaamnamen' die sinds 2007 in de Coen en Sander Show worden verzameld. Elk jaar roepen de twee radio-dj's hun luisteraars op om namen in te sturen. Vervolgens kan iedereen stemmen welke de leukste is. En ja, alle namen zijn echt, dus ook de winnaar van dit jaar want hij zit bij ons aan tafel: Wil Helmes.
De Week: Mr. Probz
Mr. Probz zijn nieuwe single 'Nothing Really Matters' is afgelopen week uitgebracht. Hij schreef dit nummer samen met Akon, Jake Gosling (Ed Sheeran) en de Nederlandse producer Giorgio Tuinfort, die eerder samenwerkte met onder andere Michael Jackson, Rihanna en David Guetta. Zijn vorige single 'Waves' werd bekroond met een Edison voor beste song.
Muziek: Jan Smit & Kraantje Pappie
Jan Smit samen met… een rapper? Ja echt! Jan en Kraantje Pappie leerden elkaar kennen in Het Glazen Huis in Leeuwarden. Giel Beelen stelde de beide heren aan elkaar voor en vroeg ze direct een track te maken voor Serious Request. Er was een klik, dus toen Jan aan zijn nieuwe album ‘Jij & Ik’ werkte vroeg hij Kraan om een bijdrage voor het nummer ‘Handen Omhoog’. En die combo werkt!
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:02 schreef marcodej het volgende:
Het is een emotionele dag. Onze Dirk stopt.
Nou nou nou. Het is Jan trouwens.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:24 schreef Karina het volgende:
Jantje SmitDie sukkel zat vorige week ook al in Flikken met zijn kop.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:02 schreef marcodej het volgende:
Jantje Shit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou nou nou. Het is Jan trouwens.
Nog een paar jaartjes en dan is Dirk Coming Home.quote:
Vlag halfstok gehangen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:02 schreef marcodej het volgende:
Schijnt zo goed als exact een remake te zijn van The Disappearance of Alice Creed (2009) - IMDbquote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik ga vandaag weer eens kijken, dat is lang geleden.
Mr Probz.
Met wat meer naakt begreep ik.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schijnt zo goed als exact een remake te zijn van The Disappearance of Alice Creed (2009) - IMDb
Remakes
Ik niet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk altijd dat Katja manisch depressief is.
Alleen even de naaktscenes naderhand binnenhalen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nederlandse films sla ik standaard over.
Zit een aardig liedje in die film, kan een hit worden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarvoor had niemand Frozen gezien.
Frozen on DEEVEEDEE with golden monstercablesquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarvoor had niemand Frozen gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |