Dit is wel erg kort door de bocht. Er zijn wel degelijk aanwijzingen dat cannabis een positief effect zou kunnen hebben op ADHD. Dat er ritalin bestaat doet daar niks aan af.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Blowen tegen ADHD? Dat is echt de grootste onzin die er is. Want het blowen maakt een nog groter potje van je hoofd.
Voor ADHD hebben we Ritalin, concerta enz. Uitgevonden.
Ik heb deze smoes vaker gehoord en dat waren stuk voor stuk junks.
Je kunt er ook nog onrustiger van worden. En mensen met ADHD zijn vaak ook nog gevoeliger voor verslaving.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit is wel erg kort door de bocht. Er zijn wel degelijk aanwijzingen dat cannabis een positief effect zou kunnen hebben op ADHD. Dat er ritalin bestaat doet daar niks aan af.
En logisch dat de mensen waar jij het over hebt 'junks' zijn, als ze cannabis nodig hebben om zich rustig te voelen..
Dat denk ik ook niet, maar het meteen tot grootste onzin benoemen vind ik ook niet helemaal terecht.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je kunt er ook nog onrustiger van worden. En mensen met ADHD zijn vaak ook nog gevoeliger voor verslaving.
De voordelen wegen niet op tegen de nadelen.
Voor zover ik het kan zien staat het kinderen willen krijgen enigszins los van het feit dat ze aan deze kerel vastplakt. Waarom ze verliefd claimt te zijn op zo'n loser zullen we waarschijnlijk nooit weten...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:47 schreef yats het volgende:
Even een heel gekke vraag, maar waarom wil je kinderen met deze man? Als ik alles zo lees is hij verre van geschikt om vader te worden en heeft hij dieperliggende problemen (verborgen/verdrongen door de drugs/alcohol) die hij eerst op moet lossen voordat hij daar eventueel wel geschikt voor is. Vergeet niet, een kind krijgen/hebben is een hele verantwoordelijkheid en is niet zomaar een 'speeltje' dat je even opzij kunt leggen zodra het moeilijker word.
Ik begrijp best dat je kinderen wil (ik hoop ze ook ooit te krijgen, maar vind mezelf er nu nog veel te onvolwassen voor) en ook dat je dat wil met de persoon waar je van houd. Maar even logisch gedacht, is dit de meest geschikte persoon daarvoor? Ik zou eerst eens goed nadenken over jullie relatie, wat jij daarvan verwacht en wat jij in een vader zoekt/je kinderen gunt. Zodra je daar antwoord op hebt kun je pas verder kijken of je nog steeds hetzelfde wil.
Het is gewoon een excuus van die junk. Blowen maakt helemaal niet rustiger.. Ja vanbuiten misschien maar van binnen gaat alles nog veel meer spoken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar het meteen tot grootste onzin benoemen vind ik ook niet helemaal terecht.
Klopt, ik zei gisteren nog dat de M&M's op waren maar stiekem had ik er nog een paar voor mezelf bewaard.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:15 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Een verslaafde zal altijd blijven liegen en bedriegen, zo werkt verslaving.
Daarom.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klopt, ik zei gisteren nog dat de M&M's op waren maar stiekem had ik er nog een paar voor mezelf bewaard.
Ik denk dat de vraag eerder is waarom TS wél kinderen wilt?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:09 schreef Syntos het volgende:
Waarom wil hij dan geen kinderen?
Dat kan ik niet zo uit je post halen als het er al in staat.
Het ligt toch wel "ietsje" genuanceerder dan dat.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Blowen tegen ADHD? Dat is echt de grootste onzin die er is. Want het blowen maakt een nog groter potje van je hoofd.
Voor ADHD hebben we Ritalin, concerta enz. Uitgevonden.
Ik heb deze smoes vaker gehoord en dat waren stuk voor stuk junks.
Altijd voor jezelf sprekenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:11 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
volg je eigen weg... hij blowt zuipt en wil geen kinderen
Ik waarschuw je wel... een vrouw word nooit gelukkig van een blower...
ik heb zelf ook jarenlang geblowd en nu ik gestopt ben ben ik ook een stuk eerlijker
Wat een dom gelulquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:11 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
ik heb zelf ook jarenlang geblowd en nu ik gestopt ben ben ik ook een stuk eerlijker
jonge man... een echte junk zorgt wel voor geld... ik loog om money te krijgenquote:
Ik werk ervoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:21 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
jonge man... een echte junk zorgt wel voor geld... ik loog om money te krijgen
Nou ja, bij ons kwam het gesprek (in het algemeen, niet gebaseerd op onze kersverse relatie) in de tweede maand op tafel, en ging het gewoon luchtig over gezinnen, kinderen, vrienden met kinderen, of weetikveelwat. Toen kwamen we er beide achter dat we dat allebei niet als een toekomstbeeld zagen. Dat was wel fijn, zo twee maanden 'onderweg'. Natuurlijk is het leuk om een onbezonnen gezellige en leuke tijd te hebben, maar ik zou het toch vervelender vinden om na een jaar van wellicht toekomstvisie bouwen erachter te komen dat het niet werkt dan na twee weken... dan ben je toch wat minder aan elkaar gebonden!quote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een beetje te zwaar om binnen een maand over te beginnen ook al wil je die kinderen niet meteen op dat moment. Het is inderdaad handig om snel duidelijkheid te hebben maar geniet ff van de onbezonnen nieuwigheid of zo.
Nogmaals, het is persoonlijk natuurlijk. Blijkbaar is het redelijk normaal om bijna meteen in het begin het onderwerp kinderen op tafel te gooien.
Wow,.. wat een oppervlakkig leven heb je dan wel niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:41 schreef taya22 het volgende:
Voor mij zijn kinderen een levensdoel, ik vind dat ik besta om kinderen te krijgen.
quote:Voor mij is eten een levensdoel, ik vind dat ik besta om veel te kunnen eten
Enorm benieuwd naar je methodieken in dezenquote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:18 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
[..]
Zo is bijna elke blower
Na een jaar leer je elkaar net een beetje echt kennen! Nu ben ik zelf ook een vrij ongestructureerd, grillig type, maar op mij komt dat dan weer wat haastig over.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou ja, bij ons kwam het gesprek (in het algemeen, niet gebaseerd op onze kersverse relatie) in de tweede maand op tafel, en ging het gewoon luchtig over gezinnen, kinderen, vrienden met kinderen, of weetikveelwat. Toen kwamen we er beide achter dat we dat allebei niet als een toekomstbeeld zagen. Dat was wel fijn, zo twee maanden 'onderweg'. Natuurlijk is het leuk om een onbezonnen gezellige en leuke tijd te hebben, maar ik zou het toch vervelender vinden om na een jaar van wellicht toekomstvisie bouwen erachter te komen dat het niet werkt dan na twee weken... dan ben je toch wat minder aan elkaar gebonden!
Wat een nonsens.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:11 schreef Mountainbiker_1990 het volgende:
volg je eigen weg... hij blowt zuipt en wil geen kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |