Ik denk dat ik maar weer ver uit de buurt bijf. Lees: op tijd wegvluchten naar Eindhoven.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:42 schreef Klonk het volgende:
Iemand anders al zin de chaos die Vrijdag gaat ontstaan omdat de Prof Gelissensingel dicht is
Heb gelukkig vrij a.s. Vrijdag maar het kon wel eens druk wordenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar weer ver uit de buurt bijf. Lees: op tijd wegvluchten naar Eindhoven.
Voordeel van nachtdienst werken: ik hoef daar op vrijdag niet meer langs.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:42 schreef Klonk het volgende:
Iemand anders al zin de chaos die Vrijdag gaat ontstaan omdat de Prof Gelissensingel dicht is
Belfeld is gewoon bereikbaarquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:46 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Bedankt voor de tip, was het alweer vergeten. Toch maar even niet naar Belfeld dan.
Der marzkramert lehr kaufen en dan pommes und frikandel spezial bei De Leygraaf.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
Belfeld is gewoon bereikbaar
Niet echt veel Duitsers die hier de winkels leeg komen kopen
Helbeek, richting Oost en dan bij de vierpaardjes spoor over en dan achter langs naar Belfeld, zo rij ik ook altijd vanuit het centrum als ik moet werken op een duitse dag (deze keer niet, dagje vrij op Vrijdagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Der marzkramert lehr kaufen en dan pommes und frikandel spezial bei De Leygraaf.
Nee, ik moet dan dwars door de stad heen fietsen, vandaar. Meestal heb je voordat je de Helbeek uit bent al 3 Duitsers tussen de spaken.
Gewoon doorfietsen, dan leren ze het wel af, doe ik ookquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:40 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Der marzkramert lehr kaufen en dan pommes und frikandel spezial bei De Leygraaf.
Nee, ik moet dan dwars door de stad heen fietsen, vandaar. Meestal heb je voordat je de Helbeek uit bent al 3 Duitsers tussen de spaken.
Via de kop van Weerd ging ook nog prima, Professor Gelissensingel was heerlijk uitgestorven uiteraard.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
Helbeek, richting Oost en dan bij de vierpaardjes spoor over en dan achter langs naar Belfeld, zo rij ik ook altijd vanuit het centrum als ik moet werken op een duitse dag (deze keer niet, dagje vrij op Vrijdag)
quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:48 schreef Klonk het volgende:
Ze stonden vanmorgen om kwart over 8 al in de rij op de Goltziusstraat
Roermond was erger, file begon bij Elmpt en eindige bij het Outletcenter 12 kilometer file
Precies!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon doorfietsen, dan leren ze het wel af, doe ik ook
Ook wel eens gezien jaquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:03 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]![]()
Als ik vroeger van m'n nachtdienst terug kwam om kwart over 7 op zaterdagmorgen stonden er al rustig een paar een haring naar binnen te hakken op het Nolensplein.
In Roermond sta je dan ook echt muurvast. In Venlo zit tenminste nog beweging in.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 18:48 schreef Klonk het volgende:
Ze stonden vanmorgen om kwart over 8 al in de rij op de Goltziusstraat
Roermond was erger, file begon bij Elmpt en eindige bij het Outletcenter 12 kilometer file
Noem me een zeikerd, niets op tegen dat de politie op dat soort dingen let, maar doe dan een briefje in de brievenbus in plaats van het voor buitenstaanders gelijk zichtbaar te maken dat er iets niet in orde isquote:Wijkagenten in Venlo controleren deze week op verschillende plekken of woningen wel goed zijn afgesloten. Ze doen dat in het kader van de Week van de Veiligheid.
Als er deuren van woningen of schuren openstaan dan laten de agenten een zogenaamd wit voetje achter. Dat is een afdruk van een schoen met daarop het logo van de politie. Op het witte voetje staat: 'Deze schoenafdruk had van een insluiper kunnen zijn. Als u uw huis verlaat of even niet kunt opletten: sluit ramen en deuren!'
De wijkagent Venlo-Centrum laat via Facebook weten dat het gaat om een preventieve maatregel om burgers alert te maken. 'Wij zullen geen gekke fratsen uithalen om binnen te komen.'
Ah, kijk, lekker makkelijk, overal waar zo'n ding ligt, kun je naar binnen wandelen om de kiet leeg te halen. Das nog eens service van de woutequote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:31 schreef Klonk het volgende:
Politie in Venlo heeft weer eens iets verzonnen
[..]
Noem me een zeikerd, niets op tegen dat de politie op dat soort dingen let, maar doe dan een briefje in de brievenbus in plaats van het voor buitenstaanders gelijk zichtbaar te maken dat er iets niet in orde is
Dus niet schrikken als je dit ziet hangen, het is slechts de politie die dienstbaar is
[ afbeelding ]
Mooi tochquote:Op donderdag 9 oktober 2014 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, kijk, lekker makkelijk, overal waar zo'n ding ligt, kun je naar binnen wandelen om de kiet leeg te halen. Das nog eens service van de woute.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Doen! Ze hebben bij de kassa zo'n omroepsysteem bij welk nummer je moet aansluiten, en de Pruuse snappen er he-le-maal niks van. Chaos gegarandeerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:04 schreef Klonk het volgende:
Fuuuuuuuucckkkkkk, straks naar de stad en Klonkette is nog niet in de Primark geweest, ik ben de lul
Oeh, dus net zoiets als de ouwe rotonde voor het station op een Duitse dagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Doen! Ze hebben bij de kassa zo'n omroepsysteem bij welk nummer je moet aansluiten, en de Pruuse snappen er he-le-maal niks van. Chaos gegarandeerd.
Venlo en herenmode,quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:28 schreef Ruder het volgende:
Ik was er gisterenavond nog ff.
Oké het is goedkoop maar wat een troep.
Het is niet dat ik alles van een a-merk moet hebben maarre ik snap niet waarom mensen zo'n pulp willen dragen. Nogmaals voor dames hebben veel meer te bieden maar voor heren is het echt niets.
Ik vind H&M en zelfs Newyorker (al hoewel niet alles) veel degelijker
Omdat te voorkomen koop ik al jaar en dag mijn kleding in Duitsland. Voornamelijk bij Peek und Cloppenburg. Geweldige winkelquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venlo en herenmode,ik heb laatst alles opties afgelopen en toen toch maar een paar overhemden bij de V&D(!) gekocht.
't schijnt een flinke te zijn, Tegelen, Reuver, Belfeld, Beesel, en zelfs Kessel las ik. Hier in de Klaasstraat gingen een uur geleden even de lampen aan en uit, maar het viel niet weg.quote:
Wij gaan er iedere woensdagmiddag na het werk hardlopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef Klonk het volgende:
Vanmorgen voor het eerst op het Floriade terrein geweest, lijkt wel een spookstad ergens in China ofzo.
Allemaal netjes onderhouden maar geen mens te zien...
Vraag me af wat dat nou allemaal kost aan onderhoud en of ze er niet beter met een bulldozer ofzo overheen kunnen en bomen neer kunnen zetten...
Heb familie ver weg compleet verward door een foto te sturen van mijn fiets voor het Chinese gebouw en stug vol te houden dat ik in China wasquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wij gaan er iedere woensdagmiddag na het werk hardlopen.
Ik vind het een mooi gebied.
Wel uitgestorven inderdaad.
ik zag het toen ik rond half vier terugkwam vanuit belfeldquote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, dat was weer een fijne Duitse feestdag... Allerheiligen zeg!
Ga je om 4 uur met de auto richting Belfeld staat er nog een rij van het Nolensplein tot aan de rotonde bij het Trefcenter. Met een beetje mazzel ben je om 5 voor 5 in de stad.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom ga je dan ook niet gewoon achterlangs, om alle ellende heenquote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, dat was weer een fijne Duitse feestdag... Allerheiligen zeg!
Ga je om 4 uur met de auto richting Belfeld staat er nog een rij van het Nolensplein tot aan de rotonde bij het Trefcenter. Met een beetje mazzel ben je om 5 voor 5 in de stad.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoohoo Klonkmans!quote:Op zondag 2 november 2014 06:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook niet gewoon achterlangs, om alle ellende heen
Maar nee, je neemt de drukste weg door Venlo op een Duitse dag
Ja, sssstttt, das mijn routequote:Op zondag 2 november 2014 06:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook niet gewoon achterlangs, om alle ellende heen
Gewoon over de Laaghuissingel/Groenveldsingel dan bij de Vierpaardjes het spoor over, linksaf richting Tegelen tot je niet verder kunt (fietsertunneltjes onder de A73 door) vlak daarvoor linksaf spoor over, andere kant van het spoor rechts en je rijdt zo naar Tegelen en Belfeld, probleem opgelost.
Desnoods ga je vanaf de Vierpaardjes richting ziekenhuis ben je ok nog aardig filevrij daar
Maar nee, je neemt de drukste weg door Venlo op een Duitse dag
De prijs is altijd Kut bij herenkleding. Wil je als man zijnde een beetje fatsoenlijk voor de dag komen ben je al gauw 6 tientjes kwijt voor een blouse of sweater terwijl de vrouwtjes al voor 2 tientjes iets leuks kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:28 schreef Ruder het volgende:
Nogmaals voor dames hebben veel meer te bieden maar voor heren is het echt niets.
Dat veel mensen deze route nemen blijkt ook wel uit de file die er vaak bij de vierpaartjes ontstaan.quote:
Altijd lullig. Gaat weer een mooi prijskaartje aan hangen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef Klonk het volgende:
Was vandaag trouwens een Friese chauffeur in Belfeld die het verschil tussen het past net en het past net niet meer wist
Ja, al druk zat dus. Buitenstedelijk gespuis hoeft dat hier dus niet te lezenquote:
Dat dus. Zaterdag stond heel de vierpaardjes vol, vanaf de spoorwegovergang tot aan de kaldenkerkerwegquote:Op maandag 3 november 2014 22:17 schreef eight het volgende:
[..]
Dat veel mensen deze route nemen blijkt ook wel uit de file die er vaak bij de vierpaartjes ontstaan.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef Klonk het volgende:
Was vandaag trouwens een Friese chauffeur in Belfeld die het verschil tussen het past net en het past net niet meer wist
Da's toch heel normaal, maak ik zo vaak mee als ik passagiers op ga halen in Venlo Oostquote:Op maandag 3 november 2014 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, al druk zat dus. Buitenstedelijk gespuis hoeft dat hier dus niet te lezen. Die gaan maar fijn tussen de pruuse staan
.
[..]
Dat dus. Zaterdag stond heel de vierpaardjes vol, vanaf de spoorwegovergang tot aan de kaldenkerkerweg.
kunst?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:13 schreef Klonk het volgende:
En net als je denkt dat de kunst op Venlose rotondes niet erger kon dan het gedrocht van de 2gebruder
Tuurlijk nieuwe rotonde,flikkeren we gewoon een ouwe Smart op
[ afbeelding ]
Kruispunten zijn vervangen door rotondes vanwege verkeersveiligheid. Vervolgens zetten ze reclame midden op de rotondes waardoor het verkeer weer sneller afgeleid is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
kunst?
of ordinaire reclame voor tasty tom?
Opkomst overdag was volgens mij best magertjes. Jammer van het slechte weer. Uitgerekend rond 11 uur was het aan sausen.quote:
twitter:DePolitieheli twitterde op woensdag 12-11-2014 om 20:25:03De #Police05 zoekt mee naar verdachten inbraak omg #Belfeld ism @PolLimburg reageer retweet
Beter in de zin van??quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
* Kapitein_Schavuit blaast stof van dit topic af
Iemand ervaring met een parkeervergunning voor een van de parkeergarages? En welke is beter, Arsenaal of Nolensplein? Arsennaal lijkt me beter bereikbaar maar te klein en dus snel vol, Nolensplein veel plek maar slecht bereikbaar door de Duitser.
Volgens mij zijn d'r wel drie flats bewoond daar!quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef eight het volgende:
Weet iemand trouwens hoe hoog het percentage leegstand is in de romertoren?
Bereikbaarheid en capaciteit. Maar die verhouding liggen bij beide scheef heb ik het idee.quote:
Drie zo te zien: http://zichtopdemaas.nl/romertoren.htmlquote:Op woensdag 7 januari 2015 23:47 schreef eight het volgende:
Weet iemand trouwens hoe hoog het percentage leegstand is in de romertoren?
Wat triest zeg. Gebrek aan woonruimte maar daar staat al 3 jaar praktisch leeg. Volgens mij is de bezetting van de nieuwe appartementen naast de romertoren (aan de kade) ook niet veel beter.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Volgens mij zijn d'r wel drie flats bewoond daar!
Gevoelsmatig is het bij het nolensplein altijd een puinhoop. Toch heeft het nolensplein wel 3 toegangswegen en dat kan bij drukte toch wel eens handig zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2015 23:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Bereikbaarheid en capaciteit. Maar die verhouding liggen bij beide scheef heb ik het idee.
Rest loopt aardig tot goed. Grotendeels is nu wel verkocht.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:22 schreef eight het volgende:
[..]
Wat triest zeg. Gebrek aan woonruimte maar daar staat al 3 jaar praktisch leeg. Volgens mij is de bezetting van de nieuwe appartementen naast de romertoren (aan de kade) ook niet veel beter.
Voor belanghebbende (inwoners centrum): Nolensplein 537,30/jaar en Arsenaal/Roermondsepoort 507/jaar.quote:[..]
Gevoelsmatig is het bij het nolensplein altijd een puinhoop. Toch heeft het nolensplein wel 3 toegangswegen en dat kan bij drukte toch wel eens handig zijn.
Prijsverschil weet je niet?
Ik pak eigenlijk altijd de parkeergarage bij de mediamarkt, heb het nog niet meegemaakt dat het daar echt vol-vol is en op de een of andere manier kom ik er zelfs op drukke dagen altijd snel wegquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Rest loopt aardig tot goed. Grotendeels is nu wel verkocht.
[..]
Voor belanghebbende (inwoners centrum): Nolensplein 537,30/jaar en Arsenaal/Roermondsepoort 507/jaar.
Grote kans dat ik binnen korte tijd in het centrum kom te wonen, was alvast was info aan het opzoeken.
Heb via via het gerucht vernomen dat ze het Arsenaal wellicht gaan platgooien.... Dit i.v.m. met verzakkingen...quote:Op woensdag 7 januari 2015 22:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
* Kapitein_Schavuit blaast stof van dit topic af
Iemand ervaring met een parkeervergunning voor een van de parkeergarages? En welke is beter, Arsenaal of Nolensplein? Arsennaal lijkt me beter bereikbaar maar te klein en dus snel vol, Nolensplein veel plek maar slecht bereikbaar door de Duitser.
Kunnen ze eerst beter een nieuwe garage bouwen onder het Julianapark. Al is het Stadskantoor straks ook wel een aderlating op drukke dagen (excl. Duitse hoek die in colonne staan te wachten op de Goltziusstraat)quote:Op donderdag 8 januari 2015 12:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Heb via via het gerucht vernomen dat ze het Arsenaal wellicht gaan platgooien.... Dit i.v.m. met verzakkingen...
En waar zouden ze dan een nieuwe moeten bouwen, is je misschien nog nooit opgevallen maar in dat hoekje van Venlo zijn de percelen waar je even een nieuwe garage kunt bouwen niet echt in overdaad aanwezigquote:Op donderdag 8 januari 2015 16:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Kunnen ze eerst beter een nieuwe garage bouwen onder het Julianapark. Al is het Stadskantoor straks ook wel een aderlating op drukke dagen (excl. Duitse hoek die in colonne staan te wachten op de Goltziusstraat)
Prijzig. Had eerder rond de 300 ¤ verwachtquote:Op donderdag 8 januari 2015 00:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor belanghebbende (inwoners centrum): Nolensplein 537,30/jaar en Arsenaal/Roermondsepoort 507/jaar.
Grote kans dat ik binnen korte tijd in het centrum kom te wonen, was alvast was info aan het opzoeken.
Dat zeg ik toch, onder het park.quote:Op donderdag 8 januari 2015 17:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
En waar zouden ze dan een nieuwe moeten bouwen, is je misschien nog nooit opgevallen maar in dat hoekje van Venlo zijn de percelen waar je even een nieuwe garage kunt bouwen niet echt in overdaad aanwezig
De tering daar heb ik dwars over heen gelezenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:21 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, onder het park.
Kun je niet gewoon op straat parkeren? Die abo's zijn veel goedkoper.quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Gaaf. Neet verwachquote:
jeps, buiten zelfsquote:Op dinsdag 10 februari 2015 14:06 schreef eight het volgende:
Nog dreej daag![]()
Is er dit jaar weer eens een kaetelgerich in steyl?
Me too!!!!quote:
Dat we dat nog mee mogen maken zegquote:VVV-voorzitter Hai Berden gaat met het college in overleg om te kijken of de gemeente wil bijdragen aan het opknappen van stadion De Koel.
‘We willen met het college van gedachte wisselen hoe het verder moet met de club. Wij hebben aangegeven dat we niet alleen het bedrijfsleven maar ook het gemeentebestuur nodig hebben. We zijn bezig om die gesprekken op te starten’, aldus Berden.
Volgens de voorzitter moet het stadion worden opgeknapt nu een nieuw complex er voorlopig niet komt. ‘We hebben een sterk verouderd station. Daar moet iets aan gebeuren, anders haken steeds meer mensen af.’ Er zijn onder meer investeringen nodig in verlichting, veiligheid, comfort en afwatering.
Berden zegt dat nieuwbouw voorlopig van de baan is. ‘De hamvraag is: wat is de toekomst van betaald voetbal in Venlo?’
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:03 schreef Klonk het volgende:
Berden is uit zijn ivoren toren gestapt en wil de Koel op gaan knappen
[..]
Dat we dat nog mee mogen maken zeg
In de Tattoo shop op de roermondsestraat zit iemand die daar wel goed in is. Het is wel al een aantal jaren geleden dus weet niet of hij daar nog steeds werkt.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:15 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand van jullie wat een goede tatoeëerder is in de regio Venlo?
Dus iemand die ook echt uit de losse pols goede tekeningen kan maken?
Komt ie lekker op tijd mee nu dat de Gemeente platzak isquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:03 schreef Klonk het volgende:
Berden is uit zijn ivoren toren gestapt en wil de Koel op gaan knappen
[..]
Dat we dat nog mee mogen maken zeg
Oke thnx. Ik zal ook eens kijken wat er in Helmond zit.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:40 schreef eight het volgende:
[..]
In de Tattoo shop op de roermondsestraat zit iemand die daar wel goed in is. Het is wel al een aantal jaren geleden dus weet niet of hij daar nog steeds werkt.
Kennissen van mij gaan daarnaast steeds vaker naar Helmond toe..
Prima toch, een voetbalclub is een gewoon bedrijf wat zo min mogelijk van overheidsteun afhankelijk moet zijn. Nu is het heel simpel, de sponsors willen iets moois van de Koel maken, en terecht, plek vol historie voor VVV.quote:Op woensdag 11 februari 2015 11:42 schreef eight het volgende:
[..]
Komt ie lekker op tijd mee nu dat de Gemeente platzak is
Het hele kazerneplan was een visoen van iemand die aan grootheidswaanzin leed en daar pas nu van terug aan het komen is. Stadskantoor staat op een prima plek nu voor mijn gevoel.quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:32 schreef ganzenherder het volgende:
Blijf het wel jammer vinden dat er (klaarblijkelijk?) nooit goed gekeken is om de combinatie te zoeken bij de realisatie van het nieuwe gemeentekantoor en een eventueel nieuw VVV stadion.
Je had imo primo het stadskantoor in of vlak nabij het nieuwe stadion kunnen realiseren. Zoals dat ook bij andere clubs is gebeurd (de Graafschap bijv. volgens mij). Bovendien had je kosten zoals grondexploitatie, parkeergelegenheid en infrastructuur prima kunnen delen (met eventueel nog private partijen).
Het blijven wel extremen natuurlijk. In het huidige stadion heeft VVV eigenlijk weinig tot geen toekomst, het verbouwen van de Koel blijkt qua constructie, afwatering en infrastructuur onbetaalbaar te zijn en bij een nieuw stadion a la Kazernekwartier worden er gigantische risico's genomen en kan er zomaar een situatie a la Fortuna Sittard ontstaan...quote:Op woensdag 11 februari 2015 13:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
Het hele kazerneplan was een visoen van iemand die aan grootheidswaanzin leed en daar pas nu van terug aan het komen is. Stadskantoor staat op een prima plek nu voor mijn gevoel.
Ah ik werk bij Velden in de buurt, toen ik terugkwam van m'n werk hoorde ik 'n boel sirenes en vroeg me al af wat er nu weer loos was.quote:
Ik dacht het, jij zei het!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die Vastelaovend Top 555, kanaat niet eens een jaartje zonder Tegelen?
En al die andere gaten met hun baggermuziek.
Als het kon had ik op "Sjemerlamp" gestemd!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het is ook elk jaar dat de top 50 vol staat met bagger uit de dorpen, want stemmen buiten je eigen dorp...![]()
watt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als het kon had ik op "Sjemerlamp" gestemd!
Pas maar op ik stuur Klonkette op je afquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het!![]()
"Die duit d'r sôkker in! Die duit d'r sôkker in!"
Suiker in het bier.
Tegelse
[ afbeelding ]
Idd. een erg leuk trio. Jocus zou vaker voor 30 plussers als prins moeten kiezen, deze zijn toch een stuk energieker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
Sowieso beste Jocus trio ever. Alleen een beetje zielig voor de 2e adjudant....
Die was er, toch?
Iets over dat hij er vooraf weinig zin in had en over puupkes loate.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef fratsman het volgende:
Jorg heeft zich zeker goed geamuseerd, maar als Adje 1 normaal ook nog eens Sirremoniemeister is dan val je sowieso al wat minder op.denk dat zelfs Ruud daar af en toe last van had.
Maar? Wat werd er dan over Bram gezegd?
Geen zin in heb ik niks van gemerkt. En dat Puupke.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
Iets over dat hij er vooraf weinig zin in had en over puupkes loate.
Ik heb er maar flarden van opgevangen.
Ik heb jaren geleden eens een paar maanden voor Taurus gewerkt. Die Heijmans betaalde een groot gedeelte van zijn personeel gewoon zwart en als je daar vragen over stelde kon je gaan. Die vent moet echt niet doen alsof hij zelf zo integer is. Verheijen is gewoon stom geweest dat hij dit soort zaken niet heeft opgelost voor hij naar Den Haag vertrok. Dit en de lopende rechtzaak tegen Jos van Rey zal hem zeker geen goed doen. Denk dat dit wel einde verhaal voor hem is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En jullie ook zo trots op ozze oud-adjudant Mark Verheijen?
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die die Heijmans ook niet vertrouwt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden eens een paar maanden voor Taurus gewerkt. Die Heijmans betaalde een groot gedeelte van zijn personeel gewoon zwart en als je daar vragen over stelde kon je gaan. Die vent moet echt niet doen alsof hij zelf zo integer is. Verheijen is gewoon stom geweest dat hij dit soort zaken niet heeft opgelost voor hij naar Den Haag vertrok. Dit en de lopende rechtzaak tegen Jos van Rey zal hem zeker geen goed doen. Denk dat dit wel einde verhaal voor hem is.
Da's maar heel tijdelijk, problemen bij het spoor duren tot 2022quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:50 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind het vervelender dat de St Urbanus weg afgesloten is, ivm naar m'n werk gaan.
Daar bij die St Urbanusweg gaat ook meer dan 'n maand duren zag ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Da's maar heel tijdelijk, problemen bij het spoor duren tot 2022
Kijk als treinspotter vind ik het niet erg dat er nu 55 goederentreinen per dag rijden en over een jaar of twee 160 per dag, maar als iemand die de vierpaardjes meerdere keren per dag over moet voor het werk vind ik het totaal kut, zeker omdat er geen fatsoenlijke alternatieven zijn...
Dit. Goede reactie trouwens van de burgemeester in Nedinscoplein.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:26 schreef JLSB het volgende:
Tja Verheijen. Ik had eerder verwacht dat hij à la Onno Hoes in een toyboy-affaire zou geraken dan in een corruptie-zaak. Er is ondertussen zoveel vuile was boven water gekomen dat hij ook maar beter de eer aan zich zelf kon houden. Al vind ik het wel frappant dat een dorpsgek als Wout Heijmans ineens serieus wordt genomen...
160 goederentreinenquote:Op vrijdag 27 februari 2015 19:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
Da's maar heel tijdelijk, problemen bij het spoor duren tot 2022
Kijk als treinspotter vind ik het niet erg dat er nu 55 goederentreinen per dag rijden en over een jaar of twee 160 per dag, maar als iemand die de vierpaardjes meerdere keren per dag over moet voor het werk vind ik het totaal kut, zeker omdat er geen fatsoenlijke alternatieven zijn...
Idd. En ook niet voor het eerst. Hij en Satijn zijn toch wel de sterkhouders in Venlo.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 10:35 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dit. Goede reactie trouwens van de burgemeester in Nedinscoplein.
Wat omgeleid gaat worden mag maximaal 750 meter worden dus ja, leuk infarct op komst.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 12:03 schreef eight het volgende:
[..]
160 goederentreinen![]()
Die krengen zijn ook nog allemaal superlang. Als daar het merendeel van overdag gaat dan zijn die slagbomen meer dicht dan open. De file die hierdoor ontstaat kan zich zo nooit oplossen
[..]
Idd. En ook niet voor het eerst. Hij en Satijn zijn toch wel de sterkhouders in Venlo.
67 ¤ van Velden naar Venloquote:De Venlose VVD-wethouder Stephan Satijn heeft vorig jaar 137 taxiritten gemaakt op kosten van de gemeente. Bij elkaar ging het om een bedrag van ruim 9200 euro, meldt de Limburgse omroep L1. Ook voorgaande jaren declareerde hij tussen de 7000 en 10.000 euro aan taxikosten.
L1 heeft de rittenstaten bij de gemeente opgevraagd. Daaruit blijkt dat Satijn vorig jaar 185 keer door de gemeente een taxi heeft laten regelen. In 48 gevallen bleek achteraf dat het om een privérit ging; die ritten heeft hij zelf betaald. De rest kwam voor rekening van de gemeente.
Gemiddeld 67 euro
Het ging vooral om ritten binnen de gemeente Venlo, hoofdzakelijk van en naar Satijns huisadres in Velden, enkele kilometers buiten de stad. Hij liet zich veelvuldig naar zijn werk brengen, naar afspraken in de stad en weer terug naar huis. Op 9 januari 2014 ging hij met de taxi zelfs twee keer van zijn huis naar de stad en weer terug, schrijft L1.
Hoewel het volgens L1 vooral om korte ritten gaat, bedraagt de ritprijs gemiddeld 67 euro. Het is onduidelijk hoe dat komt.
In een schriftelijke reactie zegt de gemeente Venlo tegen de Limburgse omroep dat de VVD'er zoveel taxiritten maakt omdat hij de portefeuille Economische Zaken heeft en omdat hij ook locoburgemeester is.
Wethouder in Helmond
Het is niet de eerste keer dat een wethouder in opspraak raakt door taxiritten. Twee jaar geleden viel in Helmond zelfs het gehele college van B&W over de grote hoeveelheid taxiritten van wethouder Tielemans. Hij declareerde ook ritten van en naar het café, naar eigen zeggen om te netwerken. Zijn jaarlijkse taxirekening was voor zover bekend overigens aanmerkelijk lager dan die van Satijn in Venlo.
Later stelde een onderzoekscommissie in Helmond vast dat de declaraties van Tielemans niet onrechtmatig waren. Het onderzoek naar de declaraties kostte 95.000 euro.
Ik kon altijd wel om hem lachen. RIP Herman.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 11:33 schreef fratsman het volgende:
Ach gut..Venloos bekendste zwerver Herman van Susteren overleden
Wat is er gaande op TLC?!quote:Op zondag 5 april 2015 22:44 schreef fratsman het volgende:
Als je dacht dat het na Geert niet gekker kon qua Venlose exportproducten, check nu TLC.
quote:10 miljoen extra strop Floriade Venlo dreigt
De vijf gemeenten die garant stonden voor de Floriade in Venlo, hangt een extra tekort van bijna 10 miljoen euro boven het hoofd. Dat blijkt uit een woensdag gepubliceerde brief aan de gemeenteraad van de gemeente Venlo.
In 2012 sloot de Floriade af met een tekort van 5,5 miljoen euro. Maar nu dreigt een extra strop. Het dreigende tekort door de stagnerende grondverkoop in Venlo Greenpark, het voormalige Floriadeterrein, dreigt op te lopen met nog eens 8,3 miljoen euro tot zo'n 13 miljoen euro. Het op Greenpark gelegen Villa Flora moest geld opbrengen als kantorencomplex, maar de vraag blijft achter bij de eerdere prognoses. Daardoor stevent dit glazen gebouw af op een tekort van 1,4 miljoen euro.
De vijf Noord-Limburgse gemeenten moeten nu extra geld opzij zetten om de verwachte tekorten op te vangen.
quote:Op maandag 13 april 2015 22:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
GC / [brekend nieuws]Venlo is geenterd door de Duitsers
Omroep Venlo zal zich koest houden nu dat ze weer bij de gemeente moeten aankloppen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:41 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Valt me nog mee dat er op de stadsomroep 30 seconden aan besteed werd. Bloemetje Bouten zal nog wel een poging gedaan hebben om dit tegen te houden.
En dan allemaal die hosanna berichten op omroep Venlo de afgelopen jaren over hoeveel huurders er wel niet in Villa Flora zaten. Subsidieslurpers zullen ze wel bedoelen.
Vroeger nog gewerkt daarquote:Op maandag 13 april 2015 22:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
GC / [brekend nieuws]Venlo is geenterd door de Duitsers
Ik vind die winkel echt Hel op aarde.quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:51 schreef eight het volgende:
[..]
Omroep Venlo zal zich koest houden nu dat ze weer bij de gemeente moeten aankloppen.
[..]
Vroeger nog gewerkt daar
Koud waarschijnlijk, heel erg koud.quote:
Herstel: Lau dood, Tiny Geert 30 jaar.quote:Op donderdag 23 april 2015 11:30 schreef fratsman het volgende:
Levenslang en 30 jaar cel voor Lau & Tiny Geert.
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)30-jaar-voor-geert-g
ik moet morgen in de binnenstad van Venlo en Roermond zijnquote:Op donderdag 30 april 2015 14:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Nou mensen, iedereen die in de binnenstad moet zijn morgen weer veel sterkte!
Dank voor de waarschuwingquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Morgen is het weer zover!
[ afbeelding ]
http://www.1limburg.nl/co(...)ora?context=topstoryquote:B en W van Venlo logen dat Fooddrome het huurcontract van Villa Flora had getekend.
Ze gaven een opvallend positieve ‘winstprognose’ om regiogemeenten te bewegen ook aandeelhouder te worden.
Te laat geïnformeerd
Ze informeerden de gemeenteraad verder ook te laat over exploitatietekorten. Dat zijn enkele conclusies uit het onderzoek van de rekenkamercommissie naar Villa Flora.
Villa Flora
Het Villa Flora-gebouw op het voormalig Floriadeterrein staat nog steeds grotendeels leeg. Vanwege tegenvallende huuropbrengsten wordt rekening gehouden met een verlies van 1,4 miljoen euro in 2021. Dat tekort moeten Venlo, Horst aan de Maas, Gennep, Venray en Peel en Maas ophoesten.
Venlo Greenpark
Eerder werd al bekend dat ook bij Venlo Greenpark - het voormalig Floriadeterrein - de verliezen oplopen. Omdat daar de afgelopen jaren geen meter grond is verkocht, loopt het verwacht tekort met 8,5 miljoen euro op naar 13 miljoen euro in 2027.
Kritischer
Volgens de rekenkamercommissie had de gemeenteraad in Venlo zich kriticher moeten opstellen omdat ze laat en onvolledig werd geinformeerd.
Verwacht ook wel dat de meesten na de halfvastenoptocht weer huiswaarts gaan. Het hele gevoel is gewoon weg.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:54 schreef Klonk het volgende:
Ja hoor
Toevallig vandaag nog een facepalm gedaan omdat de horeca van Venlo graag nog een weekend lang de binnenstad wil platleggen...
Een keer geen probleem maar een halfvastenoptocht + een weekend vol feest is echt van de zotte.
Ik vraag me inderdaad af wie er nog een heel weekend gaat feestenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Verwacht ook wel dat de meesten na de halfvastenoptocht weer huiswaarts gaan. Het hele gevoel is gewoon weg.
Je weet het maar nooit. Het was wel te verwachten dat ze dit gingen proberen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 17:54 schreef Klonk het volgende:
Ja hoor
Toevallig vandaag nog een facepalm gedaan omdat de horeca van Venlo graag nog een weekend lang de binnenstad wil platleggen...
Een keer geen probleem maar een halfvastenoptocht + een weekend vol feest is echt van de zotte.
Inderdaad, en dat veel ook niet eens verkleed gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Verwacht ook wel dat de meesten na de halfvastenoptocht weer huiswaarts gaan. Het hele gevoel is gewoon weg.
Die hebben toch genoeg gedraaid mag ik hopenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:58 schreef MPG het volgende:
Tegenvaller voor de kroegbazen:
https://omroepvenlo.nl/ni(...)itenpodia-halfvasten
Geen vergunning voor podia en buitenbarren.
Ja precies. Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien voor de mensen in de optocht zelf (ik loop zelf mee). Heb zo'n idee dat dat nog vreemder zal zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af wie er nog een heel weekend gaat feesten. Optocht kijken, pilsje drinken, eventueel een hapje eten en dan is het denk ik wel klaar hoor.
Het weer van die dag zal een grote rol spelen. Mensen zijn al niet meer in de vastelaovestumming en laten het bij slecht weer afweten. Het lijkt mij dat de groepen die met de optocht meedoen nog wel een feestje gaan bouwen. Tegenvaller dat de maaspoort dan niet beschikbaar is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:44 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja precies. Ben wel benieuwd hoe het er uit gaat zien voor de mensen in de optocht zelf (ik loop zelf mee). Heb zo'n idee dat dat nog vreemder zal zijn.
Ik ga elke wedstrijd sinds 2004 maar zoals vrijdag tegen NAC is echt al jaren geleden qua sfeer en beleving. Voelde aan als die goeie ouwe tijd in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:41 schreef eight het volgende:
Gisteravond was de Koel wel de place2be. Lekker druk,prachtige doelpunten, goed spelend vvv en winst.
Ik was er al jaren niet meer geweest maar ik heb echt genoten.
Omroep Venlo heeft ook op een heel lomp punt staan te filmen, want hoe verder we de parade opkwamen, hoe drukker het werd. Dat is helaas op televisie niet overgekomen.quote:Op zondag 6 maart 2016 21:27 schreef eight het volgende:
Als ik zo naar de beelden van de optocht kijk zijn er niet veel mensen komen kijken
De omroep zou voor de vastelaovend best kunnen samenwerken met Jocus. Jocus-filmpjes zijn kwalitatief beter dan het verslag van de omroep. En het spaart kosten uit, wat de omroep wil.quote:Op maandag 7 maart 2016 13:01 schreef fratsman het volgende:
Slechte uitzending van omroep Venlo. Inderdaad, lomp punt. Maar ook geen duo-presentatie meer, geen camera-arm voor hoogteshots. Geen interviewtje op de prinsewagen. Normaal duurde de uitzending ook langer dan de 40 minuten nu.
Ze zijn de broekriem behoorlijk aan het aanhalen bij de omroep. Laatst stond een reporter met zijn telefoon een interview op te nemen.
Verderop op de Parade en op de Jodenstraat stond veel meer volkquote:Op zondag 6 maart 2016 21:27 schreef eight het volgende:
Als ik zo naar de beelden van de optocht kijk zijn er niet veel mensen komen kijken
Ik kom aanmoedigen (ook topsportquote:
Ik nietquote:
Jammer dat t gisteren blijkbaar misging met het ontruimen van t park. Nooduitgangen zijn niet geopend terwijl dat wel de bedoeling was.quote:Op zondag 28 augustus 2016 14:28 schreef eight het volgende:
Laatste dag ZPF. Een van de betere edities dit jaar. De nieuwe indeling is ook zeker een verbetering.
Wij zijn gewoon door een van de nooduitgangen naar buiten gegaan. Verheug me nu al op Memphis maniacs vanaafquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Jammer dat t gisteren blijkbaar misging met het ontruimen van t park. Nooduitgangen zijn niet geopend terwijl dat wel de bedoeling was.
Voor de rest wel mooie nieuwe indeling. Hoofdpodium staan nu op ons huis gericht. Best chill.
Huh? Ik was gelukkig al meteen t park af bij melding van evacueren, maar hoorde van vriendendat de beveiliging weigerde de nooduitgangen te openen?quote:Op zondag 28 augustus 2016 15:40 schreef eight het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon door een van de nooduitgangen naar buiten gegaan. Verheug me nu al op Memphis maniacs vanaaf
Woah die waren idd erg vet! Ze hebben een fan erbijquote:Op zondag 28 augustus 2016 15:40 schreef eight het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon door een van de nooduitgangen naar buiten gegaan. Verheug me nu al op Memphis maniacs vanaaf
Was indd heel erg goed.quote:Op maandag 29 augustus 2016 00:20 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Woah die waren idd erg vet! Ze hebben een fan erbij
+1quote:Op maandag 29 augustus 2016 01:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Was indd heel erg goed.
Net thuis, indd een van de betere edities van t ZPF, mede door de betere indeling van t terrein.
Wil het al jaren, maar ik kom niet verder dan een week bridge to bridge en dan is de motivatie wegquote:
Ik ben ook nog rustig aan het opbouwen hoor. Ik red 3x per week lopen echt niet...quote:Op maandag 29 augustus 2016 20:00 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Wil het al jaren, maar ik kom niet verder dan een week bridge to bridge en dan is de motivatie weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |