Ah ik werk bij Velden in de buurt, toen ik terugkwam van m'n werk hoorde ik 'n boel sirenes en vroeg me al af wat er nu weer loos was.quote:
Ik dacht het, jij zei het!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 10:37 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Die Vastelaovend Top 555, kanaat niet eens een jaartje zonder Tegelen?
En al die andere gaten met hun baggermuziek.
Als het kon had ik op "Sjemerlamp" gestemd!quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het is ook elk jaar dat de top 50 vol staat met bagger uit de dorpen, want stemmen buiten je eigen dorp...![]()
watt?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Als het kon had ik op "Sjemerlamp" gestemd!
Pas maar op ik stuur Klonkette op je afquote:Op vrijdag 13 februari 2015 11:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zei het!![]()
"Die duit d'r sôkker in! Die duit d'r sôkker in!"
Suiker in het bier.
Tegelse
[ afbeelding ]
Idd. een erg leuk trio. Jocus zou vaker voor 30 plussers als prins moeten kiezen, deze zijn toch een stuk energieker.quote:Op woensdag 18 februari 2015 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
Sowieso beste Jocus trio ever. Alleen een beetje zielig voor de 2e adjudant....
Die was er, toch?
Iets over dat hij er vooraf weinig zin in had en over puupkes loate.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:06 schreef fratsman het volgende:
Jorg heeft zich zeker goed geamuseerd, maar als Adje 1 normaal ook nog eens Sirremoniemeister is dan val je sowieso al wat minder op.denk dat zelfs Ruud daar af en toe last van had.
Maar? Wat werd er dan over Bram gezegd?
Geen zin in heb ik niks van gemerkt. En dat Puupke.quote:Op woensdag 18 februari 2015 23:14 schreef eight het volgende:
[..]
Iets over dat hij er vooraf weinig zin in had en over puupkes loate.
Ik heb er maar flarden van opgevangen.
Ik heb jaren geleden eens een paar maanden voor Taurus gewerkt. Die Heijmans betaalde een groot gedeelte van zijn personeel gewoon zwart en als je daar vragen over stelde kon je gaan. Die vent moet echt niet doen alsof hij zelf zo integer is. Verheijen is gewoon stom geweest dat hij dit soort zaken niet heeft opgelost voor hij naar Den Haag vertrok. Dit en de lopende rechtzaak tegen Jos van Rey zal hem zeker geen goed doen. Denk dat dit wel einde verhaal voor hem is.quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En jullie ook zo trots op ozze oud-adjudant Mark Verheijen?
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die die Heijmans ook niet vertrouwt.quote:Op donderdag 19 februari 2015 22:18 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb jaren geleden eens een paar maanden voor Taurus gewerkt. Die Heijmans betaalde een groot gedeelte van zijn personeel gewoon zwart en als je daar vragen over stelde kon je gaan. Die vent moet echt niet doen alsof hij zelf zo integer is. Verheijen is gewoon stom geweest dat hij dit soort zaken niet heeft opgelost voor hij naar Den Haag vertrok. Dit en de lopende rechtzaak tegen Jos van Rey zal hem zeker geen goed doen. Denk dat dit wel einde verhaal voor hem is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |