Doen! Ze hebben bij de kassa zo'n omroepsysteem bij welk nummer je moet aansluiten, en de Pruuse snappen er he-le-maal niks van. Chaos gegarandeerd.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:04 schreef Klonk het volgende:
Fuuuuuuuucckkkkkk, straks naar de stad en Klonkette is nog niet in de Primark geweest, ik ben de lul
Oeh, dus net zoiets als de ouwe rotonde voor het station op een Duitse dagquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Doen! Ze hebben bij de kassa zo'n omroepsysteem bij welk nummer je moet aansluiten, en de Pruuse snappen er he-le-maal niks van. Chaos gegarandeerd.
Venlo en herenmode,quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:28 schreef Ruder het volgende:
Ik was er gisterenavond nog ff.
Oké het is goedkoop maar wat een troep.
Het is niet dat ik alles van een a-merk moet hebben maarre ik snap niet waarom mensen zo'n pulp willen dragen. Nogmaals voor dames hebben veel meer te bieden maar voor heren is het echt niets.
Ik vind H&M en zelfs Newyorker (al hoewel niet alles) veel degelijker
Omdat te voorkomen koop ik al jaar en dag mijn kleding in Duitsland. Voornamelijk bij Peek und Cloppenburg. Geweldige winkelquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 09:52 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venlo en herenmode,ik heb laatst alles opties afgelopen en toen toch maar een paar overhemden bij de V&D(!) gekocht.
't schijnt een flinke te zijn, Tegelen, Reuver, Belfeld, Beesel, en zelfs Kessel las ik. Hier in de Klaasstraat gingen een uur geleden even de lampen aan en uit, maar het viel niet weg.quote:
Wij gaan er iedere woensdagmiddag na het werk hardlopen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:53 schreef Klonk het volgende:
Vanmorgen voor het eerst op het Floriade terrein geweest, lijkt wel een spookstad ergens in China ofzo.
Allemaal netjes onderhouden maar geen mens te zien...
Vraag me af wat dat nou allemaal kost aan onderhoud en of ze er niet beter met een bulldozer ofzo overheen kunnen en bomen neer kunnen zetten...
Heb familie ver weg compleet verward door een foto te sturen van mijn fiets voor het Chinese gebouw en stug vol te houden dat ik in China wasquote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:56 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Wij gaan er iedere woensdagmiddag na het werk hardlopen.
Ik vind het een mooi gebied.
Wel uitgestorven inderdaad.
ik zag het toen ik rond half vier terugkwam vanuit belfeldquote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, dat was weer een fijne Duitse feestdag... Allerheiligen zeg!
Ga je om 4 uur met de auto richting Belfeld staat er nog een rij van het Nolensplein tot aan de rotonde bij het Trefcenter. Met een beetje mazzel ben je om 5 voor 5 in de stad.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom ga je dan ook niet gewoon achterlangs, om alle ellende heenquote:Op zondag 2 november 2014 02:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Zo, dat was weer een fijne Duitse feestdag... Allerheiligen zeg!
Ga je om 4 uur met de auto richting Belfeld staat er nog een rij van het Nolensplein tot aan de rotonde bij het Trefcenter. Met een beetje mazzel ben je om 5 voor 5 in de stad.
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoohoo Klonkmans!quote:Op zondag 2 november 2014 06:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook niet gewoon achterlangs, om alle ellende heen
Maar nee, je neemt de drukste weg door Venlo op een Duitse dag
Ja, sssstttt, das mijn routequote:Op zondag 2 november 2014 06:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook niet gewoon achterlangs, om alle ellende heen
Gewoon over de Laaghuissingel/Groenveldsingel dan bij de Vierpaardjes het spoor over, linksaf richting Tegelen tot je niet verder kunt (fietsertunneltjes onder de A73 door) vlak daarvoor linksaf spoor over, andere kant van het spoor rechts en je rijdt zo naar Tegelen en Belfeld, probleem opgelost.
Desnoods ga je vanaf de Vierpaardjes richting ziekenhuis ben je ok nog aardig filevrij daar
Maar nee, je neemt de drukste weg door Venlo op een Duitse dag
De prijs is altijd Kut bij herenkleding. Wil je als man zijnde een beetje fatsoenlijk voor de dag komen ben je al gauw 6 tientjes kwijt voor een blouse of sweater terwijl de vrouwtjes al voor 2 tientjes iets leuks kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:28 schreef Ruder het volgende:
Nogmaals voor dames hebben veel meer te bieden maar voor heren is het echt niets.
Dat veel mensen deze route nemen blijkt ook wel uit de file die er vaak bij de vierpaartjes ontstaan.quote:
Altijd lullig. Gaat weer een mooi prijskaartje aan hangen.quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef Klonk het volgende:
Was vandaag trouwens een Friese chauffeur in Belfeld die het verschil tussen het past net en het past net niet meer wist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |