De laatste keer dat ik er was spraken ze gewoon Nederlands en hielden ze zich aan de richtlijnen rond het etiketteren van voedingswaren.quote:Op maandag 13 april 2015 06:16 schreef Fokker89 het volgende:
Want een Lidl en een Aldi zijn compleet Nederlandse supermarkten
En zijn daar nog een beetje Nederlanders die daar protesteren tegen de Duitsificatie van Nederland?quote:Op maandag 13 april 2015 22:37 schreef -niemand- het volgende:
Dat is de duitse winkel van venlo
95% van de mensen die daar komt komen van duitsland.
De buurt waarin de winkel ligt word ook de duitse hoek genoemd
Als je daar in een winkel komt heb je grote kans dat je in het duits aangesproken word.
1 keertje binnen geweest, Overal grootverpakkingen koffie
Ditquote:Op zondag 12 april 2015 23:43 schreef Robuustheid het volgende:
Lijkt mij een winkel die Duitse en Nederlandse klanten bedient? Niks geks aan, Venlo is een redelijk grote stad aan de grens, met veel naburige Duitse dorpen.
Denken in termen van grenzen en nationaliteiten is nog een oud concept uit de 20e eeuw.
Niet dat ik weet, de Duitsers brengen heel wat geld de grens over en die paar dagen per jaar dat we er last van hebben rijden we gewoon een andere weg.quote:Op maandag 13 april 2015 22:47 schreef vaduz het volgende:
[..]
En zijn daar nog een beetje Nederlanders die daar protesteren tegen de Duitsificatie van Nederland?
Collabrateursquote:Op dinsdag 14 april 2015 07:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, de Duitsers brengen heel wat geld de grens over en die paar dagen per jaar dat we er last van hebben rijden we gewoon een andere weg.
De tering, als je iemand wil beledigen probeer dan eerst de basisschool af te ronden voor je met dure woorden gaat gooienquote:
Als het toetsenbord blijft hangen kan er weleens een 'o' wegvallen. Verder spreekt half Nederland het uit zoals ik het getyped had en zou het geen kwaad kunnen de spelling officieel te veranderen en tevens het woord patat af te schaffen.quote:Op dinsdag 14 april 2015 11:26 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Voor een nationalist schrijf je wel verdomd verrot Nederlands. [ afbeelding ]
Met vriendlijke groet,
uw taalnazi van dienst.
quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:11 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als het toetsenbord blijft hangen kan er weleens een 'o' wegvallen. Verder spreekt half Nederland het uit zoals ik het getyped had en zou het geen kwaad kunnen de spelling officieel te veranderen en tevens het woord patat af te schaffen.
Hoe bevalt het trouwens bij de faxisten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |